Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mamia, ihanaa! Onnea!!! Laita kuvaa meidän iloksi? :wink

Mimi ja Silv, kohta saattee kyllä laittaa r-testiä kehiin eikä kiusata meitä o-testeillä :grin Niin ja Silv, mullahan on tommoisia kirkkaita pieniä limakönttejä nyt tullut jo 6 päivää..

Kaziska, aika samanlaisia kuulumisia täällä kuin sielläkin :grin Kiitos kysymästä :love2

On. Dpo 10 siis tänään ja välillä on vaikka mitä oloja ja välillä ei. Ainakaan ei tuhruttele kuten aiemmissa kierroissa!!! :wink Aion yrittää odotella testaamisen kanssa ainakin testipäivään asti, jos menkat ei tule ennen sitä. En ehkä kestäisi sitä, jos saisin jonkun haamulaisen ja menkat veisi sen ilon multa pois. Aika raastavaa vaan odotella, kun ovis oli niin aikaisin (kp 9), että toi mun testipäivä on jo dpo 17 :grin

ONNEA Mamia:-)
Silvi vois tehdä pian uuden tesrin,niin lupaavalta kuulostaa
Ja ja..
Nyt on pakko napailla. Aamulla ajattelin että teen huomenna testun. No enhän mä jaksanut odottaa ja pissasin tikkuun vaikka alle tunti oli viime pissauksesta. Ja siinä oli toinenkin VIIVA!!! MITÄ!! Tätihän pitäis tulla.. :-) Ei se lähelläkään ollut toisen viivan vahvuutta, mutta todella vahva haamu jos sitä sellaiseksi voi kutsua :-) Kuvaa en nyt tähän hätään saanu otettua,on niin huonolaatuinen kamera mulla

Jämerä ajatella että se ovis heittelee noin paljon :) siis miettii mikä aikaväli - larissalla ovis aikaisessa ja mulla myöhässä, mulla olis normisti tänään ollu testipäivä eli dpo11 ja larissan testipäivä onkin jo dpo17!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

onnea pötkylä tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms. mashaAllah. ja mitä tuoho kipuiluu tulee menkkojen alkamisaikaan ni mulla oli järkyttävät menkkakivut ku piti alkaa mut eipä alkan ja mä olin jo monta päivää ennen alkamispäivää tehny testin 25 vahvusella :)

Niinpä Silv! Meinaatko muuten nyt sitten malttaa odottaa sen testaamisen kanssa? :grin:wink

Lisää napaa: Jos menkat tulee oviksen mukaan niin ne pitäisi alkaa sunnuntaina tai maanantaina ja kierto jää taas lyhyeksi (noin 24 päivää). Jos taas tästä kierrosta raskaudun niin olisin oviksen mukaan melkein viikon pidemmällä kuin edellisistä menkoista laskettuna. Hullua :grin

Otin vapauden siirtää plussanneet plussanneisiin :wink Ilmoitelkaa, jos on korjaamista!

Sabetti, mikä tilanne? Vieläkö on tuhruilua? Niin kuin tuolla aiemmin kerroin, mulla oli samanlaista kahdessa ensimmäisessä luomukierrossa. Laske menkat alkaneeksi vasta ensimmäisestä kunnon vuotopäivästä, tuhru ei tarkoita vielä menkkoja. Toivotaan silti, että tuhrut loppuisi ja menkat jäisi tulematta! :wink

sabetti 30.8.
Nessu 1.9.
Silv 6.9.
elaffy 6.9.
Kaziska 7.9. (dpo 14)
Larissa 10.9. (dpo 17)
Elli28 10.9. kp 29/28
SuNWay 10.9.
Freyja86 11.9
Mimi 11.9.
Pandakarhu 15.9.
loora84 15.9.
Aida* 18.9.
Anskunen 20.9.
Elli Etana 21.9. (dpo 14)
Mira83 24.9.
Nennu 25.9.
Kiivilintu 29.9.
Nuuhku?
zorro86?
Herhis?
jonnamaria?
Ambriina?
J3nni?
Anis?
Myssy?
Rosebud?
DarkMimosa?
Aurinkoinen?
Fiamma ?
Lauruska?
Lucky?
Bella87?
Jellis?
LuckyLady13?
PepeXXL?
( yht. 36)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Granger, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014 (yht.28)

Kiitos ihanaiset<3 Kyllä tässä raskaana ollaan,toivottavasti pikkuinen pysyy kyydissä!!
Tässä vähän oireita kun monet niistä usein on kysynyt aiemmin muilta plussaajilta :-)
dpo 5 vihlontaa vasemmalla alavatsalla aika rajustikin välillä
dpo6,7,8 kamalat repäisykivut kun nousi nopeasti ylös tai käänsi nukkuessa kylkeä
kuukautiskivut alkoivat samoihin aikoihin.
Kamalat kuukautiskivut dpo10 lähtien,samana päivänä myös vähän verta pyyhkiessä ja luulin tädin tulevan varaslähdöllä.. muutaman päivän on myös huipannut ja syke on ollut häiritsevän nopea! Viime yönä kun nousin vassaan vasemmasta silmästä lähti näkö!!hui!!onneksi tuli pian takaisin mutta pelästytti!
Lämmöt ollut korkeat-yli 37 sen mitä olen mittaillut
Kamalat kipeät finnit
Hiukset näyttävät koko ajan likaisilta ja muutenkin nuhjuinen olo
Aivan kauheet pms oireet,kiukuttaa ärsyttää jne..
eli kaikinpuolin ihanan hehkeää :-P
ai niin.meidän oma koira ja hoidossa oleva koira seuraa koko ajan. Ne vaan istuu ja tuijottaa:-\
Ja vuorotellen kylmä ja hiki :-)
siinä kerrakseen :-D

Larissa minut voi kans lisätä listaan 14.9, jos nyt täti ei kurvaa sitä ennen :) oloja ei kyllä vielä tässä vaiheessa (kp26) hirveästi osaa lähteä arvuuttelemaan kun voivat johtua vähän mistä vaan :p

ONNEA plussanneille! !

Mites muut, oletteko aina tehneet varmistustestin digillä? Itse en ajatellut, ja eilen tuli varattua eka neuvolakäynti, joten toivotaan että joku olisi kyydissä. Neuvola vasta 24.9, toisaalta olen nyt 5+6, joten ei kiirettä.

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Hei mitä jos mä teenkin niin että kun mulla on kaks noita davidin liuskoja kaapis, nii jos käyttäisinkin ne to&pe ku pe olis sopivasti palkkapäiväkin ni vois hakee apteekin oman lauantaiks? Siis eiks oo hienosti suunniteltu! (taistelua itsensä kanssa) :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin