Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kaziska: mikä on "näin vanha"? Täällä ikää vasta 24v ja menisin mielelläni nukkumaan vaikka jo 22.00 ja heräisin 8-9 väliin :D ja jos joku tulee mun unta sekaamaan niin on seuraavana päivänä ihan zombiefiilis :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Silv: mää oon jo ikänaisten sarjassa: 36-vuotias! Mutta siltikin olen illan virkku, jonka takia aamut on mulle tosi hankalia. Odottelen edelleen sitä aikuisikää, josta kaikki mulle aina nuorena puhui: kunhan olet aikuinen, niin rytmit muuttuu. No ei näköjään muutu! :grin

Mä oon sit aikuisten sarjassa tuossa nukkumishommassa. Eilenkin pilkin sohvalla klo 19.30 ja aamulla normaalisti herään ennen klo 7 :D

Sintille onnittelut plussasta!

On: Täällä sitä ollaan ja kierrosta en osaa sanoa mitään. Ei ainakaan oo mikään plussaolo. Kuun puolessa välissä odottelen tätiä kylään.

Muuten menee suht hyvin. Kouluhommat pitää mielen kiireisenä kun pitäisi miettiä opparia ja kaiken maailman innovaatiojuttuja :D Päätin etten ens kuussa ala mitään testailemaan tai miettimään kierronpituuksia. Jospa se lopullinen tärppi tulisi niin :)

ImageUploadedByVau Foorumi1409659440.030545.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1409659503.941765.jpg

Täällä tirppa odottaa "kesälaitumille" lentämistä :) huh! Kyl siihenkin vain työtunteja meni! Nyt viedä se ulos ja istuttaa talveksi siihen joku havukasvi :) varastoon ei mahdu ni saa talvehtia tämän talven ulkona :D

Onnea Dawwe hyvistä ultrakuulumisista! :) kiva että sun ja vauvan vointia seurataan vähän tiheämmin. Toivottavasti pieni pysyy matkassa loppuun asti!

Ja Silv, sun oireet kuulostaa kyllä nyt niin lupaavilta! Työkaveri tajus tehdä testiä siinä vaiheessa kun otti lasin punkkua ja tuli sen jälkeen ylös. Seuraavana aamuna oli plussa testissä :) pieni siellä ilmoitti että ei enää kiitos. Ja upea tuo sun tekeleesi!!

Minut voisi kans lisäillä sinne testilistaan... 9.9. testailen, jos ei tätiä ole kuulunut. En viitsi etukäteen, kun niin monta testiä tullut turhaan ostettua. Nyt kp 23/28-31. Saas nähdä miten Letrozolit vaikuttaneet kierron pituuteen, vaiko mitenkään.

Onnea Sintille!! :)) toivottavasti tullaan kaikki muut perässä!

Onnittelut sintille plussasta! :)

Itselle kun sitä plussaa ei näy eikä kuulu, niin otan huomenna sitten turvallisin mielin uutta tatuointia iholle, pientä iloa arkeen. :) Vieläkin täti kylässä, joten rauhallisesti odotellaan taas mielenkiintosempia päiviä tulevaksi. :)

Kiitokset kaikille ihanille onnitteluista!

pepeXXL: Tässä kierrossa ei tosissaan ollut mitään ovikseen viitanneita oireita, eikä mitään oviksen jälkeen. Ainoa "oire" oli menkkojen oletettuun alkamisaikaan pari kertaa verinen tuhru paperissa. Tästä syystä olin vakuuttunut tädin tulevan ja sitä odottelin...ja odottelin, mutta ei näkynyt. Ihan viime päivinä on olo ollut kuin ilmapallolla ja hetkittäin pientä kuvotusta.

Mikä tää tällane juttu mahtaa olla. Niin kun eilen illalla kirjoitinkin että täti saapuu.. Tosiaan tuli verta pyyhkiessä. Illalla ja yöllä aika kovatkin kivut ja aamulla heräillessä ajattelin että varmasti kunnon vuoto on alkanu.. Ei niin mitään. Koko päivän juilintaa ja hetken oli jo niin kipeetä että lääkkeen otin. Yhdellä wc-käynnillä oli kirkasta vv jossa muutama veriviiru. Onko jollain viisaammalla tietoa että mistä johtuu näin "pitkä" alkaminen ja kauheet ennakoivat kivut?Mulle uutta mutta onko normaalia?
Niin ja lämpöjä en ole tarkemmin harrastanut mutta kierron viimeisinä päivinä usein mittaan kerran pari päivässä kun n vrk ennen tippuu mun lämpöni35,8-36,1 kun kuukautiset alkaa. Ja nyt mun lämpöni on 37,2. Toki voi olla joku pöpö iskemässä, tänään oli nimittäin aivan yhtäkkinen kertaluonteinen ripuli.. =-O
Mut tää mamma on ihan ulapalla näiden tädin vierailun suhteen. Kaipa se kohta ryminällä alkaa.. Ja alkaiskin jo niin loppuisivatkin nopeammin..
Sorry omaa napailua, mut ihmetyttää niin että pakko kysyä. Ja mistäs löytäisin paremmat asiantuntijat? ;-)

Eikös ne kehu et voi olla raskauden merkki? :)

Hirvee hinku testailla jo MUTTA! Vasta dpo10 :(

Silv, malta vielä edes muutama päivä! Mä tuun päivän sun perässä, dpo9. Onpas meille tulossa jännä loppuviikko! :hello2

minutkin voisi lisätä listalle, mut nyt en testaa kun vasta kp 32 ( norm28-30) mutta kun viimekierto vähän venähti ja kuvittelikin jo kaikenlaista:rolleyes: nyt kp.9/28-30. joten testipäivä olisi ehkä 25.9 hmm vasta..:oops:todellisuudessahan taas testaan jo dpo 10 :grin no näillä mennään! Onnea plussanneet!

Mietin muuten sitä tänään, että vaikka joskus ovulaation tavoittaminen saattaisikin turhauttaa tai stressata, niin siitä on ihan hirveästi hyötyä. Mulla on viimeisen puolen vuoden ajan kuukautiset ollut 25-26 päivää. Jos en tietäisi viivästyneestä ovulaatiosta, olisin varmaan nyt kp27/dpo9 tehnyt negatiivisen testin, kun menkat on "myöhässä". Mutta nyt tiedän odottaa rauhassa (yeah, right) vähän pitempään. Piinapäiviä ainakin on vähemmän, vaikka tulos onkin vielä pitkään epävarma.

Pötkylä, testiä kehiin!!! ;)
Mulla meni vatsa ennen plussaa ihan sekaisin kahdeksi päiväksi ja pam seuraavana päivänä plussa! Löysä vatsa on vaivannut koko alkuraskauden. Nyt rv 8+3.

Onnea kaikille plussanneille!! Jeeee <3 ja tsemppiä kaikille uuteen aaltoon! You can do it girls! :)

Nyt loppuu multa tää murehtiminen ja miettiminen. Mies haluaa toisen mutta ei ole valmis panostamaan yhtään enempää kuin ennenkään. Eilen illalla sai mut ylipuhuttua että nautiskellaan vaan toisistamme ettei hän tuu sisään ku sit vasta toisella kerralla jotta sit kestäs pidempään. No arvasin että sitä toista kertaa ei tullut kun ei jaksanut. Antoi mun vaan odotella. Sanoi sit lopulta että huomen illallaki kerkee... Sitä tämänkään iltasta ei tullu. Erehdyin sille mainihtee noista clomeista ni siitä että suotta mä niitä syön tai saan mä niitä syödä mut hän ei yhtään enempää yritä ku ennenkää että tulee jos tulee. Lääkäriki sille sano että en mä mitään lääkkeitä tarvii ku mitään vikaa ei löytynyt. Ovuloin loppukierrossa jos sillonkaan. Oon nyt siis selibaatissa ja aloitan ehkäisy pillerit jotta ei tartteis kärsiä epäsäännölisistä menkoista ja mahdollisesti jossain vaiheessa pitää edetä elämässä eteenpäin kunhan valmis myymään talon ja luopumaan unelmista. Nää on tän hetkiset ajatukset jälleen. 1 rakas poika mulla on... Mutta haluu lisää ja se mahdollisuus mulla olis nyt saada jos toinen osapuoli on samaa mieltä. Huomen lähen kotiin, saan levätä ja kasata itseäni perjantaihin asti kunnes poika ja ukko tulee mummolasta. Viikon päästä olis synttärit... Kivat synttäri lahjat mulla joka vuos. Kurkkua kuristaa ja tosi paska olo taas. En tiedä miks tää aina menee tähän.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin