Oi kauhia miten paljon juttua tullut lisää kun en ole muutamaan päivään käynyt täällä. :)
Onnea kaikille plussanneille, ja kärsivällisyyttä kaikille piinaviikkolaisille. (Sehän onkin niin helppoa)
Itellä nyt ehkä dpo 1. Tää oli oudoin ovis mitä koskaan ollut. Pe testi näytti suht vahvaa viivaa ( niinkuin yleensä mulla edellisenä päivänä), la iltapäivästä ei muutosta, mutta la iltana viiva lähes jo poistunut. Missä oli se kahden tunnin tajuton kipukohtaus joka mulla yleensä on? Oliko huippu mahd. pe-la välisenä yönä niin jäi huomaamatta. Pe iltana mahassa pieniä tuntemuksia ja pupuilu tuntui oikean munasarjan kohdalla aikalailla.
Jokatapauksessa to ja pe heiluteltu peittoja, eilinen jäi väliin kun mies huiteli illalla oluelle,enkä yöllä enää
jaksanut. To pupuilu vaan hieman mietityttää, kun taisi koko lasti tulla samantein ulos,

ihme kikkailuasentojen takia. Toivotaan että jotain jäi sisällekin.
Mulla on joskus todettu että oikea munasarja on pidempi kuin vasen, ja nyt ovistuntemukset oli oikealla puolella, niin onko kenelläkäön tietoa onko eripituisuudesta mitään haittaa?
Nyt sit vaan odotellaan täälläkin, ja luultavasti ensi viikolla joutuu hieman punaviiniä maistelemaan.