Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä tosiaan eka kierto ilman pillereitä. Siksi oon laittanu suurimman osan "oireista" hormonien sekaisinolon piikkiin. Ihmetyttää kuitenkin tuo ruskea lima mitä aamulla tuli pieni tuhru.o_O Nyt vaan odottelen mitä tulevaisuus tuo..onko täti tulossa vaiko plussa vai ei mitään :confused:
Lenkillä äsken nippaili taas.

Mulla oli SuNWay kahdessa edellisessä kierrossa ruskeaa tuhrua viikon verran ennen menkkoja. Toivon, että tässä kierrossa sitä ei tule!! Nyt siis kolmas kierto ilman hormonaalista ehkäisyä. Toivotaan, että sulla olis kyse kiinnittymisestä :wink

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app

päivää ihanat.

ensinnäkin darkmimosa jaksamista kateissa olevien menkkojen ootteluun.

plussatuulia kaikille tasapuolisesti.

on: täällä jouduttii sit välttää liikkumista, lisäks ilmeisest jokin painaa hermoa joka menee oikeaan reiteen ni kotiin päästessä aloin huutaa kivusta ku piti liikkua, jalka ei siedä yhtään mitään enää. siten itse ultraan...neiti painaa jo 614g, reisiluun pituus 45.7mm, pää 58.3mm, vatsan ympärys 221.0mm jne... viikkoja ultran mukaa 24+0 mitat vastaa väliä 24+0-24+5 joten hyvin kasvaa neiti on on eellä nyt kasvussa ja la ois muuttun 2 päiväl aikasemmaks mittojen mukaa. taitaapi tulla iso tyttö, esikkoki oli iso ni eipä yllättän oikeestaa, osasin oottaa jo tuota. särkylääkettä määrättii kipuihin.

Gatusa kiva kuulla että kaikki oli tytöllä hyvin. Yritä sä jaksaa noiden kipujen ja särkyjen kanssa. Toivottavasti kuitenkin oot saanut nyt nukuttua.

anskunen noin joka 2. tunti vessaan ni eipä tul liiemmin nukuttua... :) ja jotta pysyn järjissäni liikuntakiellon ja seisontakiellon ollessa päällä niin käytiin ostaas langat, mies tuo kun tulee töistä inshaAllah.

Kyllä sua nyt kovasti koetellaan tän raskauden kanssa Gatusa! Mutta lopputulos on varmasti sen arvoinen :) Ja kiva, että saat lisää lankoja! Neulomalla minäkin pysyisin järjissäni sun tilanteessa :wink

DarkMimosa, sulla on kyllä hermoja raastava tilanne! Ja kun ei voi muuta kuin odotella :(

Nyt alko jännittää tuleeko täti kylään vai ei.. jospa gyne ilmoittaisikin maanantaina, että siellä saattaisi olla jotain pientä alkua ihmeestä (jos ne menkat ei kerkiä sitä ennen alkaa..)
Oireilua kun ei nyt edes ollut mitään jos ei sitten rintojen tunnusteleminen satu joistain paikkaa joskus niin ja välillä semmosta nipistelyä tai jännää kihelmöintiä? (olen varmaan tunnustellut niin paljon lähi aikoina toivoen, että antaisi jotain merkkiä. :grin)
No kaksi yötä vielä jännättävä! hekumois kyllä kaupasta hakee halpa liuskatestit, mutta se sit harmittaa enemmän jos plussaa ei näy kun se että menkat alkavat. joten malttia malttia...

Plussa tuulia naiset! <3 ja tarrasukkia vasta plussanneille! <3

Muokattu viimeksi:
Hihii mie jännään sinun puolesta Luckylady! Jos gynelle mennessä ei ole menkat alkanu niin älä menetä toivoa vaikka gyne ei mitään ihmeitä näkisikään. Noin alussa (jos siis tärppi olisi käynyt) ei mun ymmärtääkseni mitään voi juuri vielä näkyäkään, korkeintaan että kohtu on vähän kasvanut. (korjatkaa tietävämmät!) Plussaa toivon sulle ja että menkat jäisi matkan varrelle lähes vuodeksi :wink

juu kyllähä tässä koetellaan mut alhamdulillah neiti kasvaa hyvin. äsken askartelin itelleni neuvolakortin että saa kaikki tarvittavat tiedot kirjattua yhteen paperiin eikä miloonaan ultrakuvan takapuoleen. täällä kun ei ol neuvolakorttei, sen vihreen kirjasen saa kun vauva on syntyny ei ennen ni pakko tehä ite sit joku vihkonen että tiedot on yksis kansissa. siihe vihreesee merkataa ainoastaan rokotteet joita syntyny lapsi on saanu.

Ouh! Minäkin oon täällä pillittänyt päivän mittaan vaikka mitä asioita, huoh! Kuunnellut musiikkia ja sitten itkenyt, tosin olen joutunut myös miettimään erästä vaikeaa päätöstä ja sitten taas itkenyt, parille ohjelmallekin tihrustin kyyneleet :confused::grin

Mulla myös niin itkuista ja itutusta ja tekis Mieli vaa kiukutella koko maailmalle. just niin kuin tän ikäisen aikuisen kuuluukin Hahaha! Tulis jo se täti niin pääsis siitä joskus eroonkin! Plussatkaa te muut nyt tässä kierrossa edes!

Sunway: tsemppiä
Elli82: ne on kiinnittymis kipuja tai keltarauhasesta johtuvia. Ei menkkakipuja :)
Darkmimosa: mulla myöhästy kans viimekierrossa menkat... Tsemppiä :) piinaavaa
Gatusa: kiva kuulla että kaikki ok. Sanoko se niihin suppareihin mitään :)
Jellis: saat kiukutella. Et oo ainoo :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Tämä sivusto (taisi Kiivilintu joskus linkin laittaa) ruokkii niiiin paljon kaikkia kuvitelmia :grin Tässä esim. juttua valkovuodosta oviksen jälkeen. Omaan silmään tietty osui toi kohta: "It can occur steadily throughout the day or appear in bunches (like globs) especially when wiping or just once during the day." Just tota mulla on ollu :grin:rolleyes:

http://www.countdowntopregnancy.com/early-pregnancy-symptoms/symptom-chart.php?symptomid=11

Näyttää olevan testigalleriakin, jossa voi katsoa millaisia testejä ihmiset on tehneet eri dpo-päivinäl. Ihan hyvää viihdettä piinapäiville, mutta ei ehkä liian tosissaan kannata ottaa :grin

lucky eipä ne mitää sanon muuta ku että ei saa tehä mitään, pelkkää lepoa ja särkylääkettä kipuihin.

jellis ja etsijä jaksamista huonon mielen kanssa, inshaAllah piristytte pian.

on: vuodelepo tosiaan, laitoin ruuan ja äsken kävin palottelees perunat kastikkeesee ja laitoin cous cousin höyryttyy ettei ukko valita ku tulee töistä ettei ol muka ruokaa... sillä on AINA tapana valittaa ja ettii ongelmia ku tulee kotiin vaikka tietäs että mun PITÄÄ olla liikkumatta ni nyt ei pitäs olla sitä ongelmaa ku ruoka valmistumassa jo jos se vaa malttaa tarvittaessa vähä oottaa. inshaAllah mä saan tänää ne langat ku käytii jo valitsemassa ne tänään ja tapani mukaan aiheutin päänvaivaa kaupassa ku olen niin kranttu, tiettyä lankaa haluan en mitä tahansa, eikä puhast valkost vaan sellast luonnonvalkost ja sen sävyn on oltava just se mitä mä haluun ja haen ja sama oli äipän sukkiin tulevis raidois vihreen kohal joka loppu kesken, piti ettii korvaava lanka ja minä oon niin pikkutarkka.

Voi vitsi kun on niin huono kielipää et menis viikko et tosta sais selvän :/ näyttää mielenkiintoselta!
Täällä suurin ketutus menny ohitse, onneks sai muutaman tunnin taistella taas sen joutsenen kans ja kiukuta yksin verstaalla :p ei tarvi tää töissä olla naama norsun veellä. Kai tuo laittautuminenkin vähä piristi kun ei oo aikoihin käyny missään :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Hauska tuo galleria :grin kyllä siihen tikkuun aina pienen pienen haamun saa kun oikein kyttää :grin

Silv, toi mun laittama kohta kertoo ihan varhaisen alkuraskauden valkovuodosta (ennen kuin mitään näkyy välttämättä edes testissä) ja toi lainaus kertoo, että sitä voi tulla pitkin päivää tai klöntteinä pyyhkiessä (mulla on molempia nyt :eek::grin:rolleyes:). Saahan sitä haaveilla, hah!:grin

Anskunen, joo mulla on kans viivalasit aina päässä :grin

Muokattu viimeksi:
Kaivelin tämän meidän testilistan tuolta kymmenien sivujen takaa :grin Sabetti, mikä on tilanne??? Nessu, mitkä olot?

sabetti 30.8.
Nessu 1.9.
Jellis 5.9.
Silv 6.9.
elaffy 6.9.
PepeXXL 7.9.
Kaziska 7.9.
Larissa 10.9.
Elli28 10.9. kp 29/28
Mamia 10.9
SuNWay 10.9.
Freyja86 11.9
Mimi 11.9.
Elli Etana 21.9. (dpo 14)
Nennu 25.9.
Kiivilintu 29.9.
Nuuhku?
zorro86?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Ambriina?
Etsijä?
Sintti2014 ?
J3nni?
Anis?
Myssy?
Rosebud?
DarkMimosa?
Aurinkoinen?
Fiamma ?
Lauruska?
loora84 ?
Aida*?
Lucky?
Bella87?
Mira83?
( yht. 37)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Granger, Siija, Sandy, Käpynen (yht.24)

Aamulla tein puhtaan negan :( Koko päivän ollu tunne että kohta menkat alkaa.
toivottavasti teillä muilla on valkkari oireet plussa kierrosta! :) aika monella tuntuu samoja oireita olevan. Pistäkäähän Puhuri liikkeelle.

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin