Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo mä laitan ukko on vaan vessassa en ole vielä kahtonut sitä mut voin arvata jo tuloksen. mä lähetän kyllä somalle kamalasti onnea huomiselle en malta odottaa sun tulosta :) ;)

No mä hukkasin mun pikkuhousunsuojan... TADAA!!! Killu sitten kantapäässä kiinni ja puhelin levis pitkin vessanlattiaa :D :D :D :p ei tällaista jännitystä kestä!

Hahaaaa!! :D Mä rätkätän nauraa sängyssä ihan kuollakseni ja mies yrittää nukkua vieressä! :D ihana ryhmä!! Jännitystä,draamaa,komediaa samassa paketissa!! :)

Tiiättekö mikä on huono yhdistelmä? - Hyväuskonen skeptikko.

Minä lähtökohtasesti epäilen kaikkea, mutta haluan uskoa hyvää. Usko saattaa olla menetetty, mutta kyllä minä elättelen sitä kuuluisaa toivoa. Ja sitten kun realisti puskee esiin, niin voi hyvänen aika. "Raskauden onnistuminen on prosenttiluokkaa max. 20, mutta keskenmenon sattuminen niistä prosenteista omalle kohdalle on tosi epätodennäköistä. Tuskinpa meille kuitenkaan käy niin, että keskenmeno tulisi. Ja jos kävisi, niin ei sitte kuitenkaan voisi tehdä ainakaan alussa mitään -- Nyt kävi näin, niin kai se seuraavaki on tuhoon tuomittu."

Kai tässä vois omanapailla ajankuluks....Ens viikon lopulle povaisin oviksen, mut tallettelut on jo hyyyyyyyvin käynnissä! Ukko saanu uutta virtaa tosta advanced ohjelmasta ;) ja jatketaan kuulemma samaa tahtia plussaan asti :D en pistä hanttiin yhtään! ;) Tätikin tajusi viimein pakata kamat lopullisesti :) nyt vaan uuteen nousuun ja uuteen kiertoon... Meillä olis yk14 ja imetyksestäkin jo reilut 8 kk :)
Tää kierto mennään greippimehulla ja raskaus ja imetys vitamiinilla. Ukolla vielä foolihappoa tähän kiertoon ;)

Huh kun kuulostaa ja on hirmu pitkä aika tuo yk14! :/ Sais kyllä PikkuMinski plussata kans pian :)
Itelle teki pahaa jo tuo 6kk että tärppäs. Yk 7 olis pamahtanu käyntiin jos tätä ihmettä ei olis käyny..

Meillä meni esikossa se 6kk kans. Yritys alko syyskuussa ja maaliskuussa tärppäs. Jouluvauva tuli. Nytkin alotettu syyskuussa, liekö sama toistuu uudelleen :D

Takaisin