Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei jumalavita naiset, nyt tuntuu että pää hajoaa! Menkat alkoi just äsken ja melkein samalla minuutilla kaveri ilmoittaa naamakirjassa poikansa syntymästä. Kauanko mun on vielä odotettava ennen kuin saan oman lapsen?! Ja mihin vippaskonsteihin joudun turvautumaan saadakseni sen?!?!? Nyt tekee vaan mieli parkua kurkku suorana ja lyödä jotain.

Catrionalle pahoittelut tädistä (joka saapui tänään tännekin).. :( Ja voimahalaus noihin fiiliksiin!! Täällä on kanssa hieman kateellisena seurattu facebookin vauvauutisia pidemmän aikaa (vaikka nyt vasta aloitettiin yritys). Alkaa olla sitä ikäluokkaa, että kaikki menee naimisiin ja saa lapsia.. Saa nähdä kuinka pitkä taival meillä alkaa tämän yrityksen kanssa.

Heipsistä taas!

Pahoittelut tädin kohdanneille!

Catriona Kilju kuule niin paljon kun mieli tekee vaikka keskellä pihaa, naapureista viis! Niin niin tuttu tunne, ettei sanoin voi kuvailla. Kaverini siis heinäkuussa ilmoitti facebookissa viidennen syntyneen...meinasin poistaa kavereista, kun alkoi ottaa päähän.

ON: Kaverin kehoituksesta soittelin arvauskeskukseen ja varasin lääkärille aikaa. Lähinnä sen takia, että pääsisin halvemmalla ultraan tarkistamaan onko tilanne parantunut sitten kevään kun tuntuma ainakin olisi sen puolella =) Nooh tämän kierto menee omilla tuntemuksilla, koska lääkäriajan sain vasta ensi kuun lopulle. Minä kerään nyt seuraavaksi voimia viikonlopun häihin. Odotan suurella innolla kysymyksiä "koskas te menette naimisiin?" (yhdessä oltu vasta 8+ vuotta) ja" koskas teille tulee perheenlisäystä?". Toivottavasti viina turruttaa tunteet. Meillä kun ei mies halua mennä naimisiinkaan niin jos ei lasta tule niin olen kohta lapseton vanhapiika. Huraa!! Eli elin viikonlopun suhteen kasvaa otsassa koko ajan.

Moi kaikille pitkästä aikaa!

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja keskenmenon kokeneille :(

Olen muutaman kuukauden pitänyt taukoa tänne kirjoittelusta ja yrittäny etsiä hieman rennompaa asennetta lapsen yrittämiseen. Tuntu vaan, että koko elämä alko pyöriä pelkän ovulaation seuraamisen ympärillä ja tässä kierrossa jätinkin kokonaan tikuttelun pois.  Olen kuitenkin lueskellut teidän kirjoituksia koko ajan, jotta pysyisin jotenkin ajan tasalla siitä mitä täällä tapahtuu. Bongasin, että ainakin Vuononvaltiatar oli kokeillut Pre-Seed liukuvoidetta ja tilasin sen tähän kiertoon kokeeksi meillekin. Tänään päätinkin aamulla tehdä raskaustestin, sillä mahallaan nukkumisesta ei tullut mitään kivun vuoksi. No kappas, plussahan se sieltä tuli! :) Nyt pitäis vain toivoa, että pikkuinen pysyy mukana <3 Onnea muillekin tähän kiertoon!

Täällä menkat tuli ja meni ja ens viikolla ruvetaanki sitte tikuttelemaan ovista :)
Kierto on sen verran epäsäännöllinen pillereiden lopetuksen jälkeen että varmuuden vuoksi aloitan oviksen bongailun tarpeeks ajoissa, laskureiden mukaan ovulaatio olisi 6.-9. päivä, riippuen kuinka pitkä kierto tällä kertaa tulee.
Jos tästä kierrosta tärppää niin meille olisi tulossa kesävauva!

Nyt kaikille plussatuulia ja tarrasukkia matkaan! :)
Ihanaa alkavaa syksyä kaikille!

pikkutonttu: Olisihan tässä varmaan säästynyt vatsakivuilta ja lähes kolmen viikon vuotamiselta, jos olisi tarkemmin kontrolloitu. Kaavinta meni kuitenkin käsittääksen hyvin ja puhe oli kevyestä kaavinnasta, joten olen optimistinen, että pian voisi ainakin tjottailla, jos ei nyt täyteen yritykseen päästä ihan vielä. Tässä kun ei ole aavistustakaan, onko nyt kp 1 vai mikä. Mieli on jo paljon parempi: muut ovat tälläkin palstalla kokeneet pahempaakin, joten minulla on asiat lopulta ihan hyvin. Toivottavasti sulla kierrot palaa nopeasti normaaleiksi ja kuukautiset tulisi ajallaan. Mulle on myös tehnyt hyvää käydä töissä. Siellä keskenmenostani tietää vain yksi ihminen, joten on saanut olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Paljon voimia ja jaksamista nyt keskenmenojen käsittelyyn, onneksi saat siihen ulkopuolista apua. Olit ilmeisesti johonkin tutkimuksiinkin menossa?

Huric: Mun ei ehdottomasti pitänyt alkaa tikuttamaan ovista, mutta eipä kauan mennyt kun pyörsin päätökseni.. Foolihappoa syön välillä enemmän ja välillä vähemmän säännöllisesti.

Mamma90: Isot pahoittelut keskenmenosta! :( Ei sitä kenellekään toivoisi, missään vaiheessa.

mame: Jaksamista seksikalenterin kanssa. Mitäpä sitä ei tekisi tämän asian eteen...

Catriona: Voi ei! Olen niin pahoillani puolestasi, joku kohtuus pitäisi näissäkin asioissa olla. Jos tuntuu puoleksikaan niin pahalta kuin minusta, kun juuri ennen kaavintaa sain kuulla lähipiiristä raskausuutisen, kannattaakin varmaan päästää höyryjä ja parkua juuri niin paljon kuin  siltä tuntuu. :(

Ella84: Pahoittelut tädistä!

Perhoska: Jaksamista häihin! Jos yhtään lohduttaa, naimisiinmeno se vasta saakin ihmiset olettamaan että perheenlisäystä on tulossa ja kyselemään jatkuvasti.

Hope<3: Paljon onnea plussasta! :) Mitä ihme-ainetta tuo Pre-Seed oikein on? Mulla ei kyllä ole kuivuus ongelmia, joten taidan vielä jatkaa ilman.

Sainkin minut ennen kaavintaa ultranneelta gyneltä lähetteen kilpirauhasverikokeeseen, kun kysäisin ohimennen. Ei tarvi mennä erikseen mihinkään sitä varten. Oli kyllä sitä mieltä, että mulla tuskin on mitään häikkää, kun kierrot on melko säännölliset. Toivottavasti on oikeassa ja kaikki on kunnossa. :)

Vatukka: Hienoa kuulla, että siellä toimenpide meni hyvin ja nyt asialle on nyt saatu piste. Niin vaikea sanoa, että alkaako kuukautisten odottelu tästä päivästä vai mistä ajankohdasta. Kai aika näyttää. toivotaan kuitenkin ettei ihan neljää viikkoa enään tarvisi odotella. Työssä käyminen on auttanut täälläkin. Siellä saa muuta  ajateltavaa, vaikka kyllä ajatus välillä karkailee. Meillä itse asiassa useampi tietää keskenmenostani, olen puhunut viimeksikin aika avoimesti ja nytkin tuntui ihan hyvältä puhua asiasta muutamalle, kun tietävät kuitenkin sairaspoissaoloista niin ei sitten herätä ihmetystä miksi olen ollut pois. Kaikki ovat olleet hirmuisen tukevia ja rohkaisevia. Mutta se on niin henkilökohtaista ja toisaalta meillä on hirmu hyvä työilmapiiri. Noista tutkimuksista ei olla vielä päätetty, suunniteltu vasta. Välillä olen sitä mieltä, että varmasti mennään, mutta sitten se ettei niistä välttämättä löydy mitään ja maksavat paljon mietityttää. Tosin anoppi jolle eilen kerroin asiasta lupasi maksaa, mutta enpä tiedä haluanko ketään maksumieheksi. Käsittääkseni ennen kuin kuukautiset ovat alkaneet ei kuitenkaan mitään tapahtuisi niin täytyy mietiä vielä. eikä mieskään ole juuta tai jaata tähän aisaan sanonut.

Hope:
Onnea ja paljon tarrasukkia matkaan! <3

Heimoi kaikille!

Täytyy tunnustaa, en edelleenkään muista mitä kenellekin on tapahtunut, mutta km:ja on tainnut ainakin olla. Voimia niiden kanssa ja toivotaan tulevaisuuteen parempaa onnea.

Reissusta kotiuduttu, oviksen metsästys alkoi niillä hemmetin tikuilla joita en aikonut käyttää emoticon Ovisoireilua ei vielä ole, mutta oman mielenrauhani vuoksi päätin tikuttaa ja tulos oli sitä mitä odotinkin, ei muuta kuin testiviiva ovistikussa. Lähipäivinä, lähipäivinä.. emoticon Työpalaverissa istui raskaana oleva kollega vieressä, teki mieli tuijotella sen masua taukoamatta, mutta ei viitsinyt. Elättelin vaan mielessä toiveita, että josko minäkin pian.

Ainakin Hope oli plussannut, hurjasti onnea! Tarrasukkia ja vauvaliimaa nyt rutkasti menoon mukaan! Onko muita plussanneita? Tai kanssasisaria, jotka epäilevät että plussaa voisi olla tuloillaan?

Foolihappo otettu käyttöön. Eikä ollu paha hinta, 4-5 € vaan Raskauskeijulta, riittää kk:ksi. Jospa se auttais raskautumaan. 

Nyt nukkumaan, raskas viikko takana, toinen edessä..

Heissan !

Nyt tulee törkeesti vaan omaa napaa, ja ihan vaan sillä etten mää tuu yksin hulluksi.. =D
Meillähän on aika varattuna lapsettomuustutkimuksiin 4.9. ja alkuviikosta sitte tilasin kasan ovis ja raskaustestejä.. Tänään ne saapui postissa ja heti tikkuun oli pissittävä ja vieläpä molempiin..
Ja tulos on tää.. ja kp siis 12!

IMG_2693
Tässä siis pelkkä r-testi ja alemmassa kuvassa on ovistesti ja r-testi..

IMG_2686

Näättekö te tossa jotakin vai oonko oikeesti tulossa hulluksi?? eihän tää voi mitenkää olla mahdollista.. =D varmaan nään omia harhoja, vaikka mielestäni selvä vaaaleenpunen viiva siinä on.. Varmaa on testisssä joku virhe, onneks noita testejä on nii voi huomenna heti aamusta testailla ja tuijotella pelkkää negaa... öhöm =D Voikohan mahdollinen ovis jotenki vaikuttaa tohon r-testiin??

j3nni: kyllä mie ainaki nään selvän vaaleenpunasen viivan tossa r-testissä :)  ja ei mun mielestä oviksen pitäs vaikuttaa raskaustestissä näkyviin viivoihin... enpä kyllä ole mikään ekspertti, mutta mun mielestä :D  Varovaiset onnittelut! <3

j3nni: Onpas sulla siellä erikoinen tilanne, sillä en ole kyllä koskaan kuullut, että ovis näkyisi raskaustestissä. Eikö istukkahormonia erity nyt pelkästään, kun on raskaana. Eli jos saa viivan vahvuudesta huolimatta posittivin tuloksen raskaus testiin niin eikö sillon olla raskaana? Mutta tosin sitten, että onko viimeiset kuukautisesi olleet valemenkat vai koska hedelmöittyminen on tapahtunut, mutta jos se olisi tapahtunut viime kierron puoli välissä niin pitäisikö viivan silloin olla vahvempi? Vaikea tilanne siellä, mutta josko viiva nyt lähtisi tummenemaan niin siiten tilanne on erinomainen! Varovaiset onnittelut myös täältä! :)

Catriona: Koita jaksaa. Itellä oli eilen aika samat fiilikset :/
Perhoska: Jaksamista niihin häihin. Ihan saletisti noita utelijoita riittää!
Hope<3: Onnea! Monesko yk oli?
Juliah: Pahoittelut menkoista.
Vatukka: Toivottavasti tosiaan olis verikokeet kunnossa :)
Hurick: Tsemppiä oviksen bongailuun
j3nni:  kannattaa varmaan muutaman pvän päästä koklata uudestaan :) Aika jännä tilanne!

Omaa: Tänään siis kävin siellä työterveydessä niiden kilpirauhasarvojen takia. Lääkäri oli vähän sellainen hipahtava vanha mies, mutta ihan ylimukava ja asianosaava. :) Hän sanoi vaan, että tässä vaiheessa ei  tehdä kilppareilleni yhtään mitään. Arvoni ovat kuulemma niin siinä normaalinrajoilla kuitenkin että mitään lääkityksiä tai hoitoja ei tarvitse aloittaa. Oireitakaan kun ei ole ja kilpirauhaset ovat aivan normaalin kokoiset ja kivuttomat. Kahden kuukauden päästä sitten pitää mennä taas seurantakokeisiin. Toivottavasti silloin kilppariarvoni olisivat hieman nousseet. Ilmeisesti hypertyreoosia aletaan hoitamaan vasta siinä vaiheessa kun ths arvo on jotain 0,01 tienoilla. Sitten muita juttuja. Meillä alkoi taas seksikalenterin noudatus eli nyt elämme 5 päivän selibaattivaihetta. Mies jo tuossa vieressä tuskaili että miksi en eilen asiasta muistuttanut että olisi vielä voinut illalla jotain tehdäkin :D Raukka. Pistin tänään myös tilaukseen Pre-Seed liukkaria. Ilmeisesti aika moni on onnistunut senkin avulla raskautumaan. Kokeillaampa siis sitäkin. Maanantaina sitten olisi luvassa gyneultra-aika. Huii sitten kai aloitetaan ne piikittelyt. Yk 12, Kp 8

J3nni: Mielenkiintoinen toi testi..en usko että tuleva ovis kuitenkaan näyttäytyy raskaustestissä tuollatavalla koska raskaustesti mittaa vain raskaushormoonia. Noh, eiköhän se huomenna selvinne.

Hope: Onnea Plussasta! <3
Tuntuu toi Pre-Ceed olevan sellasta ainetta että tarvii ehken itsekkin kokeilla! :) 
(yäk -varoitus! ;D)Musta kun tuntuu että kaikki valuu aina pois jo heti ens kättelyssä. :(

Catriona: Ymmärrän sinua niin hyvin. Muakin vituttaa suorastaan kun kaikille siunaantuu noita vauvoja ja tänne ei vaan tunnu eksyvän ku täti punainen. PRKL!
Perhoska: Sama homma täällä..kyllä ne kaikki jaksaa kokoajan kysälle..huoh. :(
Ella84: Pahoittelut sinnekin tädistä..:(
Elenna: Joo, kyse oli minun tapauksessani vain siitä että LH nousi ennen menkkoja syystä tai toisesta korkeelle.
Mame: Kauan tuohon sun koko hoitohistoriikkiin on kulunut aikaa?

Noniih..täällon kan pienenmoinen masis ollut päällä kun menkat alkoi eilen kunnolla. tänään siis kp 2 / yr 10 hiphei :((

Jostain syystä mulla sitten se LH nousi juuri ennen menkkojen alkua..koska kun menkat alkoi eilen niin testi näytti sitten tosi haaleaa viivaa ts: ei mitään ovikseen viittaavaa. Noh, tietäähän nyt sitten senkin. Tein myös päätöksen että tässä kierrossa seuraan sitten alkaen kp 8:sta ovista noilla tikuilla. Mähän en koskaan ole saanut noilla Davidin testeillä ovista selkeesti näkyviin..tasaviivat (kerran) on tullut mutta ei koskaan testiviivaa vahvemmaksi..kun taas Prisman Pregcheck testeillä on ovis näkynyt.

Viime kierrossa mulla oli vielä Clearbluen testit kanssa mutta se saamari meni jotenkin jumiin eikä ole sen ekan kerran jälkeen näyttänyt mitään tulosta. Lähetän varmaan tuon testin takasin Clearbluelle ja vaadin uuden tilalle, sen verran kallis toi masina on. Ompahan sitten kaikki tehty, ja jos vielä otta foolihappokuurin alkaen tästä päivästä ja keksiskö vielä jtn muuta?

Saimme nimittäin ajan Lapsettomuus tutkimuksiin  Lokakuun 8:s päivä eli nyt on sitten viime hetket selviintyä 'omillaan'. Onneksi mieheke suhtautuu tosi positiivisesti. :)
Sitten kysymys: Te jotka ootte käyneet jo lapsettomuus tutkimuksissa sairaalassa/terkkarissa (me mennään Jorviin), mitähän ne tekee julkisella ekalla kerralla? Ihmettelen ku on parin tunnin aika että mitä ne mahtaa tehdä, pääsiskö sillon jo verikokeisiinkin. Kauankohan tähän kokohommaan uppoaa aikaa..mä en jaksas odottaa kovin kauaa jos noihin hoitoihin on just jotkut puolenvuoden jonot. :(

Heippa kaikille! Liityn minäkin nyt joukkoonne mukaan.
Ekaks sori, että teksti on näin erikokoista. Ei suostu muuttumaan.

Mä oon 32v. vaimo, muutaman kissan omistaja sekä mikä parhainta, 6kk pienen pojan äiti. 
Meillä on menossa eka yritys toisen lapsen saamiseksi. Kiertoa en varmasti tiedä, kun esikoisen tulon jälkeen vielä kroppa sekasin. Kaksi menkkoihin verrattavaa tapahtumaa on ollut. Kierto oli niiden välillä 50, mutta en tiedä voiko niitä ekoja laskea menkoiksi. Oli jotenkin oudot ja niukat.

Nyt on menossa kp33. Kohta pitäisi siis jotain selvitä. Toivottavasti!
Oon 4 aamuna jo testannut ja negaa tulee.  Esikoisesta plussasin vasta kp39 (vaikka kierto oli 30-33), joten uskon, että mitä tahansa voi tapahtua. Testailin joka päivä silloinkin. Se on niin vaikeeta olla testaamatta :)

Koitan olla ottamatta stressiä yrityksestä, mutta katsotaan miten käy. Toivon tätä niin kovasti. Esikoinen tärppäs ekasta yrityksestä ja toisaalta takana on yksi KM useamman vuoden takaa, joten koitan varautua kaikkeen.
Mä oon tätä miettinyt itse jo pidempään, mutta aavistellut miehen haluavan vielä odottaa ennen toista. Onneksi mieskin on sitä mieltä, että toinen saa jo tulla. Nyt sitten vaan odotellaan.
Mulla on ovistikkuja, mutta parilla kokeilulla en saanut tikutettua. Annoin sitten olla ja vaan luottanut vanhaan tapaan eli seksiä joka päivä.

j3nni: en tiedä mitä testejä sulla on käytössä, mutta mulla oli jonkin merkin r-testeissä viivan paikka/haamuviiva valmiina.
Toisen merkin testeihin se tuli, kun oli kulunut aikaa testaamisesta. En muista kauanko testaamisesta meni, mutta se ohjeen tarkistusaika (mulla 5min.) oli ylittynyt jo, jolloin tulos ei ole enää luotettava. Mä oon tosin jostain huuto.netistä ostanut eri halpistestejä enkä ihan oo varma onko ne kuinka luotettavia. Mulla on apteekin testi valmiina, jotta voi vahvistaa plussan. En tiedä onko mitään järkeä.
O-testeistä en tiedä paljoakaan, mutta en myöskään ole kuullut, että niillä voisi bongata raskauden. Eiväthän ne raskaushormonia mittaa, kuten r-testit. 
Itse oon molemmilla postiviisilla kerroilla saanut vahvan viivan, joten en tiedä noista haamuviivoistakaan. Tee uus r-testi, niin saat varmuuden. Toivotaan parasta! :) 

J3nni kyllä tuo r-testi nyt ainakin näyttää lupaavalta ;) vaikka mikä minä olen kertomaan, kun en vielä koskaan ole livenä tuollaista nähnyt :p

ON: täällä vieläkin ootellaan niitä ensimmäisiä kuukautisia laastarin lopetuksen jälkeen! turhauttavaa, mutta eipä tässä oikein muuta voi tehdä kuin odotella :/ kp on nyt 67 :D millonhan mahtaa olla se aika kun pitäisi jo soitella lääkäriin ja kysyä onko mitään tehtävissä? 

Kiitos teille kaikille ihanaisille sympatiasta ja tuesta! En kyllä tiedä miten pää kestäisi jollei tätä porukkaa olisi.

j3nni - jotkut raskaustestit bongaavat myös LH:n. Kiertopäivän ja selkeän ovistestiplussan perusteella tohtori Catriona on taipuvainen diagnosoimaan että h-hetki - tai pikemminkin O-hetki - on käsillä ja suosittelemaan pupuiluhoitoa. :D  Toisaalta kroppa tuottaa LH:ta myös raskauden aikana ja tuolla kansainvälisemmillä foorumeilla törmää usein sellaiseen ilmiöön, että ensin näyttää "väärään aikaan" tehty ovistesti plussaa ja muutaman päivän päästä myös raskaustestiin ilmestyy plussa...  Summa summarum, sulla on perin jännät paikat siellä!

Sli - yllämainituilla kansainvälisillä foorumeilla on käynyt ilmi myös se, että usein juuri ennen menkkoja tulee toinen LH-piikki.
Me lähdettiin lapsettomuustutkimuksiin yksityisellä puolella mutta arvelisin ensikäynnin menevän samalla kaavalla myös julkisella. Lääkäri selvittää pariskunnan taustat: molempien yleisen terveydentilan ja yhteisen "raskaudenyrittämishistorian" ja tähän saattaa helposti vierähtää paljonkin aikaa. Jo tässä vaiheessa saattaa käydä ilmi jotain, mikä selittää lapsettomuutta. Sitten tehdään suunnitelma naisen kierron kartoituksesta verikokeineen (FSH, TSH ja LH kp 3 sekä progesteroni 7 dpo) ja ultraäänineen kaikkineen ja hyvin todennäköisesti sulle tehdään saman tien ultraäänitutkimus normaalin gynetutkimuksen lisäksi. Miehelle sovitaan aika siemennesteanalyysiin ja sinulle varmaankin munanjohtimien aukiolotutkimukseen (tehdään yleensä kp 8 tienoilla).  

Omaa napaa: Onpas muuten harvinaisen hyvät menkat! Vuotoa tulee ihan kunnolla eikä kipuja ole yhtään! Veikkaan uuden ravintolisäcocktailin vaikuttaneen suotuisasti tähän asiaan.

j3nni; varovaiset onnittelut :) toivottavasti viiva on oikeassa tikussa! Hurick; mulla Ehkä sama tilanne... toisaalta nyt vasta yk 1 pillereiden poisjätön jälkeen, vaikea sanoa tarkasti MUTTA nyt on viimeiset 2 päivää ollut sellaisia nippailuja ja vihlomisia ja tänään ihan kuin olis menkka-kipuja.. nyt on kyllä vasta kp 21. Ovis oli mitä luultavimmin 25. päivä (kp 14), ainakin ovislima tuli silloin ihan selkeästi. Pupuiltiin ihan urakalla tähän päivään saakka, ja varmaan jatkuukin vielä ;) Mitään tädin tulosta ei näy (lue; ramppaan vessassa vartin välein tarkistamassa tuleeko verta) joten onko nyt vaan toiveajattelua että tämä olis jotain kiinnittymiskipuja tmv. On myös aika turvonnut olo ja rinnat on kipeet ja nännit töröttää koko ajan... Muilla samanlaisia tuntemuksia?

mimsu: Onnea hurjasti tuosta plussasta, toivotaan tarrasukkia ja vauvaliimaa hurjastipaljosti emoticon Km:jen jälkeen olisi suotavaa, että olisi tarraa ja liimaa paljon mukana!
j3nni: Minäkin saattaisin kyllä jo melkein sanoa, että kyllä siellä jotain viivantynkää saattaisi olla havaittavissa. Mielenkiintoinen tilanne, jännittäviä aikoja. Taisin vastaavista lukea tuolta kaksplussan (?) hätähousut ja himotestaajat- keskustelusta, missä oli vastaavia tapauksia. Käypä selailemassa, josko sieltä löytäisit jonkun "fiksun" neuvon. Toivotaan että plussapuhuri tiedossa ja viivat tummuu vieläemoticon
mame: Toivotaan että kilppariarvot pysyy kuosissaan! Ja tsemppiä seksikalenterin noudattamiseen.. huh, selibaattivaihe lienee se pahin emoticon Pitkä yritys sielläkin takana, joten hurjasti voimia sitten tulevaan koitokseen. Jospa siellä jotain selviäisi.
Nella^: tervetuloa joukkoon! Toivottavasti visiittisi on lyhyt, ainakin siltä osin että raskautuisit pian - sitähän me kaikki täällä toivotaan emoticon
hehel: Musta tuntuu aina jossain välissä kiertoa (tähän asti en oo ajatellut, onko lähellä ovista vaiko missä vaiheessa kiertoa) turvonnut olo, nippailee sieltä täältä ja tuolta. Mutta tissirintamalla ei sitten niinkään ehkä, tokikin jossain vaiheessa se vähäinenkin rintavarustus voi olla kipeä - äkkiä arvioiden n. vko ennen kk:n alkua ja aina menkkojen alkamiseen. Liekö alkaa jo ovisvaiheessa vai vasta kierron loppupuolella, pitänee kiinnittää jatkossa tarkemmin huomiota, tähän asti se on melkeinpä ollut ärsyttävää, nyt sitä tarkkailee enemmän itseään ja omaa kroppaansa.

Oma napa viimeisenä. Toinen päivä tikutettu, ei mitään vielä ovikseen viittavaa. Veikkaisin, että kohta ollaan lähellä, omaa haarusväliään ku kuulostelee niin sen perusteella arvelisin näin emoticon Saattaapi olla että huomisen jätän tikuttamatta (haha, liekö uskon tuohon itsekään). Mies tykkäsi vähän huonoa, kun olin ostanut ovistikkuja + kaupanpäällisenä tuli raskaustestejä. Oli sitä mieltä, että hänestä tehdään vaan siitossonni. Repesin ja yritin selittää, että ei se nyt ihan noin mene. Urpo mies, sanon minä! Mies oli naatiskellut tuossa illan aikana muutaman olusen ku minä kävin duunissa mutkan ja kun tulin kotiin, sama keskustelu alkoi. Keskusteluhan karkasi raiteiltaan ja jouduin muistuttamaan miehelle, että ei tässä kyllä nyt seksiä harrasteta vaan niiden vauvasiementen takia, ei se ole se ainoa juttu, ainoastaan kiva lisä puuhasteluun. Huoh. Miehet ja niiden aivoitukset, kiitos oluelle emoticon Mutta, onneksi tuo on vaan tuota höpöttelyä. Mutta on se vaan välillä niiiiin raivostuttavaa.

mimsu, sun nimimerkki näkyy kyllä mulle. Mutta sen sijaan oman nimimerkkini kohdalla lukee "alias ei ole valittu". Näkyisiköhän tuo virhe siis vain itselle. Toivottavasti korjaavat pian. Paljon onnea plussasta :) Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin.

Hope<3 taisi myös plussata :) Onnea!

Menkäähän plussanneet jutustelemaan myös tuonne raskausklubien alle tästä ketjusta plussanneiden ketjuun, jos siltä tuntuu :) Pääsisipä itsekin sinne pian :) Mutta siis mukavaa jos käytte täälläkin vielä ;)

T.elenna

Sli: Meillä hoidot alkoivat virallisesti 27.6.2012. Suosittelen että käyt lukemassa minun blogistani yhden tekstin: Lapsettomuustutkimusten aloitus ja tuosta eteenpäin uudempia tekstejä kannattaa lukea, koska minunkin "tuomioni" on sitten tässä matkanvarella muuttunut. Kannattaa myös lukea blogistani Kalenteri, siinä on koko hoitohistoria lyhyesti ja ytimekkäästi. :)
Nella^: Tervetuloa.
-MJ: Mä olisin sun tilanteessa jo varmaan soittanut lääkärille et eikö niitä menkkoja vois teroluteilla käynnistää...
Hurick: Höh no onneks nyt kuitenkin pääsit tikuttelun alkuun :)

Omaa: Kp 9 ja ei oikein mitään uutta. Maanantaina sitten se ultra. Jotenkin taas toiveet korkealla. Jospa tää vois olla se meidän kierto.

Takaisin