Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ainut Pahoittelut keskenmenosta :/ Voimia sinulle!

elenna Kurjaa että joudut vielä kaikenlisäksi kärsimään vatsakivuista :/ Toivotaan että jos siellä jotain tulehdusta on niin löytyisi sitten myös ettei tarvitse jäädä pähkäilemään, voimia sinulle!

Tervetuloa mukaan Zaraah ja sarah81 :)

Josma Kurjaa ettei teillä ole vielä tärpännyt :/ Plussatuulia puhaltelen sinnepäin :)

mimsu Onnea uuteen yritykseen!! :) Toivotaan että tällä kerralla pieni pysyisi loppuun asti kyydissä.

kukka^^ Hyvä että pääsette tutkimuksiin :) Ja kovasti toivon että sieltä jotain apuja saatte!

Mulla taitaa ollakkin kroppa enemmän sekasin ku luulinkaan o.O
Synnytyksestä on nyt päälle 4 viikkoa ja sain sairaalassa ollessa pillerin maidon nousun ehkäisemiseksi. Siitä huolimatta mulla alko tulee maitoa ja tihkutti öisin niin että aamulla oli paidassa ja lakanassa märkä läiskä ja liiveihin tuli läiskiä. No se siitä kyllä rauhottui parissa päivässä ja ei rintoja särkenytkään kun pari-kolme päivää. Tänään sitten heräsin aamulla ja johan oli taas paita märkänä. Kokeilin ihan huvikseni puristaa rinnanpäästä ja sieltähän tulikin ihan kunnon pisara, ei tarvinnut edes kovaa painaa ku alko jo vuotaa.. ekai toi voi olla normaalia että 4 viikon jälkeen alkaa uudestaan maito nousee?!
Myös ihme jomotusta ollu alavatsalla, ajattelin jo innoissani että jospa menkat olis tulossa mutta enää en oo niin varma, taitaa olla paikat vielä ihan sekaisin.. :/

Pahoittelut täältäkin ainut :( ja voi ei elenna miten sulla ikävästi pitkittyy tuo "prosessi". Toivottavasti saat selville syyn sekä asianmukaista hoitoa. Omaa sen verran että kp 31 ja tätiä odotellaan. Viime yönä kramppasi vatsa niin kovin että luulin jo sen alkaneen, mutta vielä tässä odotellaan. Jännä nähä myös että onko tämä kierto yhtä pitkä kuin viime vai tasottuisikoha se jo. Pahoittelen kirjoitusvirheitä, taas kännykällä täällä. Niin, ja tervetuloa uusille :) Editoin sen verran että laitan vaan itselleni muistin: yk1 37kp

Ohhoh, se täti löysi tänne sittenkin o.O Ihan oikein tulkitsin tuon mun vatsavihlonnan.. Enpä vain olisi millään uskonut että näinkin pian ja täsmällisesti. En muistakkaan koska viimeksi olisin näin iloinen ollut tästä vieraasta :D 

Se on nyt sitten virallisesti kp 1 ja yk 1, aika jännittävää :)

Moi,

tänään sain huojentavia uutisia. Verikokeissa kaikki oli hyvin ja silti pääsin vielä ultraankin. Kohdussakin kaikki oli hyvin, se oli tyhjä ja limakalvot ohuet. Kuukautisia sopii odottaa joskus kuukauden päästä. Eli syyskuun alkupuolella. Siihen asti pitäisi jaksaa odottaa. Hiivan oireita löytyi ja siihen sain lääkkeet. Se saattaisi olla joidenkin mahakipujen takana, ehkä. Mutta muu tautisuus on sitten kuitenkin ilmeisesti jostain pöpöstä johtuvaa. Nyt vain siis odottelen, josko alkaisi tulla parempi olo. Tänään on vielä vähän ikävä olo, etenkin kun en syönyt enkä juuri juonutkaan ennen kuin iltapäivällä. Lisäksi vielä hammassärkykin ajoittain kiusaa. Ehkäpä senkin saisi sitten ensi viikolla hoidatettua pois, jos hyvin käy.

Ja ehkä se syyskuu tulee joskus. Mutta pääasia, että nyt ei ollut mitään lisähäikkää ja kaiken  todennäköisyyden mukaan silloin päästään taas vauvaa tekemään :)

PePa, onnittelut tädistä :) Hieno juttu, että sinulla on kroppa sitten kuitenkin palautumaan päin :)

nobody, siellä onkin jännät hetket. Kumpa tulisikin pelkkiä kramppeja ja vuoto jäisi pois :)

kukka^^, hieno homma, että pääsette tutkimuksiin :) Nyt on sitten ainakin päivämäärä, jota odottaa, vaikka siihen onkin vielä niin mnta viikkoa. Syyskuuta täälläkin odotellaan.

mimsu, tsemppiä yrityksiin :)

elenna: Kyllä teitä nyt koetellaan :/ Ja tuo kalenteri ei kyllä kovin pahalta tosiaan vaikuta. Vaikka me ollaan kyllä vissiin oltu vähän liianki viriileitä tähän asti.
mimsu: Eipä tuolle muuta perustetta ole kun että olis mahdollisimman nopeita ja tuoreita siittiöitä sitten oviksen aikaan liikkeellä. :)
kukka^^: Aika erilaisia ohjeita tuntuu kyllä tulevan näihin lapsettomuusasioihin joka paikassa ja joka asiasta. En sitten tiedä et vaikuttaako tuohon meidän kalenteriin se että miehen simppanesteen viskositeetti oli vähän epänormaali eli vissiin vähän paksua tavaraa...
PePa: Menkkaonnittelut! :D Hyvä kun tulivat ajallaan.

mame: joo niinhän ne asiat aina suttaantuu jotenkin.. :)
elenna: hyvä että ei loytynyt mitään vakavaa. toivottavasti siellä olo helpottaa! tsemppiä odotteluun.
PePa: onnittelut siis menkoista! :D
nobody: tsemppiä ootteluun :)
kukka^^: hienoa että siellä päästään tutkimuksiin :)
mimsu: tsemppiä yritykseen <3
Josma: täällä jännäillään sun puolesta, kunpa sinne plussa tulisi! <3
Zaraah: tervetuloa mukaan :) Pahoittelut menkoista! :( ne kyllä aina kirpaisee kun alkaa, kun niin kovasti toivoo vauvaa.. toivottavasti siellä tärppäisi pian! :)

Täällä vuoto on loppunut viimein.. helpottaa taas hieman enempi oloaan..kaippa se elämä voittaa.. mä taidan jäädä taustalle lueskelemaan teidän juttuja ja jätän kommentointia vähemmälle..

Plussa tuulia kaikille tasapuolisesti! :)

Kiitokset tsempeistä mutta kuten oletin, täti kurvasi kylään, eli nyt vuorokauden vaihduttua olisi (virallisesti) yk3, kp1. Ja tähän perään laitan itselleni muistiksi yk1 37kp, yk2 31kp :) 

Ja nyt mun mielikuvitus tekee tepposia, mutta.. tässä kierrossa ei ole kipuja, ei niinkuin edellisessä, pitkittyneessä kierrossa. Toki testasin silloin negoja, mutta halpistesteillä.. Olisikohan kyseessä kuitenkin viimeksi voinut olla hyvin, hyvin varhainen km? Ennen esikoista oli ihan sama juttu, silloinkin sain negoja vaikka kierto veny ja hirveet kivut kun täti kurvasi kylään.. Noh, höpsötykset sikseen ja eikun uutta yritystä parin viikon kuluttua. Joku voi ehkä ihmetellä miksi suhtaudun niin kovin positiivisella mielellä tähän vaikkei vielä tärpännyt, mutta eipä meillä mikään kiire ole ja yrittäminen on kuitenkin aika kivaa ;) Ja kyllä meillä vielä tärppää, tuo yksi tuhiseva rakkauspakkaus on siitä todisteena että kaikki toimii kuten pitääkin <3

Nyt kun olen pitkästä aikaa koneella, voisin keskittyä vähän kommentoimaankin :)
vanilj: hyvä että vuoto loppui, jospa "paranemisprosessi" lähtisi siitä sitten käyntiin. 
elenna: huojentavaa kuulla että siellä ei ole kohtutulehdusta. Paranemisia!
PePa: Onnittelut menkoista ja onnea uuteen yritykseen. Tuo maidon tuleminen on kyllä jännä juttu, mulla käynnisty se esikoista odottaessa rv 22 kun oli ennenaikainen vedenmeno ja tiedän yhden naisen jolla tuli sitä vielä 6kk imetyksen loputtua.
kukka^^:hienoa että siellä kierto vihdoin loppui ja vielä hienompaa että pääset tutkimuksiin, vaikka odottavan aika on kyllä tuskaisen pitkä, mutta kyllä se syyskuu sieltä vielä tulee.

Oliskohan se sitten toukovauvan toivominen seuraavana? Kesävauvakin kelpaisi :) Noh, niinkuin sanoin, kiirettä ei ole, mutta kyllähän kuume toki kasvaa mitä kauemmin joutuu odottamaan ;)

Kiitos menkkaonnitteluista :D Mutta nää tais jäädä ennätyslyhyiksi, näyttäis olevan vuoto jo ehtymässä o.O Normaalisti kestää vähintään viikon joten yksi päivä ei todellakaan oo normaali vuoto mulle..

Olen nyt useamman kerran yrittänyt kommentoida kaikille jotain..pää vaan ei anna sitä tehdä. Ajatus ei juokse mihinkään suuntaan vaan turhaudun koko ajan. Pahoittelut kaikille omanapaisuudestani!

Oviksen pitäisi olla ensi viikolla...epäilen kyllä vahvasti, että tämä kierto menee taas päin peetä. Miestä ei tunnu kiinnostavan läheisyys ollenkaan ja pyhähenkikään ei sitä vauvaa saa alulle. Turhautumista näkyvissä molemmissa vissiin. En ole kunnon vastausta saanut, mutta vaikuttaa siltä, että mies alkaa kyllästyä koko projektiin kun ei mitään tapahdu ja kun minä olen alkanut selvittämään enemmän vaihtoehtoja sille onnistumattomuudelle. Kai hän on ollut asian kanssa ihan sinut kun minulla ollut kierto-ongelmia ja voinut olla sitä mieltä, että vika minussa. Mutta nyt kun kierrot ovat tasoittuneet (ainakin tällä erää) ja olen alkanut puhua muista mahdollisuuksista niin eivät taida mahdollisuudet kiinnostaa. Saa siis nähdä miten tämän projektin kanssa käy.

Perhoska, joo se simppatesti ei varmaan kuulosta laisinkaan kivalta miehistä... Mutta sehän tehdään rutiinisti heti lapsettomuustutkimusten alussa, löytyi se vika myöhemmin sitten kummasta tahansa. Ja sen jälkeen mies pääsee kuitenkin paljosti helpommalla naisiin verrattuna. Siittiöitähän voidaan pakastaa tuossa simppatestin yhteydessä. Joten ei miestä käsittääkseni sitten enää ihan heti vaivata, vaikka vika olisikin hänessä. Hyvä, että sinulla on kierrot tasoittuneet. Siltikään ei voi vielä sanoa, kummassa se vika olisi... tai voihan olla, että nyt sitten ei ole enää mitään vikaa, mutta plussa ei ole ehtinyt vielä tulla. Toivotaan sitä. Minä pelkäsin kovasti että vika olisi miehessä, tosin olin siitä aika hiljaa hänelle. Mutta nyt kun tulin raskaaksi, niin näyttäisi siltä, että hidastelun syy oli ihan minussa kuitenkin (pillerien jälkivaikutuksia). Kukapa näistä tietää. Olisi hyvä tehdä ne tutkimukset, niin asia selviäisi. Toivottavasti miehesi lämpenisi kuitenkin vielä asialle...

PePa, harmi ettei siellä tullutkaan normaalit menkat :( Toivottavasti ne kuitenkin jatkuisi vielä siitä... Pikaista palautumista!

nobody, onhan se yrittäminen tosiaan ihan kivaa :) Kannattaa pysytellä hyvillä mielin jos vaan pystyy :) Niitä varhaisia keskenmenoja tulee kuulemma todella paljon, joten onhan se ihan mahdollista...niitä ei vaan saa itse tietää sitten varmaksi...

vanilj, kiva, että vuoto loppu. Se oli kyllä mukava, kun siitä pääsi :) Mukavaa loppukesää sinne sinulle *hali*

mame, tsemppiä kalenteritettuun yritykseen :) Ehkä teille on kuitenkin helpompaa tuon kalenterin seuraaminen, kun pitää vähentää eikä toisinpäin :)

Täällä mä taas kommentoin näköjään, vaikka pitäisi tuonne taustalle siirtyä. Tänään on aika hyvä olo jo. Pitäis mennä töihinkin tekemään rästitöitä, jos tästä jaksais. Ens viikolla on tärkeitä juttuja mihin en nyt sitten sairasloman takia ehtinyt valmistautua..

Nyt tuntuu, että tuo keskenmeno on lopultakin oikeesti ohi, kun eilen tuli ne hyvät uutiset lääkäristä. Tosin sit rupesi heti tulemaan taas mieleen seuraava yritys...ja ehkä keskenmenoakin joutuu siinä mielessä vielä harmittelemaan tai suremaan, etenkin sitten jos yritys alkaa taas pitkittymään. Mutta nyt ollaan sitten lomalla yrityksistä seuraaviin kuukautisiin asti...niitä odotellessa. Toisaalta loma on ihan tervetullut. Toisaalta työsäätämisten puolesta olisi hirveän kiva tietää, milloin oon seuraavan kerran raskaana. Mutta ei voi kuin olla epätietoisuudessa. Se on elämää :)

Hoksasin että Vuononvaltiatar on plussannut! Pakko oli tulla onnittelemaan!
Paljon onnea tulevalle matkalle!

Catriona: Toivottavasti ruokavaliomuutos tuo toivotun tuloksen! Mullahan on itsellä keliakia ja on se kyllä semmoinen sairaus, että vaikuttaa koko kroppaan hyvinkin kokonaisvaltaisesti! Vehnähän on kaikista viljoista pahin, mutta kauraahan kestää keliaakikotkin, joten jospa siitä sais vähän apua makuasioiden kanssa :)

laitetaas tännekin jälleen jotain kommentia pikaisesti :) Viime kerrasta tuntuu jo ikuisuus olevan, kun en joka päivä ole kirjoitellut <3

Nuska kiitos onnitteluista! Vielä on pieni matkassa, kun toisinkaan ei ole todistettu. Eka ultra puolentoista viikon päästä...

elenna hienoa, että siellä oli ultrassa ja kokeissa kaikki hyvin :) Voi todella jatkaa eteenpäin sen puolesta.

Perhoska harmi, että siellä mies ei oikein ole pupustelutuulella... kyllä sitä pieni stressin poikanen siitä syntyy, kun ei tiiä, miten koittaisi toista sänkyyn viekoitella ;-)

PePa menkkaonnittelut! Vaikkakin niukemmista :)

vanilj hienoa, että siellä vuoto on jo loppumaan päin! :)

kukka^^ onnea tutkimuksiin pääsemisestä! :) Hieno homma!

Josmalle harmittelut, ettei vielä ole tärpännyt :( Kumpa teilläkin pian <3

mame saittepa te tarkan pupuiluohjelman lääkäriltä. Siitä ei parane sitten lipsua ;-) Jos on hyväksi todettu. Kumpa tein ei tarvitsisi noihin pistoshoitoihin ryhtyä <3 <3

Iissa kiitos <3 Kumpa kumpa sielläkin pian <3

vanilj: Hyvä kun siellä vuoto loppunut. Ja muutenkin paremmat fiilikset :)
nobody: Pahoittelut menkoista. Toivottavasti siellä teillä pian tärppäisi :)
PePa: No olipa kyllä erikoisen niukat menkat :O
Perhoska: Ikävää kun miehesi ei ole myöntyväinen hoitoihin ja tutkimuksiin. :/ Täytyy vissiin olla siinä mielessä omaan tilanteeseen tyytyväinen kun oma mies on ollut niin suostuvainen kaikkeen vitamiinien popsinnasta alkaen. Toivottavasti teillä projekti ei kuitenkaan nyt sitten kuitenkaan tyssäisi tuohon. Tsemppiä!
elenna: Musta tuo kalenteri on tooosi ärsyttävä kun tekis mieli välillä pupustella ja sitten ei saa. Mur. Toisaalta sitten kun seuraavan kerran pääsee hommiin niin se on varmaan ihan superkivaa. :) Kiva kun siellä on keskenmeno nyt ohitse.
vuononvaltiatar: Kovasti on vaan tuon kalenterin noudattamisen kanssa joutunut nytkin jo pinnistelemään :D

Omaa: Kp 9 menossa ja tuntuu että kyllä tuolla muniksissa jotakin tapahtuu. Kasvais nyt vaan oikeen hyväksi se yksi follikkeli siellä! :)

Pakko sanoa noista hoidoista vielä tarkennusta. Ei minuakaan ne kovasti kiinnosta. Lähinnä voisin mennä selvittämään, että ovulointi oikeasti tapahtuu, mutta lisää lääkkeitä ei innosta popsia. Olen aina ollut hieman kriittinen noiden lapsettomuushoitojen suhteen. En siis niin, ettei kukaan saisi niitä käyttää vaan lähinnä, etten itse halua niitä. Saa siis vielä kulua aikaa ennen kuin niihin alan. Negatiivisuus hormonijuttuihin lisääntynyt kuluneen vuoden aikana, kun olen tajunnut miten paljon pelkkien e-pillereiden popsiminen vaikutti minuun. Nyt kun ollut pitkään ilman niin huomaan muuttuneeni paljon rauhallisemmaksi ja halutkin ovat ihan erilaiset.

Puhuin eilen miehelle saunassa (kun ei se sieltä pääse karkuun) ensi viikosta ja oviksen lähestymisestä. Alkoi vain myhäilemään. Tuli yhtäkkiä sellainen olo, että onkos se sitten vaan "säästellyt" ensi viikkoa varten :D Eipä ainakaan haluttomuudesta tuntunut olevan tietoa enää eilen ku ilmoitin että huomisesta (sunnuntai siis kun puhuttiin lauantain puolella) lähtien pitäisi olla otollista.

Hei pitkästä aikaa!

Kesä on ollut niin hirveää hulinaa etten oikeen ole ehtinyt kirjoitella tänne saati miettiä vauvan yritys juttuja :D
Maanantaista asti ollut vatsasa jomotusta niinku menkat olis kohta alkanu mutta ei niitä kuulunut ja pahaa oloakin ilmeni, perjantaina jopa oksensin kun oltiin reissussa. Rinnat olleet todella arat, niin tänän aamuna uskaltauduin tekemään testin..
No positiivistahan se näytti, en kyllä sitä vielä itse oikein edes tajua :D
Onko muita plussanneita tässä lähiaikoina?
Miten yleensä millon neuvolaan kannattaa olla yhteydessä?

Plussa tuulia kaikille! ++

Dumbo.: Onnea plussasta! Moneskos yk oli menossa? :) Heinäkuussa plussasivat m-kukka, vuononvaltiatar, jessica3, Viipsukka, Sazu91 ja Pittunen. Myös vanilj ja ainut plussasivat, mutta heillä meni kesken :/

Omaa: Kp 10 menossa ja nyt on Femarien sivuvaikutukset iskeneet kunnolla päälle. Väsyttää, masentaa, turhauttaa, ahdistaa, itkettää,suututtaa, nivelet on kankeet ja niitä särkee ja öisin näen ihan hulluja unia. Toivottavasti koko loppukierto ei oo tällästä.

mame; yk 6 oli menossa kun tärppäsi.

Kiitos kaikille onnitteluista.

Ajan kohta jolloin vähiten odotin mitään tapahtumaan kun pupuilutkin jäivät vähäselle kun miekkonen ollut oulun yliopistollisessa sairaalassa mutta onneksi selvisi pelkällä säikähdyksellä sieltä..
Nyt koittaa pitää tästä pikkusesta kiinni ja toivoa ettei satu mitään.
Malttais vaan vielä olla kertomatta kaikille tästä ilosta, kun ei viitsi alkaa vielä hehkua kun on niin alussa vasta. Ja toisaalta koko ajan pelkään että jostain syystä testi näytti väärin tai sattuu jotain..

Onnea todella paljon plussanneille! Ja pahoittelut vanilj ja ainut, keskenmenosta :/

Dumbo - vautsi vau ja Onnea !!!!

Mame:
harmi, että femarit nyt aiheuttavat inhottavia olotiloja. Minulla taas oli pikkuisen toisella tavalla ilmeisesti. Minulla oli oireita parina - kolmena viimeisenä femarpäivänä, jolloin olin aivan älyttömän väsynyt ja suussa tuntui kuivalta. Nyt kun on pari päivää kulunut, niin tuntuu että pikku hiljaa olisi normalisoitumaan päin. Tais minulla perjantai aamuna olla vähän vatsakin kuralla, mutta se meni hetkessä ohi. Ja menkat päivän lyhyemät kuin normaalisti, liekö femareista johtuvaa? Toivottavasti pikaisesti tilanne teillä myös normalisoituu !!! Miten teillä on tuo pupuilukalenteri onnistunut - onko vielä niin että halut ovat huipussaan kun taukoa pitäisi pitää?

Vuononvaltiatar: hienoa kuulla että sinulla kaikki tähän saakka mennyt hienosti ! Kyllä se mukana pysyy - hurjasti tarrasukkia edelleen.

Perhoska: Ymmärrän todellakin etteivät hoidot kuulosta mukavalta vaihtoehdolta... Kannattaa varmaan antaa vähän ajan kulua, ja sitten miettiä lopullista päätöstä. Jospa tärppikin sitten ehtisi jo tulemaan :) Itselläkin oli jo ensimmäinen "tiukempi" paikka, kun noita femareita piti ruveta popsimaan. Ne ovat oikeasti tujua kamaa, ja inhotti ajatus ruveta nitä syömään. Päädyin kuitenkin siihen, että ainakin kerran niitä voisin kokeilla...ehkä vielä toisenkin kerran... Mieheni on kyllä ollut suostuvainen simppatestiin jne, mutta me molemmat olemme hurjan mietteliäitä, että mitä jos ei näillä keinoilla tärppää...? Olemmeko suostuvaisia kuinka pitkälle menemään....? Se on ollut meilläkin tapetilla - mutta uskoakseni me teemme parhaamme näillä eväillä, ja mikäli meille jotain oikeasti järeätä jossain vaiheessa suositellaan, niin täytyy miettiä. Toisaalta, mitäpä ei oman lapsensa eteen tekisi...... Mutta ymmärrän siis tunteenne erittäin hyvin - hoidot eivät ikinä ole mukava juttu uskoakseni.....Ja luullakseni miehille on vielä tiukempi paikka kuin naisilla...jos joku epäilee heidän miehisyyttään. Eihän se siitä ole kysymys, mutta niin varmasti osaksi ainakin kokevat.

Vanilj ja Elenna: hienoa kuulla että olonne rupeavat normalisoitumaan. Tsemppiä kovasti teille toivottelen !

Kaikille kovasti plussatuulia !!!!!

Sitten vielä omaa: nyt on kp 9. Tiistaina olen siis menossa sinne seurantaultraan ja aukiolotutkimukseen. Hieman se jännittää, mutta enköhän siitä selviä. Toivon vain että lääkärillä olisi hyviä uutisia ja että femar olisi toiminut... Aika matelee... Noh, odottelen kovasti viikon päästä alkavaa lomaa, joten pyrin pysymään positiivisena.

Kaikkea hyvää teille kaikille !

-Mietintämyssy 2011- kp 9 / 30 ?? yritys aloitettu syyskuussa 2011

sarah81 ja Zaraah, tervetuloa, toivotaan teille pikaista käyntiä! ;)

Toive3
, onnea ensimmäiseen yrityskiertoon!

mame, mielenkiintoinen tuo teidän yhdyntäkalenteri tosiaan :D Tuosta vois itekkin oppia jotain. Harmi, että on noin paljon sivuvaikutuksia Femareista. Ollaan nyt peukut pystyssä että nappaa tässä kierrossa ja välttyisit piikittelyiltä!

Josma, sielläpä on jännät hetket käsillä. Toivotaan että oireet olis merkki plussasta! :)

mimsu
, jospa teillä pian tärppäis ja pikkuinen pysyisi matkassa loppuun saakka ;)

kukka^^
, inhottavaa kun jostain ehtii iloitsemaan niin se tietenkin perutaan tai siirretään, mutta hienoa että pääsette tutkimuksiin!

elenna, kiva että kokeet oli normaalit ja pääsit ultraan niin ei tarttee enää niiden kanssa jännittää. Joko on olo sulla muuten parantunu, vieläkö kipuilet? Toivottavasti on mennyt jo ohi. Rentouttavaa "lomaa"! Nyt teillä on hyvä mahdollisuus nauttia toistenne seurasta ilman paineita, jos teillä mitää stressiä aiemminkaan tuosta yrittämisestä olikaan :)

nobody, hyvähän se on muistaa että tämähän on pohjimmiltaan ihan kivaa hommaa tämä yrittäminenkin :D Itellä meinaa välillä unohtua, vaikka tämähän on tosi jännittävää aikaa :)

PePa, harmi tuo menkkavuoto. Jospa kuitenkin kierto pian palaisi normaaliksi tuosta lyhyestä vuodosta huolimatta.

Dumbo., onnea plussasta! Itse soitin neuvolaan muutama päivä sen jälkeen kun olin itse saanut tietää eli rv5+?. Siellä sitten se terkkari laskeskeli viikkoja ja kertoi milloin olisi hyvä tulla ekan kerran käymään ja sopimaan ekasta ultraäänestä. Mutta mikään kiire ei olis ollut, tuntu nimittäin tosi pitkältä aika kun odottelin ekaan ultraan pääsyä.

Takaisin