Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
jessica3 oot niin pitänyt meitä piinassa täällä :P Pahoittelut menkoista :( Mutta ne ovatkin kohta jo ohi :)

Kimurantti ohhoh, kun on kierto pidentynyt :O

vuononvaltiatar: Toivottavasti siitä tabletista on nyt apua. :) Itellä on aina se kutina ollu niin pahaa että siitä on ollu kyllä mukavat tunteet kaukana :D Onneks pääset sen puolesta helpolla. Tsemppiä muuten oviksen bongailuun!
Tatjuska: Onnittelut plussasta! Moneskos yrityskierto teillä olikaan menossa?
pikkutonttu: Tsemppiä uuteen kiertoon :)
butterfly85: Pahoittelut menkoista :/
indyko: Toivotaan nyt kuitenkin että täti tajuais pysyä poissa. :)
Iissa: Toivotaan nyt että uudet systeemit tuottaisi toivotun tuloksen :)
Viipsukka: Pahoittelut kaavintaan joutumisesta :/ Toivottavasti teillä kuitenkin pian onnistaisi :)
j3nni: Voi kakkelus! Pahoitteluni negasta. :/ Toivottavasti kuitenkin pian plussaisit!
kukka^^: Tsemppiä sinulle loppukiertoon :)
Liza: Voi kumpa teillä nyt tärppäisi! :) Olis jotain kivaakin sitten.
jessica3: Pahoittelut negasta ja menkoista. :/
Kimurantti: Pahoittelut megakierrosta. Ei ole kivoja ne :/

Omaa
: Jippii onnistuin bongaamaan ovulaation ja se on ollut tänään :)))) Tässä kierrossa ollaan pupusteltu todella ahkerasti ettei ainakaan onnistuminen ole sen puutteesta kiinni. Ja mä niin syvästi toivoisin että nyt onnistais niin saatais helmivauva. :)

Moi,

Joo tosiaan jessica3 vähän kerittiin huolestua kun hävisit niin äkkiä :) Mutta ei se mitään. Aattelin, että sulle on täti tullut ja oot niin murheen murtama <3 tai ehkä kipee tms. Pahoittelut tädistä :( :( On se kumma, miten voi olla niin vahvasti raskaana oleva olo ja silti se vaan tulee, mullekin kävi niin just vasta. Mut voihan ne olla jotain varhaisia keskenmenojakin, mutta mistä sen tietää :/ Itselleni tuli kuitenkin jotenkin sellainen olo, että oli hyvä, että ees jotain tapahtui. Alkoi tuntua niin puuduttavalta, ku koskaan ei tapahdu mitään! Oli kyllä niin onnellisia ne päivät kun kuvitteli olevansa raskaana <3

Kimurantti
ootko testannut millon viimeks? Pahoittelut megakierrosta :(

Lizalle voimia ja halit <3

kukka^^, ++++ puhalluksia!

Tatjuska, paljon onnea :) Toivotaan, että tällä kertaa on kumminkin ihan normaali raskaus ja kaikki menee hyvin :)

vuononvaltiatar, ois kyllä kiva jos pääsisit näkemään sen kunnon plussan ovistestissä :) Siitä tulee kyllä hirveän toiveikas olo... toivottavasti ei kuitenkaan mistään häiriöistä oo sulla kyse :/

j3nni, pahoittelut digi-negasta :( Kumpa vaihtuisi vielä plussaksi. Testasit varmaan aika aikaisin?

mame, onnea oviksesta :) Nyt voitas lähtee yhdessä pikku helmiä odottelemaan ja ottaa vielä muitaki täältä mukaan :)

Tänne ei ole ovis tullut vieläkään, vaikka kyllä se tulossa on. Tänään ehkä ihan hieman oli lähtenyt testissä viiva paksuuntumaan. Josko se huomenna tai ylihuomenna tulis. Se merkkais kyllä 32-33 päivää pitkää kiertoa...mulla on kerran ollut 32 pitkä. Kai ne on nyt pitenemässä, mutta ollaanhan tässä vielä 35:n rajan alapuolella. Josko se limakalvo ois nyt sit ainakin tarpeeksi paksu? Ahkerasti on yritelty tällä kertaa. Nyt ei saa hiipua kesken ;)

jessica3: Kyllä täällä tuli jännättyä! Pahoittelut menkoista.

mame: Toivottavasti. Oon miettiny, että jos sen takia olis ollut niin huonoja olotiloja. Täytyy kyllä sanoa, että olis aikamoinen juttu, jos oliskin raskaana. :) Kun yrittämistä ei ole paljon takana (pian 2 kuukautta).

vuononvaltiatar: Toivotaan, että hiiva katoaa pois lääkkeillä. :) Se ei vissiin ole kovin kiva kaveri? x) On tää päänsärkeily aika kamalaa. Välillä se on poissa, mutta tulee jossain vaiheessa takaisin. Tai se on tuolla koko ajan, mut välil ihan kunnolla koskee.. :( No, jos menis pian ohi!

elenna: Kiitos! <3 Halit sullehin ja toivottavasti ovis tulee pian! :)

Huomenta!

Tänään otin vikat Thinit ja Aquat. Nyt mennään loppukierto raskausvitamiinilla. Nia lopetti kp 15 kohdalla nuo pillerit eikä ovista tuolloin vielä näkynyt... Jääpähän toiseen kiertoon vielä kanssa :) Maitohappobakteeria ja karpaloa otan vielä muutamia päiviä, että tuo alakerta kunnolla palautuisi :)

Hieman kuumotusta täällä heti aamusta... Eilen illemmasta tikutin ovita vielä uudelleen ja melko samanvahvuinen oli kuin aamulla... Tuntemuksiakin oli eilen... eikä joka kierto mulla tuntemukset ole yhtä ikäviä, joten ehkä muniksen irtoaminen oli eilen(?) Mulla kuitenkin tuo kuumotuspiikki nousee sen jälkeen.... hmph... eilen pupuiltiinkin :) Jatketaan vielä pari päivää näin :)

Hyvää alkavaa perjantaita ja viikonloppua kaikille! :)

mame kyllä tuo pilleri tuntui auttavan. Kutinaa ei tosiaan enää oo ja oon tullut ihan kuivaakin kuivemmaksi... Mulla nuo ovishetket tosiaan samaan aikaan olivat käsillä, joten ehkä ovis olisi nyt ohi, kun aavikko on paikalla(?) Mutta tosiaan mitään kipuja tai muutenkaan outoa tunnetta ihmempää ei tähän hiivaan nyt tullut... Mutta jos eka hiiva on kiltimpi ja seuraava onkin sitten jo ihan jotain muuta? :O Onnittelut oviksen bongaamisesta!! :) Nautinnollisia hyödyntelyhetkiä ;-)

elenna kumpa tosiaan mitään isompia toimintahäiriöitä ei nyt olisi :( Tietty tuon vuoden yrittämisen jälkeen meen kyllä ultraan niin selviää enempi :) Harmi, että siellä kierto näyttää pidentyvän... Ei se ovis aina vaan halua tulla ajallaan :D

Liza Kohta pääsen itsekin varmaan tuon päänsäryn kaveriksi... kuumotus on jo saapunut, joten päänsärkykin on varmasti tulollaan... ihanaa... Täytyy vaan yrittää ottaa rennosti, josko rauhoittuisi hieman :)

Huomenta, ihanaiset!

Oli sitten kuulkaas valitettavan enteellistä tuo tiistain päivällinen kokousmatkalla: annoksessa oli niitä vihreitä papuja! Mietin siinä että voihan nokka, toivottavasti tää ei tarkoita sitä ettei jessica3 olisikaan raskaana, mutta tarkoitti se sitä sitten kumminkin. BLÄÄH, sanon minä. Onnistuin popsimaan suurimman osan pavuista ennen kuin alkoi yököttää niin pahasti että oli jätettävä annos kesken. Yökötyksen perimmäinen syy lienee ollut tuossa hCG:ssa jota piikitin maanantaina.

Pahoittelut Viipsukalle kaavintaan joutumisesta. Muistelisin yhden kaverin maininneen että oli neuvottu kaavinnan jälkeen odottamaan yksi kierto ennen uutta yritystä jotta kohtu ehtii kunnolla parantua.

Iissa,  hieno homma että sait nuo metforminit! Nyt toivotaan että pilonidaali häviää mahdollisimman pian ja pääset sitten aloittamaan pistokset.

kukka^^, sulla on siellä jännät ajat. Toivotaan että plussa tulee!

Ja Tatjuska, WAU! Onnittelut pikaisesta plussauksesta! Tunnustan että olen todella kade mutta ei sun plussasi ole minulta pois. Tarrasukkia lähettelen täältä. :)

Täällä pupuiltiin iloisesti kolme päivää putkeen. Tiistaina alkoi kipuilu vasemman munasarjan kohdalla - hienoa, tuumin minä, nyt sieltä irtoaa. Nyt kuitenkin huolestuttaa, koska kipuilu on jatkunut ja viime yönä koski niin pahasti että jouduin ottamaan 1000 mg parasetamolia ennen kuin pystyin nukkumaan. Viime kierrossahan ovisplussan jälkeen pitkään jatkuneet kivut paljastuivat kystan aiheuttamiksi, joten pakostakin mietityttää onko tässä mennyt jotain pieleen ja onko tuo triggeri sittenkään tehnyt tehtäväänsä. 

Catriona jospa viime yönä sitten se irtoaminen vasta? Mutta hyvin nuo pupuilut ovat ajoittuneet. Vielä kerta tuohon päälle niin hyvä on ;-) Toivottavasti siellä on kaikki kunnossa ja kipuilut johtuivat vaikka megamuniksesta :)

elenna: Nonni sielläkin ahkeraa yrittämistä ollut. Toivotaan että teitäkin nyt onnistaisi. :)
Liza: No eipä se sitä yrittämisen kestoa katso. Kovasti plussatuulta nyt sinne ettei oireilut olis olleet turhia :)
vuononvaltiatar: Se voi olla että sulla se hiiva ei kerinnyt vielä niin pahaksi. Itellä ei ole vielä aavikoitumista tapahtunut mutta ehkäpä huomenna. Sitten ei kyllä taas enää hirveesti pupustella. Nyt mua vähän jännittää että kuinka lyhyeks tää kierto jää ku periaatteessa pitäis olla 34 päivää oviksen perusteella mutku alotin terolutit kp 17 ja sit menkat pitäs tulla aikasintaan kp 27. Mut en oo koskaan päässy syömään tero kuuria loppuun asti ku menkat on tullu niin ennakkoon et toivottavasti se ei nyt sitten pilaa raskautumismahdollisuuksia :/
Catriona: Voi kyllä sua nyt kivuilla koetellaan. Toivottavasti kaikki olis kuitenkin kunnossa. :)

ONNEA Tatjuska! :) Ihanaa, kovasti tarrasukkia sinne :) Olen niin onnellinen sun puolesta.

Itsellä menossa kp 29/28 eli tänään pitäisi alkaa, ellei sitten veny ja vany..kaksi vikaa kierrosta ovat olleet se 28 pillereiden lopettamisen jälkeen. Kattoo koska heittää rähänpyllyä. Sunnuntaina otan testin kauniiseen kouraani, jos ei mitään näy eikä kuulu.

Hyvää viikonloppua jokaiselle kuumeilijalle! Eiköhän laiteta parastamme, että päästää odottajien joukkoon!

elenna: En oo testannu  pitkään aikaan, kun nega se vaan on. Olishan sen lekurikin huomannut jotain ultrassa...

Täällä joo mennään ihan kunnon megalla. Varaan kyllä kohta lekurille soittoajan jos ei jotain ala tapahtua! :O

mame kyllä nyt mielenkiinnolla odotetaan, millainen kierto sinulle tulee :)

indyko kumpa sieltä tulisi plussa sunnuntaina! :)

Kimurantti kurjia nuo pitkät kierrot :O Mikään ei tunnu auttavan... Mutta soita lekurille aikaa, jollei ala kuulua.

hitsiläinen ku oon aivan tipahtanut kärryiltä kun ei ehdi kirjoitteleen...

Tatjuskalle Onnea ja tarrasukat matkaan! <3
jessica3: isot pahoittelut menkoista! :( miten se täti aina osaakaan kurvata paikalle :/
vuononvaltiatar:josko siellä nyt tärppäisi, niin heti pistän kyllä itellekkin tilaukseen tuon samaisen setin thinit ja aquat :) mahtaa tulla jännittävä loppu kierto ;P
Catriona: voi hitsit noi sun kivut, ei kiva...
indyko: toivottavastis se plussa ilmaantuis tädin sijaan :)
mamelle onnittelut o+:sta :)

sori hyvin hyvin lyhkäiset vastaukset, mut pikaisesti tulen o napaileen...
kp 16, dpo1-2?, ovis tuli hippasen ennen ku yleensä, mutta ainakin on hyvin hyödynnetty ;D joten toivotaan parasta! :) täytyyhän sitä vielä varoiksi pupuilla tänään ja vaikkapa huomennakin ja ylih... :P Muutenki mieli on nyt ihan huipussaan joten toivottaan että nyt sitten yksi pikkuruinen simppa onnistuis tehtävässään :) pakkohan nyt on onnistua, jooko? 

Moikka,

vanilj, toivotaan! Ovis-päivä täälläkin... Kyllä nyt sais onnistua!

Kimurantti, varaa vaan se aika...eiköhän sitä kautta aina jotain apua saa. Kuulostaa kyllä tosi kurjalta tuollainen :(

indyko, toivottavasti ei mitään näy ennen sunnuntaita ja testi näyttäis plussaa :)

Catriona, tympeä tilanne sulla :( Toivottavasti niitä kipuja ei enää tulis! Tsemppiä!

vuononvaltiatar, hyvää loppukiertoa sulle! Juu kyllä sitten vuoden rajapyykistä kantsii lähteä tutkimuksiin. Siinähän se jo häämöttelee parin kuukauden päässä.

Kiitos Liza :) Ovis tuli..

mame, joo kerrankin on oltu oikein ahkeria ja vielä jaksettiin tänäänkin :) Toivottavasti sulle tulisi nyt kuitenkin tarpeeksi pitkä tuosta loppukierrosta. Jaksamista!

Tänään siis ovispäivä täällä. Aamulla sain testiin plussan ja kyllähän tuo oikea puoli on nipistellyt ja nyt illalla etenkin siitä taas puristaa. Nyt sitte kipuilee alavatsa molemmilta puolilta, ku toi vasen puoli jäi vielä viime kerrasta asti pitämään omaa elämäänsä. Mut lääkäri sanoi, että se on ihan normaalia, joten kai se sitten on... :O

Hommatkin saatiin hoidettua. Ei se nyt tän kierroksen mukavin kerta ollut noin aikataulutettuna, mutta toivottavasti tuottoisin. Täytyy varmaan lähteä nukkumaan pikkuhiljaa. Aika rankka viikko on ollut taas...

Mukavaa viikonloppua ja plussapuhalluksia kaikille!

Kiitos kaikille onnitteluista! Olen kuin puulla päähän lyöty.

Mame: No tämähän oli tosiaan ensimmäinen yrityskierto, kolmisen viikkoa sitten päätettiin että saa tulla jos tulee ja tässä ollaan...

Mä varmaan siirrynkin tästä suunnilleen samantien sitten tuonne odottajiin ja toivon vetäväni sinne helmikuisiin perässäni mahdollisimman monta mukana kun tämä jäi näin lyhyeksi tämä visiittini täällä kuumeilijoissa. Hädin tuskin ehdin tutustua kaikkiin. Ja täytyy nyt toivoa, ettei mua tiputeta taas kerran maan pinnalle ja tuoda mua kohta tänne takaisin mutta toivotaan nyt että kaksi menetystä tähän perheeseen oli meille riittävästi ja tämä minun varmasti viimeinen raskauteni mikäli maaliin päästään jatkuisi ja päättyisi nyt hyvin. Neljä omaa ja kaksi miehen riittää minulle ja sitten yritetään kasvattaa heistä kaikista kunnon kansalaisia. Kaksi vanhinta lastani saivat tänään taas niin upeat todistukset koulusta että saan olla oikein ylpeä äiti.

Halauksia ja vauvapölyä, enkeleitä ja kaikkea teille kaikille ja nähdäänhän pian tuolla Helmikuisissa? Korjasin noi viikotkin oikein nyt kun pääsin kotikoneelle ja pääsin kattomaan tuon virallisen lasketun ajan.

emoticon

Tatjuska 4+2, LA 7.2.2013

Onko teillä muilla silleen että tunteet heittelee välillä optimisti-pessimisti loppukierrosta? Ihan hulluksihan tässä tulee kun rupeaa taas toivomaan.. 

oireita pukkaa (taas). Tänään on ollut väsymystä, hivenen arkuutta rintaosastolla, yöllä ja aamulla nenän tukkoisuutta ja vihlontaa. Tuntuu että oon niin monesti kuvitellut itselleni kaikenlaista ja osa on johtunut lääkkeistä.. 

Onko teillä clomilaisilla jotain loppukierron oireita, jotka johtuu noista tableteista? Paljonko sen aamulämmön pitäis kohota loppukierrossa? Ja millon se rupeaa laskemaan jos menkat alkaa?

kp21 dpo7 yk14

Omppuf: mulla ainakin huomannu loppukierrosta rinnoissa pikkasen arkuutta, en tiiä mistä johtuu, että johtuuko clomeista vai alkavista menkoista..

täällä ei ole menkkoja vieläkään ilmaantunut, no, odotellaan! testejäkään en oo ny tehny, paitsi tänään ovistesti ja tulos oli vaan tosi haalee toinen viiva, joten tässä nyt oon pähkäily että voiko mulla olla 2 ovista tässä kierrossa... hmmn...onko kellään kokemusta, voiko olla kaks ovista yhdessä kierrossa ja jos voi niin miten ne menee ...???  ensimmäinen selkee ovis digilläkin todistettu kp 13 ja sitte pelkillä liuskatesteillä todettu kp 23-25, ja oli siis vielä vahvemmat viivat ku tolloin kp 13 saatu.. että öö.. no, ei auta muutakun odottaa! Tänään kp 27 ja eilen söin jo vikan terolut-pillerin ja vielä ei oo vuotoo näkynyt, eilen oli aamupäivällä maha niin menkkamaisen kipee, jomotti ja särki ja oli kauheen paineen tunne, että kohta valahtaa ja aattelin että pakko mennä makaa sohvalle mutta se hävis samantein ku ajattelinki mennä makoilee..  outoa. Sitte oli pari pistävää vihlasukipua illemmalla eikä muuta oo ollu.

Ja täällä pistettii torstaina tilaukseen myös noi aquat ja thinit! :) on meinaa melko kalliita, toivottavasti saapuvat maanantaina ja toivottavasti tätikin pysyisi sen aikaa poissa :D

Sadepäivistä huolimatta toivottelen täältä paaaaljon plussia!! :)

omppuf, mulla on ollut ennemminkin niin, että joissain kierroissa oon ollut ihan hirveän toiveikais, joissain taas pää on pysynyt kylmempänä... Rinnat mulla on ollut arat jo ainakin kuukauden ja väliin mahtui yksi tädin vierailukin... (aiemminkin rinnoissa on ollut tuntemuksia joissakin loppukierroissa, joissakin ei). Muutenkin viime kierroksella oli niin ihmeelliset oireet, että ehkä taas vähän aikaa pystyn olla uskomatta mihinkään. Olis kyllä aika teillekin jo sen plussan tulla! Toivottavasti teillä olisi tärpännyt, oli sitten millaisia fiiliksiä tahansa! :) Tsemppiä odotteluun!

j3nni, ei oo kokemusta kahdesta oviksesta, tosin joskus taisin itsekin epäillä sitä... sillon luin jostain, että kroppa voi yrittää vielä toista ovista loppukierrossa, jos eka menee pieleen. Ja juttujahan on noista loppukierron ovisplussista, joillain se vahva plussa on merkannut raskautta ja joillain taas jotain muuta. Eli en osaa sanoa mitään fiksua :O Tsemppiä odotteluun sinullekin! Ja toivottavasti olis kumminkin tärpännyt!

Tatjuska, kyllä se ois kiva lähteä sinun mukaan sinne helmikuisiin :) Onnea vielä kerran!

Dpo1 täällänäin. Toiveet ei oo kauheen korkeella, varmaan siks kun oon niin väsynyt... enkä alakaan kyllä uskomaan mitään oireita tällä kertaa. Joka kierroksella ei vaan jaksa uskoa olevansa raskaana. Mut kyllähän tässä järjellä ajateltuna jotain mahdollisuuksia on:
 - ahkerasti harjoiteltiin, ovispäivänäkin ja edellisenä ei
 - ovis kp19 -> kyllä pitäisi nyt limiksen olla tarpeeksi paksu...
 - limaakin oon havainnoinut enemmän kuin varmaan koskaan
 - oli vasta 5.kerta kun sain vahvan ovisplussan
 - on valoisa kesä :)
Nyt voiskin unohtaa koko jutun. Mutta kun en jaksa tehä mitään järkevää niin pyörin täällä netissä. Ens viikolla "onneks" taas kiirettä pitää.

Muistakaas, nyt on vuoden valoisin aika! Vaikuttakoon se suotuisasti kaikkien meidän pyrkimyksiimme!

Tänään töissä mietin, kun nostin painavaa säkkiä, että hitto kun sattuu rintoihin, kun säkki painautui niihin..no en sitä enempää ajatellut.

Sitten tulin kotiin ja sain ilouutisen koiran kasvattajalta ja ajattelin, että kun tässä on tätä onnea matkassa tänään, että jos tekisi testin. En kuitenkaan pystynyt pidättämään neljää tuntia, vain 2,5h pidättelin, mutta kuitenkin päätin tehdä testin..ja ruutuun piirtyi haalea viiva :D Huomenna pitää mennä ostamaan uusi testi, kattoo onko se sitä mitä luulen vai jotain muuta. Pitikin tehdä nyt jo, olen innoissani, mutta olisi pitänyt odottaa huomisaamuun ;)

Tänään siis menossa kp30/28 ja yk2

vanilj tulis jännempi jännäilykausi jos oltaisiin pupuiltu paremmin... Taas vaihteeksi harmittaa tää touhu, kun oli pakko mennä päin puuta pupuilut... Me mennäänkin sitten samaa matkaa ovistemme kanssa. Saamme jännäillä yhdessä!! :) Kyllä noita Thinejä ja Aquoja (sanahirviö :D) kannattaa kokeilla :)

elenna onneksi on vielä vähän aikaa tuohon vuoden rajapyykkiin, jotenkin kauhistuttaa ottaa yhteyttä terkkaan ja ruveta aisaa ihmetteleen... :O Siellä oli kyllä limis varmaan ihan hyvillä hollilla, kun ovis oli tuon verran myöhemmin! :)

Tatjuska paljon tarrasukkia teille! :)

omppuf itsellä on tuo varmaan säännöttä joka kierto tuo optimisti-pessimisti juttu!! :) Kyllä sitä aina vaan ne toiveet alkaa heräillä viimeistään kierron parin kolmen vikan päivän aikana :D

j3nni Kuulostaa niin sekavalta :( Ompa tylsää... Saisi kunnolla nyt vaan tasaantua nuo sinun kiertosi! :) Toivotaan tietty, ettei ensi kiertoa enää tule, mutta jos tulee: onnea Thin400 ja Aquan käyttöön! :)

indyko ooh, jännää! Ei muuta kuin uutta testiä kehiin huomenna! :)

Päivää forumille! :)

Täällä takana kiireinen päivä. Tänään oletettavasti dpo 2. Eilen ei sitten tullut pupuiltua einää eilen... molemmat nukahdettiin ennenaikaisesti... huoh... Onneksi sentään dpo 0 aikaan pupuiltiin illalla... Muuten tää kierto olis mennyt täysin päin peetä... Tänään päätin sitten ottaa yhtäkkiä kolmen tunnin päikyt! Niiltä heräsin tuossa äsken :)

Tatjuskalle paaaaaaaaaaaaljon onnea!!!!! 

Täällä kierto taas vaan jatkuu!! Mie saan hermoromauksen jos nää taas käy temppuilee! Joha tuos pari kiertoo iha hyvi meniki! Ultratessa viime tiistaina (kp29) ei kyl näkyny merkkejäkään siitä et olis ovista tapahtunu! Mut limis oli kuulema semmone et kohta vuotaa....no ei vuoda! Täytyy sit taas teroilla käynnistellä jos ei ala kuuluu muute!

Takaisin