Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
j3nni vautsi :) Kumpa uudella testillä vahvistuu vielä :)

kukka^^ vitsit, kun tilanteesi on jännä siellä! :) :)

Liza kiva, että inhottava papa meni hyvin :) Itsekin olen joutunt käymään useemmin vessassa tämän kierron aikana, mutta se johtuu kyllä siitä, että olen mun 10 pillerin kanssa juoda enemmän vettä :) Kumpa nuo oireet kertoisi jostain ;-)

mame kävin apteekissa ja mukaan lähti yhden pillerin fluconazol-kuuri... farmaseutti ojensi sen käteen oireet kuunneltuaan... itsellä ei oikeestaan sellasta kutinaa ollut, tätä nyt on kauheen noloo myöntää, mutta lievä kutinan poikanen tuntui "kivalta" :) :) No höh, ettei ovistikut halunneet näyttää huippuja vielä...

Mä oon ihan hileinä kun Jessica3 ei oo käyny päivittään kuulumisia, tuu kertoon mikä tilanne!

Ja J3nni, siis niin jännittävää!

Muitakin taisi olla joilla on jännäpäivät, tsemppiä kaikille!

Kuten tickeristä näkyy niin täti kurvas tänne eilen. Tai sen kurvit on nykyään perin kummallisia, eilen tuli pari viirua paperiin ja tänään tullu vaan kuollutta ruskeeta vähän eikä mitään siteeseen asti mut tällasia nää on viime aikoina ollu että kolmantena päivänä tulee vasta niagara mut sekin kestää vaan pari päivää ja sit ne on siinä. Nuorempana vuosin viikon ihan saavista. Enkä oo raskaana eli tietäisin kyllä jos olisin (kun oon viis kertaa ollu niin tunnistan jo tunteen) eli kyl nää normimenkat on. Mut lyhyt kierto mulla on, n. 25pv.

Tatjuska 2/25 yk2

Kiitos vuononvaltiatar! En vaipunut epätoivoon kun täällä on kyllä niin monta jotka ansaitsee plussansa ennen mua. Ja toisekseen uskon kyllä että se tulee sitten kun on tarkoitettu eikä meillä perinteisesti oo mennyt montaakaan kuukautta. En edes toteuttanu tässä kierrossa mun viime kerralla toiminutta menetelmää eli pitää olla kintut pystyssä ja makuulla jonkin aikaa hommien jälkeen että simpat tekee tehtävänsä. Ehkä tässä kierrossa vois sitäkin taas toteuttaa. Tässä on muuten kesäkuussa parit semmoset kekkeritkin että ihan mielelläni menen terassille. Ja jos tää kuulostaa jostakin tosi hölmöltä niin kerron, että kun mulla tosiaan on toi vuoden vanha vauva niin en ollu viime kesänä terdellä ollenkaan ja muutenkin aika vähän liikenteessä ollu niin ois se ny kiva kerran kahteen vuoteen nauttia muutama siideri terassilla auringossa :) Mut en mä sitäkään vois väittää etteikö pieni pettymys tullu kun ne alko mut ei mulla ollu kyllä mitään raskausoireitakaan eli osasin odottaa.

Mutta Jessica3, where are you!!!

Iltaa!

Onnea hurjasti j3nni! Kyllähän se sieltä vahvistuu! :) <3

Mäkin jännäilen jessica3, et onko siellä jo testailtu. :)

Pahoittelut Tatjuska tädistä!!!! :/

Täällä täti kans pikkasen vielä kylässä, mutta huomenna varmaan häippää. Tsemppiä kaikille ja paljon plussaa!! :)

Tädillä mennään täälläkin ja se tulla tupsahti kylään sopivasti kun menin sitä tatskaa hakkauttamaan , olen tyytyväinen mutta fixsausta vaatii vielä.

Onnea j3nni, ihanaa! <3

Itsellä menossa 27/28 ja kamalasti menkkamaisia kipuja selässä ja vatsassa eli sieltä ne menkat kohtaa kaartaa tähänkin pihaan. Sanoinkin miehelle, että perjantaina alkaa sitten menkat varmaan, se sanoi ettei ala..olin, että älä herätä liikaa toivoa sen suhteen. Näillä mennään ja muutaman viikon päästä taas ollaan ahkerina pupuilun merkeissä ;) Pessimisti ei pety! Tosin jos nyt käy niin ettei ne ala, niin tosiaan sunnuntaina testiä kehiin :)

Huomenta!

).( Odotellaan hiivalääkkeen vaikutusta. Eilenkään ei enää kutissut, mutta tuo vuoto saisi palautua normaaliksi :) Sitä odotellessa. Ovistesti näytti odotetusti negaa vielä... Ihan haalee kakkosviiva piirtyi, mutta kontrolliviivakin oli huomattavan haalee... Mulla on varmaan ton hiivan ja noiden ottamieni pillereiden vuoksi tihentynyt pissaamisväli, joten vain 2,5h ehti olla rakossa.... no katsellaan :)

Tatjuska onhan se ihan ymmärrettävää, että terassilla toivoisit pari kertaa vilahtaa :) Kyllä se vaavi sieltä tulee sitten :)

pikkutonttu hyvä, että sielläkin pästään hyvästelemään täti :) Kumpa se täti tajuaisi ensi kerran jättää sun vierailun sitten väliin ;-)

butterfly85 harmittelut sinne tädin seurasta tatskanlaitossa... Mutta onneksi tuli hyvää jälkeäkin :) Mieli vähän korkeemmalla sitten :)

indyko kumpa sieltä testaamiseen päästäisiin ja tulisi kaunis plussakin vielä :)

vuononvaltiatar S-Marketit ja Prismat ainakin myyvät noita sekä raskaus- että ovistestejä! Löytyyvät luontaistuotehyllystä...ainaki meillä päin on joka paikassa siellä ne! =) Voi olla että Cittaristakin löytys! Jos nyt en vääri muista ni ovistestit on jossain siinä 8-10 euron paikkeilla ja paketissa on 10 kpl ja r-testit n. 3€ ja paketissa 2 testiä! Tilaamalla saa esim. täältä tämmösen satsin: http://www.kauneudenmaailma.fi/pregcheck-ovulaatiotesti-testia-raskaustesti-testia-p-1772.html ! Myös ainakin Raskauskeiju.fi, Hyvinvoinnin tavaratalo ja terveysmarket.fi myy niitä! Liuskojen lisäks on pregcheckillä vielä puikko r-testi, missä sit ei oo kuin 1 testi!

Lääkärillä kävin ja tuloksena: Ei enää clomeja, vaan napsin nyt pelkästään metforminia siihen asti et tuon pilonidaalin leikkaus on ohi ja sit alotetaan pistoshoidot jos mitään ei oo tapahtunu ennen sitä! Nii ja tietty se Nian juttu on kokeiltava, joten tilasin työpaikan vieressä olevaan apteekkiin itelle nyt ne Aquat ja Thinit! Huomenna saan ne, joten kerkee just sopivasti kierron ekaan päivään! =) Jos mensut nyt huomena alkaa....toivottavasti! Koska miut ultrattiin ja mittää ei näkyny, muutaku kuulema oikein hyvä limis! Jotai positiivista! :D Sanoha se sen paksuudenki, mut enpä muista enää...meni ihan ohi koko juttu! =) Mut näillä mennää nyt sinne syksyy asti! =)

Täällähän on monella jännäyspaikat menossa. <3

Pikasesti omat kuulumiset. Kaavintaan joutuin menemään, kun lääkkeellinen tyhjennys epäonnistui. Ei oikein kohtu halunnut luovuttaa ja jätti sinne 2 cm istukkaa. Yritettiin lääkkeillä tyhjentään, mutta eipä niistä tullut edes kunnon supistuksia.
Nyt ollaan miehen kanssa keskusteltu uudesta yrityksestä ja mie haluaisin aloittaa heti, kun meillä on vielä kesän ajan kaukosuhde ja mulla kiireinen kesä tiedossa noitten työharjoittelujen vuoksi. Ja mies haluaa odottaa menkkoja. Minä oon niin kipakka tapaus, että tappeluksi meni. :( Nyt oon sitten päättänyt, että annan ymmärtää, mutta en ymmärrä antaa. Mies on kyllä helisemässä mun kanssa. :D

Plussatuulia kaikille!

Heissan!

Ja niin siinä nyt vain kävi, että kun rakentaa pilvilinnan, tippuu sieltä korkeelta ja kovaa, ja etten nyt ihan omiani nää tässä tää toissapäiväsen testin tulos, joka tuli siis heti siihen ja vahvistu vaan kuivuessaan, tässä kuvassa testi on joku 5min vanha, eli ihan tuore..:

(opin nyt sen, että näitä testejä en enää ikinä osta, ku tälläsiä susi perkuleita on)!
IMG_2464

Tänään antoi digitesti "ei raskaana" - joten, täti pirulaista jäädään odottamaan. Ja se minkä tästä tekee vielä jännemmän, onse että näitä samoja ovulaatiotestejä oon tehny nytkin mitä tässä kierrossa (david) ja kun siltä on näyttäny nii oon varmistanu digillä, että onko oikeesti ovis tulossa, niin nyt eilen ja tänään, viiva on ollu vielä tummempi mitä tollon kp 13 saatu ja sillon siis digi anto ymmärtää että ovuloin. Että mitä ihmettä??? :O Varmaan antais digitestikin hymynaamaa jos sillä lähtisin testaileen.
Ens kierrossa vielä clomeilla mennään, ja varaan ultran kp 12-15 välille, siellä sitten nähdään että ovuloinko oikeesti ja miten tästä edetään..

Että ei muutakun tsemppii kaikille ja toivotaaan nyt niitä plussia ++++++ !!!!

Huomenta! :)

Yöllä sain nauttia vaihteeksi mielettömän karmeesti pohjekrampista. Kirjaimellisesti en meinannut päästä aamulla sängystä poies :o Ovistesti näytti melko vahvaa kakkoviivaa jo :) Huomattava ero eiliseen. Jos oireet kovasti kasvavat iltaa kohti, saatan testata toisen kerran vielä.... Minä kun en oo kertaakaan saanut vielä kirkuvaa plussaa ovistesteihin... en tiiä, voiko LH-huippu mennä minulla niin nopeesti sitten vaan ohi tai sitten siellä on muuta häikkää...

Iissa täytyykin tsekkailla joku kerta kaupassa jo näin etukäteen noita testejä :) Eivätkä paljoa maksakaa :) Nyt sitten tauotat clomeja urakalla hetken aikaa. Ja tsemppiä Thinin ja Aquan kokeiluun! :)

Viipsukka ompa todella kurjaa tuo, että piti tehdä vielä jälkikäteen kaavinta :( Mutta niinhän tuo on, että joillain käy huono tuuri siinä mielessä. Aikamoista tunteidenmyllerrystä! Omalla painolla jatkatte yrittämisen kanssa, mikä sopii molemmille :)

j3nni pahoittelut negasta :( Olisi saanut teillä jo tärpätä! <3

J3nni olen pahoillani. Mä oon suosinu noita digitestejä koska niissä ei tartte viivoja arvailla. Mulla onkin sit ihan toisenlaisia uutisia. Ei se tuhruilu muuttunutkaan vuodoksi ja kylpyläreissun päällä piti apteekissa piipahtaa ja hakeadigitesti. Ihan pommina Gravid, Raskaana ja 2-3 eli mä olen sittenkin raskaana viikolla 5. En pääse nyt tota trickeriä korjaamaan kännykällä. Tuulimunan ja kohdunulkoisen kokeneena otetaan tämä uutinen rauhallisin mielin kun sitä tuhruakin tuli. Mutta uskomatonta että mun kuudes raskaus ja ensimmäinen kertayrittämällä ja ikää parin vkon päästä 36vuotta! Mut näillä mennään nyt toistaiseksi :) Tsemppiä kaikille! Tatjuska rv 4+1, LA 6.2.2013

Onnea Tatjuska!!

Tais tulla täti kylään. Ainakin on sellaiset kivut tuolla masussa ja päivystykseen soitin, niin sano, että kun eka hoito on aloitettu 9.5, niin vois ollakkin ensimmäiset kuukautiset. Oi oispa!!

Heippa!

J3nni; harmitetlut negasta :( voiko kuitenkin olla mahdollista että plussa vielä tulis? mikä kp menos?

Tatjuska; ONNEA! :)

jessica3; joko oot testaillu? ;)

omaa; jänniä aikoja elellään.. kp31 ja dpo 13.. huomen pitäis menkat alkaa jos on normikierto ja oletettua ovulaatio ajatellen.. hirvee kiristys on alavatsalla usein ja rinnat tuntuu raskailta, ja iltaa kohden turvottaa mutta voihan nuo olla tulevien menkkojen merkkejä.. uutta testiä en oo tehny.. meinasin tänä aamuna tehdä mutta en sit tehnykkää.. mies on sanonu että nyt olisin raskaana.. näyttää toiveet olevan korkeella.. :) ja musta tuntuu että saan käydä wc:ssä useemmin..  mutta saas nyt nähä.. en varmaan uskalla testiä huomennakaan tehdä.. eilenkin oli taas kuvottava olo mutta mutta.. ja tänään kun olin kokoukses niin oli kauheeta istuu paikoillaan kun tuntu että housut kiristää aivan kauheesti, ois tehny mieli nousta seisoo mutten viittiny.. :D täytyy vaan mennä päivä kerrallaan..

plussatuulia kaikille! Nyt ne haikarat liikkeelle ja äkkiä! :)

Tatjuskalle onnittelut! :) Ja J3nnille pahoittelut!

Mulle tuli eilen ne raskaustestit. Sellasia liuskoja tilasin. Saa nähä onko luotettavia. Täällä on kp 20 menossa ja ensi viikolla sitten testaillaan. Mietin kyllä, että voisi jo huomenna testailla. Tässä on meinaan ollut nyt koko viikon ihan kamala olo. Välillä pääkin niin kipeä, että tuntuu taju lähtevän! emoticon  Huoh! Ja täällä ei vieläkään ole kivoja juttuja tapahtunut vaan kaikki hajoaa. :( Mä en enää jaksa!

Viipsukka Hienoa jos siellä olisi ekat menkat alkaneet! Pääsisitte uuteen kiertoon :)

kukka^^ nyt on jännää!! :) :)

Liza hienoa, että testit saapuivat! :) Ikävää tuo päänsärky... itsellä on silloin tällöin oviksen jälkeen parina päivänä... niin inhaa :(

AI KAUHEETA KUN MUA ON KAIVATTU TÄÄLLÄ emoticon  en ees tajunnut että olisitte kaikki ihanuudet noin innoissanne/huolissanne/odottavaisina <3 Kiitos siitä kaikille!

Täällä siis sellanen tilanne et aletaan pisteleen parsaa kimpassa poskeen sillä tällä neidillä tuli täti pikkasen myöhässä kyläileen, viime kierto siis oli 33 päivää :D ja kyllä olin niiiiiiiiiin varma et nyt se paskiainen jättää jo vihdoin mut rauhaan mut sieltähän se tuli kierrellen ja kaarrellen vaikka mikä oli ja kaikki maholliset oireet kyl mielestäni raskauteen oli......et näin...nyt siis jo menossa kp 5. Ja ironisinta tässä on se että samaan aikaan kun sunnuntai aamuna pissin r-testiin niin menkat alko :D hitto meni testikin ihan hukkaan.....Ja kyllhän meillä samaan syssyyn hajos tietokonekin maanantaina!!! en oo voinu töissä käydä vau:n sivuilla ja miehen puhelimella koittanu kirjautua siinä onnistumatta...arvakkaa onko V....ituttanu kun en oo päässy tänne ollenkaan ja pitäny kaikkia jännityksessä. No nyt on kone kunnossa (ah mikä ihana tunne, nyt taas huomaa kuinka riippuvainen tästä onkaan) ja täti lähteny meneen joten ei muuta kun nokka kohti uusia pettymyksiä! :)

Tää varmistaa nyt siis sen et mun 30-kymppisillä sankarikin nauttii skumpasta ja ihanista brunsseista viinin kera <3 ei niihin oo enään kauaa..äkkiä tää aika menee....

Olin ihan satavarma et oon raskaana mut eipä tääkään nyt (taas kerran) pahalta tunnu, eiköhän se aika koita vielä tässä....

Mut mitäs kaikille muille? J3nni miten ihmeessä sait eka haaleen plussan ja sit nega? mitä pelleilyä toi tollanen on :( voi kun toivon niin et se nega ois joku väärä tai susitesti ja seuraava ois kunnon plussa <3
Tatjuskalle onnea! Kukka^sulla on jännät paikat.....*toivoo ja rukoilee* <3  Liza kyl ne liuskat kaiketi on yhtä luotettavia kun puikotkin :)   Viipsukalle tsemppiä <3

Ootte korvaamattomia emoticon  lupaan ja vannon etten pidä teitä enään koskaan ikinä jännityksessä :)

Jessica kp 5

Täällä pitää hirveetä kiirettä ja stressia töiden kanssa, joten en pahemmin ole käynyt täällä edes kamalasti lukemassa! Kerronpa vaan sen että mennään kp 48!!

Takaisin