Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa kaikille! Ja superpaljon onnea plussanneille!! Täällä on ollu kamalaa kiirettä taloprojektin sun muiden kanssa, että ei ole ehtinyt kirjottelemaan. Lukemassa olen teidän juttuja toki käynyt. Oikeestaan pari kertaa olen yrittänyt kirjoittaakin, mutta sitten on anoppi tms. tullut kylään ja on pitäny kiireellä sulkea kaikki vau-keskustelut :D

Meillä kp17/dpo1. Kovasti on pupuiltu, joten nyt sitten taas odotellaan. Ja toivottavasti pysytään irti niistä testeistä ennen kp30. Nyt on ainaki siihen suuntaan kovat päätökset, mutta saa taas nähdä ku kierto on lopullaan, että miten malttaa. 

Toivottavasti nyt toukokuu olisi oikein plussainen kaikille! Alku näyttää ainaki hyvältä!

vuononvaltiatar: Mä kans mietin et jos se vvyöhyketerapian kivuttomuus olis hyvä merkki :) Sitten kun illalla mies vielä hiero mun selän niin se sano kans etten oo koskaan ollu selästäkään näin hyvässä kunnossa mitä nyt oon. Aika toiveikas olo :)
Chispa: Tervetuloa mukaan palstailemaan! :)
omppuf: Toivon todella että nyt alkaisi tuo vyöhyketerapia vaikuttaa suotuisasti. Jospa teilläkin nyt olisi noista lääkkeistä vihdoin apua!
butterfly85: Minulla on ollut vain yksi sisko mutta olisin aina halunnut enemmänkin siskoksia. :) Jos vain meille suodaan niin toiveissa olisi ainakin 2 lasta :)
Kimurantti: Pahoitteluni negasta :/
miuku9: Mä oon kans aivan hurahtanut nyt noihin mm- kisoihin. Joka peli ilta ollu kunnon kisakatsomo kotona :)
elenna. No ainakin lupaavia oireita on sinulla ollut. Toivotaan nyt että siellä tosiaan olisi tärppi käynyt! :)
Catriona: Toivotaan nyt kuitenkin että nuo oireesi kertoisivat masuasukista :)
ainut: Toivottavasti teillekin pian ne haikarat osaisivat suunnistaa :)

Omaa: Yk 8, kp 22 ja dpo ehkä 5 menossa. Mitään oireita ei ole ollut, ellei sitä lasketa että yleisesti ottaen on ollut nyt tosi hyvä fiilis niin henkisesti kuin fyysisestikin. :)

Katselin muuten taas tuota perhesuunnitelu-sivun http://metku.net/~pesu/raskaudenalkaminen.php kaavakuvaa missä on naisten määrä % joilla raskaus on alkanut jonain kuukautena ehkäisyn lopettamisen jälkeen. Meikäläisen kohtalo on senkin mukaan aika surkea. Kun ei vielä lapsia ole ennestään ja e-pillerit on ollu ehkäisynä niin n. 65% tässä samassa tilanteessa olevista naisista on tullut tähän 10 kk mennessä raskaaksi. Tilastollisesti huippuhetkeni saavutan vasta joskus 16 kk kohdalla, mutta siihenkin mennessä onnistuneita on 80%.  Blääh.

Hei kaikille ihanaisille!

Ja tervetuloa uudet kuumeilijat, täällä todellakin on niin vertaistukea, että en kyllä tiiä miten päin olisin, jos tätä palstaa ei täällä olisi ! <3

Tämä ei pysy ennään ollenkaan teijän mukana, joka päivä oon kyllä lukenu kaikkien kuulumisia, mutta tässä kommentoinnissa oon kyllä surkea!! :D 

Mutta Marinamelina!! Hirrmusti onnea ja tarrasukkia matkaan, kieltämättä tuli kyllä tippa silmäkulmaan kun lueskelin plussa uutisia. Toisaalta tavallaan kateellinen/katkera, millä nyt sitä oloa voi kuvaillakkaan, mutta sitäki enemmän onnellinen teijän puolesta, jotka ootte plussaillu, jotka ootte saanu digitestiin ihanaa tekstiä ! Onnea vielä plussanneille !! <33

Jospa me pitkän ajan yrittäjätki jo saatas se plussa...

Vuononvaltiatar: Sulle täällä oottelen plussaa kuuluvaksi, toivottavasti siellä olisi tärppi käyny, ollaanhan me jo sen verran yritetty, että meillekki plussaa KIITOS! :)
Ja toki muillekki jotka on niin kauan jo yrittäny.. mameki !

...ja tuosta vyöhyketerapiasta, oon siellä nyt käyny jonku kerran, enkä näe siinä mitään hyötyä :o tosin kertoja on niin vähän, että eihän se vielä varmasti ala vaikuttaankaan, mutta jotenki tuntuu että turhaa, ainaki omalta osalta. Sattuu niin prkuleesti !! :D mutta niinku mame tuossa sanoikin että se kai se alkaisi olemaan hyvä merkki, jos ei enää sattuis.. ehkä oon vaan niin oottamaton!! :D

mutta napailua taas: ääh, täällä ollaan menty kyllä niin alamäkeä taas että hohhoi, talo rojekti meni ihan puihin, kiitos kuntotarkastuksen, talossa oli vaikka ja mitä piilevää vikaa ! tyssäsi kerralla siihen talon osto.. päätettiinkin tuossa, että alettaisi rakentamaan omaa taloa, ja sillä siisti. Talosta ainakin saisi sellaisen kun itse haluaa jne. mutta se homma! huh. 
Puhelinaika piti olla tohtorille, että saisin clomit, mutta lääkäri oli vaihtanut mielipidettä, että sen vastaanotolla täytyy käydä, ennenkun ne otetaan käyttöön. (ymmärrettävää joo, mutta oottavan aika on pitkä, onha tässä jo muutenki ooteltu tarpeeksi) Eli vasta kuun lopussa se aika, ja taaaaas ootellaan.. kp 15, laskeskelin tuossa, että yritystä alkaa olemaan jo kohta 10kk.. ovulaatiota ei kertaakaan ole tullut, kun alotin proverat, ja niitäki oon syöny jo 4 kk. 

Mutta jospa tämä kesä toisi jotakin positiivista talon, tai edes vauva-asian suhteen.. Tulipa katkeran suloista tekstiä, anteeksi siitä! :D

Haikarat nyt liikkelle että alettais kaikki plussaileen ! <3

ps. missä josma!!

Iltaa väelle! :)

Pääsimme miehen kanssa kaupoista vihdoin kotiin :) Mukaamme tuli uusi keraaminen liesi :) Mies sitä ahkerasti tuolla asentelee :) Huomiseksi rakas ystäväni, jonka kerroin juuri tulleen raskaaksi odottaen ppikkukakkosta, viettää luonamme huomisen päivän! Kumpa en murene, kun hän innoissaan alkaa jutteleen uudesta raskaudesta...

ainut; hienoa, että siellä on päätetty pysyä irti hopputestailusta! :) Tietty aina tilanne voi muuttua kierron edetessä loppuun päin :) :)

mame; hienolta kuulostaa tuo selän laita :) Ja sait hierontaakin mieheltä vielä lisäksi! :) Kyllä sinun kelpaa :) Tuosta perhesuunnittelun kaaviosta. Ajattele, että mitä suurempi % luku tuossa kerrotaan, onnistuvan, sitä pienempään ryhmään itse kuulut, jollet ole vielä onnistunut raskautumaan... Tiedätkö? Ei kait se auta :( Ymmärrän kyllä... itsellä on vähän korkeemmalla tuo %, kun en ole e-pilsuja käyttänyt... masentavaa, kun ei vaan voi onnistua...

marusia21; kiitos kannustuksesta! <3 Itsellä tuo vyöhyke ei juuri tuntunut muuta tekevän, kun kiihdyttävän aineenvaihduntaa, niin, että yksi kerta vaikutti pidemmän aikaa. Noin 2 viikkoa tuntui vessassa tarttevan käydä useammin... Ja tietty sillä tavalla tuloksen huomasi, että neljännen kerran jälkeen ei ollut niitä kipukohtia niin paljoa :) Minulla taisi yksi piste olla vimppana kertana :) Mutta aina on hyvää se, että on kokeillut jotain :) Ja pahoittelut tuon talon puolesta! Oli kurjaa, ettei sitä kannattanut ostaa. Oman rakentamisessa on kauheesti työtä, ainakin siis jos ei hommaa miehiä sitä tekemään... Töiden lomassa siitä voi tulla pitkä projekti! :( Voittehan te varovasti vielä hetken aikaa kurkkailla jos markkinoille joku napakymppi ilmestyisi ;-) Plussatuulia niin talo- kuin vauva-asioihin! :) +++++++

Mitäs kuuluu  Josmalle, Iissalle ja muille? :) :)

Iltaa leidit! :)

omppuf; toivotaan nyt että se ovis nyt alkais sinne ilmaantumaan.. <3 Tsemppiä!

Catriona; siellä alkaa olee jännät paikat ;) toivotaan että nuo tuntemukset olis merkki siitä plussasta ;)

vuononvaltiatar; sielläkin alkaa olee piina päivät käsillä.. toivotaan nyt että sinne se haikara on löytänyt :)

elenna; lupaavalta kuulostaa! Plussatuulia!

Chispa; Tervetuloa kuumeilemaan! :)

butterfly85; mulla on 2 siskoa ja 1 veli. Miehellä on kyllä 4 sisarusta.. haaveissa meillä on olis 3 lasta :) mutta toinen lapsi on kyllä niin kiven alla että saas nähä monta lasta meille suotaisiin..

mame; plussatuulia sinne :) jospa tuo oireettomuus tietäisi hyvää ;)

marusia21: harmi tuo että talokaupat meni puihin.. mutta hyvä että viat tuli tässä vaiheessa esille :) ärsyttävää kun joutuu niin pitkään odottaa sinne lääkärille pääsyä.. itse odotin melkein 2kk että pääsin lääkärille että se kirjoittaa lähetteen tutkimuksiin.. nooh, kohta onkin jo kuukausi siitä kun lähete on tehty eteenpäin..

Omaa: tänään oli pientä nippailua oik. puolen muniksissa.. ja alko olee kyl valkkariakin ihan reilusti.. jospa tuo ovis olis lähenemään päin.. nyt siis kp 11 menossa :) ovistestin tein tänään mut se oli nega.. ovista odotellessa siis! :)

MELINAAAA!!! Honey!!! Aivan liian hieno uutinen, tirvahti ihan tippa linssiin!! <3 JÄTTIMÄISET ONNITTELUT MURU!!!!!! emoticon

JA TOKI ONNEA MYÖS MUILLE PLUSSANNEILLE!! =)

ON: Täällä on tasasen tappavan tylsä kierto, kp12....tekis ihan pikkase mieli tempasta nuo loput clomit naamaa tuolta niiku nyt! :D Mut miust vähä tuntuu etten uskalla! :D 

Ja meille lapsettomille, hyvää lapsettomien "äitienpäivää", sitä vietetään tänään! 
Tämän runon saattelemana toivon meille kaikille pikaista haikara vierailua:

Katselen täältä kaukaa,

Rakas Taivaan Isä, miksi äiti itkee?

Miksi isällä niin raskaat askeleet?

Minäkö heille olen surua tuottanut,

kun vain katselen täältä kaukaa?

Enkä tule vaikka he odottavat niin kovasti,

että raskain sydämin käyvät iltaisin nukkumaan.

Voitko Taivaan Isä äitiä lohduttaa,

pyyhkiä kyyneleet pois?

Voitko isän olkaa taputtaa,

ettei hän niin kumarassa ois?

Kerro heille Taivaan Isä,

etten ihan vielä ole valmis syntymään maailmaan.

Kerro, että jotkut lapset taivaassa

niin rakkaita on Luojalle,

ettei heitä malttaisi millään antaa pois.

Huomaisipa äiti,

kun hänen luokseen lennän perhosena ikkunaan.

Tietäisipä isä,

miten tuulen mukana hänen poskeaan silittää saan.

Vielä joskus saan pienenä kasvaa äidin vatsassa

ja isän vahvat käsivarret ympärilläni tuntea.

Ja kun vihdoin kohtaamme 

löytää tarkoituksensa pettymys jokainen.

Ne on kestettävä,

jotta juuri minä syntyisin.

Niin ikävä on kaukana täällä äitiä ja isää.

Koska saan mennä, Taivaan Isä?

Joko pian pääsen omaan kotiin?

emoticon Vaikken uskonnollinen ihminen olekkaan, niin tämä koskettaa joka kerta kun lukee! Tämä samainen teksti koristaa myös meidän jääkaapin ovea, muistuttaen siitä, että se meidän oma rakas pieni on tulossa sieltä......kunhan ehtii! <3 :)

Heippa kaikille :) En taas vähään aikaan ole käynyt ja niin valtavasti tullut tekstiä että menis ikuisuus ennenkun saisin kaikki luettua! 
Mutta PALJON ONNEA plussanneille, ja harmittelut tädin kohdanneille!

Tänne ei sen erikoisempaa kuulu, torstaina otin viimesen teron ja nyt odotellaan. Meinasin että jos piruttain menis hakee r-testin ja testais.

Kp 80 :S

Vuononvaltiatar: Enpä usko että olis liian aikainen ollut. tai onhan se teoriassa mahdollista, mutta en jaksa uskoa...

omaa:

jos pysyy kierto aikataulussaa pitäis alkaa olla tuntemuksia muutaman päivän sisällä menkoista. sais jo alkaa tänään....

Moi,

oireethan jatkui ja olin illalla jo ihan satavarma, että raskaana ollaan. Niin huono olo oli, ja tosiaan toi vasemmanpuoleinen kipuilu. Mut, aamulla tehty testi näytti negaa :( näin lapsettomien lauantain kunniaksi. Ja ruskeaa tuhruakin tulee jo vähän ja on noita menkkakramppeja välillä :( Että nyt sitten mietin, että tää on varmaan joku hormonihäiriö taas, toivottavasti ei kohdunulkoinen kumminkaan. Testi oli erittäin herkkä davidin liuskatesti, että kai siinä jotain haamua jo ois kuulunu näkyä näin dpo12 :/ Aattelin kyllä tehdä varmistustestin vielä tädin lähdettyä. Ainahan on se kohdunulkoisen riskikin.

Kimurantti: Pahoittelut negasta :( toivottavasti ne menkat nyt sitten edes tulee ajoissa jos ei parempaa vaihtoehtoa tuu.

Josma: onpas sulla pitkä kierto siellä :( Toivottavasti terot on auttanu tai auttaa!

Iissa: tosiaan tota runoa ei pysty kyllä itkemättä lukea. Ja toihan on totta oli uskonnollinen tai ei, että kukaan lapsista ei olisi juuri oma itsensä, jos ei olisi saanut alkuaan juuri silloin kun sai.

kukka^^: toivottavasti saatte tulevan oviksen hyödynnetyksi!

vuononvaltiatar, jaksamista tähän päivään! Vaikka en tiedäkään, ehditkö käydä täällä lukemassa..

marusia21, ikävä kuulla, että alamäkeen menee kaikki :( toivottavasti suunta kääntyy jo pian ylöspäin teillä!

mame, minusta tuo käppyrä nousee kumminkin sen verran hitaasti, että meilläkin on vielä toivoa! Te olette näköjään aloittanu yritykset noin kuukautta ennen meitä... vielä ehtii! Tsemppiä ja jaksamista!

ainut, jaksamista odotteluun!

Catriona, olisit niin sinäkin sen plussan jo ansainnut kauan sitten. Kumpa nyt vaan olisi jo aika.

Ja nyt plussanpuhallukset kaikille lopuillekin! Täytyy lähteä viikonloppureissuun ihmettelemään näitä oireita.. Viettäkäähän rentouttavaa viikonloppua!

marusia21: Pahoittelut taloprojektin mönkään menemisestä :/ Toivottavasti kuitenkin oman talon rakentamis projekti alkaisi sitten mallikkaasti :) Vyöhyketerapiasta sen verran että ei itelläkään aluks siitä ollu oikeen muuta vaikutusta kuin se että vähän pystyi edes rentoutumaan. Nyt varmaan vasta kun on siellä perusasiat saatu kuntoon niin alkaa jo tulla tuntuvampia muutoksia. :)
vuononvaltiatar: Joo ite kans siinä käppyrässä kiinnitin huomiota eli tälläkin hetkellä kuulun sellaseen 35% vähemmistöön. Ihanata. Onnea muuten uudesta keraamisesta liedestä! :)
kukka^^: Tällä kertaa tuo oireettomuus tiesikin vaan menkkoja. :( Onnea oviksen bongailuun!
Iissa: Voi toi runo on kyllä niin surullinen että alkaa aina itkettää kun sen lukee :/
Josma: Huh mik megakierto sulla on menossa. Ihme kun ei teroilla vieläkään menkat ole tulleet. :S
Kimurantti: Toivottavasti tosiaan nyt sitten edes ne menkat sinulle tulisi ajallaan.
elenna: Pahoittelut negasta :/ Ja tsemppiä ja jaksamista sinullekin. Itellä kans joku ihme hormooniryöppy menossa kun toi yk 8 jäi vaan 22 pvän mittaiseksi :S

Omaa: Lapsettomien päivän kunniaksi tänään alkoi sitten yk 9 ja kp 1. Hienoa. Edelliskierron pituudeksi tuli siis huikeat 22 päivää. Eipä oo koko elämäni aikana ollut vielä nuon lyhyttä kiertoa. Toivottavasti se olisi hyvän asian merkki. Jos tää alkava kierto olis jokseenkin normaali niin la sijoittuisi samalle päivälle kuin oma syntymäpäiväni. Olisi kyllä aika siistiä jos siihen osuisi, koska itsekin olen syntynyt samana päivänä kuin toinen mummuni. :D

Iltapäivää, arvon naiset! Oli ihan pakko tulla kiireen keskellä kertomaan tänne että kyllä nyt kroppa pitää meikäläistä kunnon jännityksessä. Nännit on edelleen kipeät ja tänään on alavatsaa juilinut ja nippaillut oikein kunnolla. Veikkaan että meidän Pikkupupu siellä ainakin yrittää kiinnittyä - nähtäväksi jää onnistuuko. Toivotaan parasta!

Heippa naiset! 

Täällä ilmoittautuu uusvanha kuumeilija. Eli mä vietin täällä aikaa 2009 kesäkuulta viime vuoteen. Meidän uusperheen viides ja mun ja mieheni ensimmäinen yhteinen lapsi syntyi 7.5.2011. Väliin mahtui yksi keskenmeno ja yksi kohdunulkoinen.

Ja NYT mä oon taas täällä yrittäjien joukossa. Ehdotin miehelle torstaina, että mitäs jos vielä yksi.. ja täähän tuli kesken työpäivän kotiin että eiku hommiin (olin näet tekstannu sille että mulla on hirveet oviskivut että aika olis ny ;-)). Elikkä tästä tuli sit heti ensimmäinen yrityskierto.

Yritän päästä juttuihin mukaan, mutta toi 1v natiainen pitää aika hyvin kiireessä.

Päivää! :)

).( Tänne ei sillai kummempia. Dpo 9 ehkä tänään. Ystäväni oli meillä aamusta saakka ja lähti äskettäin kotio kohti. Oli hänen vauvinsa kyllä niin ihana! :) 7,5kk mittarissa :) Oli kyllä ihana päivä, ei tuntunut pahalta ollenkaan <3 Äänen käheys jatkunut tänään. Tosin oon saanut kurkun tosi kipeeksi, kun oon yrittänyt köhiä ääntä paremmaksi :( Mutta röörit ovat onneksi kaikki auki! :) Omista tuntemuksista sen verran, että yskiessä/aivastaessa alamasuun vihlasee, mutta niin on joka kierrossa. Ruokaa ei jotenkin tee mieli ja on kuuma... Huonoa oloa ei nyt tänään ainakaan oo vielä ollut. Odotuksen ei oo korkeella tän kierron suhteen, mutta toiveet ovat sitäkin korkeemmalla... huoh.

Olisi hyvä, että tässä ketjussa olisi joku luettelo, jossa olisi kaikkien halukkaiden kp tiedot.. pysyisi koko ajan hyvin kärryillä päivistä jokaisella :) Vauva.info forumeilla olen sellaisia nähnyt :)

kukka^^; siellä vaan jännäilemään ovistestien muuttumista plussaksi ;-)

Iissa; koskettava kirjoitus tosiaan... Komppaan omaa kommenttiasi :)

Josma; Jessus, kun on sinun kiertosi venahtanut pitkäksi :( Toivotaan tietty plussaa sinnekin! :)

Kimurantti; Jaksamisia :) Kerrohan sitten jos vaikka menkat jäivätkin pois ;-)

elenna; suuret pahoittelut negasta! :( :(  No höh! Odotella nyt sitten tuollaisten oireiden kanssa... Kumpa olisi vaan ollut viallinen testi...

mame; kiitti! Hyvin liesi toimii :) Kylläpä sinulle tuli lyhyt kierto! Teillähän olisi hienoa tulla plussa tässä kierrossa! :)

Catriona; Voi että nyt kyllä jännittää tien puolesta!! :)

Tatjuska; tervetuloa mukaan! :) Teillä onkin jo isompi perhe koossa :) Hienoa jos vielä joukoon toivotte yhden pikkuisen :) Onnea yrityksiin!

vuononvaltiatar: Niinpä, mutta onneksi nyt anoppi muutti pois ja saa olla rauhassa. Päädyttiin Whirpooliin. Netistä tilattiin ja toivottavasti tulee pian. :D Haluan pestä pyykkiä ja testailla Vanishia!

MarinaMelina: Eipä tartten testata, kun menkat alkoi eilen illalla. En muistanu edes koko testiä ostaa kylillä käydessä. Kamalan kiirusta ollut tää elämä nyt. Onnea sinulle plussasta! :) Ja ihanaa odotusta!

Onnea myös Ecsulle ja Elviiralle!

Mame: Toivotaan, mutta luulis sen. ;) Ja anopin sanomiset menee nykysin toisesta sisään ja toisesta ulos. Joskus saatan napakasti sanoa takaisin.

Ei kahta ilman kolmatta. Meillä on kone hajoamassa. Tuuletin ei kai pelaa tai jotain. Joten en paljon ole koneella ollut ja en ole ehtinytkään, kun oon sisustanut ja purkanut laatikoita. Ihana laittaa isoa omakotitaloa omannäköiseksi. <3

Tuo Iissan runo kosketti todella syvältä. Minä nimittäin palailen tänne takaisin; keskeytynyt keskenmeno 5+3 ja lääkkeellinen tyhjennys aloitettiin keskiviikkona, jolloin ois pitänyt olla 12+0. :(

Elämäni aikana on ollut nyt 4 keskenmenoa ja 1 tuulimuna. Ja joka kerta on vaan vaikeampi hyväksyä ja tämä viimeisin.. Itku tulee taas. Naisen vartalo voi olla kyllä niin tyhmä, että ei voi päästää toista pois, vaan pitää siitä kiinni niin kauan kun on vaan mahdollista. Kaikki kivut ja säryt... Pakko se on kestää, mulla on kuitenkin tuossa kaksi ihanaa lasta. Mutta koko ajan tuntuu, että jotain puuttuu. Ehkä se meidän yhteinen lapsi... Tulee jos on tullakseen.

Luin tuon Iissan kirjoittaman runon toiselta palstalta miehelle seuraavana iltana, kun saatiin tietää, että meidän pieni ei jaksanut. Kumpikin oli tuon jälkeen hiljaa ja kyyneleet valu. Luopumisen tuska on todella suuri...

Hyvästi pikkuinen, pysyt aina sydämessäni ja tehtäväsi on olla suojelusenkelinä isommille sisaruksille. <3

Liza; pahoittelut menkoista! :( Hienoa, että anoppi on muuttanut, niin saitte talon omaan käyyttöön :) Whirlpoolit ovat kyllä hyviä koneita :) Harmi jos kone on tilttaamassa... ikävää jos kaikki tuntuvat vuorollaan tiltata....

Viipsukka; suuret pahoittelut!!!! :( :(

Kiitos. <3

Ehkä kovemman palan tästä teki sen, että sai alkunsa mun syntymäpäivänä ja laskettu aika ois ollu miehen syntymäpäivän tienoilla. Nyt vaan pitää odotella yhdet tätit, kunhan tämä tyhjennys vaan loppuis. Tässäkin menee 2-4 viikkoa.

Mutta itkuisena unohdin onnitella plussaajia. Onnea! <3<3<3

Heippa kaikki!
Olen nyt käynyt muutaman päivän ajan täällä lukemassa teidän juttuja. Me päätettiin miesystävän kanssa viime kuussa, että jätetään ehkäisy pois. Nyt odottelen ekoja luomumenkkoja... tai sitten plussaa! Ovulaation tunsin vapun aikoihin, nyt rintoja aristaa ja alavatsassa on outoja tuntemuksia. Toivon vaan, etteivät olisi menkkakipuja...
On tämä kauhean jännittävää! :) Lykkyä tykö vaan kaikille muillekin samassa tilanteessa oleville!

Iltaa ihanaiset! NIIIIIIIN hirrveeeesti tullu tekstiä että huh huh :) taas voisin vaan todeta että jänniä aikoija elellään kaikki jollain tapaa...

Ihana toi lapsettomien runo <3

tervetuloa m-kukka! Täällä on oiva paikka purkaa tuntemuksia, saada tukea ja turvaa sekä tietoakin asioista :) Onko teillä ollut millainen ehkäisy? meinaan itsellä ainakin e-pillereiden lopettamisen jälkeen tuli kaikki mahdolliset tuntemukset kiertoihin mitä vaan voi olla...oon luullu vaan joku miljoona kertaa et mahassa jotain tapahtuu jne... :) se osaa toi kroppa hienosti huijata....Mut toivotaan tietenkin että sulla vois olla merkkiä muustakin...Ai kauhee kun mä heti lannistin mut ei kyllä ollu tarkotus :D

Ja muutama muukin uusi oli kirjautunut, laittakaapa tietoja myös tuonne -raskaaksi 2012 jäsenien taustat- sivuille niin tuutte vähän "tutuiksi" :)

Ite taustaillu vähän tarkotuksella, rupee taas epätoivo ja ahdistus nostaan liikaa päätään....nyt siis yk 7 ...hittovie! eikä tää tuleva äitienpäivä kai kauheesti asiaa auta.....aattelin yrittää ainakin sysätä hetkeks ajatukset sivuun.....mut en silti pysty olematta lukematta muitten juttuja mut aattelin tehä ennätyksen jos vaikka pysyis viikon kirjautumatta ollenkaan sivuille :D tuskin onnistuu mut koitetaan...jos sitä sit sais muutakin ajateltavaa...
:( hieman haikea Jessica kp 19 yk 7....seiska on sitäpaitsi ihan tyhmä luku...arvakkaapa vaan onko ollu oletetusta oviksesta kokoajan menkkatuntemus ja painontunne mahassa....yep.....

catriona  voi kun nyt................... <3

Takaisin