Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kukka^^; niinhän tuo on, että pahaltahan se tuntuu, kunnei haikara vaan kohdalle osu.... tai eihän sitä voi tietää, olisiko raskauduttu ja keskenmeno yllättänyt heti kemiallisena vaikka... kuitenkin kyllä ptkään yrittäminen uuvuttaa, hoidoista puhumattakaan!

Ecsu; Juu eikä tietenkään tein plussanneiden kuulu potea huonoa omatuntoa tuulettamisesta :) Onhan se lyhytkin yritys pitkä aika, kun oikein haluaa :) Me kauemmin yrittäneet ollaan jo katkeria ;-)

Onnea plussasta sen saaneille , arvatkaa oisko ovis TÄNÄÄN ja arvatkaa lämpeneekö mies, not! olen 26-vuotias "ikiteini " harrastan konsertteja , hetki sitten olin varma etten ikinä halua lapsia. Vauvakuume kuitenkin tuli ensin miehelle ja nyt kun minä alan syttyä hänellä hiipuu tai ainakin seksielämä on tehnyt niin. Olen viimeisen 4kk toivonut ja rukoillut "nämä ovat viimeiset menkat" , mutta ei aina ne tulevat. Kierrän lempiartistini konsertteja ympäri suomen , niillä reissuilla tämä kuume katosi ennen , ei enää.

Nyt mietin miten harrastukseni käy kun vauva tulee jne.. Yhteistä taivalta takana 12v , ehkäisy jätetty jo vuosia sitten miehen mukaan harrastamme "taitolaji " seksiä
Onko täällä muita "rokkimammoja" tai muutoin kohtalotovereita? Nytkö mä jo mokasin , silloinko se olisi pitänyt kun mies kuumeili

Huomenta!

Täällä ehkä dpo 7 meneillään. Ainakin kp on 26, se on varma :) En kyllä menkkojakaan odottelisi vielä viiteen päivään... Tuntemuksia on ollut tässä kierrossa. Kuumepiikki nousi oletetun muniksen irtoamisen seuraavana päivänä ja punaposkisuus jatkui normaaliinkin malliin päivän pari. Mitään repäisykipuja ei ole ilmennyt, ainakaan valveilla ollessa :) Kuivaa kautta ei tunnut tulleen ollenkaan.. kai sekin kertoo sitten vaan jostain hormonihäiriöstä tai jostain muusta kivasta.... huoh.

butterfly85; harmi, ettei ajatukset menneet yksiin miehesi kanssa. Kyllä se laitta turhauttamaan jos ovisaikakin olisi eikä toinen sitten tietenkään lämpene... mur! :( Kyllä tuo ajoitus osuu vielä kohdilleen, älä huoli ;-) Itse olen kyllä rokkimamma, mutten ole sellainen konserteissa/festareilla kävijä :)

vuononvaltiatar: Eikös tuommonen kokoaikanen "sadekausi" lupaa yleensä ihan hyvää lopputulosta?? :) Voi kumpa se nyt <3
butterfly: tervetuloa joukkoon! On se vauvakuume vaan ovela tauti kun yllättäen iskee, toivotaan että saat kuitenkin miehen vällyjenväliin houkuteltua!
j3ssica: Osaat kyllä kiteyttää aika hyvin epätoivon tunteen! :o Ja onnittelut oviksesta :)
Lau-ra: Voi ei! Harmi ettei sielläkään vielä niitä hyviä uutisia :( Eikö ookkin ärsyttävää kun juurikaan mitn ei tutkimuksista löydy!? Tsemppiä mahottomasti tuleviin hoitoihin!!
Virkkuli: ihania tuommoset raskausuutiset :) Mua ainakin yleensä rupeaa itkettämään kun tuommosia kuulee, tai näkee edes telkkarista. :o Erittäin stressivapaata kiertoa sinne ja toivotaan helmivauvaa :)
mame: Ihailtava asenne sulla kaikista vastoinkäymisistä huolimatta! :) Nyt tulee kyllä kohta tilastoihin muutos :)
Kimurantti: Testasitko jo? toivottavasti oli tällä kertaa positiivinen tulos! :)
Kukka^^: Minäkin toivon että teille se suuntavaistoton haikara pian osaisi! Minäkin toki onnellinen tuosta yhdestä, mutta kuten hyvin sanoit.. on tämä yrittäminen vaan niiiiin turhauttavaa välillä :o

Napanapa: Tuntuu tosiaan vähän väärältä välillä valittaa kun niin monelle ei oo vielä suotu edes sitä yhtä pientä. :/ Lääkäriltä tuli viimein aamulla puhelu, ja eihän se progesteroni-arvo ollut juurikaan viime kertaisesta noussut. Joten kaikesta toivomisesta huolimatta ei ovista :( Ensi kiertoon mennään annostuksella 2tbl/pv kp3-7. Jos ei sillonkaan mitään tapahdu kokeillaan vielä kolmella tabletilla. Ellei sitten tapahdu ruvetaan miettimään muita hoitoja. En voi siis ymmärtää miten sillon aikoinaan saatiin tuo ensimmäinen kun mun hormoonitoiminta on näin olematonta! :o Noh olipahan varsinainen onnenkantamoinen vaikka pitkään siinäkin meni. :)

kp 28 edelleen yk13

omppuf; harmi sinne noista vastauksista :( Hienoa, että siellä muunnetaan heti lääkeohjeistusta eikä jäädä aikailemaan enempää! :) Jotain hyvää edes :) Kumpa tuo seuraava annostus viimeistään riittäisi raskautumiseen, ettei tarttis muihin hoitoihin siirtyä! <3

Omppuf: testailitko ovista?? saitko sen?? ku mulla kävi niin, että ovisplussa tuli digitestiin kp 13! clomeja söin siis kp 6-10 (siks kp 6 alotin koska sillo sain vasta reseptin ja lekuri sano että alota heti ettei päivä sinne tänne haittaa..) ja menkat mulla kuitenki alko vasta kp 37 terojen avulla! ja mä en oo ollu missää verikokeissa että edes näkis ovuloinko, lekuri oli sitä mieltä että jos plussa tuli digitestiin nii ovuloin, mutta, luteelivaihe mulla taitaa sitte olla iha järkyttävänpitkä, jos oikeesti ovuloin, tuo 23 päivää oviksesta ja sitte vasta menkat kuullostaa mun silmääni oudolta, enkä kyllä usko että ovuloin vaikka testi niin näyttikin, voi olla että huippu täpahtu mutta mitään sen enempää munasolunirtoamista ei kuitenkaa.. en siis tiiä, mutta.. noh, nyt kp4 ja huomenna taas clomit kehiin ja terot mukaan heti kp 15 jos oon saanu bongattuu oviksen ennen sitä=)

PLUSSSIA!!!

Onnea teille kaikille kolmikolle plussista!<3 jarrusukkia matkaan :)  toivottavasti me kaikki muut tullaan perässä piakkoin...... :)

MarinaMelina: Vautsi sulla on ollu kyllä aika selkeet oireilut :) Toivotaan et pian tännekin niitä tulisi :)
Vuononvaltiatar: Tässä kun rupesin miettimään niin mulla noi kylmänhien kohtaukset johtuu muuten varmaan noista teroluteista. Muistaakseni viime kierrossakin oli samaa ja sit sekavia unia. Viime yönäkin uneksin että mulla on syöpä. Onneks unikirjan mukaan se tietää vaan hyvää vointia. :D
kukka^^: Teilläkin kyllä jo vähän turhan kauan mennyt nyt yrittämiseen aikaa. Haikarat sais sinnekin kyllä pikapikaa löytää tiensä. :)
Ecsu: Älä nyt siitä oo harmissas et toiset on yrittänyt kauemmin! Kyllä kaikki täällä olijat on plussan ansainnut tuli se sitten ekassa tai myöhemmässä kierrossa :) Ite oon vaan vähän jo katkeroitunut, mutta todellakin täällä  plussaavien puolesta onnellinen!
butterfly85: Pahoitteluni hukkaan menneestä oviksesta. :/ Toivottavasti nyt miehesi lämpiäisi ajatukselle uudestaan. Hän varmaan tarvitsee ehkä vähän ajatuksen sulatteluaikaa... Mutta kyllä teilläkin varmasti vielä onnistaa. :) Ite oon tällänen semisti rokkimamma :D Aina sillon tällön käydään keikoilla kun työvuorot ja rahapussi antaa myöten ja kesällä tietysti festaroidaan :)
omppuf: no mutta mun vyöhyketerapeutti sanoi että sillä on käynyt sellasiakin asiakkaita jotka ei ovuloi ollenkaan ja menkkojakaan ei oo tullu ollenkaan ja nekin on tullut raskaaksi joten kyllä sullekin varmasti vielä se plussa tulee. :)

Omaa
: Kp 21 ja Dpo ehkä 4. Mitään oireita ei ainakaan oo ollu, mut tosi hyvä fiilis on kaikin puolin. voi olla että kampaajalla käynti, hieronta, itsehypnoosi ja vyöhyketerapia (ei ees sattunu paljon!) on alkanu vaikuttaan. Nukuinkin niin makeesti ettei hetkeen oo näin hyvin tullu nukuttuakaan.

j3nni; juu, kyllä luteaalivaihe on sinulla pitkä jos yli 20pv olisi :( Siinä se kurjuus onkin, ettei niin helposti saada selville, tapahtuiko ovulaatiota vai ei.. kun lh-huippu tosiaan voi hyvin tapahtua kerrat... Tsemppiä teille tähän kiertoon :)

mame; hienoa, että siellä on takana kivuttomampi vyöhyketerapiakäynti!! :) :) Jospa se tietäisi hyvää raskautumisen suhteen myös! :)

Chispa; tervetuloa kuumeilun ihanaan ja kamalaan maailmaan tänne forumille :) Sitä tuo varmasti jo kahden lapsen kanssa on, että miettii välillä, hulluko olen jos haluan vielä vauvaa tähän? :) Ja välillä asia on vuorenvarma, että haluaa vielä kerran :)

Kiitoksia kaikille myötätunnosta! Ootte vaan parhain tukiverkosto kyllä :)

J3nni: Mulla ne ovistestit ei oikein toimi kun saan niin usein niitä vahvempia kun kontrolli, testistä riippumatta. Digitestejä en oo kokeillu, kun niihin pitäis upottaa niin paljon rahaa kaiken muun lisäks. Pyydä jos saisit lähetteen verikokeisiin kp 21-23, siitä prog.arvosta sen näkee sitten että ovis on varmasti tapahtunu. Syötkö sä 2tbl vai 1? Mulla ei sillon seurantaultrassakaan näkynyt mitään kasvavan, joten olihan tää ihan oletettavissa. :) Niin ja mäkin jouduin nyt sitten alottaa terot siihen asti että vuoto alkaa (varmaan viikonlopun jälkeen viimeistään). Epäili että teroja ei muuten tarviis jos ovis tulis, koska vuoto kuulemma alkaa sillon ihan itsestään jos on alkaakseen...? :o
mame: Se voi olla että sillä olis suotuisa vaikutus. Näyttää vaan noihin lääkkeisiin menevän sen verran ettei tällä hetkellä ole varaa edes harkita :) Toivon niin että teillä toimisi nyt tässä kierrossa. :)
Chispa: Tervetuloa :) Täällä ei taida tällä hetkellä olla hirveesti kolmosta kuumeilevia, mutta uskon että meistäkin jotain seuraa on ;)

omppuf: mä söin viimekierron 1 tabletin päivässä, tässä kierrossa syön 2 tablettia päivässä. Mullakaan ei noi liuskatestit oikein kunnolla toimi, viimekierrossa käytin david,- ja onni ovistestejä ja niiden mukaan sitten vielä noita digejä, eikä mennyt ku 2 niitä, eli tähänkin kieroon on nyt valmiina noita testejä, ja samalla periaatteella menen, testaan eka noilla liuskoilla ja sitte ku näyttää siltä nii digillä varmistus, ja voisin odottaa että aika pian clomien syönnistä se ovis mulle tulee jos on tullakseen. :)

tervetuloa Chispa mukaan! :)

Thänks ihana <3 Mä haluan ainakin 2 , mulla itselläni on 1 sisko ikäeroa meillä on paljon ja joskus se harmittaa kun on yhtaikaa tietoinen että meitä olisi useampi , jos ei olisi tullut keskenmenoja <3

Chispa; molemmat miettimäsi puolet ovat järkeenkäypiä :) Vaikeetahan on päättää, kummin tehdä :)

butterfly85; itselläni on kaksi isosiskoa ja kaikille meillän on pari kuukautta päälle 3v ikäeroa :) Oon kokenut sen ihan hyväksi.. ei ainakaan liikaa oo :) Nyt ainakin aikuisina ikäeroa ei ees huomaa, mennään kaikki suht samassa pisteessä elämässä :) Mutta onhan tuo vuorempana aina kurjempaa, varsinkin kun itse olin se nuorin ;-) Kyllä itsekin kaksi haluisin ennemmin kuin vaan yhden palleron :) Mutta aika kai sen näyttää :)

Hirmuisesti onnea plussanneille!! <3 Jospa tämä kesän tulo aiheuttaisi suuren suuren plussa aallon:)
Ja tottakai saa hehkuttaa plussausta oli se sitten ensimmäinen tai sadas yk :) On se vaan aina niin ihana ja pysäyttävä hetki<3 Toivottavasti päästään kaikki kokemaan sama lähiaikoina.

Itsellä menossa kp 24 ja ei mitään niin kummempia odotuksia tälle kierrolle.
Tosin vatsa kyllä taas kehittelee vaikka mitä oireita :)
Vielä viikko jännitystä jäljellä ovulaation perusteella. Onneksi on olemassa MM-kisat!! <3
Vievät ajatuksia muualle.:)

Huomenta!

Täällä lähtenyt käyntiin päivä sillä, ettei ääni kulkenut herättyä ollenkaan :o Mutta tänään on lyhyt päivä töissä, onneksi :) Kurkku oli eilen hieman karhea, mutta ajattelin sen tosiaan johtuneen huutamisesta :) Menisköhän itsekin nyt laskuissa sekaisin, mutta tänään taisi olla vuorossa dpo 8.

Kimurantti; pahoittelut negasta!!! :( Höh.... olisiko voinut olla vaaan liian aikaisin? Oliko tuo ovis milloin?

miuku9; Onneksi tosiaan noita MM-kisoja tulee. Jännääjät saavat taatusti mielen muualle :) Itse keskityn remontiin ja rentoutumaan :) Tsemppiä sinne loppukiertoon!

Hei,

onnittelut vielä kaikille plussanneille! Ecsu taisi vielä olla minulta onnittelematta, joten onnea onnea :) Tosiaan saa ja pitää iloita plussista. Kukaan meistä ei voi sille mitään, että milloin se tulee!

Ja pahoittelut tosiaan niille, ketkä ovat joutuneet jo liian pitkään odottelemaan :( Se on niitä asioita, joita on vaikea käsittää... :(

Toivottavasti vuononvaltiatar menee pian ohi nuo kurkkuoireet etkä tulis mihinkään flunssaan!

Tervetuloa Chispa! Ihanan rohkaisevaa meille esikoisen yrittäjille, että monet haluavat vielä useampiakin lapsia :)

Mutta nyt on pakko laittaa omaa oirelistausta, vaikka saatankin sitten pudota kovaa ja korkealta :S Äh äh. Mutta ku ei voi mitään sille, että toiveet on aika korkealla näiden epämääräisten tuntemusten takia. Siis:
- Oviksen jälkeen joskus: apua jos onkin tärpännyt- ajatuksia
- Dpo5: Lasi punaviiniä.
- Dpo6: Aamu-unien välissä alamaha-tuntemuksia. Ja vähän vielä herätessäkin. Illemmalla nipistelyä vasemmalla alhaalla (sillä puolella oli oviskin)
- Dpo7: Nipistystä/lievää kipuilua vasemmalla alhaalla. Ihan lieviä menkkafiiliksiä.
- Dpo8: Herätessä alamaha tuntui kummalta. Illalla vähän nipistelyjä.
- Dpo9: Jotain mahatuntemuksia. Vilunväreitä. Vessassa pieni tylppä kipuhetki keskellä alamahaa. Alkoholillista (vahingossa) tervetulomaljaa puoli lasillista.
- Dpo10: Menkkafiiliksiä, nipistelyjä, väsytystä (edellinen päivä oli kyllä pitkä), vilunväreitä, palelua, lievää pistävää kipua vasemmalla alhaalla, ihan pientä jomottelua toisessä nännissä hetken aikaa
-Dpo11 eli tänään: aamulla ajattelen, että kuvittelen vaan, mutta ylösnoustua tulee taas kummallinen olo mahan vasemmalle sivulle. Nännit tuntuu ehkä hassuilta? Nyt myöhemmin on menkkafiiliksiä. Mutta pelottaa että oireita ei enää tuukaan...

Että sellasia. Listattunahan toi näyttää hirveän hyvältä, mutta toki noita kuvittelee tosi helposti. Menkkafiiliksiä on ollut aikaisemminkin, mutta ehkä ei ihan noin aikaisin. Nyt kuitenkin joka päivä on ollut jotain, ja en pysty uskoa enää omia vakuuttelujani, että kuvittelisin vaan.. Erikoisimmalta tuntuu nuo lievät kipuilut vasemmalla eli oviksen puolella munasarjan kohdalla. Jos olisin raskaana niin se selittyis varmaan sillä, että keltarauhanen siellä alkaa kasvaa jne. Mutta onkos kellään ollut vastaavaa toispuoleista nipistelyä normaaleissa kierroissa? Kertokaa, jos se onkin pms-oire. En oo uskaltanut testata vielä.

Tästä tuli nyt aika omanapailuviesti, mutta toivon niin teille muille kanssa plussia! Ja omallakin kohalla 10. kerta sais sanoa toden :) Ihanaa viikonloppua kaikille!

Hei taas, leidit, ja tervetuloa joukkoon, Chispa!

Lau-ra, voi kun kurjaa nähdä sinut taas täällä. :-(  Olin ihan varma että sulla on jossain välissä plussanut kun ei sinua pitkään aikaan täällä näkynyt. On se nyt kumma kun aika kuluu kulumistaan eikä vaan tärppää! HAIKARAT HOI, yksi Lau-ran suuntaan ja heti!

Täällä on dpo öbaut välillä 7-9 ja mulla on järkyttävän kipeät nännit. Ei kärsi edes koskettaa. Olisin toiveikas - mutta kun nännit oli tuskallisen kipeät tammikuussakin usean päivän ajan eikä siitä mitään plussaa seurannut vaan täti tuli ihan aikataulussa. Ei siis auta kuin odotella ja katsoa kuinka käy tällä kertaa. Pissattaakin jatkuvasti mutta se on mulla niin tavallista luteaalivaiheessa etten laske sitä merkiksi yhtään mistään.

elenna; lupaavaltahan tuo lista tosiaan näyttää :) Voi kumpa vaan! <3 <3

Catriona; meillä onkin suht sama dpo vaihe meneillään :) Toivottavasti nuo oireet tietäisi nänneissä tällä kertaa raskautumista! <3

Takaisin