Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meilläpä näyttää testi kahta viivaa :DDDD Voi luoja miten onnellinen oon!! Ihan mahtavaa <3 Tein jopa varmuudeks kolme testii (eri merkkejä).

Tsemppii kaikille! :) Hengessä täällä silti mukana ja kurkkaamassa käyn vähän väliä :) Plussia!! <3

No niin, nythän niitä haikaroita lentelee täällä oikein parvissa! Auringonlämpöiset onnittelut MarinaMelinalle, Elviira 82:selle ja Ecsulle plussista! Paljon tarrasukkia teille kaikille. Aivan mahtavaa että näitä plussia alkaa vihdoin tulla.  :)

Täällä meneillään kp 19 enkä ole yhtään varma monesko dpo. Ovistestiin pärähti plussa viikko sitten tiistaina, kp 11, ja oletin että varmaan sitten kp 12 irtoaisi. Mitään tuntemuksia ei silloin kumminkaan ollut vaan torstaina, kp 13, alkoi vasemmalla puolella nippailla. Nippailu ja jomotus voimistuivat päivän mittaan. Tätä kesti sitten LAUANTAILLE eli kp 15 saakka! Perjantaina tein toisen ovistestin ja se näytti puhdasta negaa. Olen kuullut että kipuilua voi olla ovulaation jälkeenkin mutta yleensähän mulla on ollut niitä ennen ovista. En siis yhtään tiedä missä mennään ja minä päivänä olen ovuloinut!

No, pupuilua tuli joka tapauksessa harrastettua ahkerasti joten siltä osin ihan sama minä päivänä on irronnut. Tulevien kiertojen suunnittelu vaan meni kertaheitolla sekaisin kun nyt ei voi tietää milloin täti on seuraavan kerran odotettavissa. Ei sillä, pysyköön täti toki kaikin mokomin poissa, menköön vaikka Timbuktuun tai Galapagossaarille lomailemaan! Tervemenoa, ämmä!

Liza: Toivottavasti uusi pesukone on sitten kestävämpi! :) Ja älä siitä anopista liiaksi ressaa. Annat mennä toisesta korvasta kaikki sisään ja toisesta ulos.
Kimurantti: Mood swingsit on kyllä ihania. Itellä tosin niitä tuli enemmänki sillo ku söi e-pillereitä ja nyt sitte terolut kuurien aikana.
Elviira82: Paljon onnea plussasta! Monesko yk nyt teillä olikaan?
Dumbo.: Täällä kans toinen laiskistelija! Jotenkin aivan kaikki voimat menneet jonnekin hukkaan. Toivottavasti sitä sais ens viikolla jostain lisää virtaa.
omppuf: Pahoitteluni negasta :( ja voimahali!
MarinaMelina: Täällä on tällänen tylsä vaihe menossa ettei oikein mitään mainittavaa. :) Toivotaan nyt tosiaan et teillä kyytiläinen pysyisi mukana! Moneskos yk teillä olikaan nyt menossa?
elenna: Toivossa on hyvä tosiaan elää ja ei se positiivinen ajattelu ainakaan pahitteeksi ole. :)
vuononvaltiatar: Täällä kans unettomuutta ilmassa mut ei mahakipujen vaan ihme kylmänhien takia. Oon viime ja toissa yönä heräilly aivan jääkylmänä mutta hikisenä. Tiedä sitten mitä sekin on :S
Ecsu: Onnea plussasta! Monesko yrityskierto siellä oli? :)
pikkutonttu: Suunnitelmasi kuulostavat hyviltä. Täällä kans suunnitelmissa ottaa ensi kierto ihan rauhallisesti. Tutkimuksiinkaan ei nyt ihan hirveä kiire sinällään ole kun osa niistä jo tehtiinkin sen minun ihme mahakohtaukseni yhteydessä: otettiin mm. papa ja sukupuolitautikokeet ja ultrattiin kohtu ja munasarjat.
indyko: Onnea oviksen bongailuun! :)
Catriona: Mä kans toivon et täti menis jonnekin jumalan selän taakse tässä kuussa. Ei tartte tulla meidän kiusaksi enää ainakaa yhdeksään kuukauteen.

Omaa
: Yk 8, Kp 20 ja Dpo ehkä 3. Hyvä kun haikarat taas löysivät täällä olijat, mut olis se nyt voinut noteerata muutamaa pidempäänkin yrittänyttä. :( Noh ehkä pian. Eihän tässä oo ku vasta 10 kuukautta yritetty.

mame kirjoitti: "Hyvä kun haikarat taas löysivät täällä olijat, mut olis se nyt voinut noteerata muutamaa pidempäänkin yrittänyttä. :( Noh ehkä pian. Eihän tässä oo ku vasta 10 kuukautta yritetty."

Niin-PÄ! Jotkut meistä ovat yrittäneet kaiken kaikkiaan yli 20 kuukautta joten olisi jo korkea aika haikaran suunnata tännekin ja tällä kertaa tuoda paketti perille saakka! Äitienpäivä lähestyy ja olen suoraan sanottuna ja sensuroimatta ihan saatanan katkera siitä etten ole vieläkään äiti. En halua enää tämän jälkeen viettää yhtään äitienpäivää ilman omaa lasta! emoticon     Yksi haikara myös vuononvaltiattaren suuntaan, kiitos! Sielläkin on odoteltu esikoista jo aivan liian pitkään.

Ihanaaaaaa! Onnittelut MARINAMELINA, escu ja elviira82.....rupeshan niitä plussia tulemaan sittenkin!  <3 Etenkin Marina kun sun kans ollaan täällä alusta asti jännäilty :) muistaakseni sulla oli nyt yk 6, mul ois nyt 7 niin ois huippua tulla tästä perässä....

Ja niinku Catriona sanokin niin nyt viä kun se pölvästi haikara tajuais lennellä sillain et alottais kaikista pisimpään oottaneista!! Oon niin samaa mieltä ja kannatan! Ensin teille ja sit perässä tietenkin itellekkin, oisin oikein tyytyväinen sellaiseen ratkaisuun :) ketä "vanhoja" nyt täällä onkaan.....catriona, mame, vuononvaltiatar, kukka..........ja muitakin.....ja nyt marina lähti odottaviin...mä haluun perässä kans!

Oon sivusta seurannu taas tässä joten en kaikille pysty eritteleen vastauksia mutta ei kai muuta kun ovis ja plussatuulia kaikille. niitähän tässä tarvitaan itse kukin! Ja Mame kiva kuulla että tuosta kauheasta kohtauksesta huolimatta tutkivat ja siellä kaikki hyvin :)

Omaa napaa: Tänään laskurin mukaan dpo 0, tuntemuksista päätellen kyllä eilen/tänään jotain tuolla tapahtunutkin....pupuiltu on ja kaikki tehty muutenki mallikkaasti joten herran hallussa taas on tää tilanne! Oon nyt vaan jotenki päättäny et nyt napsahti! yleensä oon jo valmiiks surullinen tässä vaiheessa mut nyt aattelen et se on siinä...kunnes taas tiputaan ja kovaa....kaikki keinot ja ajatusmallit on kai koitettava :D ja naureskeltiinkin eilen et nythän ois oikein hyvä aika tulla paksuks kun ens talveks on suunniteltu innoissan 3-4viikon kaukomatkaa taas (melkein jo lentoja ym.varattu) niin nyt kun kävis tärppi niin ei varmana pääsis matkalle mihinkää muualle kun korkeintaan tays:iin synnyttään! (toki se vaihtoehto sopis loistavasti <3 ) Ja tosiaan kesällä ne lähestyvät 30v synttärit niin nyt oon aatellu niin et sinne ois kiva mennä vähän kilisteleen skumppalaseja lähimpien ystävien kans niin varmaan juuri ois sit plussannu ja viä jotenki niin alussa ettei viittis kertoo kellekkään mut pakko ois kuitenki kertoo....eli kaikki menis mahollisimman hankalaks :D mut sopis hankalat tilanteet mulle kyllä koska ollaan valmiita seisoon vaikka päällämme (mitä juuri äsken melkein teinkin pupuilun jälkeen) kunhan se plussa sieltä pärähtäis...
KIITOS JA ANTEEKS :D tulipas taas tekstiä....täytyypäs aktviotutua kirjottaan ettei tarvii kerralla vuodattaa tällästä rimpsua....jos joku jaksoi lukea loppuun asti niin ihanaa et ootte täällä olemassa ja tukena <3

Jessica kp 16, dpo 0 tai 1? YK 7

CATRIONA sanoo: Ei sillä, pysyköön täti toki kaikin mokomin poissa, menköön vaikka Timbuktuun tai Galapagossaarille lomailemaan! Tervemenoa, ämmä! 

Veit sanat suustani :D :D :D

Onnea plussanneille, erityisesti MarinaMelinalle! :)

Lähetän täältä sympatiahalauksia kaikille jotka tuskailevat niin monien kierroksien kanssa :o Minä oon ihan varma että kohta on pakosti jonkun pitempään yrittäneenkin vuoro! Toivoa pitää aina, ei saa luovuttaa. Voimia <3

(.) Noniin ei vieläkään sitä puhelua lääkäriltä. En sitten kehdannut itse soitella, pitäävät ihan hulluna varmaan jos rupean hiillostamaan. Inhottava vaan kun kierto venyy kun ei tiedä pitäiskö aloittaa terot vai ei. :/ Tekis mieli hakata päätä seinään ja kirota tämä kroppa nyt jonnekkin hyvin alas. Ajatukset on jo seuraavassa kierrossa!

kp27 yk 13

Päivää!

Just oon lounaalle lähdössä, etten ehtinyt kommentoida muille :( Täytyy kommentoida vielä ruoan jälkeen toiseen viestiin :)

Täällä dpo 6 meneillään... Rakas ystäväni tulee lauantaina meille ja olisi niin kiva testailla sinä aamuna, mutta sitten en kyllä kestä jos tulos onkin nega... toki silloin vasta meneillään kp 28 ja joku dpo 9, joten millä todennäköisyydellä plussaa näyttäisi ees? :O Eilen jatkui ongelmat tuon mahan kanssa. Tänään aamulla sain oikein miettiä, mahtaako oksennus tulla... Toisaalta kurkku hieman hellänä, etten vaan kipeeksi olisi tulossa :( Tai sitten tuo on vaan miehelle huutamisesta :)

hei pitkästä pitkästä aikaa!

voi itku, heti täältä löytyy vanhoja tuttuja, oisin niin toivonu et vuononvaltiatar, catriona, omppuf ja muut kauan yrittäneet ois jo siirtyneet odottajiin :(

voi kuinka mielellään olisinki tullu tänne kertoon ilouutisia mut ei, meillä ei olla vieläkään raskaana. yk on jo .. en ees muista paljonko mut kohta puoltoista vuotta yritystä enivei. tutkimukset on alotettu ja vielä ei ole ainakaan löytyny mitn syytä tälle meän lapsettomuudelle. miehen simpat tosin ei ole mitn huippulaatua mut ei ihan mahdottomatkaan. mä en jaksa enää uskoo ihmeisiin, toivois vaan et joku syy löytys ni pääsis tästä piinasta..

onnea plussanneille ja tsemppiä meille kauan yrittäneille, ehkä meki sit joskus..

Hellou!

En ehtinyt edes lukemaan kaikkia viestejä, kun huomasin Marina-Melinan tekstissä vilkkuvan LA tekstin:) Itkuhan mulle tuli, kun olin niin onnellinen sun puolesta
Onnea myös Esculle ja Elviiralle. Nyt se haikara lupaa sitten seuraavaksi istua myös pitkään yrittäneiden talon päälle hautomaan! Meillä yritystä takana nyt juuri vuosi.
Harmittelut tädin kohdanneille. Tiedän niin hyvin sen pettymyksen tunteen... Onneksi on ihana kevät. Mua ainakin se auttaa:)

Sain kuulla, että yksi työkaveri on raskaana (toinen työkaveri kertoi). He olivat yrittäneet jo lähemmäs kaksi vuotta ja nyt kuulemma keinohedelmöityksellä tuli raskaaksi. Hänenkin puolestaan en ollut kateellinen vaan pelkästään onnellinen.Muita kateuden kohteita löytyy lähipiiristä pilvin pimein... Ja kyllä se: Millos teille on tulossa pieni kysely vituttaa!!!

Mulla nyt kp 11 (vaikka yritän olla laskematta...) ja sain juuri eilen postissa ovistikut. Nyt sitten testailemaan. Stressiä en kumminkaan enää aio ottaa:)

Tsemppiä kaikille ja hurjan paljon plussatuulia

Catriona: Sinne teille ne haikarat sais lentää kyllä nyt ihan ensi töikseen!
jessica3: Jaksoin lukea loppuun ! :D toivotaan nyt sinnekin haikaran vierailua kerran teilläkin jo noita yrityskiertoja on kivasti kertynyt!
omppuf: Toivotaan nyt ettei siellä kierrosta tulis ihan mahdottoman pitkä. Itekin kyllä oon jo asennoitunu seuraavaan kiertoon vaikka tän kierron ovis on vasta ohitettu. Tää nyt vaan oli jotenkin ihan p*aska kierto kaikin puolin.
vuononvaltiatar: Kuulostais vähän niiltä hyviltä oireilta, mut ei nyt vielä innostuta :) Ja kyllä toi dpo 9 on pikkasen liian aikanen ajankohta varsinkin kun jos se sun kiertos on nyt vähän pidempikin.
lau-ra: Kyllä se plussa teillekin vielä joskus tulee. Nyt ei auta kun elää toivossa ja pitää mieli korkealla! :)
Virkkuli: Tsemppiä oviksen bongailuun! Teillekin nyt kyllä sais jo lujaa tulla se haikara! )

Omaa: Vyöhyketerapiassa käyty, vitamiinit naukkailtu ja nyt hypnoosi cd:tä kuuntelemaan!! Plussa on pakko nyt tänä keväänä/kesänä tulla !

Huomenia rakkaat naiset!!

Escu onnea kovasti, tuut siis seurakseni tammikuisiin !! <3 Ja ihanaa, Elviira samaten, onnea rutkasti!!  <3<3

Mame: Kiítos! ja Yk5 oli meillä menossa, jos lasketaan mukaan edellinenkin kierto vaikka ovulaatiota ei tapahtunutkaan...Nyt toivotaan että sinnekkin haikara soisi plussan ja pikkuisen , sen aika tosiaan jo olisi!!! <<3

Kiitos kaikille tuesta, tää paikka on ollu ihan korvaamaton näinä kuukausina <3 Ja kaikille, eritoteen pitkään yrittäneille iso kasa plussia ja voikun se imu lähtis nyt tästä !! <3 Jään kyllä kaipaamaan tätä porukkaa, joten en ihan heti päästä teistä irti vaan jään roikkumaan taustalle!! <3

Vuononvaltitar: mulla ainakin nega vielä sillon dpo9! dpo 10 se haalea haamu...Joten älä lannistu missään nimessä vaikka sillon nega tuliskin! Plussaa puhkun NIIIIIIN paljon !! :)

Catriona: Nyt jaksamista piinaviikoille ja OIKEIN paljon plussatuulia <3 Toivon kyllä koko sydämestäni että kaikille pitkään yrittäneille nyt koittaisi haikaran tuomat suotuisat ajat!

Omppuf: Kiitos oikein paljon <3himskutin lekuri kun ei voi soitella, kohta vaan soitat sinne itse! Pitäkööt hulluna jos niin tolloja ovat!! Niillä voi olla niin monta hommaa että ovat vaan tyytyväisiä kun pidät omista asioista huolen !! :) ja teillekkin plussatuulia toivon kovasti!

Virkkuli: Kiitos paljon <3<3 Et usko montako liikutuksen kyyneltä täälläkin on itketty :) Nyt puhallellaan sinnepäin leppoisia plussatuuliá, nyt saa tärpätä!!! <3

Jessica3 : Kiitos sinnekkin hurjasti ja nyt saisit tulla imuun mukaan :) <3 Meillä vasta yk5 kun sekoilin niissä tossa alkuvuodesta kun oli yritys kuukausi kertyny enemmän kun kiertoja joten nyt siis meillä kesti 6 kuukautta ja 5 yrityskiertoa :) nyt onnea sinne oviksesta ja TOIVOTAAN että tärppää!!

Oirelistaa nyt laittelen (sillai kun oon sen kierron aikana itselleni kirjottanu:) jos kiinnostaa ;)

dpo 1-4Valkkaria ehkä hiukan enemmän kun yleensä tässä vaiheessa. Alavatsalla ihan normi nipistelyt.

dpo 5 Valkkaria edelleen, yölliset hikoilut alko

dpo6 Valkkaria enemmän, alavatsa omituisen tuntuinen, paineen tunne. Pientä alavatsakipua välillä. Huononolon aaltoja. Palelee reippaasti.

dpo7 Omituinen olo alavatsassa heti herätessä, paineen ja kireyden tunne. Sekä muutenkin huono-olo. Aamulla alkaen kipukohtauksia kuin otettaisiin pala kohdusta pois nopeasti. Kipu alkaa nopeasti ja loppuu nopeasti ja sattuu hitosti, laittaa kaksikerroin. Sen jälkeen jää aaltoileva juilinta kohtuun. Näitä kovempia kipukohtuksia aamun aikana 3 ja myöhemmin aamupäivällä lievempänä HYVIN epämiellyttävää tunnetta kohdussa!! Liikunnan jälkeen jää alavatsalle ikävä olo ! Illan aikana kivut harventuneet ja lieventyneet mutta ajoittain menkkamaisia kramppeja ja kivistystä, vihlontaa kohdussa.Valkovuoto paljon ja se on voimakkaan hajuista.

dpo8 Alavatsassa outo olo jatkuu. Kireyden tunnetta, menkkajomoja, viiltoja, nipistelyä yms.. Alaselkä jumissa ja kipeä, vaikea välillä seistä. Valkovuotoa, voimakkaan hajuista. Lonkkiakin särkee ja vihloo, samoin häntäluuta ( voi olla liikunnastakin kipeytyneet) Koko vatsaakin välillä vihloo. Väsynyt ja kuvottava olo. Illalla alavatsassa tunne kuin polttavaa kipua, hetkellinen kuitenkin. Illalla palelee, ja tulee vilunväreitä..sitten taas kohta kuuma.

dpo9 Mietityttää kun tuntemukset kovemmat kun aijemmin mutta muuten aikas samanlaiset, alavatsaa edelleen nipistelee ja menkkamaisia kramppeja. Tähän aamuun asti testit kuitenkin nega. Alaselkäkin omituisen jumissa ja kipeä. Kylkiäkin vihloo ajoittain. Huonoaoloa välillä. Illalla iski mahatauti, oksensin ja ripuloin koko yön. Alavatsaan sattui kovasti oksentaessa :(

dpo10 testi aamulla ja illalla HAAMUILEE <3 Mahatauti meni ohi mutta korkea kuume tuli tilalle. Panadolia oli otettava. Alavatsaa viillellyt koko päivän ja sattunut kovastikkin, varsinkin liikuessa nopeammin tai asentoa vaihtaessa. Samoin kylkiä ja reisiä ja häntäluuta ym...nännit puristettaessa arat, eipä muuten. Illalla nousi kuume ja päätä jomottaa.

dpo11 Digi testillä "raskaana 1-2" IHANAAAAAA!!!! Paha oloa vaan edelleen ja päätä jomottanut koko eilisen illan, yön ja aamun. Alavatsa kramppaa ja repii kun liikkuu nopeammin´, kuten portaiden nousu. Närästää. Hiukan pyyhittäessä vaalean haalean punaista vuotoa kerran päivällä.
Nännejä/nännipihoja kutittaa kovasti,kuumottaa ja vihloo.

ja tänään dpo 12 edelleen alavatsa kramppeja mutta vain liikkuessa, närästää ja huononolon aaltoja tulee välillä. Myös "kuumia aaltoja". Muuten olo alkuviikkoon nähden paljon parempi jo !!:)

*****Näin siis meillä tämä oireilu, mulle päällimäisenä jäi mieleen noi dpo7 kipuilut jotka oli ihan jotain uutta...****

Mutta nyt jää taustailemaan teitä rakkaani ja plussaa koko sylin täydeltä!!

Yhtä jäin vielä kaipaamaan...eli Iissa my darling, plussatuulia sinnekkin isolla halilla!! <3

Elikkä kommentit :)

Ecsu; mielettömästi onnea ja tsemppiä raskauteen! :)

Elviira82; suuret onnittelut vahvistuneeseen plussaan :)

Catriona; hmph, tuo kuulostaisi siltä, että ovis on mahdollisesti tullut tuossa kp 13-14 paikkeilla ehkä sitten :) Mutta eipä silti, ei itselläkään täyttä varmuutta ole omista dpo päivistä ;-) Samat sanat voisin täältäkin lähettää herra haikaralle! Mur :( Itsellä teettää hankaluutta kyynelien kanssa tää äitienpäivä. Tämä olisi saattanut olla jo toinen äitien päivä itselle emoticon

mame; itsellä oli tuollaista kylmänhikisyyttä hieman kanssa, mutta itsellä se meni sekaisin olevan mahan piikkiin.. siitä tuli varmaan nukkuessakin jo huono olo :( Kumpa haikarat noukkisivat edes tässä kuussa pari yli puoli vuotta yrittänyttä, edes tasa-arvon nimissä... huoh. Oliko yhtään vähemmän kivulias vyöhyketerapia tänään sinulla? <3 Niin se taitaa olla, ettei taida olla järkeä vielä lauauntaina testailla... kyllä se maanantaiaamu olisi aikaisin järkevin... ja sitten sieltä tulee vaan se nega ja sitten maailma taas repeää ja epätoivo iskee :(

jessica3; kiitos haikaratsempeistä <3 Ei voi muuta kuin toivoa :) hienoa, että siellä on ovista hyödynneltykin :) Toivotaan, että pääsisit kuitnekin nauttimaan 30v. synttäreitä plussatesti kourassa :) :)

omppuf; pakkohan on ruveta muillekin plussia tulemaan; ollaan tilastoissa pahasti alakynnessä ;-) Mikäs sillä lekurilla sitten mättää, kun ei vielä ole saanut soitettua? :(

Lau-ra; kiva kuulla pitkästä aikaa sinusta! :) Tosi kurjaa, ettei teillä ole vielä tärpännyt :( :( 

Virkkuli;  silloin on kyllä hienompaa kuulla raskautumisuutisia jos tosiaan yritystä reilusti takana eli aivan liikaa :) Onnea sinne ovistikutteluun ;-)

MarinaMelina; en ole vieläkään aloittanut pistämään ylös kierrossa tulleita oireita ja ajankohtia... huoh huoh... :) Kiitoksia, että rustailit meille omasi :)

Onneja kaikille kolmelle odottajalle! Kiva että 'pääsitte pois porukasta', mutta ottakaa nyt meitä muitakin mukaan imussa. :) 

itse ajattelin vielä ehkä testailla to tai pe, jos ei oo mitäänn kuulunu siihen mennessä, mutta jotenkin toi nega (vaikkakin vähän ajoissa testasin) vähän lannisti....

Kimurantti; kyllä tuo nega aina mieltä lannistaa tosi paljon, vaikka kuinka liian aikaisin sen testaisi.. siinäpä se onkin... ei millään viitsisi testata ekaakaan kertaa ennen vuotoa :) :)

Heippa!

Ensin oikein paljon onnea plussanneille! Tarrasukkia matkaan :)

mame:
niimpä.. nyt vaan toivotaan että haikar tosiaan eksyy meille pidenpäänkin yrittäneille..

Catriona: Paljon tsemppiä piina päiville, ja nyt toivotaan se plussa sinne <3 :)

Kimurantti: Paljon plussatuulia sinne ;)

vuononvaltiatar: voi kumpa haikara eksyis sinne nyt! <3

ja muillekin plussatuulia ja P-A-L-J-O-N!

omaa: tylsää alkukiertoa menossa.. kp9 meneillään.. kohta pääsee onneks tikuttamaan ovista :)

kyllä sitä toivoo että myös pidempään yrittäneille että se plussa pärähtäis.. vaikka tietenkin on iloinen kun täällä moni on nyt plussannu.. :) itse kyllä muistaa päivittäin sen  kuinka onnellinen on siitä kuin on meille yksi lapsi siunaantunut :) kun miettii että osa teistä on esikoistakin vailla.. mutta on tää yrittäminen nytkin aivan käsittämättömän voimia vievää.. joka päivä miettii että miltä se näyttää kun sais kaks viivaa testiin tai saatikka sen tekstin digiin että on raskaana..  tai se tunne! mut toisaaalta miettii että missä vika on.. mut kyllä sen haikaran nyt pakko on osua meillekin joskus!

mutta palaillaan taas.. :)

Mame: Yk 1 meneillään oli. Tähän keskusteluun liityin just sen takii ku aattelin ettei tärppäis näin nopeesti TÄLLÄ kertaa :) Mut neuvolassa todettiin kun sinne soitin että, ollaan ilmeisesti miehen kanssa hedelmällistä sorttia. :)

MarinaMelina: Jeps tammikuisiin siis --> :D <3 Kuten Elviirakin :) <3

Ja mua harmittaa nyt ihan älyttömästi kun en aiemmin tajunnu et täällä hehkutan raskautta vaik ekalla onnistuttiin taas ja täällä toisia jotka on yrittänyt huomattavasti kauemmin! :( Kyllä se teilläkin vielä onnistuu! <3 Vaikka toivoton olo olis nyt nii kyllä se onnen päivä teillekkin vielä koittaa, ihan varmasti. :) PAAAALJON tsemppiä! :) <3

Tosiaan mukana täällä yhä silti pyörin. Hengessä mukana peukut pystyssä! :)

Takaisin