Moi,
pikkutonttu, kuulostaa hyviltä noi tutkimuksiinmenosuunnitelmat. Itse oon ajatellut, että olisi mentävä heti syksyllä, jos tulee vuosi yritystä täyteen, jos se vaan miehellenikin sopii. En oo vielä oikein uskaltanut ruveta juttelemaan siitä silleen tosissaan. Plussaonnea kuitenkin teille tähän kiertoon toivotan!
Virkkuli, mä oon tilannut Davidin liuska-ovistestejä raskauskeijusta. Mulle ne kyllä sopii ja tykkään niistä, mutta kaikki eivät oo tykänneet. Kannattaa vaan kokeilla :) Minustakin tuntuu, että ne ennemminkin vähentää stressiä kuin lisää sitä. Me ei olla niin ahkeria pupuilijoita, niin en jaksaisi sitä viikkoa etukäteen säännöllisesti harjoitella, kun sitten se voi mennä pakkopullaksi juuri ovishetkellä...
marusia21, hyvä kuulla sinustakin pitkästä aikaa. Tuntuu, että monet pitkään yrittäneet kaikkoavat täältä foorumilta. Se on tietysti ihan luonnollista, mutta kumminkin on kiva kuulla uutisia sitten, ainakin välillä. Toivon kovasti jaksamista sinulle! Ja että nuo lääkkeet auttaisivat pian siihen toivottuun tulokseen. Toivoa ei pidä heittää ikinä! :)
Muutes, täytyy sanoa vaikka tähän väliin, että täällä foorumilla otetaan jokainen tosi kivasti huomioon! Toivottavasti kukaan ei kuitenkaan jätä kirjoittamatta tänne sen takia, että ei pysty tai jaksa vastailla muille... Mäkin oon ollut taas pitkään pelkällä lueskelulinjalla, joten aattelin vastata nyt ihan näihin viimeisimpiin viesteihin vaan!
vuononvaltiatar, hyvä että ootte saanut hyödynneltyä taas ovispäiviä! Kyllä nyt sais jo tärpätä!
Catriona, onnittelut oviksesta! Täällä bongattu kans pari päivää sit, mut varmistelut taitaa jäädä kyllä väliin...ei enää jaksa :O Varmaankaan..
kukka, onnea normikierrosta :) Toivottavasti se jää nyt pysyväksi ilmiöksi!
Melina, mukava, että sait rentouduttua :) Ja onnea oviksesta!
Kimurantti, tuo testaaminen lienee paras niinkuin sen itse koet parhaaksi. Mä oon viime aikoina jättänyt useimmiten testaamatta ollenkaan, ajatuksena, että testaan vasta sitten, jos menkat on myöhässä. Sen kuitenkin melko tarkkaan tietää, että milloin ne tulee, kun ovispäivä on selvillä. Otan mieluummin ne menkat vastaan ja pääsen samantien uudelle kierrolle, kuin saan negan ja jään sitten vielä odottelemaan menkkoja. Toisaalta, jos toiveet on vaarassa nousta liian korkeiksi, niin sitten voi olla mielenrauhan kannalta parempi testata jo aiemmin "pään viilentämiseksi".
Huh, no meni näissäkin tämän sivun kommentoissa jo pari tovia :) Mutta ihan mukava on välillä kirjotella tännekin.
Oviksen sain bongattua 2 päivää sitten ja kyllä sitä koitettiin hyödyntääkin, että toivoa on. Ja tosiaan vaikuttaa siltä, että tää ois saattanut olla vasta neljäs ovis mulla, vaikka onkin jo yk10 menossa. Kaiketi se voi olla niin, että pillerit häiritsi ovulaatiota vielä puoli vuotta niiden lopetuksesta :O Toivon, että se on niin, koska jos se on ollut meidän ainoa ongelma, niin silloin olisi hyvinkin toivoa saada vielä kesän aikana se plussa :) En tiiä sitten, että masennunko, jos ei vieläkään ala tärppäämään tällä tai vaikka seuraavalla kierrolla :S Mutta eipäs nyt murehdita sitä vielä.
Plussaisia kevättuulia kaikille!