Iltaa neitoset!
Iissa <3 ja muutkin : Täällä ollaan niin ihanissa tunnelmissa oltu jo viikon ajan, kevät aurinkokin paistaa ja fiiliskin on sen mukainen

Tupakkalakon alotin viime maanantaina ja se onkin tälläkertaa pitänyt ja nyt viikko jo polttamatta, eikä enää mielikään tee koko tupakkaa!
Lenkkeilyn alotin sillon samalla ja oon jatkanu edelleen 3-6km päivässä, useimmiten kaksi kertaa päivässä, toisen kerran kävellen ja toisen pyörällä... paikat tuntuu jo kiinteytyneen moisesta urheiluhulluudesta :) ja painokin on puonnut hieman!
Kotikin kiiltää, kun virtaa on vaikka muille jakaa, tekeekö tupakan polton lopettaminen vai urheilu ja raitis ilma..oli miten oli mutta pirteä olo on
Kp taitaapi olla jotain 8 luokkaa, aattelin aloittaa varmaan jo torstaina tikutteleen ovista kun viime kierto oli niin hämärä ettei tiiä oikeen että millon se ovis nyt sit tulee jos on tulossa.. joten varauduin kauhealla kasalla O-tikkuja :) Ja tietenkin rennolla mielellä :)
Iissa: Hyvä että sielläkin on saatu nää asiat mielestä poijes, kyllä se piristää kummasti! Nyt toivotaan plussia pikaseen kun mielikin on rento! :)
Vuononvaltiatar harmittelut tädin kyläilystä

ja
Josmalle myös harmittelut negasta! Mutta toivotaan että lekurista saat oikeanlaisen avun ja menkat käynnistymään!
Pikkutonttu; hienoa että vyöhyketerapiasta on apua ollut!! Ja tsempit tähän kiertoon! <3
Catriona: onnittelut räkätaudin selättämisestä!! Ja tsemppiä sekä lämpimiä kevät plussatuulia kun testailun aika on !
Kukka: Onnittelut O-plussasta! Ja nyt sitten toivotaan sen tuottaneen tulosta! :) Dpo 1 on oviksen jälkeinen päivä mun laskujeni mukaan, eli oon laskenu niin et eka ovisplussa on dpo -1 ja seuraava dpo0 ja sitten dpo1.. niin taitanee muutkin olla laskenu!:)
Indyko, onnea oviksen hyödyntämiseen! Itselläkin ovisajan tunnistaa limoista, mutta mulla niitä tulee kuitenkin aika monta päivää etten osaa just oikeata ovis päivää niistä tunnistaa vaan siks just tikutan :)
Ainut: Tervetuloa ja Onnea oviksen pogaamisesta! :) Se lh:n piikin kestäminen on kaiketi tosi yksilöllistä ja vaihtelee vielä kuukausittainkin..ni siitä on varmaan aika vaikee jälkeenpäin tietää millon ovis on tarkalleen ollu..mutta mikä tärkeintä, se on kuitenkin ollu ja nyt toivotaan tulosta :) Tsemppiä!
Vanilj: ISOSTI ONNEA nyt testailuun ja lepposia plussatuulia <3