Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Päivää! emoticon

Täällä tänään siis kp 31 ja dpo 10! Oireita kyllä on jotain, mutta ei olisi ensimmäinen kerta, kun keho huijaa.. eli ei auta kuin odotella rauhassa :) Oikeestaan oire, mikä antaa vähän toivoa on alavatsan nippailut puolin ja toisin päivittäin. En varmaan uskolla edes testata, pelkään sitä negan tuottamaa pettymystä, vaikka toisaalta ei tarvitse sitten kauempaa toivoja elätellä!
Vau n laskurin mukaan 3 päivän kuluttua vois testailla, mut mä varmaan odottelen ainakin viikon, jos maltan :) Jollei täti sitä ennen tuu.. hitto vie jos tulee!

mame - Olisikin! <3 Mikäs tilanne siellä ? :)

omppuf - Toivotaan kuitenkin ettei täti sinne eksyisi! :) Kiitti tosta linkistä, oli tosi mielenkiintoinen ohjelma! :) Suosittelen muillekkin!

Catriona - Oikein laskit, tänään siis tosiaan kp 31 ja dpo 10 :) Eikös tuo nenäntukkoisuus lasketa raskausoireeksi ? Toivotaan, että olisikin siitä johtuvaa!! Onnea synttäreiden johdosta jo etukäteen! Ja toivotaan että siellä olisi se tärppi kuitenkin käynyt!

j3nni - Oon nyt yhen kierron verran tikuttanu noille CB n ovistesteillä.. ja ymmärsin, ettei ne näytäkkään sitä hymynaamaa kun sinä päivänä, kun LH huippu tapahtuu. Lopetin ite testailun siihen, kun hymynaaman sain. Toivotaan, että siellä olisi nyt ovulaatio tapahtunut ja tärppi käynyt!! :)

vuononvaltiatar - Toivottavasti sinne se plussa kuitenkin tulee <3 täällä jännätään sun puolesta! Onnea testailuun!! :) toivottavasti olisi mieluinen tulos!

kukka^^ - Hyvä, kun vuoto loppui! Toivottavasti saat apua noihin siellä lääkärillä! Onnea tähän kiertoon <3

vuononvaltiatar: Kuulostaa hyvälle! jännäilen sun puolesta :)
kukka: Tsemppiä oviksen bongailuun, tavalla tai toisella ;D Niin täysin samaa mieltä fb:stä :D:D Minäkin aina vollotan noille ohjelmille.. 
isabell: oot kyllä aika rautanen jos meinaat vielä viikon olla testaamatta! :o :D Toivotaan teille siis jouluvauvaa :)

Kyllä tänään on kp 1 niinkun arvelinkin. Ei harmita kun tämä alkanut kierto on taas toiveita täynnä :D Äsken mies kävi postilaatikolla ja ne sen testin tulokset oli viimein tullut. Hymy levisi korviin ja tulokset normaalit :). Eli samoilla mennään mitä lääkäri meinasikin kuun alussa :P
Ps. Mikä perjantai 13?

vuononvaltiatar: hui sulla on tosi jännät päivät! paljon plussa tuulia <3 kumpa se olis nyt plussa <3
jessica3: mä katon noita vauvaohjelmia aina kuin vaan mahollista erityisesti "pieniä ihmeitä" ja voi sitä itkun määrä kun sitä kattoo :) Tsemppiä paljon rankkaan työputkeen! 
Josma: kuulostaapa kivalta kaupalta :P
Isabell: toivottavasti se täti ei sinne tulis, vaan se odotettu plussa <3 toivottavasi oireet ois pikkuisesta <3 
mame: joo toi ruokavaliokin vaikutta niin yksilöllisesti, tuttavalla toimi tuo ruoka väliä menkkakiertojen lyheenemiseen.
omppuf: tsemppiä sinne mahottomasti <3 luultavasti ne toiveet nousee kiertopäivien lisääntyessä :) Täytyypä katsoa tuo sun linkittämä ohjelma, vaikuttaa mielenkiintoiselta :)
Catriona: toivottavasti siellä ois flunssalta säästytty :) Toivottavasti siellä ois nyt tärpänny, ootte jo sen verran kauan yrittänyt, ei oo reilua jos joutuisitte vielä ootteeen. kovasti toivon että siellä ois tärppi käynyt<3
j3nni:onnea o+:sta! :)toivottavasti tärrpi ois käynyt :) en osaa noistalääkkeistä sanoa mitään...
kukka^^: mä ehkä testailisin ovista niin tietää sit lääkärille kertoa. mut jos tuntuu että alkaa vain liikaa stressaamaan niin oo testaamatta :) joo pistää vihaaksiin kyllä että joo me tehään vauva niin että sen syntymäpäivä on sillon tai silloin.. ku vain joskus saisi sen pikkuisen.

on: kp 24 dpo 8, ja alkaa kyllä ihmetyttää nää jatkuvat menkkatuntemuket...Catriona kyseli että voisko olla kiinnittymistuntemuksista, pupuiltiin 2-3 päivää ennen ovista, joten en uskoisi että ois siitä voinut tärpätä...mutta kuitenkin näillä tuntemuksilla alkaa toiveet heräillä.. mut tiedä sitten johtuisko ruokavalion muuttumisesta nää "oireet"...yritän vielä nauttia tästä stressittömästä yrityskuukaudesta :D

vuononvaltiatar: toisaalta tieto vois lisätä tuskaakin jos sais tietää ettei oikeesti koskaan vois saada omia lapsia. onneks se on kuitenkin se kaikista epätodennäköisin asia. :/ Toivottavasti sä nyt oikeesti plussaisit!!! Jännäilen sun puolesta <3
omppuf: Pahoittelut menkoista. :/ Mutta onnea hyvistä tuloksista!
Catriona: Pahoittelut allergisesta reaktiosta! :/ Oli muuten hyvä toi sun laskelma. Puolensa ja puolensa näissä pitkissä kierroissa... :)
j3nni: Onnea oviksen bongaamisesta :)
kukka^^: Mäkin vihaan tällä hetkellä fb:tä kun 4 kaveria on hiljan saanu lapsia ja niistä tulee tsiljoonasti kuvia :( Onnea muuten menkkojen loppumisen johdosta! :D
Isabell: Voi ihanaa jos sinä nyt plussaisit!!! toivotaan parasta <3 täällä edelleen menkkoja odottelen... :/
vanilj: Toivottavasti oireet olis jotain muutakin kun vaan ruokavalion muutoksesta johtuvia. :)

omaa: Kp 53 meneillään ja edelleen lieviä menkkatuntemuksia. 4 terolutia olen nyt ottanut ja on vaan ajankysymys koska se täti lävähtää paikalle. Viimeks tosiaan tuli jo 8 tabletin jälkeen. Tänään päätin tehdä sellasen listan asioista mitä ei raskaana olevat ja äidit pysty/ehdi tekemään. Ajattelin että jos yritän sitten tehdä niitä asioita ja muistuttaa itseäni lapsettomuuden "hyvistä" puolista, tämä toimisi käänteispsykologisesti ja sitten saisin sen plussan. :D Saa nyt nähdä kuinka se toimii. Voin laittaa sen sitten tännekin kun saan sen valmiiksi .D

Kuule vanilj, mä olisin melkeinpä valmis lyömään vetoa että sulla on ollut siellä siimahännät odottelemassa munasolua ja nyt joku ainakin yrittää kiinnittyä. Lähipiiristä löytyy pari esimerkkiä siitä että on pupuiltu joskus 3 vrk ennen ovista ja arveltu että ei nyt ainakaan tärppää mutta sitten tuli oireita, plussa tikkuun ja terve tenava. :D

mame, toi käänteispsykologinen lista on hyvä idea! Taidankin väsätä oman listan kaikista hienoista asioista joita olen päässyt tekemään nyt kun en olekaan ollut raskaana.

Huomenta!

Täällä kp 31 ja tänään tehty r-testi ja negaa näytti... Mutta onhan vasta kp 31... 35 on ollut maksimi, joten katsellaan vielä... Toiveet kyllä jo lopahtivat. Nyt vaan harmittaa, että menin testaamaan...

kukka^^; hyvä, että vuoto vihdoin loppui. Kyllä se kauan kestikin ;)

Isabell; sinne puhalletaan nyt paljon plussatuulia +++++++

omppuf; hienoa, että saitte normaalit tulokset :) Itse en oo koskaan kokenut mitään ihmeempää perjantai 13.päivänä... ihmettelen sitä aina... tuntuu jopa, että jotkut onnistuvat ihan itse tekemään päivästä kamalan :P

vanilj; voi kyllä ne uimarit ovat voineet siellä paikalla olla munista odottaas ;-)

mame; Onnea listan tekoon! ;-) Toivottavasti tällä kertaa ei tarvita noin montaa teroa ottaa :)

Catriona; pitäisiköhän itsekin tehdä joku tuollainen lista? ;-) Onhan tosiaan paljon asioita, joita voi nyt hyvillä mielin vielä tehdä :)

Josma; Kyllähän noissa maalailuissasi komeilee Meyerin tutut kirjan kannet :) Miettisin ensin noita nimiä, mutta nehän olikin tuollaiset suomeksi :) Mulla on noi itellä nääs englanniksi :) Tuu sitten kertomaan testailun tulos!

mame: tuo lista kuulostaa toosi hyvältä, taidanpa itekkin jossain välissä semmosen tehä :)
Catriona: se nyt oiskin jos nyt sit ois tärpännyt kun meni suuri o-hetki piloilleen, tai oiskohan tuolla stressittömyydelläkin voinut olla jotain osuutta asiaan.. mut ei täytyy nyt yrittää vaan pysytellä maan pinnalla... kyllä ne toiveet vain heräilee näin loppukierrolla vaikkei pitänyt.. :)
Josma: Vau! tosi hienoja maalauksia! <3 ja mä niin tykkään tuosta kirja sarjasta :) onnea huomiseen testailuun :)
vuononvaltiatar: pahoittelut negasta :/ toivottavasti vain liiian aikaisin testailit, vielä on päiviä jäljellä että ehtii se plussa vielä piirtyä, toivottavasti <3 Olishan se jos nyt oliskin tärpännyt, kun periaatteessa jo luovutti tän kierron suhteen... mut yritän nyt vaan vannotella itelle että kyllä se täti tulee, kun ei jaksaisi taas pettyä kun nousee leijumaan pilviin...

on.. joo kyllä ne toiveet ja haaveet vaan alkaa nousta näin loppukierrolla hitsit, vaikka kuinka olin jo asennoitunu että tää kierto ei 100% ollu meidän, mutta onhan siinä aina olemassa pienen pieni mahdollisuus että oliski... mut testiä en tee, ellei nyt kävis niin nurin kurisesti että se jäis tulematta..

Catriona ja vanilj: Joo kannattaa tehdä se lista, siitä saa yllättävän paljon positiivista mieltä itelleen :)
vuononvaltiatar: Pahuksen nega! Toivottavasti kävis niin että plussa tulis vaan myöhässä...

Omaa: Kp 54 ja edelleeeeeen menkkatuntemuksia lievinä. Tein sitten sen "hyviä" asioita lapsettomuudesta listan miehen kanssa ja tältä se näyttäisi:

-Voi ryypätä ja bilettää sillon kun huvittaa
-Voi lähteä ihan yhtäkkiä käymään jossakin ilman sen isompaa suunnittelua
-Aikaa voi viettää yksin silloin kun haluaa
-Ehtii hemmotella itseään
-Saa olla miehen kanssa ihan vaan kahdestaan
-Kaikki vaatteet näyttää päällä hyvältä
-On rahaa ostaa itselle kaikkia ihania asioita
-Voi ajatella vaan itseään
-Ei tartte herätä aikaisin, tai yöllä kesken unien
-Voi syödä ihan rauhassa yksin pussillisen karkkia
-Ei tarvitse olla hyvänä esimerkkinä
-Voi kiroilla jos vituttaa
-Voi polttaa ihan sikana tupakkaa aina kun haluaa
-Saa huudattaa musiikkia ja vielä sellaista mistä itse pitää
-Saa puhua rauhassa kännykkään
-Voi lähteä koska vaan käymään jollain kylässä tai pyytää kavereita kylään
-Saa valita minkä elokuvan katsoo ja mihin aikaan
-Voi katsoa tvstä mitä huvittaa
-Voi pupustella miehen kanssa koska vaan
-Ei tartte olla rutiineja
-Saa homehtua krapulaansa rauhassa pois
-Ei tarvitse huolehtia ehkäisystä
-Voi koska vaan käydä ulkona syömässä
-Pyykkiä ei tuu ihan järkyttäviä kasoja
-Saa rauhassa harrastaa mitä vaan
-On mahdollisuus tehdä kahdestaan ulkomaanmatkoja
-Ei tarvitse siivota leluja
-Saa olla vaikka koko päivän tietokoneen ääressä jos huvittaa
-Ei tartte kuunnella kun vaan oman miehen valitusta
-Voi pitää valkoisia mattoja
-Ei tartte murehtia ku itestään
-Kesällä voi löhötä rannalla ihan huoletta vaikka kuinka kauan

Enempää ei sitten yhdessä illassa keksitty noita asioita :D

Tilastoa: Plussia tammikuussa 6, helmikuussa 7, maaliskuussa 4, TÄSSÄ KUUSSA 0. Ihan amatöörihaikaroiden työaikaa vissiin sitten!

Huomenta!

Kaipa tämä päivä täytynee merkata kp 1:ksi :girl_cry2: Eilen alkoi voimakkaampi kipuilu aamun mittaan ja tuhruiluakin. Nyt aamulla holahti enempi, joten nyt ne menkat sitten taisivat alkaa... :dash2: Vaikka menkat jäisivät tosi niukoiksi, en usko testaavani varmistustestiä...

Kiitos kaikille jälleen kannustamisesta! <3

vanilj; noin siinä melkein aina käy, että alkukierron ja ehkä vielä pupuiluajat voi olla ihan lunkisti ja aatella, että tää olikin sitten tässä.. Annas olla kun alkaa pikkuhiljaa häämöttää loppukierto, niin kyllä se toivo nousee välittömästi ihan toisiin lukemiin ;-) Tsemppiä sinne jännäilyihin!

mame; tuohan on oikein hyvä listan alku!! :) Me voidaan kaikki kopioida tuo ja jatkaa siitä :) Jokaiselle oma kevät projekti ;-)

Josma; pahoittelut negasta jälleen! :( Kannattaa kyllä soitella jo lekurille tuosta kierron pituudesta, että sais apuja :)

Päivää ja pärsktröötniisk!

Pahoittelut Josmalle negasta ja vuononvaltiattarelle tädin saapumisesta.

Omasta navasta tai pikemminkin nokasta todettakoon, että kyllä täällä ihan räkätaudissa ollaan. Ei ollutkaan kyse ainakaan pelkästään allergiareaktiosta. Pyytäisinkin arvoisaa kroppaani huomioimaan vastaisuudessa sen tosiseikan, etteivät räkätauti ja raskaus ole lainkaan sama asia vaikka alkavatkin samalla konsonantilla. Raskaus on erittäin toivottava tila; räkätauti taas ei ole koskaan toivottava. Halusin olla raskaana - mitä nyt oireettomuudesta päätellen en nähtävästi ole - enkä räkätaudissa.

Lähden tästä keittämään lisää teetä ja soveltamaan tuota mamen erinomaista listaa itselleni sopivaksi. Ja yritän muistella ihanaa syksyistä Skotlannin-matkaa, jota emme olisi voineet tehdä jos viimekeväinen raskaus olisi jatkunut ja LA olisi ollut marraskuussa.

Iiiiks, mulla on siis ihan hirvee verikoe ja neulakammo :S ja just kaverin kans puhuin et ku kp 53 ni voi olla et laittaa verikokeesee ennenku antaa hormoonit... Jäiks :S

Josma: Pahoittelut negasta! Saat varmaan kans terolutit joten jatkossakin mennään aika samoilla kierroilla :P
vuononvaltiatar: Voi pälli! Olin ihan varma et sinä olisit ensimmäinen meistä pidempään yrittäneistä joka plussaisi. Tosi isot pahoittelut tädistä ja voimia! Kannattaa nyt alkaa tekeen tuota listaa kans se on aika voimauttava :)
Catriona: Voi räkätauti! Hätistä se nyt menemään että pääsette taas pupustelemaan! Ja Kannattaa tosiaan tehdä tuollainen lista vaikka sen miehekkeen kanssa. Jotaki kivaa yhdessä tekemistä sekin :)

Omaa: Kp 55 ja ei nyt oikeestaan mitään uutta mainittavaa. Mun yksi kaveri sanoi että ressaan ihan liikaa joka asiasta että siks ei varmaan oo tärpänny ja antoi mulle kaiken maailman rentoutumisohjeita. Niin se asia varmaan onkin, että ressaan...Joten tästä inspiroituneena aion tilata hypnoosi cd:n! http://www.hypnoshop.com/hypnosis-cds-mp3s/female-fertility-enhancer.html Jos tuon avulla ei ala tulla plussaa niin jo nyt on prkl. :D

mame - Olen kyllä pahoillani sinunkin puolesta, me ja meidän kierrot.. No minusta jotenkin mukavaa(jos niin voi sanoa) että on joku joka samassa tilanteessa.. Miten noita hormooneja kuuluu niinkun syödä? :D

Josma: No yleensä ohjeena on että kierron 15.-25. päivinä yks tabletti ja sit vaan ootellaan että menkat alkaa. Itellä tulee ne menkat sit yleensä jo ennen ku ehdin ees kaikkia kymmentä tablettia syömään. Ja jos niin käy niin niitä loppuja ei sitte tartte syödä koska niitten tarkotushan on tosiaan vaan saada ne menkat tulemaan. Joillekin on ohjeena myös se että sitten ovisplussan jälkeen vasta alottaa ne tabletit eli esim. jos ovis on kp 16 niin sitten kp 17-27 pitää syödä niitä tabletteja. Ite oon tehny niin että ootan sen oviksen ja sitten vasta alotan noi terolutit. Ja kaks viikkoo noitten pillereitten jälkeen tosiaan viimestään pitäs ne menkat tulla et jos ei siihen mennessä tuu niin sit uus yhteys lääkäriin. Toivottavasti sait tästä jotakin tolkkua :D

mame - Sain selvää :) Mutta mulla ei ole aavistustakaan että millon mulla on ovis :S No joka tapauksessa soitan huomenna lääkärille, mietin vaan että voinkohan soittaa työterveytee. Josko sitä kautta sais, kun ois sinne muutakin asiaa!

Josma: No sitä ovulaatiota kannattaa sitten tikuilla testata tai sitten tosiaan syödä sen perus kp 15.-25. ohjeen mukaan. :) Ite aina noilla liuskatesteillä testaan kp 11 alkaen. En tiedä saako tuota asiaa työterveyden kautta hoidettua. Vähän kyllä kuitenkin luulen jotta ei saa...

mame - Mahdollisesti ei saa, mutta kysäsen kumminkin. Koska jos menen terveyskeskukseen niin sielä on taas se iki-ihana virolainen lääkäri :S Kenellä olin silloin gynellä!
Ja noista tikuista, itse kyllä voisin mut mies ei ymmärrä niiden päälle. On sitä mieltä että ei semmosia tarvii vaan tulee kun tulee, mutta jos muotoilen asian eritavalla niin ehkä! :))

Catriona; harmittelut kipeänä olosta!! :) Toivottavasti paranet pian! :) Jaksamisia sinne! <3

Josma; täällä on kanssa yksi, joka ei rakasta neuloilla tökkimistä :)

mame; onnea hypnoosin kokeiluun :) eihän sitä tiedä, mitä saa aikaan!

Takaisin