Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pikkutonttu Mulla on menkat yleensä ollu semmosen viikon myöhssä ja aina ku oon tehny negatiivista testiä, niin oon suoraan ottanu lääkäriin yhteyttä ja pyytänyt terolut -reseptiä, että saan kierron taas normaaliksi. Ei ne mun mielestä pihistele niitä terojen määräämisiä, että ihan kysymällä olen aina saanut. Olen ottanut sitten aina vähän isomman reseptin semmosia tilanteita varten, että menkat jää taas tulematta ym. Sitte raskautta yrittäessä kannattaa seurailla sitä ovista. Monet lääkärit neuvoo syömään jostain tietystä kiertopäivästä lähtien niitä, mutta että tulos olisi toivottu raskaus kannattaa niitä alkaa syömään oviksen jälkeen vasta.

Mainiota, jatkan siis tyytyväisenä karpalomehun ja mustaherukka-puolukkamehun latkimista! Tosiaan en oo koskaan ollut mitenkään hulluna noihin sitruksiin mutta karpalot ja herukat maistuu samoin kuin useimmat muut kotimaiset marjat. Polttanut en ole koskaan.

Katselin tässä just oman alueen vyöhyketerapeuttien yhteystietoja ja huomasin että tässä reilun kilsan päässä on yksi. Löysin myös kivalta vaikuttavan kuntosalin tästä uusilta kotikonnuilta joten nyt skarpataan kuntoilunkin suhteen! 

Catriona: Juu jatka vaan ihan hyvällä omalla tunnolla. :) Kannattaa sit varmistaa että se on ihan oikee diplomi vyöhyketerapeutti. Ku sit on sellasiakin jotka on tyyliin käyny jonku parin päivän kurssin ja nimittää itteään vyöhyketerapeutiksi...

Vuononvaltiatar Onnea pupuiluun ;)

Catriona Uskon vahvasti et rentoutuminen auttaa paljon. Itellä ei nyt vielä ainakaan plussaa ole mäjähtänyt akkunaan, mutta olo ainakin erilainen kuin edellisillä kierroilla.

mame varsinainen tilastoihme oot kun tollasia laskeskelet :D

Nia
Voi ei, pahoittelut negasta =(

ON: odotellaan tässä hetkeä koska saa vihdoin ja viimein testata. kp 25 menossa ja kärrrrrrsimättömänä yritän unohtaa testit. Väsyttää edelleen ihan kamalasti ja kaupassa tänään koria kantaessa alkoi mahassa nipistellä aikaslailla. Vasta nyt illalla lopettanut nippailun. Alavatsa muutenkin jotenkin pinkeä. Vähän on toiveita pienestä plussasta mielessä, mutta pelottaa ajatella liian positiivisesti.

Mä nyt taas ihan nopeesti! Kp1 ottaa ja alkaa huomenna! Ja soittivat sit kumminki mulle päin polilta ni voi syödä clomit ihan huoletta! Ei tartte pitää taukoo! JEEE! :D Kolmen aikoihin kun soitti ja hoitaja kysyi et: nii, ei vissii vielä voi sitä folliultra-aikaa varata? Sanoin: Juu ei, ei oo mensut alkanu enkä tiiä millo alkaa! Tästä lähes tasan 2 h eteenpäin menin vessaa ja kas kas...siellähän te jo olettekin! Niin iloisesti punasolut vilkutteli siellä ettei mitää! x) Huomenna siis varaamaan aikaa myös folliultraan! Mut mikä on ihan todella hyvä, ei tartte väkisi vääntää kiertoo alulle terolutien kanssa! emoticon Eli sunnuntaista alkaen clomit 2tbl/pv 5 päivän ajan! =)

Melina Oivoivoi....toivottavasti sulla nyt olis vaan jotain valemenkka juttua menossa!!! <3 <3

Nia Jättipahoittelut negasta! Hali!! <3

Ja kiitos taas kaikille voimahaleista ja tsempityksistä!!! <3

Täällä ilmottautuu uusi toiveilija, tai no ei ihan, nyt vasta kirjautunut. Yritystä takana 9 kiertoa. Yksi km rv 5+3 :-( Mulla sellanen kohtuvika jolla ei siis edes ole diagnoosia, on harvinainen, tai siis näin olen ymmärtänyt, tiedä sitten. Ei siis aina tule kuukautisveri ulos normaalisti vaan joudutaan kaapimaan ulos, onneks ainoastaan kolme kertaa näin käynyt viiden vuoden sisään. Nyt kun ehkäisy ollut pois 9kk ei ole ollut ongelmia. Kovasti olis vauva toiveissa ja tietysti niinkuin asiaan kuuluu kaikenmaailman merkkejä nytkin kun kp.22/25-27. Tänään juuri päätin lopettaa kroppani tutkimisen ja antaa ajan kulua, ei siis itse-tutkiskelua enään!!!

Iltaa neitokaiset! emoticon

Tällä pärähti yövuorot käyntiin 1/3....jaksaa jaksaa....
Kovin on aktiivista kirjotusta ollut eilen ja tänään....

Marinamelina: Kauheasti jännäilen sun tilannetta.....kuulostaa niiiiin tutulta...nyt ois kohtuullista et kun mulla meni persiilleen niin sulla onnistuis! :) <3 ja mulla sit seuraavalla kierrolla....

Nia: Voi ei, tsemppiä uuteen kiertoon...tosi hassua et ensin oli pos ja sit ei kuitenkaan....mut ehkä niin ei oltu tarkotettu <3

Perhoska: siellä myöskin jännät paikat....malttia testaukseen ;)

Iissa: hyviä uutisia! jeejee....nyt uuden kierron kimppuun vaan :)

Vuononvaltiatar: teillä hyvin hyödynnetty noi ovis päivät, nyt vaan sormet ja varpaat ristiin :)

Virkkuli: toi on niin totta että vaikka kuinka yrittää olla kyttäilemättä oireita niin kummasti sitä vaan tekee aina....toivotaan et menkat jäis ny pois vallan <3

Mame: Nyt siis kanavat auki ja mikään ei estä onnistumasta :) tsemppiä....

j3nni: Kiitos terkuista, itekkin kohta toivottelen aurinkoisia sellaisia aasiasta! :) noista teroista ei mitään kokemusta itellä mut toivottavasti joku ratkasu löytyy....

Lille: täällä kp 3 ja malttamattomana kans uutta kiertoo ja ovista ootellessa! :) mut onneks aika menee ainaki täällä tosi nopeeta ja kohta voi jo alkaa reenaan ku joku kp 10 ;)

Omppuf: siellä ainaki hyödynnetty ovis kaikin tavoin...nyt vaan jännäilemään :)

Vanilj: ihanaa hääpäivää <3 nyt uuteen kiertoon....

Pikkutonttu: Kuulostaa ihan mun viime kierrolle; kp 34 veny ja valkovuotoo tuli ja kaikki maholliset oireet oli...mut sieltä se täti sit kuitenki tuli...toivotaan et sulla pysyis pois!

Kiiki87: tervetuloa! juu täällä onkin helppo olla tutkimatta itteensä ja oireitansa kun ite ainaki löytää itestään kaikki mitä joku sattuu kirjottaan vaan :D onneks toi sun ongelma ollut nyt aisoissa...

Nyt tuntuu kaikki kovasti puhuvan tosta vyöhyketerapiasta..oon kans kuullu siitä pelkkää hyvää.....ei varmaan ois pahitteeks muutenkaa kun raskautumista aatellen..hmm..täytyypä itekin laittaa harkintaan :)

Ite olin nyt menkkojen alkaessa pari tuntia pettyny/alakulonen mutta sit aattelin et hyvä et alko, kierto siis suht normaali ja nyt innolla uuteen kiertoon! Ja menkat alko rytinällä mut loppuki yhtä nopeeta, kaks päivää hurjaa vuotoo mut nyt ei enään mitään ja kp 3 menossa...pääsinpäs sittenki helpolla :) ja oli tottakai pieni ajatus et jos oonkin raskaana mut jotenki kuitenki aattelin et ei oo voinu käydä niin nopeeta...ja kaikki mahdolliset ja mahdottomat "oireet" oli kyllä olemassa mut metsään meni kaikki jotenka en usko enää mihinkään :D enpä...helpommin sanottu kun tehty ;)
Nyt on hoidettu se tulehdus pois ja mikään ei enään estä mua joten TÄMÄ KIERTO OLKOON SE KIERTO :)  

Niin ja kaikkihan on käyny papa-kokeessa säännöllisesti??? eiks ni? koska mähän en ko.tulehduksen olemassa olosta tiennyt mitään, ei ollu mitään oireita..ja haitaks raskautumiselle...et hyvä et tulee kontrollissa esiin tollasetkin joten suosittelen jos edellisestä on aikaa käymään jotta saa tollaset pirulaiset hoidettua pois :)

ja tosta greipistä: nyt se näyttää vähän menneen "kiellettyjen listalle" monilla mut muistaahan kaikki että greippi on oikeesti kielletty monien eri lääkkeiden kanssa! eli jos on joku perussairauteen liittyvä lääkitys tai sitten ihan joku kuuriluonteinen niin aina on hyvä tarkastaa asia. on yks niistä aineista millä on monien lääkeaineiden kanssa yhteisvaikutuksia....täällä sairaalassa yleisesti kielletty greippimehun käyttö :)

pakko vähä hehkuttaa, lomareissuunki enään 20 päivää joten sielläkin saa sitten ottaa rennosti ja nauttia drinksuista ja pääsee vähän tuulettuunki yöhön eikä tarvii kattoo mitä syö ym :) Kivaa! Muuten taktiikkana joka toinen päivä pupuilua eikä stressiä eikä muutakaan miettimisiä...

positiivari jessica kp 3, yk 5 :)

Osaaks kukaa kertoa, että miks mun tää kierto on ihan outo.. Menkat oli kp1-6 ja nyt mennää kp13 ja tuntuu et "menkat" olis vieläkin vaikka ne loppuiki aikoi sitte. Eli toisin sanoen mulla on tullut menkkojen jälkeen valkovuotoo samanlaisia "lorahduksina", kuin menkat alkais. Ei tietenkää yhtä paljoa mut päivittäistä kuitenki. Ja eiks menkkojen jälkeen pitäis olla jonkin sortin kuivakausi ennen ovista ?

Juu kyllä on useesti päätetty että nyt loppu oireitten tutkiminen, mut kummallisesti niitä aina vaan tulee lisää ja lisää, tällä kierrolla uutta on ollu ns.välivuoto kaks päivää kierron keskivaiheilla, lisääntynyt valkovuoto loppukierrosta, huono-olo ja elohiiri vasemmalla puolella kylkeä kokonaiset 3 päivää muutaman minuutin välein!!!  Vanha tunne että menkat alkaa parin päivän sisällä vaikka kuinka noita oireita onkin. Täälläkin yövuorossa kärjistellään onneks jo 3/3. Minäkin lähdössä reissuun reilun kolmen viikon päästä, tiedossa siis melkovarmasti rajua ryyppäämistä :-)

kiiki87 : Heh joo täällä loppuu palstatila jos rupeen kans luetteleen kaikki viime kierron oireet mitä oli :D niin hullulta kun kuulostaakin niin mm. makasin yks päivä kesken ruuanlaiton keittiön lattialla kun muka huimas ja väsytti nii paljo....mies tuli kotiin ja kysy mitä helvettii sä ny teet.....nyt jo naurattaa :D kai sitä sitten toi mieli ja kroppa tekee kepposia koska todentuntusia ne kaikki niin oli...

Ihanaa lomanodotusta sullekin, mäki aattelin nyt juhlia oikein kunnolla siellä niin sit joskus toivottavasti kerkiää selvisteleenkin hyvästä syystä :) sulla yövuorot jo melki ohi mut eiköhän nääki tästä äkkiä lutviudu kun on kaikkee kivaa ootettavaa.....

Rousme: kuulostaapa hassulta toi sun tilanne....yleensä itellä ainakin menkkojen jälkeen nimenomaan kuiva kausi....hassua...voihan toikin toki liittyä vaan johki erikoiskiertoon tai jos on hormonit vähän jotenki sekasin tms..mut kummalliselta kuulostaa. toivottavasti muuten kierto ihan normaali.. :)

No joo huvittavalta kuulostaa :-)  onneks on juu mukavaa odoteltavaa, menee aika niin paljon nopeemmin. Kohta alkaa kyllä jo pienen pieni lannistuminen nostaa päätään kun kiertoja jo kasassa, jotenkin kuitenkin olen aina ajatellut että multa kestää tulla kauan raskaaksi, eroan muusta perheestäni todella paljon :-)

MarinaMelina, kyllä, pienikin painon pudotus auttaa helpommin raskautumaan niinkuin mullakin riitti vain -4kg painon pudotus :)

vuononvaltiatar, Toi helpotuksen kuitenkin, aloitin minipillerit alkuviikosta ja ajattelin niiden pillereiden loputtua ehkä yrittää uudelleen jos vain suinkin mies on samaa mieltä :)

Voi Nia, harmitus kun se testi näytti negatiivista, uskon että pieni pettymys tuli mutta ei kannata heittää toivoa hukkaan <3 Mulla on kokemusta tuosta kemiallisesta raskaudesta ja varhaisesta keskenmenostakin vaikka itse en tienny olevani raskaana silloin vuonna 2007 mutta niin äitini veikkasi että olin kun kerroin mitä tapahtui. Hirmu iso hali sulle ystävä rakas <3 Onneks sulla on pikku rimpsessa auttamassa sua jaksamaan uuteen yritykseen :) <3

Onko kukaan kokeillu niitä Foolihappo valmisteita, nehän pitäis kans parantaa mahdollisuutta tulla raskaaksi.

Aurinkoista aamua kaikille! : )
voi että mikä ihana kevät tulossa.. ihana ilma!<3 ja kohta on kesä.. : )

täällä tehty tänäaamuna NEGA, niinku jo osasin odottaakin. Kp tänää 29 ja edelleen, nyt 9 päivää tulee jotai vähästä ruskeapunasta tuhrua. 5 päivää nyt vikasta terosta ja kunnon menkoista ei oo tietookaan eikä hajuakaan. Ei oo edes menkkaolo. Eikä edes tollon ku alko tuhruttelu, ollu minkäänmoisia oloja suuntaan eikä toiseen, vaikka yleensä on kyllä jonkinmoiset menkkakivut ja jomotukset. Aivan käsittämätöntä! Mistä mä pieni ihminen osaan nyt lasket kp:t tai mitkään muutkaan, onko nyt sitte mukamas jo kp 9 (vuodan tuhrua vieläkin!!!) ja niinku 6päivän päästä mun pitäs alottaa jo vikatero annos vai hä?!? Mä niiin vihaan ku mun kroppani on nyt ollut mitä sattuu, eikä oo yhtään sellanen minkä toivoin sen olevan synnytyksen jälkeen. Ihan sekasi koko kropparoppa. Pläääh.
Eilen sain taas kuulla vauvauutisia, taas on tulossa kesäksi ystävälleni jo neljäs lapsi. Koskakohan meille se toinen, tai siis kolmas suotaisiin, ensimmäinen ku meni kesken sillo 09 maaliskuussa, siitäki tulee jo kolmevuotta pian..

nojoo, mistäköhän mun pitäs sitte alkaa laskee toi yrittäminen? ku ensimmäiset menkat tuli syyskuussa ja siitä asti oikeesti yritetty, että onko nyt niinku 6 kuukausi meneillään, mutta silti yk. kiertojen mukaan olis vasta 4 ? plääh.. on tää naisen elämä ja kroppa.. NIIN IHMEELLINEN..

Mutjoo, plussia!!!! puuuuuuuuuuuh. =)

Huomenta!

Kp 17 käynnissä ja voin sanoa, että koin tarpeelliseksi testialla eilen myöhemmin vielä uudelleen ovista... aamullahan oli eilen jo taas vahvempi viiva kuin aiemmin. Klo 15 aina johonkin 23 asti tuntui niin repiviä kipeita, selkeitä ovistuntemuksia :) :) Mutta klo 18 aikaan testasin uuden testin. Pissa ehti olla rakossa n. 4h, joten voi olla jäänyt viivat sen takii vähän haaleiksi. Musta testiviiva oli haaleempi kuin eilen aamulla... jotenka voisiko huippu olla tapahtunut eilisten testausten välissä.. pakkohan se on sitten :) Elikkä eilen oli sitten dpo 0 ja tänään on dpo 1 :) Varmuudeksi testasin vielä nyt aamusta ovistestin ja näytti melkeen vaan yhden viivan. Niin hyvin kakkosviiva jo hävinnyt!! :)

Virkkuli; siellä onkin jännät päivät eessä! :) Tsemppiä!
mame; itsellä oli sama tuossa lymfaterapiassa. Teki niin helvetin kipeetä ja luulin sen vaan kuuluvan asiaan. Ihan lopuksi kerrottuani asiasta hoitaja oli järkyttynyt, miksen sanonut mitään :) :) Perus suomalainen minä :) Ja kiitos reportaasistasi vyöhyketerapiasta! <3 Varaan ensi kiertoon sellaisen, jollei nyt tärppää :) Niin sitä vyöhyketerapiaa voi siis tehdä oviksenkin jälkeen? Jos oikein ymmärsin, tuo aika menee todella loppuun kiertoasi? Kuulostan varmaan idiootilta, kun kyselen tyhmiä : P
MarinaMelina; harmittelut vahvoista menkka-ajatuksista! :( Ei auta muuta kuin odotella pari päivää ja testailla sitten, jollei menkkoja näy. Jaksamisia!
Nia; pahoittelut jälleen negasta! :(
j3nni; tervetuloa takaisin Suomeen Espanjasta! :) Oon kyllä kade, olisi kiva itekin lähteä uimaan lämpimiin vesiin! Hienoa kuulla, että oli hyvä loma! Kuulostaa tosi mutkikkaalta tuo sinun tilanteesi, tai enemmin noiden terojen osalta... että osaat ottaa oikeeseen aikaan niitä... harmi, ettei itsellä ole noista mitään tietoa :(
Lille; hienoa, että odottelet siellä jo sormet syhyämässä ovistestailun perään :)
jessica3; Hienoa, että sielläkin ollaan iloisin mielin odottamassa ovistouhuiluja parantumisen jälkeen! :)
marusia21; kannattaa kyllä tuota vyöhyketerapiaa kokeilla. Kun jollei greipit auta, niin täytyy kokeilla jotain, joka voisi auttaa :) :) Meinaan itsekin ensi kierrossa sitten kokeilla :)
omppuf; tuntuu tosi kaameelta, että te tosiaan ensimmäistäkin yrititte sen kaksi vuotta :(( Nyt vaan siellä jännäämään loppukiertoa!! :) :)
vanilj; paljon onnea vuosipäivästä!! :)
pikkutonttu; itsellä on viime vuonna kesällä ihan samankuuloinen tilanne itsellä... oli viimeinen kierto, jonka jälkeen yritykset virallisesti alkaisivat... odottelin vaan innolla menkkoja, jotta pästään ihmetteleen, mutta menkat tulivat lopulta yli viikon myöhässä... negoja tein useita... tietysti toivon, ettei sinulla olisi kyse samasta, vaan että plussa voisi vielä sinulle tulla :) :)
Catriona; itsekin tykkään tosi paljon karpalomehusta :) Tosin onhan siihen vähän sokeria lisätty joukkoon, mutta kuitenkin nam! :) Riittääköhän jos syö puolukkahilloa ;-) ?? Ei muuta, kuin mene itsekin kokeileen tuota vyöhyketerapiaa :)
Perhoska; kiitos kannustuksista! :) :) Todella paljon kärsivällisyyttä testailun odottamiseen, älä testaa liian aikaisin <3 Toivottavasti saataisiin plussa sinulle!
Iissa; hieno homma noiden clomien kanssa! :) Ja hienoa, että suuntaat uuteen kiertoon noin positiivisesti, etkä jää tuleen makaamaan :) :) :)
kiiki87; tervetuloa mukaan! :) Onnea erittäin paljon loppukiertoon! :)
Rousme; voi kai tuo valkovuodon esiintyminen olla täysin normaalia. Jos vaan hormoonit ovat päättäneet toimia vähän normaalista poiketen!?! : /
Minnuska89; pelkkaa foolihappoa en oo syönyt, mutta tuossa Multivitan raskaus pillereissä jo se tarvittu määrä näissä touhuissa :) 200% päivän tarpeesta :)

Perhoska: Voi kumpa nyt plussa sinne tulisi :) Kuitenkin kohtuu kauan tekin jo ootte yrittäneet.
Iissa: Hyvä et tätsky tuli ja saat clomeja ottaa. :) Toivottavasti nyt tässä kierrossa onnistaisi!
Kiiki87: Pahoittelut keskenmenosta. Toivottavasti vierailusi täällä jää lyhyeksi ja plussan saat. :) <3 Jospa välivuoto oli kiinnittymisvuotoa?
jessica3: Jaksamista yövuoroihin! Pahoittelut tätskystä. Tollaset lomareissut tekee kyllä aina hyvää. :)
Rousme: Jospa sulla on nyt ovulaatio? Monella silloin samanlaisia oireita kuin menkkojen aikaan. Itelläkään ei aina sitä kuivaa kautta oo tullu vaikka pitäis.  Johtuu varmaan e-pillereitten jälkimainingeista.
Minnuska89: Käsittääkseni aika moni täällä syö foolihappoa. Eipä oo meikäläisellä ainakaan raskautumisessa auttanut. :P
j3nni: Eiköhän se yrityskiertojen mukaan lasketa eli siellä olis nyt se 4. menossa. Pahoitteluni muuten negasta :/ Sun kannattas kans kokeilla vyöhyketerapiaa ku sillä saa vissiin menkat säännöllisiks. Tai ainakin niin se mun terapeutti kehu jotta munki hormoonitoiminta saadaan ihan muutamalla käynnillä kuntoon. Saas nyt nähdä. :)
vuononvaltiatar: Hyvä siellä on nyt ovis ainakin hyödynnetty! :) <3 joo varaa ihmeessä aikaa!  vyöhyketerapiaa voi tehdä missä tahansa kierron vaiheessa, mutta raskautumista ajatellen parhaiten toimii just ennen ovulaatiota. Ja joo mulla on nyt niitä hoitoja aina kahden viikon välein että aina ennen ovista ja toinen hoitokerta on aina kierron lopussa. En sitten tajunnu kysyä et miks niin, mut kaippahan osaa asiansa :D Se tieto et mun lantion alueella on issiaksen takia kauheesti kireyttä tuli kyllä ihan puskista. Tää koko meidän lapsettomuus tosiaan saattaa johtua ihan vaan siitä et mun lantio työntää niitä siittiöitä poispäin. Voi ku se vaiva korjaantuis pian :)

Omaa: Kp 11 menossa ja aloitin tänään tikutuksen. Haalea viiva sieltä jo sitten tulikin. Ehkä noin yksi neljäsosaa kontrolliviivan väristä eli pian on ovulaatio tulossa. :) Jeee. Nyt vyöhyketerapian jäljiltä on eilen ja tänään ollu ihan ihme tuntemuksia. Ensin pissatti ihan kauheesti, sitten tuli selkään sellasia tuntemuksia niin ku olis ollu hieronnassa ja sitte alko tuntua aivan kummalliselta munasarjojen kohdalla ja tuntuu edelleen. Vähän niin ku ennen menkkoja mutta ei kuitenkaan.

Uudet palstailijat: Jos haluatte niin voitte käydä tutustumassa meihin pidempään täällä olleisiin tuolla: http://www.vau.fi/Forum/Vauva--ja-lapsiaiheiset-keskustelut/Vauvakuumetta/Kuumeiluklubit/Raskaaksi-2012-jasenien-taustat/1515943T/?page=2
Halutessanne voitte myös kirjoittaa itsestänne sinne. :)

mame Nooh puolivuotta yritystä nyt takana, mutta kun tuo kierto sekosi, niin yrityskertoja ei ole niin paljoa kertynyt. Alun nyt-heti-kaikki-mulle- vaiheen jälkeen osaan ottaa tämänkin homman rennommin ja kiire on kadonnut. Katsellaan ja ihmetellään. Kuun lopulla pitäisi taas mennä labraan, niin katsotaan sitten tarvitaanko lääkeapuja  tähän projektiin

Rousme mulla ei ole tietoakaan kuivista vaiheista. Valkovuotoa aina suht runsaasti, mutta oletettujen ovulaatioiden aikaan tuntuu kyllä lisääntyvän ja muuttuvan hieman. Lääkärin mukaan normaalia tämäkin ja hormoonit sielä vain hyrräävät =)

Nyt kyllä sellainen tunne, että menkat alkaisi. Mielummin plussalla jäisivät pois, mutta parempi muussa tapauksessa jos ajallaan suostuisivat tulemaan.

jessica3: ihanan positiivinen oot :) voi papa-koe, täytyis varmaan soitella jossain välissä aikaa sinne taas... :)
vuononvaltiatar: toivottavasti siellä ois nyt tärpännyt <3
mame: miten nopeesti tuo ovis viiva alkaa tummentua? :) tein tänään kp10/30 ja tuli hailakka viiva, niin mietin että kuinkahan nopeesti se siitä alkaa tummua :)
Taisi olla tehokas vyöhyketerapia :)
Rousme: mulla on ehkä 1-2 päivää kuivakautta.... menkkojen ja oviksen välissä.. Josko sulla ois ny ovis aika :)
Perhoska: höh... toivottavasti se ei ois täti vaan plussa. mutta niin kuin sanoit että jos se täti on niin toivottavasti ajallaan suostuu tulemaan :) (mä en noista teroista osaa sanoa mtn...) toivottavasti siellä alkais se kroppa tasaantua.
j3nni: tervetuloa takaisin ihanasta lämmöstä :) Sais teille se pikkuinen jo tulla <3
Minnuska89 : esikoista kun alettiin yrittää niin söin niitä monivitamiini tabletteja raskaana oleville. ja nyt oon alottanut taas syömään samoja tässä kierrossa, siinä on tarvittava foolihappo määrä :)

on: kp10/30 ovistestin teki tää hätähousu jo tänään, haalea viiva siihen tulikin.. :) niskat kauhias juntturas tänään, siitä johtuen ihana päänsärky.. jalat meinas lähtiä aiva alta.. remppa alkaa vedellä viimeisiään (taas hetkeksi :D)

Hyvät Yöt! :)

Myöhäisiltaa kaikille! :)

Oon varmaan ainoo kekä on tähän aikaan pe-iltana koneella...ymmärrettävästi kaikilla varmasti on jotain muuta elämää ja tekemistä...mut etteköhän te ihanat tässä viikonlopun aikana ilmottele ittestänne niin ei tuu mullekkaan niin yksinäinen olo :D

Tällä taas liikaa aikaa yövuoron ratoks tutkia kaikkee...viime yönä surffailin kivoja nimiä lapsille. löytykin ihania <3 voi kun pääsis tässä lähitulevaisuudessa niitä vielä antamaankin....mitähän sitä tälle yölle keksis... ;)

Nyt vaan tajusin sen et väkisinki kohta pakko perustaa jonku näppärän tollanen raskaaksi 2013 ryhmä :/ höh, tyhmää koska nyt meijät tästä ryhmästä pitäis kaikki heivata ihan toisiin keskusteluihin....*sormet ja varpaat ristissä...* ja antaa toi uus ryhmä uusille yrittäjille...! eiks niin ja niin me toimitaan joten olkoon tämä kuukausi kaikille antoisa ja sitten mennään ryminällä vallottaan toi joulukuiset 2012 ryhmä...siinä hyvä plään :)

-Jessica kp 5 yk 5     ja savutonta elämää jo niin monta päivää etten enään osaa laskeekkaan ja lomaan/aurinkoon 18 päivääemoticon

Huomenia!

MarinaMelina
: Sun kokemat tuntemukset tuntui niin omilta. Toivon todella kovasti,että plussaisit vielä;) 
Jessica3: Ihanaa, että pääset matkalle ja toivotaan tosiaan niitä pikkuisia meille kaikille jo tämän vuoden puolella
Rousme: Mulla ei ole aina ollenkaan kuivaa kautta, mutta jos on niin ovulaation jälkeen joitain päiviä.
Vanilj:  Mulla kans ihan kauhea niska jumi. Säteilee jo käsiin, mutta joogaaminen auttoi vähän
Perhoska: Harmi, kun kierto heittelee. Tää homma, kun on jo muutenkin tarpeeksi rasittavaa ja sitten vielä kiertokin kiusaa:( Toivottavasti olis kuitenkin salainen plussa, joka pitää tätiä poissa. Toivottavasti saat asiaan selvyyden ja kierron kulkemaan normaalisti, jos ei siis ole plussaa.

Tervetuloa uusille! Ja kaikille hyvää vkonloppua kaikille ja plussatuulia kaikille!

Omaa: Täällä meneillään kp25/25-29 ja menkkakipuja on aika kovasti ja epäilen, että la tai su menkat alkaa. Tissit on kyllä aika kipeät, mutta on todellakin ollut ennenkin... Aika samanlainen olo, kun viime kierrossa, mutta etukäteiskivut kovempia ja ristiselkä tuli illalla niin kipeäksi, että oli vaikea kävellä. Pientä salaista toivoa silti jossain kytee, mutta en aio innostua.

Takaisin