Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenta väki!

Kp 14 ja ovistestailu näytti hailakkaa hailakkaa testiviivaa... illalla testaan toiseen kertaan ja huomenna kanssa kaksi kertaa, josko vaikka tällä kertaa sais kaksi erittäin vahvaa viivaa näkyviin! :) :)

Catrionan haikaraviesti raikaa täälläkin!! :) :)
Virkkuli; Toivottavasti loputtomaan nälkään löytyisi joku selitys! On kurjaa, kun ei tiedä, miksi?! :) Tsemppiä! <3 Olen miettinyt tuota endoa itsenikin kohdalla mahdollisesksi. Äidilläni ja vissiin vanhimmalla sisarellani myös lievänä... Mutta toisaalta moni asia on minusta sulkenut endon pois laskuista.. saaapi nähdä :)
mame; voi olla, että aiemmin ootkin kirjoittanut, mutta kuinka kauan poltit ja millaisia määriä? :) Tuntuu varmasti vaikealta! Mieheni poltti meidän tavatessa melkeen askin päivässä ja on pikkuhiljaa, säännöllisin väliajoin vähentänyt polttaen nyt 3/pv. Oon niin ylpeä hänestä, kun uskon sen olevan vaikeaa.. Tapa siinä kuulemma on yksii vaikeimpia kohtia. Jotkut vitutukseen polttavat, toiset stressatessa, toiset sosiaalisessa kanssakäymisessä. Toivottavasti pääset siitä irti! <3 Tuosta vyöhyketerapiasta; missäköhän kohtaa kiertoa kannattaa siellä käydä... kierron alussa menkkojen jälkeen, mutta ennen ovsihetkiä?... hmph.. pitäisikö itsekin ensi kierrossa mennä, jollei tässä kierrossa tärppää?? :) :)
MarinaMelina; toivottavasti sinulla nuo oireet eivät johtuisi endosta tia mistään muustakaan kuin masuasukista, joka ei vain halua ilmoittaa läsnäolostaan <3
Perhoska; itse olen huomannut päänsärkynyni ja työpäivän aikaisen väsymyksen kasvaneen nyt reilun parin viikon aikana.. Yhdistin sen tulossa olevaan kevääseen. Niin hullua kuin se onkin!! :) Lisääntynyt valon määrä ja työskentely kasvot ikkunaan päin... :) Mutta on kyllä kurjaa, että sinulla tuo väsymys ajaa tuollain nukkumaan :( Toivottavasti saat silmät pidettyä auki kokouksessa! <3
jessica3; Jännittää kyllä tuo sinun tilanteesi niin paljon! Toivottavasti lääkärikäynti on turha ja saat plussan ennen ensi viikkoa! :)
Lille; Itsellä oli jouluun asti ollut käytössä r-testinä InstAlert. On laboratorioissa käytetty pissatesti, joten pitäisi näyttää jos raskaana on :) Sisko töissä labrassa ja sitä kautta saanut "salaa" :) Joulun alla tilasin erittäin herkkiä david ovistestejä ja r-testejä. Nyt kun tikuttelen ovista, en aio testailla ennen dpo 13-14. Viime kierrossa ehti tulemaan vaan dpo 12 ja sitten menkat : /
Dumbo.; voiko oudot menkat johtua noista pilsuista? Tai siis niiden poisjäännistä? :) Vaikka voisihan se yksi asia myös olla mahdollista ;-) !!! Onko joitain oireita vielä, mitä ilmeni ennen menkkoja? :)
pikkutonttu; suuri pahoittelu negasta! :( Puoliksi suunniteltu on jo puoliksi tehty :) Toivottavasti tilanne selkiintyy, niin pääsisit eteenpäin! :)
Peikko83; kauheeta, kun noita kromosomituloksia joutuu noin kauan odotteleen!! :( Tuntuu varmaan karseelta vaan odotella lisää... :( Ompa ihanaa, että tulet tädiksi! :) :) Todella paljon teille matkaan kärsivällisyyttä tutkimusten edetessä ja paljon onnea raskautumiseen!! <3 <3
Isabell; kyllä tuo testi voi vielä kahta viivaa näyttää... riippuu ihan, kuinka nopeesti sinulla tuo huippu laski :) Toivottavasti koitat vielä tänään aamulla testailla, jos vaikka vielä näkyisi! :) Mutta hyvä, että varmuudeksi hyödyntelitte tilannetta! <3
Nia; harmittelut saaduista negoista! :( Ei muuta kuin uutta tetiä vaan kehiin! Jos vaikka olisitkin raskaana!! <3
vanilj; hienoa, että testit saapuivat! :) :)

Vuononvaltiatar: Täällä pidetään peukkuja että o plussa löytyis siellä! :)

Pahoittelut kaikille negailijoille ja hilloviikkojen kourissa oleville! Koittakaa jaksaa :o

Onnittelut plussanneille!
Kuten jo aikaisemmin todettu täällä on vaikeuksia pysyä kärryillä jos käy parin päivän välein :) Lueskellu olen kaikki viestit ja jännäilen täällä nyt kaikkien puolesta.

Omaa: tänään testiviiva oli lähtenyt haalenemaan, jospa se olis nyt siinä :) Pitää vielä parin päivän päästä testata varuilta :P

Huomenia! :)

Jessica3
: Sielläkin vaan epäselvyys jatkuu..=/ mullakin tosiaan kävi se endo mielessä, mut päätin et jos samat kivut uusi ens kierrossa samaan aikaan niin sitten meen lekurille juttelemaan ... Täällä eilisestä lähtien ollu "menkat alkaa just"-olo, muttei ainakaan vielä ole näkynyt.. Saas nähdä miten käy. Voikun nyt tosiaan ois niin et saisit verikokeista plussan, kyllä noi oireet ainakin siltä minusta kuullostaa!!! :)

Catriona, ihana reklamaatio haikaralle...<3

Dumbo, kannattaa ehottomasti testailla josko ois ollu ns. valemenkat.. :) nekin kuitenkin aika monella maholliset... ja ekaa tehdessä ei tiiä kumpaan kastiin kuuluu :) ja tietystä myös pillereiden lopettaminen voi tehdä jekkuja, samoin mulla tekin..joskus vuosin kuiviin(ainakin tuntui siltä:) ja joskus taas tuli niin niukasti että itsekkin aattelin että josko ois oikeet menkat ollenkaan...

Vanilj; kovasti tsemppiä testaukseen <3 ja parempia hermoja kun meikäläisellä !:)

Pikkutonttu <3 harmittelut negasta! itsekkin oon vaan päättänyt että isommalla yrityksellä vaan ens kierron kimppuun :)

Isabell: Voikos olla että toi menkkajomottelu ois jotain kiinnittymisestä johtuvaa kun aikakin täsmäis? Sillon voi kai sitä limasuuttakin olla enemmän, kun ihmiset kertoneet että kiinnittymisvuoto usein limaa jossa veriviiruja tai tms.. jos kerta ovistestikin negaa..saitko sillon viikko sitten ovis + ? tsemppiä sinne, ja toivotaan nyt et ois just sitä itteensä :) <3

Vuononvaltiatar: Kovasti nyt onnea O-plussan metsästykseen, ja sitten tottahan toki siihen hyödyntämiseenkin :)Itsellä täällä alkaa olla keinot vähissä, to tai pe testaan jos ei menkkoja kuulu, siihen asti unohan koko jutun..:) mäkin oon varmaan varpaillaan ton testaamisen kanssa just senkin takia kun tupakoin, ja haluan sen lopettaa HETI kun vaan saan testiin ees viitettä siitä että jotain ois siellä tapahtunu...

Virkkuli: voikun sieltä nyt sitten vloppuna se plussa tulis eikä mikään täti, uskotaan näin!!!!!! :) Jännä juttu tosiaan noi sun oireet, onko sulta kilppari arvit ym.. katottu, niiden heittäminen kai tekee tuollaista nälä tunnetta?

Mame; upeeta! että oot jaksanu olla polttamatta, itsekkin oon aatellu, et jos seuraavaan kiertoon täällä mennään, niin kunhan menkat on kärsitty, yritän itsekkin lopettaa tupakointia. Siks noiden testien kanssa just hätiköin, kun jos siihen testiin mitään ees viittaavaa tulis niin lopettasin samantien..mutta muuten ilman sitä motivaatiota tää on niin hankalaa :( Oon kuullu tosta vyöhyketerapiasta kanssa vain hyvää, mitä tulee raskautumiseen..joten tsemppiä käynnille ja toivotaan että siitä on se apu että seuraavaksi plussa pärähtää testiin :)

Lille, niinkun taisin jo kertoa mulla kans ne Davidid herkät liuskat käytössä..niin O kun raskaustesteinäkin.. Musta ei kannata ottaa mallia siinä kuinka aikaseen testailee koska mä oon varmaan kaikkien aikojen pahin hätähousu :) varmaan oisko siinä dpo 10-11 se järkevin..:)

Peikko83: oi, ihanaa, saat pienen tädin mussukan <3 Tsemppiä testitulosten odotteluun, voin vaan kuvitella miten se ajoittain raastaa mieltä kun voi vaan oottaa :(

Nia. Tsemppiä sinne että oireet ois masuasukista johtuvia, kuullostaa ainakin lupaavalta. :) !!! ++++ Itselläni ollu kanssa kahtena edellisenä päivänä päänjomotusta ja rytmihäiriöitä (hitto ne muuten on inhottavia, ei onneksi oo viimeks ollu kun joskus syksyllä!!), rytmihäiriöt tuntuu nukkumaan mennessä =/ 

Omaa napaliinia : Eilisestä asti ollu vähän väliä sellanen olo että menkat alkaa just nyt eikä melkein.. Mutta ei oo vielä näkynyt. Testata aattelin vasta torstaina tai perjantaina jos menkkoja kuulu sitä ennen.. nyt jaksan varmaan sinne oottaakin kun on niin "peli menetetty" olo =/ Samoin päänsärkyä joka ei onneksi migreeniksi ole yltynyt ja rytmihäiriötä, eli niitä sellasia muljahduksia..onko muilla koskaan ollu? tuntuu ainakin mulla aina eniten nukkumaan mennessä.....viimeks niitä on ollu joskus syksyllä, eli ilmeisesti jotenkin ressaan tätä asiaa enemmän kun luulinkaan =/

Melina: Kaikista tylsintä nyt on kun ne tädit vaan vaivaantus alkamaan. Mulla on aina ollut tosi säännölliset kuukautiset, mut kaiketi tuo km tuolla vielä vaivaa kun ei vieläkään ole kuulunut.
Odotan kans nyt rauhallisesti vkonloppuun ja jos sillon ei ole alkanut niin sit on kyllä kumma. Oonkohan ollut niin tsessaantunut kun niitä ei kuulu, viime vkonlopulla oli selvä olo,e t nyt ne alkaa ja ei alkanut ja nyt ei mitään merkkejä..Harmittaa odottaa kun sit olis lähenpänä seuraava yritys..:) Jaksamisia sinnekkin! :) <3

Isabell: Niin jos onkin vain kiinnittymis oireita?! :) <3

Vuononvaltiatar: Onnea oviksen bongailuun ja tsemppiä sen hyödyntämiseen. :)

Mame: Minkä hintasta se vyöhyketerapia on ja kuinka usein olis hyvä käydä. Sellanen vois olla kyllä todella rentouttavaa yleensäkin.

Kauheen kiva kun tota lunta vaan tupruttaa, kävin jo kertaalleen luomassa lumet ja kävin kyllä liikunnasta! Iltavuoron jälkeen saa varmaan taas tehdä uudelleen jos tätä menoa jatkuu. Mies on tämän alku viikon työnsä puolesta hesassa niin eikö tätä lunta sitten ala sataa..:) Kesäänpäin onneks ollaan menossa! :)

Päiviä naiset! 

En ole ehtinyt pariin päivään lukea viestejänne, enkä ehdi vieläkään, kiirettä pitää kun töihin pitäisi lähteä. Lueskelen juttujanne heti kun pääsen ajallaan koneen ääreen. :) Anteeksi nyt vain taas omanapailu, mutta on IHAN pakko tulla tänne kirjoittamaan heti kun kävin siellä ultrassa. No ei paljoa tilannetta auttanut; "tuomio" sieltä tuli, monirakkulaiset munasarjat sekä ohut lima. No, tähän sain provera kuurin (jolla kuulemma aika huono maine).. Että jospa tuolla sais kuukautiset edes alkamaan. Tänään kyllä romahti sitten niin totaalisesti vauvahaaveet..

Mutta sitäkin enemmän teille plussatuulia !! <3

Marusia21 : *Iso rutistus hali* <3 Todella harmillisia uutisia mutta ethän vielä luovuta! Oliko lääkärin kanssa puhetta mikä on se keino jolla tilanne saadaan korjattua tai mikä auttaisi raskautumista? Nyt syöt tuon kuurin ja menkat alkaa, niin miten siitä eteenpäin? Kyllä vielä ihan reilusti toivoa on että saatte oman pikkuisen! jaksamisia sinne kovasti toivottelen !! <3

Omaa : Tänään lämpö noussu jonkun verran ylöspäin, aika reilustikin... ei siis vielä kuumeen lukemissa ole mutta koholla kuitenkin.. eikös menkkoihin päin lämpö aina laske? Voikun ei ois mikään kevät flunssa tulossa...*huoh*.

Melina kp 31/31-32 dpo 11/12 yk4

MarinaMelina, mulla on myös se käsitys (kavereiden kertoman perusteella) että endo ilmenisi nimenomaan menkkojen aikaisina kipuina. Itellänikin lekuri halusi sulkea endon pois kun valitin noita kipuja. No, ei mulla mitään endoa ole ja olisinkin ihmetellyt jos se olisi ykskaks jostain ilmaantunut. Nuo sun oireesi kuulostavat kummasti samoilta kuin mulla oli tähdenlennon kiinnittyessä. 6 DPO ihan kuin olisi lyöty naula läpi alavatsasta ja sen jälkeen juilimista päivittäin. 18 DPO tuli plussa apteekin raskaustestillä - aikaisemmin en tajunnut testata koska sotkin päivämäärät.

Jessica3, jopa on outoa. Ihan raskausoireet ja kuitenkin negoja. Voi kun sieltä kumminkin tulisi plussa!

Pikkutonttu
, osuit niin naulan kantaan tuossa duuninhakuvertauksessa! Tässä kun on jo jonkin aikaa tullut haeskeltua sekä palkkatöitä että tuota äidin vakanssia niin tunnelmat ovat juurikin tuollaiset!

Nia: Täysin mahdollista, että vielä se plussa vois tullakin. Toivotaan parasta :)
vanilj: Hyvä että oli "neuvoista" apua :)
vuononvaltiatar: Kyllä kohta se ovisplussa siellä tulee. :) Hihi joo mee säkin vaan. Tuut vaa eka lukeen mun kommentit torstaina täältä. Ennen ovista kai on kannattavinta mennä ku se avaa jotain kanavia niin että munasolut on vastaanottavaisempina tms.... :D Toivottavasti tää kierto nyt tois sen plussan. Ite oon poltellu n. 0-6 tupakkaa päivässä ja joskus on menny päiviäkin ilman, että aika vähän. Ite oon lähinnä sellanen vitutuspolttelija :D
omppuf: Toivotaan että tärppi kävi! :) <3
MarinaMelina: Toivottavasti pystyt sinäkin lopettaan sen sauhuttelun. Eikä sitä ees kannata yrittää lopettaa ilman sitä KUNNON motivaatiota. Itellä nyt tää tauti teki sen onneksi. :)
Pikkutonttu: Riippuu vyöhyketerapeutista se hinta. Ite selvitin ensin ketkä on paikkakunnallani oikeita diplomivyöhyketerapeutteja (suomen vyöhyketerapeutit sivuilta löytyy) ja laitoin niille spostia missä kysyin hintaa ja sitä ovatko lapsettomuutta hoitaneet. Kaksi oli sellaista jotka on hoitanu paljon lapsettomuutta ja muutenkin tehneet yli 20 vuotta niitä hommia. Toinen ottaa hintaa 90 minuutista 65 euroo ja toinen 45 euroo. Valitsin halvemman :D
marusia21: Voimahaleja! Tosin ei kannata vielä kuitenkaan luovuttaa. Kaikki on mahdollista. <3

Omaa: Täällä koitetaan parantua tästä hiton poskiontelotulehduksesta. Kp 8 menossa joten pian (2.3) alotan sitten tikuttamisen. Toivottavasti bongaisin oviksen taas yhtä helposti kun edelliskierrossa. Ei tarttenu tikuttaa ku kolme kertaa ja se oli siinä. :)

Nyt on kyllä sitten tässä kierrossa niin järeet aseet käytössä että jo on pirskele jonsei se plussa tuu :
-pupustelua joka toinen päivä, oviksen aikaan joka päivä
-pupustelun jälkeen makoilua väh. 30 min tyyny puon alla
-säännölliset ruoka-ajat ja monipuolista ruokaa
-lenkkeilyä joka päivä vähintään 30 min
-greippimehua vähintään 2dl päivässä
-monivitamiinivalmistetta joka päivä
-vyöhyketerapiaa ennen ovista
-oviksen jälkeen teroluteja
-ei tupakkaa
-ei alkoholia
-ja yritän olla ressaamatta yhtään mistään
piste.

Tilastoa: Tammikuussa siis plussasi kuusi henkilöä ja tässä kuussa saman verran ellei joku vielä tänään tai huomenna ehi plussaamaan. :)

Heippahei! emoticon

Menkkajomottelut tulee satunnaisesti ja jatkunut myös tänään, töissä tuntui oikein kovasti varsinkin alaselän puolella, ajattelin jo, että eikai ne menkat voi nyt alkaa!!? No ei tietenkää. :D Tänään siis kp 20! Jos tää nyt sitä ovulaatiota on, niin sen kyllä ainakin tuntee!

Nia - Kyllä noi raskausoireilta kuullostaa :) Koska testaat ? ++

mame - Tuu sitten kertomaan, miten meni siellä vyöhyketerapiassa!! :)) kyllä mä luulen, että se oikeesti auttaa! <3 ja vielä noi muutkin keinot! Niin kyllä se plussa sieltä pian tulee :)

vanilj - Onnea oviksen bongailuun! :) Ja toivottavsti nyt tärppää kans! <3

vuononvaltiatar - en tajunnu tehä aamulla uutta testiä :( Ajattelin, että se meni siinä ku illalla oli nega! höh! No hyödynnetty on kuitenkin ;) siellä kohta pääsette kanssa ovista hyödyntelemään.. toivottavasti nyt tärppää!! <3

MarinaMelina - APUA! en ollut ajatellut edes tollaista!! No olispa vaan! <3 kävi ihan jännittää! :) Tai sit testasin ovulaation vaan liian myöhään ? Toivon niiiiin paljon, ettei se täti tulisi ja saisit sen plussan sinne testiin!! <3 Mulla on kanssa ollut just noita sydämen muljahduksia välillä.. mut noiden pitäis kai olla ihan vaarattomia :) Koita nyt välttää sitä stressiä!

pikkutonttu - Milloin testasitkaan, onko menkat kuinka paljon myöhässä ?  toivottavasti saatte nopeasti sen plussan<3 ..  Olisikin siitä johtuvaaa ^^ :))

marusia21 -  Eikä!! Voimia kovasti <3 äläkä heitä toivoa hukkaan!!!

Testasin tänään. Olin käyny vajaa kaks tuntia aiemmin pissalla mutta siitä huolimatta testiajan puitteissa sieltä tuli haalea plussa. Itse en ensin edes nähnyt koko viivaa ja sanoinki jo miehelle, että negahan tää on. Mies sitten otti testin ja huuteli mulle, että onhan täällä kaks viivaa. Piti laittaa ihan silmälasit päähän ja kattoa uudelleen. Kyllä siinä kaks viivaa on. Huomenna tikutan vielä aamupissasta, jos vaikka vahvistuisi paremmaksi. Varovaisesti nyt iloitsen :>!

Outoa, jos nyt tosiaankin ekasta yrittämästä tärppäsi. Kun tuota ensimmäistäkin yli vuosi odoteltiin. Mulla on paha PCO, endometrioosi, kilpirauhasen vajaatoiminta ja ovulaatiohäiriö, että teillä muilla joilla on samoja, niin toivoa on!

Nia: Tuo sun teksti jotenkin tsemppasi ! Onnea hirmuisesti, jos ja kun sieltä se plussa vahvistuu! <3

Marinamelina: kiitos tsempeistä <3. ei ollut mitään kummempia mitä tullaan tekemään, syön nuita pilsuja nyt 4kk, ja sitten menen uudestaan käymään sen vastaanotolla, ja siitä katsotaan jatkot, että mitä tehdään ja onko edistystä tullut mihinkään suuntaan. Aivan hirveä aatellakkaan jos en saisi ikinä lapsia! Jospa tuo sun lämpöily tarkottais vaikka plussanpoikaista? :) Toivottavasti pysyt terveenä, ei tosiaan oo kiva tää flunssa, ku meinaa olla aika sitkasta sorttia liikkeellä. :/

Kiitos muillekkin ! Jospa täällä edes joskus plussa tulisi, kun tiedän kuitenkin että hoidoilla se on mahdollista. Mutta onko kellään kokemusta jos on huono tai siis vähäinen lima?? Meni niin ohi tuo juttu, kun lääkäri oli hoono soomi lääkäri.. eka pilsu otettu tänään, aletaanpa nyt tätiä ootteleen! Ois iha kiva kans tietää, et voiko nyt miten testata ovista! Olin niin äimänkäkenä siellä tohtorilla, etten tajunnut kysellä!! :D

Catriona: Joo mulle tuli heti sellanen olo kun luin sen sun tekstin et se kolahti ihan täysin. :) Voikun meidät huomioitaisiin jatkossa hieman paremmin. :)

Mame: Juu voisin itsekkin tiedustella jos päädyn vyöhyketerapiaan. :) Hyvät tavoitteet ensi kiertoon, ainjon itsekkin noudattaa samoja (paitsi terotteluja) kunhan menkat vain alkaisivat ja pääsisin uuden kierron kimppuun! :)

Isabell: tetasin eilen tosin en aamupissasta, mutta ei kai se näillä dpo pitäis siitä kiinni jäädä kai joku haamu olisi pitänyt ilmestyä. En jaksa uskoa, et se tästä enään kääntyy. Mutta jos tätiä ei kuulu niin vkonloppuna testaan. Paljon plussatuulia sinne! +++

Nia: Oi, ihanaa! Hurjan paljon onnea!! :) Etkös säkin ollut aiemmin saanut pari negaa, tuli vaan mieleen, et sehän antaa minullekkin luvan toivoa vielä plussaa kun eilen sain¨negatiivisen tuloksen ja eilen oli kp 29 ja menkkoja  ei vielä kuulu, että voihan se plussa vielä tulla jos tätiä ei kuulu..:)

Marusia21: Voi kurjuu, älä vaan luovuta vielä. Paljon tsemppiä sinne!

kp 30 / 28-29

vuononvaltiatar: Toivottavasti sieltä ovis plussa löytyy pikapuoliin.. :)
MarinaMelina: noi rytmihäiriöt on inhottavia, ei auta kuin lepäily. toivottavasti menis ohi mahdollisimman pian! Jaksamista <3 toivottavasti siellä flunssa aikeet pyörtäis.
Marusia: iso iso halaus <3 jaksamista <3 inhottavaa tuo huonosuomi lääkäri... kun olis varmasti kiva saada kunnolla sitä tietoa, eikä arvuutella että mitähän se nyt sanoi.. ethän luovuta vielä :)
mame: sais jo poskiontelutulehdus antaa periksi siellä. hyvät aseet olet valinnut tähän kiertoon, toivottavasti tää kierto ois se kierto <3
Hyvältä näyttää tilastot :)
Isabell: miten pitkä sun kierto on normaalisti? :) oisko kiinnitymiskipuja? :)
Varovaiset onnittelut Nialle emoticon

Täällä kp 7 jo menossa.. normisti menkat kestää sen 4 päivää, niin nyt kesti sen 4 päivää ja nyt 3 päivää tiputellu.. ikinä ennemmin ei oo näin ollu, että mitä ihmettä tää on.. ja vitsit ku maha on ollu turvoksis ku ilmapallo :s

Nia - Onnittelut haamuplussasta <3 toivotaan, että se siitä vahvistuu kunnon plussaksi! Ja paljon tarrasukkia matkalle :)

Vanilj -
En oo varma kierron pituudesta :( vielä ku toi kkm tossa välissä.. Mut luulisin et 28 - 30!?

Mitä mitä mitä.. Onnea Nia ystäväiseni haamuplussasta, toivottavasti haamu vahvistuu

Muillekin edelleen niitä plussapuhalluksia ihan hirveesti

Plääh, itellä on ollu tässä tänään jo viidettä päivää pahoinvointia, synnytyksestä on semmoset n. 3,5kk että tiiä mistä tämä pahoinvointi johtuu, aamulla ja illalla on ne kaikista pahimmat pahoinvoinnit. Niin ja eilen nipisteli vasemman puoleisesta munasarjoista ja nyt sit on välillä menkkamaisia kipuja ja tuntuu et tuo v-vuoto on suht runsas.

Jahas... täti tuli kylään. Eli kp 1/28-30. Nyt sit vaan uuteen nousuun! Tilaukseen ovistikkuja ja kaappiin greippimehua :D Toivottavasti täti vierailisi vaan nyt täällä meidän osoitteessa ja jättäis muut plussaa odottavat rauhaan.

Minnuska89: Oon välillä miettinyt, mitä sinne kuuluu. Jäit niin hyvin mieleen "joko nyt onnistaisi"-ketjusta. Onnea toisesta tytöstä, näin 3,5kk myöhässä :) Kun näin forumin etusivulta että olit kommentoinut, mietin oletkohan edelleen raskaana vaiko jo synnyttänyt. Tää aika menee niin nopeaa että huh! Plussasin itse pari päivää sitten, oon ihan yllättynyt kuinka tämä nyt tällä kertaa kävi niin nopeasti :O

Suuret plussapuhallukset kaikille palstalaisille! Olen käynyt alusta asti lukemassa kirjoituksianne. Monesti olen ajatellut kirjoittaa, mutta meillä tämän kuumeilun ei mukamas pitänyt olla vielä yritysasteella.

Sattumaa tai ei, esikoinen tärppäsi ensimmäisestä greippimehukierrosta yk 7, ja nyt taas greippimehuun ihastuneena kävi tärppi ilman varsinaista yritystäkin. Lääkärit ovat epäileet etten voi tulla raskaaksi ollenkaan, koska luteraalivaihe (aika oviksesta menkkoihin) 10pv ei välttämättä riitä  kiinnittymiseen. En tiedä onko mahdollista, että greippimehun aikaansaannokset olisivat kiinnittymisen mahdollistaneet.

No heissan manque, hyväähän tänne kuuluu ja kiitos :) Joo synnyttäny ollaan, tänään illalla tai huomenna aamulla on aikomus tehä testi kun on ollu jo tosiaan 5.päivää pahoinvointia aamulla sekä illalla ja välillä päivästäkin, miehen kans ei olla käytetty mitään ehkäisyä että saa nyt sit nähä mitä testi näyttää. Vähän ehkä pelottaa mut jos näyttää plussaa niin sitten pitää miettiä mitä teen kun kakkonen on vasta kohta 4kk ikäinen. :) Niin ja onnittelut plussasta <3

Takaisin