Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenia kaikille!
Täällä jännät paikat vaan jatkuu kaikilla päivästä toiseen :) nyt tädit vaan pysyköön poissa ja ovulaatiot kukoistakoon jotta kaikilla tulis mahtavat kierrot!
Tää on kyllä niin parasta vertaistukee että iso kiitos kaikille ja jatketaan toistemme tsemppaamista ja tuetaan iloissa ja murheissa....

Tänään viä vapaata, ihanaa....huomenna alkaakin sitten kunnon työrutistus...mut niin se loma ja matkakin vaan lähenee :) saa aurinkoo ja valohoitoo ja murun kans laatuaikaa <3

Kirjottelen päivällä paremmin kun muutkin heräilee ja päivittelee tän päivän kuulumisia....

Jessica kp 33/29 dpo 17, tupakoimatta tasan 3viikkoo!!!

Mulla on:
-nännit tosi arat
-vatsa huomattavasti turvoksissa
-kp 29 ja 30 järkyttävät repivät ja riipivät vatsakivut sekä kramppeja jotka pisti   kaksinkerroin koko muijan
-n.kp 28 lähtien outo tunne vatsassa...oikeelta ja vasemmalta juilii vuorotellen....

Mulla ei oo:
-ikinä ennen missään kierrossa ollut mitään tollasia "oireita" (nyt yk 5)
-kivuliaista menkoista huolimatta ollu tollasia tuntemuksia
-menkkoja alkanu :D

Huomenia!

Kp 13/30 ja ovistikku näytti negaa... kuinka paljon ennen ovista noita kirkkaita limoja sitten ilmenee.. ?

MarinaMelina; suuri pahoittelu jälleen negasta!! :(  Kyllä nyt luulis jo testit viimeistään pe maissa näyttää plussaa, jollei menkat ennen sitä ilmesty :) Tsemppiä odotteluun!
omppuf; no niin! Siellä päästiin ovistouhuihin! :) :)
pikkutonttu; Joo, uusi riisi piti laittaa tulelle ;-) Onneksi ei sentään mitään jättiannosta oltu keittääs ekalla kerralla, sitten harmittaisi vähän :) :) Onnea testailuun!
hm86; hyvä, että pitkästä aikaa vähän irrottelit :) On tietty kurjempaa jos on tiedossa paljon tilaisuuksia, joissa vähän niinkuin odotetaan juomista jollain tasoa... :)
Perhoska; tuo, mitä kirjoitit noista testeistä, on niin totta :)
mame; hieno homma, että oot kohta jo viikon ollut ilman tupakkaa! :) :) :)
Sli; Olihan meillä melkoinen tuokio ;-) Onneksi nyt tajuttiin ees mennä keittiöstä poies, kun naapuri olisi saattanut olla näköetäisyydellä, kun päivät pitkät pihalla tekee hommia :) :) Toivotaan niin tämän olevan teille SE kierto!! <3
Lille; itse oon tainnut kerran pari sortua katsoon r-testiä puolisen tunnin päästä testaamisesta uudelleen, mutta onneksi ovat negoja edelleen näyttäneet, ettei ihan hulluksi tehnyt meikäläistä! :) :)
jessica3; kyllähän noilla oireilla luulisi plussan irtoavan ;-) Toivotaan <3 ja hienoa, että olet ollut ilman tupakkaa jo noin pitkään! :)

Arvoisa Haikara!

Olemme havainneet Teidän kiertelevän uutterasti ystäviemme, tuttaviemme ja sukulaistemme keskuudessa. Olemme toki onnellisia mainittujen ystävien, tuttavien ja sukulaisten puolesta heidän saadessaan toivomiaan toisia tahi peräti kolmansia lapsia, mutta huomauttaisimme kuitenkin mitä kohteliaimmin, että me teimme tilauksen terveestä esikoisesta jo puolitoista vuotta eli kahdeksantoista kuukautta sitten.

Ensimmäinen toimitus katosi matkalla emmekä useista reklamaatioista huolimatta ole vieläkään saaneet tietoa toisen toimituksen lähdöstä matkaan. Korostamme erittäin painokkaasti, että Teidän on jo aika toimittaa meille ensimmäinen lapsi. On hyvin epäreilua, epäoikeudenmukaista ja epäammattimaista toimitella toisia ja kolmansia lapsia lähipiiriimme ja antaa meidän edelleen odotella ensimmäisemme odotusta. Erityisen raskauttavaa tämä on siksi, että useimmat lähipiiristämme ovat meitä nuorempia ja ehtivät meitä paremmin odotella seuraavia lapsiaan.

Odotamme Teidän korjaavan virheenne mitä pikimmin ja toimittavan meille terveen esikoisen, jottei meidän tarvitsisi ryhtyä ikäviin toimenpiteisiin. Tällaisia toimenpiteitä ovat mm. höyhentäminen ilman kivunlievitystä.

Vastedes saumatonta yhteistyötä odottaen,

Catriona puolisoineen

Tervehdys kaikille pitkästä aikaa!

Olen ollut matalalla profiililla pari viikkoa ja vain lueskellut muiden kuulumisia. MarinaMelinalla ja Jessicalla taitaa olla aika jännät paikat:) Toivon kovasti teille plussaa. Ja muillekin jännääjille:) 

Itse en enää luota omaan oireiden kuunteluun, sillä uuden vuoden jälkeen minulla oli oireita todella paljon esim. verisuonet tulivat todella näkyviksi rintoihin ja nänneihin, kivut ja jatkuva nälkä. Menkatkin olivat todella todella niukat kahdessa viime kierrossa. Plussaa ei kuitenkaan tullut (vain roskishaamuja). Verikokeessa en tosin ole ollut, mutta oletetulla rv6 tehtiin virtsatesti myös tk:ssa ja hoitaja sanoi, että et voi olla raskaana. Veritestiä ei kyllä otettu, mutta uskon kuitenkin, että oireet ovat ns. valeraskautta. Ihmettelen kyllä vieläkin tuota jatkuvaa nälkää ja loistavia verisuonia, mutta mitään uutta oiretta ei ole ilmennyt. Nyt meneillään kp20 ja seuraavat menkat pitäisi tulla ens vkonloppuna. Ensi viikolla olen menossa kyllä lääkäriin, koska haluaisin tietää, mistä hurja nälkä johtuu.
Itse olen myös katsellut roskishaamuja ja tosiaan nyt yritän päästä tässä touhussa taas maan päälle ja lopettaa oireiden kyttäämisen. Mulla on nimittäin myös endometrioosi niin osa oireista voi olla mulla sen tuottamia, sillä siihen kuuluu myös juilimiset, viiltelyt ja suuri väsymys.

Hirmuisesti onnea Victorialle!! Jännitän kovasti, kuka on seuraava onnekas plussaaja. Tsemppiä myös kaikille ovistelijoille peiton heilutteluun. Me ei nyt hyödynnetty, kuin kerran ovista, kun oltiin niin väsyneitä, joten itse en sillai jännitä, vaan odotan menkkojen olevan tulossa viikonloppuna.

Jaksamista kaikille ja hurjasti plussa´puhureita lumen mukana

Terv, Virkkuli

Catriona: Allekirjoitamme samanlaisen reklamaation Herra Haikaralle!! Kuukausi sitten lähipiiriin syntyi yhdellä viikolla 3 vauvaa... Mekin odotamme sitä ekaa. Meillä yritetty nyt n. 9kk.

hm86: Toivottavasti tosiaan olisin oviksen aikaan elämäni kunnossa. Vielä ei ainakaan vaikuta kovin lupaavalta.
Sli: Hui kauheeta. Onneks ei itelle oo koskaan tota myrkytystä oo tullu. :/ Toivottavasti muuten oikeesti se plussa tulisi :)
MarinaMelina: Ei kannata vielä keppiä nurkkaan heittää. Kyllä se plussa vieläkin on ihan mahdollinen :)
jessica3: Siellä kuulostaa kyllä oireidenkin puolesta niin lupaavalta :)
vuononvaltiatar: No jospa se ovis plussa on vielä vasta tuloillaan. Kai se vähän toi kirkkaitten limojen tuleminen vaihteleekin. Itellä on yleensä tosiaan niin et valkovuoto kun alkaa niin siitä kuudentena päivänä on ovis...
Catriona: Ihana toi kirje haikaralle. Vois ite tehä kans reklamaation jossain vaiheessa. :/
Virkkuli: Toivottavasti saat selvyyttä lääkärissä noihin oireisiin. Ja plussatuulta sinnekin! :)

Omaa: Yk 7 ja Kp 7 menossa. Peittojen heilutus aloitettu tänään ja tässä kierrossa taktiikkana joka toinen päivä. Tupakoimatta oon nyt ollut 5 päivää ja vaikeeta tekee :S Tekis niin mieli alottaa taas. Tänään varasin sitten vyöhyketerapiaankin ajan. :) Jännittävää. Ab-kuurikin on alkanut purra, kun ei o enää yhtään niin paha olo enää. Huoh. Alkaa tosiaan taas elämä voittaa. :D

Virkkuli: Jelp meij!! :) Mua on ruennu pelottaamaan tuo endo asia, itsellä ei siis ole sitä todettu ikinä eikä joitakin kuukausia sitten tehdyssä ultrassakaan ainakaan mitään poikkeavaa näkynyt. Mutta tässä kierrossa on ollu ihan omituisia alavatsa kipuja joita ei aikaisemmin ole ollut, toki siis aina on jotakin nippailuja ja jomotuksia esiintynyt mutta tälläkertaa se on ollu ihan kipua... ja kun ei oo plussaakaan tullu niin rupes mietityttämään.. Voiko noi endo oireet alkaa ihan yhtäkkiä vaan? Mulla on aijemmin ollu tosi kovat menkkakivut mutta pillereiden aikaan ja nyt sen jälkeen ne on ollu aika hepposia.. mitään tiputtelu vuotoja ei oo ollu koskaan.. millasia oireita sulla oli kun se todettiin? kiits tiedoista <3

MarinaMelina: Älä vielä turhaan huolestu. Endokivut tulee yleensä menkkojen aikaan. Mulla on ollut endo virtsarakossa ja siitä tuli lopulta todella suuret kivut virtsatessa ja sen jälkeen. Muina oireina huimaus, pahoinvointi ja väsymys. Endon oireita voi olla monenlaisia, mutta yleensä ne noudattaa tiettyä sykliä joka kierrossa. Mulla ei ole ollut leikkausten jälkeen isoja kipuja, mutta kiinnikkeet aiheuttaa vihlaisuja ja jumeja, joita sitten luulen tietysti raskausoireiksi nyt. Kyllä musta sun oireet kuulosti enemmän raskausoireilta. Eikö ollut niin, että sulla on menkat nyt myöhässäkin? Millaisia kipuoireita sulla on nyt ollut ja minä kiertopäivinä? Onko teillä suvussa endoa?

Virkkuli: Siis tilanne on se ettei vielä ees oo menkat myöhässä, vasta mennään dpo 10/11 eli oon yks hätähousu, mut testit näyttää negaa..

Mulla ei noita kipuja, ainankaan tollasia oo ollu koskaan ennen. Tässä kierrossa ne oli dpo 3/4,  4/5 ja 5/6...

Siks vaan sain sätkyt kun sillon kun kipukohtaus tul,i se säteili vähän joka puolelle, emättimeen ja peräsuolen puolellekkin ja oli sellasta viiltävää ja tykyttävää aika kovaa kipua ja niinä päivinä kun kävin isommalla hädällä niin sattui alavatsaan hetken aika paljon..Oon kuullu et endossa se kipu ois juts tollasta ulostamiskipua ja muutenkin säteilis pesräsuolen puolelle.. Se kipu ainakin oli mulle ihan uutta :O mutta samaan aikaan mulla oli ilmavaivoja aika paljon että voihan se olla jotain sellastakin, ehkä huolehdin taas turhaan!! :) Nyt ei ollu mitään erikoista, aijottaista repäsy/ viilto kipuilua mutta ei tosiaan mitään samanlaista kun sillon aijemmin... meillä suvussa taitaa olla äidin serkulla endo mut muuten en ainkaan tiiä et ois.. 

Mutta kiva kun vastasit, helpotti heti..:) <3<3 Täytyy seurata jatkuuko sama ens kierrossa ja mennä sitten´tutkimuksiin jos siltä tuntuu...

Miten ihminen voi olla näin väsyny, vaikka aurinkokin paistelee pilvien lomasta? Viikonlopun mennyt töiden jälkeen ilta nukkuessa ja näyttää viikko lähtevän samalla tavalla käyntiin. Miten ihmeessä mä jaksan huomenna istua iltakokouksessa?

Tuttu sitten laittoi tänään facebookiin kuvia vastasyntyneestä. 3 päivää vanha pötkylä kölli tyytyväisenä kuvissa. Outoa, ettei minulle tullut yhtään olo "miksei meillekin ja miksi aina muut?" Totesin vain mielessäni, että suloinen on =) Varmaan liian väsynyt olemaan kateellinenkaan :D

Alkultaa ihanaiset! Täällä sama meno jatkuu toi edellä mainitsemani oire/tuntemuslista on jo käyny kovinki tutuksi.....Vatsan turvotus vain  hieman tasaantunut....
LISÄKSI tuntemuksina tänään huimausta ja erittäin heikottavaa oloa sekä nyt pari päivää ravattu vessassa aika ahkeraan ja kainalot hikoo erityisen paljon....
Tää alkaa oleen jo niin kummallista että huh huh....
No nyt mäkin tota endoo rupesin miettiin...voisko mulla ny yhtäkkii sellanen olla tullu...tai no kaikkihan kai on mahollista...
Nyt hetkeks pötkölleen, väsyttää ja jotenki veto pois...
Lääkäriin aattelin ens viikolla mut saas nähä miten tää tästä etenee..hullukshan tässä jo ennemmin tulee :D
Jessica kp 33/29 dpo 17   +2kpl nega-kotitestejä

Plaaah... miks sitä ei vois tulla raskaaksi sillon kun itse haluaa. Mulla on kaikki kuvitellut raskausoireetkin jo kadonneet :D

Vähän gallupia..

Millä dpolla ootte ajatelleen tehdä r-testiä, kun sen aika on?

Ja mitä testiä suositte?

Mä varmaan teen noilla Davidin herkillä liuskoilla. First Signalilla oon aina saanut tosi vahvan roskishaamun, niin en varmaan niitä mun roskis sekoilujen vuoksi :)

Voi kun tän foorumin porukka siirtyis äkkiä tonne odottavien puolelle, niin voitais siellä jatkaa höpöttelyä <3 Täältä paljon tsemppiä oviksen bonganneille ja haikaranlentoja kaikille :)

Oli kyllä omituiset menkat, ekana päivänä vuodin tosi paljon ja sitten sen jäkeen vaan tuli pikku tippasua no menkat kesti kaiken kaikkiaan 3 päivää :S vähän oudolta vaikuttaa ainakin minusta :D

Iltaa kaikille ihanaisille naisille!

Tänään sitten ten testin koska täti on hyvin täsmällinen ollut kanssani ja puhdas negahan se sitten oli niin kuin se ikävä alitajuntani on koko kierron minulle sanonut. No ei se mitään, en aijo luovuttaa. Ensi kierto on se kierto! :) Aijon tilata ovisliuskoja ja testata 2 krt päivässä ja juoda greippimehu tai vaikka puristaa tuoreista greipeistä miten vain pieni tuleva perheenjäsenemme sen haluaa. :) Voin vaikka seisoa käsilläni aina pupuilun jälkeen kunhan  vain pieni pieni tuhiseva nyyttini saapuu vielä tämän vuoden puolella kiitos.

Järkytyksekseni kuulin tänään, että mieheni veljen perheeseen tulokkaalla on laskettu aika 2 pvä jälkeen omani. Siis sen jonka ihanan nyytin joka myös katosi toimituksessa johon minäkään en saanut mitään reklamaatiota. No vähät siitä heille tulee mitä tulee. Aivan sama. Keskityn omaan elämääni ja omaan pikkuiseeni jatkossa! :)

Melina: Pahoittelut negasta! Pieni mahdollisuus silti vielä on.. On tosiaan jännä millä kipusi selittyvät. Toivotaan ettei kuitenkaan mitään vakavaa..

Lille: Tekisin aikasintaan 10 dpolla, mutta nytkin odotin siihen asti kun menkkojen olisi kuulunut alkaa... Nyt tilasin halpaliuskoja  kotitesti.fi mutta aiemmin olen käyttäny Clearblueta ja niistä olen pitänyt ja saanut niillä plussakin..Nytkin yksi CB:n digitaalinäyttö odottaa wc:n kaapissa, mutta haluisin käyttää sen kun ensin saisin plussan vaikka noilla halpa liuskoilla.

Jessica3: En tiedä mitä pitäisi sanoa tai no kirjoittaa sillä kyllä on outoa kun on noin selvät merkit ja tätiäkään ei kuulu ja nega näyttää. Voisiko olla niin, ettei raskauhormoni nouse kaikilla heti alkuraskaudesta tai minkälaista selitystä tähän etsisi. No, mutta toivotaan että raskaus olisi alkanut tai joku selviis syntyisi. Tsemppiä kovasti sinne!

perhoska: Harmittelut väsymyksestä, toivotaan että olisi oire jostakin ihanasta. Upea asenne sinulla. Voi kun itsekkin löytäisin oman kadonneen iloisuuteni muiden onnea kohtaan. Itse kun olen niiin kyllästynyt kun lähes jokainen face kaveri joko odottaa ja päivittelee sitä tai sitten on saanut lapsen tai lapsella on synttärit.. ja mulla tulee niiin korvista..Mutta tulevaisuudessa yritän olla iloinen myös muiden puolesta..:)

Catriona:
Osu ja uppos! Täydellinen saate. Itsellä tosin yritystä vasta viime keväästä ja keskenmeno 2 kk sitten, mutta muuten sopi tännekkin. Tulee ihan mieleen tyhmä vertaus, mutta kun hakee työpaikkaa ja tekeen cv:n ja saa työn tai sitten sen saa joku muu niin musta tuntuu kuin olisin hakenut työpaikkaa monta kertaa ja aina sen saa joku muu ja se työpaikka tässä tapauksessa olisi äitiys johon olisin niin sopiva ja valmis ja täydellisesti pätevö, mutta aina sen saa joku muu. No ehkä sitten toisella kertaa, tai oonhan  kuullut sata kertaa miten mulle sanotaan, et teidän vuoro tulee vielä. Joo toivon niin mutta koska??!!!

Virkkuli: Mutta kyllähän se yksi kerta voi olla juuri se kerta ja ehkä juuri tuolla ihanan rauhallisella asenteella se pikkuinen juuri tulee..:) <3

Vuononvaltiatar: Onnea oviksen bongailuun eiköhän se sieltä kohta ilmesty. :)

Sli: Plussatuulia++++

kp29/ 28-29
dpo 17

Nyt sais tulla jo se täti niin pääsis uuden kierron kimppuun..:)

Iltaa leidit!

Täälläpä on tapahtunut paljon... ei ihan mukana pysy. Onnea plussanneille ja toivottavasti kaikkien jännittäjien testit näyttävät plussaa myös :)

Täällä ei plussaa ole odotettavissa pitkiin aikoihin. Mies kävi lisätutkimuksissa 14.2. ja nyt odotetaan kromosomikokeiden tuloksia vielä 4-6 viikkoa Plääh... ei jaksais enää :(

Kaikki viittaa nyt siihen, että joudutaan IVF-hoitoihin, koska mun munatorvien aukioloa ei enää tutkita vaan seuraavaksi mennään Naistenklinikalle yhdessä ilmeisesti tekemään hoitosuunnitelmaa. Elän nyt siinä toivossa, että olisin vuoden päästä raskaana... muuta en uskalla toivoa.

Sain tänään ihania uutisia, jos kaikki menee hyvin musta tulee loka-marraskuun vaihteessa TÄTI, Ihanaa!! Isosisko kertoi uutiset äsken emoticon . Toivottavasti saisin itsekin kertoa samanlaisia uutisia joskus...

Tämä lähtee nyt miettimään minkälaiset potkuhousut siskonlapselleen hankkisi.

Catrionan kirje haikaralle oli hyvä... tuollaisen taidan itse väsätä joskus, jos se auttais.

Iltaa! emoticon

Taidan sittenki olla aika pihalla ovulaation kanssa :D tai sit vaan tarkkailen itteäni liikaa.. no jokatapauksessa, luulin siis melko varmaks ovulaation olleen viime viikon torstaina, kunnes tänään aamulla tajusin ettei se voinut olla.. > Ällövaroitus!! Ensimmäistä kertaa ikinä tajusin ne todella runsaat limat, mistä ihmiset on täällä puhunu. Siis sitä tuli ihan reippaasti! Eikai se voinu kertoo muustakun ovulaatiosta ? Ja menkkakipuja ollu tänään kans! Piti hommailla varavuoks :D No joo, yritin tänään sit hätäpäissäni jotain ovulaatiotestiäkin tehdä, mut eihän se mitään näyttäny, ku oli tosi laimeeta pissaa, pitäis olla 4 h rakossa, ku olis tajunnu heti aamulla testata :D Nyt mietin testaisko illalla.. mut ei se varmaa enää mitään näytä, jos se huippu meni jo.. ??

No oli miten oli, hommailtu on säännöllisesti.. ja toivotaan parasta tietty <3

Vyöhyketerapiasta.. kävin tänään hoidoissa ystävän mukana. Kysyin tuosta raskausasiasta, niin kertoi tehneensä hoitoja sellaisellekkin, kenen ei olisi pitänyt tulla raskaaksi.. MUTTA vyöhyketerapiahoitojen jälkeen tulikin <3 olipas ihana kuulla!
Toinen juttu, raskauden ensimmäisellä kolmanneksella ei hoitoja tehdä, jos vyöhyketerapiaa ei ole ennen tehty, keskenmenonriski olemassa! Mutta jos ei ole raskaana, niin hoito voi olla hyväksi! Luulin muuten, että se on mukavaa.. mutta näytti aika kivuliaalta (yksilöllistä tämäkin), mutta ystävän olo oli mitä loistavin sen jälkeen :D stressikin kuulemma poistuu kun oikeen stressipistettä painellaan :) ihanaa!

MarinaMelina - Voi ei, harmittelut negasta :(( Tsemppiä <3 Ja toivottavasti se plussa tulisi pian sinne! Mielellään vaikka heti seuraavasta testistä! :) Inhottavia noi kivut, toivottavasti pian helpottaa!

jessica3 - Voi ei, vieläkin siellä jatkuu noi epämääräiset kivut :( Mutta missä sun menkat ?? Kannattaa varmaan käydä siellä verikokeessa, ni saat ainakin varmuuden tohon testiin! Tsemppiä ja toivotaan plussaa kuitenkin <3 ( nauratti toi valeraskaus juttu :D )

Iissa - Harmittelut negasta :(( toivottavasti se täti ei sieltä kuitenkaan tulisi!

Lille - Tervetuloa! :) Ja toivottavsti tärppi käy pian! ellei ole käynyt sitten jo ;)

mame - Pikaista paranemista! <3 Toivottavasti nyt antibiootit tehoo! Nii ja vyöhyketerapia, se saa kuulemma ihmeitä aikaan!! Toivottavasti saat nyt tästä kierrosta sen plussan!! Kerrothan sitten vyöhyketerapiakokemuksesta?? :) koska sulla on ensimmäinen aika ?

Perhoska - Toivottavasti nyt siellä olis tärpännyt!! :) +++

Rousme - Toivotaan, että siellä kohta tärppäis! :)) ++  Ja tosiaan noi intoilut vie ainakin ajatuksia muualle.. ihan hyvästä siis ;)

vanilj - Onnea oviksen bongailuun!! :)

vuononvaltiatar - Eikös ton liman tulon pitäis kestää vain muutama päivä ? Kyllä se ovis on varmaan kovaa vauhtia tulossa siis :) toivottavasti tärppää!! :) ++

omppuf - Onnea oviksen bongaamisesta! :)

hm86 - Hyvä, kun ne suurimmat vuodot loppui! :) Kohta pääset sit ovista hyödyntelemään, toivottavasti nyt tärppää!!! :) ++  Ja sen tosiaan huomaa, jos ei oo pitkään aikaan ottanu :D ainaki omalla kohalla..

Sli - Toi varma olo, eiköhän se plussa sieltä kuules tule!! :) +++

Catriona - Toivotaan pikaista tärppiä sinne myös! :) +++

Virkkuli - Toivottavsti nyt lääkärissä saat selvyyden oireisiin! Ja plussatuulia myös kovasti! :)

Dumbo. - Varmuustesti ? :)

pikkutonttu - Harmittelut negasta :(( Toivotaan, että seuraava kierto tuo sen plussan tullessaan <3 Kaikki keinot vaan käyttöön, ei kai niistä haittaakaan ole :) Plussatuulia paljon!!! Ikävä juttu, että vielä sattu toi laskettu aikakin samaan aikaan :( ymmärrän täysin tuntemuksesi!! :( Tsemppiä!!

Peikko83 - Te olette nyt jo pitkällä! Kyllä te sen oman nyytin vielä sylliinne saatte! :) Ja onnea, tädiksi tulemisen johdosta!! :)

Nyt laskiaispullia ja  lämmintä kaakaota, nam! :P

Nonni! menin sitten ja tein sen ovulaatiotestin tolla GB n testillä ja ei hymynaamaa, eli nega. Voiko siis kuitenkin olla, että ovulaatio oli tänään ? Eikai se enää sitä näytä.. ku huippu on ohitettu ??

Oon pitäny hiljaiseloa täällä jo hetken. Meillä on tällä hetkellä kakkosen yk 1 edelleen menossa. Tällä hetkellä mennään kp 35/30 eli viitisen päivää myöhässä. Oon tehny muutaman negatestin tässä hätäillessäni. Joskus ehkä kp. 27 tienoilla ja kp. 30 kun menkkojen piti alkaa. No, edelleenkään ei kuulu. Ei ole oireita suuntaan, eikä toiseen ollut. Olinkin noiden negojen takia tullut tulokseen, että en ole raskaana ja odottelin menkkoja. Olin asennoitunut siihen, että tästä tulee piiiitkä kierto ja iloinnut siitä, että mulla on naistentautien polille aika maaliskuun lopussa. Jos siihen mennessä ei oo menkat alkanu, niin saisin teroja ym. apua.

Mutta eilen ja tänään on ollut sitte semmonen fiilis, että olisinkohan sittenkin raskaana. Eilen olin erittäin huonovointinen ja väsynyt illalla. En pystynyt syömään koko päivänä, koska mua oksetti niin paljon. Ruoka haisi pahalta ja oli vellova olo. Mulla oli myös pääkipua ja rytmihäiriöitä. Pistin krapulan piikkiin, koska olin edellispäivänä nauttinut punaviiniä. No tänään sitten oksettava olo on jatkunut ja en ole pystynyt syömään. Olo on ollut samanlainen, kuin ensimmäistäni odottaessa. Tänään vessaan mennessäni mulle tuli yhtäkkiä alavatsakipukohtaus. Samanlaista, mitä mulla tulee menkoissa. Menin aivan kippuraan ja hetkeen ei voinut liikkua. Kesti ehkä 15min ja ajattelin, että nyt ne menkat sitte tulee. Edelleenkään ei merkkiä. Valkovuoto on runsaampaa ja se on aivan kirkasta. Ei edes ruskeita viiruja tule.

Täällä mää nyt sitte pähkäilen, että olisinko raskaana... Olisinpa!!! En halua tehdä testiä, kun en halua pettyä... äää. Pakko kai se on kohta tehdä jos ei menkkoja ala kuulua. Esikoisesta tein haalean plussan kun menkat oli viis päivää myöhässä ja vahvan kun seitsemän päivää.. eli jos vielä pari päivää odottelen.

Pahoittelut neganneille!
Perhoska: Jos väsymys kertookin masuasukista? :)
Lille: Mä päätin että enää en tee r.testiä ennen ku menkat on oikeesti jonku kaks viikkoo myöhässä. Liian monta nega testiä tullu tehtyä. Ite oon käyttäny halpatestistä tilattuja liuskoja.
Dumbo.: Jos olikin valemenkat :) Ootko testaillu?
Peikko83:Kyllä se pieni teillekin tulee! :) <3
Isabell: Sain jo sopivasti torstaille ajan eli muutamia päiviä ennen ovista! :))) Toivottavasti se auttais oikeesti raskautumaan :) Olisin niin maailman onnellisin. Sitte varmaan tulis täällä palstaileville kunnon vyöhyketerapiabuumi :D Tuun sit välittömästi sen jälkeen tänne kertoon kokemuksistani. Se kelle varasin aikaa sano kans hoitaneensa sellasia joilla ongelmana lapsettomuus ja hyvin on kuulemma auttanut. :)

Jessica: eli hyvin mahdollista että historia toistais itseään :) neuvolaan kannattaa varmaan soitella ja kysellä jos verikokeeseen pääsis :)
mame: kiitti tiedosta, selvensi paljonkin :) tsemppiä tupakan lopetukseen, ja hyvä että voit jo paremmin! :)
omppuf: onnittelut oviksen löytämisestä 
hm86: nyt täällä tuo nukkuminen muuttu niin että oisin jo ilta ysiltä valmis nukkumaan, ja aamuisin herään seittemän kaheksan aikaan vaikka olis vielä kauhea väsy..  
Täällä on kans tuo vuoto kans ohi pari vipaa päivää tiputteli vain ja vattaan ottaa kipiä..ikänä ennemmin ei oo tollasta ollu...
MarinaMelina: pahoittelut negasta! :/
Vuononvaltiatar: Vhöh.. eiköhän se ovis sieltä ilmaannu pikapuoliin.
Virkkuli: Toivottavasti siellä ois pikkuinen tattunut matkaan <3
pikkutonttu: pahoittelut negasta, mut hienosti oot saanut itseäs tsempattua uuteen kiertoon :)
peikko83:  Onnittelut iloisesti uutisista :) tsempiä tulosten odotteluun :))
Isabell: toivottavasti siellä ois tärpännyt <3 hyvät herkut sulla on siellä :)
Nia: Toivottavasti siellä ois heti lykästänyt, tee testi kun siltä tuntuu. :) ainakin oireet viittais raskautumiseen :)

Testit kotiutui tänään, 5 arkipäivää meni tilauksesta :)  nyt saa ootella että saapi alkaa testailemaan :D

Takaisin