Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kp 29/28, pakko tulla toteamaan että vielä ei menkkoja kuulu eikä kipuja sinne päinkään... Ja mies sano aamulla että se tietää ettei niitä tuukkaan piiiiitkään aikaan, se on varma että oon raskaana. Sitten tivasin siltä että mistä se sen tietää, hajusta vai haluaako se vaan piristää mua, totesi että sillä on vaan semmonen tunne. Hassu mies <3

Mie oon aamukahviaddikti, mutta tän kovan flunssan takia oon nyt viikon ajan ollu juomatta kahvia. Tänä aamuna oli kuitenkin muka pakko saada kahvia, ja hyi että se teki pahaa! Yök. 

Mä haistelin eilen juuri uunista tullutta pannukakkua ja se haisi mielestäni todella pahalta. Pystyin kuitenkin syömään sitä, eli keksin vaan oireita. :D Hassua kyllä, että tässä kierrossa on ollut kaikkea mitä ei aikaisemmin ole näkynyt, mutta ei herkkäkään testi näytä edes hailuraa vielä (piti testata tänään, mutta tiadan siltikin lähteä autolla vaikka tuli nega...).

Huomenta! :)

Täällä meneillään kp 4 ja tänään melkeen puolentoista viikon tauon jälkeen pupuiltiinkin ;-) Ei koskaan tee itellä jostain syystä ollenkaan loppukierrosta mieli harrastella... tästä se nousu lähtee ;-) !!

Ostelin tänään lisää raskausvitamiineja, kun pääsivät taas loppumaan :) Lisäksi mukaan lähti verigreippejä ja verigreippimehua :) :) Nam nam!

pikkutonttu; harmi tuo sinun tilanteesi : / Ei ole helppoa, kun tuntuu, ettei se oma vuoro vaan näytä tulevan ja muilla vaan onnistaa... Jaksamisia! :)
tiiamaria; harmittelut negasta :( Olipa ihana kannustus mieheltä! <3
j3nni; tosi kurjaa jos noi pillerit tuollaisia oireita saavat aikaan! :(
Josma; onnea testailuun; toivottavasti se plussa pärähtää näyttöön! :) :)
Muruli; harmi, että olo ei ole mitä mahtavin! :(( Onnea testailuun! :)
omppuf; toivossa on tietty hyvä elää, mutta epäilen vaan niin vahvasti että olisin raskaana.... mutta aion kyllä testata kerran vuodon loputtua :) Onneksi olet jo vähän tervehtynyt! :) :)
Rousme; Toivottavasti et kipeeksi ole tullut/tulossa : / Toivottavasti ovat muita oireita ;-) !!
hm86; välillä tekee kyllä niin paljon mieli testailla jo aivan liian aikaisin!! :) Syyllistyn ainakin itse siihen, mutta ihmeesti sitä sitten malttaa odottaa vähän pidemmälle :) :) Ja haluaisin todella vielä "jälkiplussan" ilmestyvän, mutta mutta... ... huoh...
Perhoska; parastahan varmaan olisi ihan tälle vauvailustressillekin, että jättäisi kaikki ylimääräiset keinot poies ja vaan menisi halujen/ joka kolmas päivä pupuilu mukaan :) :) Tsemppiä teille! :)
mame; tuntuu varmasti ikuisuudelta odotella sitä tätiä! Toivottavasti ensi kierto menee sitten paremmin ja olisi vaikka SE kierto!! :) :)
vanilj; oon todennut ainakin itselleni tuon kommentoimistavan parhaimmaksi. Silloin tulee ainakin kaikki käytyä yksilöllisesti läpi... tosin onhan se sit raskasta, kun taustalla saattaa olla kolmatta sivua tekstiä :) :) Mutta kokeile toki :) Tsemppiä testailuun! :)
Victoria; hyvä tapa kommentoida kyllä :P Tsemppiä testailuun! :)
Isabell; onnea yövuoroihin!! :) Hienoa, että flunssa väistyi tieltä!
MarinaMelina; onneksi migreeni ei jäänyt pidemmäksi vieraaksi! :) Toivottavasti täti osaa kanssa kiertää kaukaa! :) :) :) Tsemppiä loppukiertoon!

Moi,
suuret onnittelut ja onnea matkaan plussanneille :)
Harmittelut ja halit tädin kohtaamille ja kaikille turhautuneille <3

vuononvaltiatar, onnea tähän kiertoon! Tuossa vaiheessa ainakin mieliala alkaa yleensä pikkuhiljaa kohota :) Aurinkoista kevättä ja mieltä sinne! :) Kyllä se plussakin varmasti vielä tulee.

tiiamaria, ootkos testannut vielä? Jännittävää. Kiva mies sinulla, toivottavasti on oikeassa :)

Tsemppiä kaikille muillekin jännäilijöille :)

Oon viettänyt hiljaiseloa viime viikot, kun ei pää kestä enää kuumeilla. Mutta nyt ois kp32, oon kipeenä, oviksesta on tasan 2 viikkoa, eilen tuli pari tippaa punaista, mutta sitten ei mitään. Tänä aamuna tehty herkkä liuskatesti näytti negaa. Että en taida olla raskaana. Menkat saisivat nyt sitten tulla, kun tää on jo muutenkin poikkeuksellisen pitkä kierto.

Ajattelin nyt ruveta suunnittelemaan yhtä/kahta ulkomaanmatkaa. Toiseen on jo varattu lomakin kesäkuulle, ja sen suhteen melkein toivoisin, että en oo vielä raskaana. Toinen taas suuntautuis vähän epähygieenisemmälle alueelle maailmaa tässä lähikuukausina, joten oon miettinyt, voikohan sinne mennä edes alkuraskauden aikana. Mutta kun plussaa ei kuulu, niin tekis mieli varata se matka. Ja samalla vois jättää ovisten bongailut ja melkeinpä toivoa, ettei ihan vielä tärppäis. Vois tehdä päälle hyvää. Mutta katsotaan nyt. Tulis nyt se täti sieltä sitten, kerran testikin oli nega.

Toiveikasta mieltä kaikille! Kesää kohti mennään, ja todistetusti tämänkin foorumin väelle välillä plussia tulee :)

vanilj: Täällä kans tuo odotteluvaihe menossa. On ihan älyttömän tylsää :/
Victoria: Mulla oli sillon ku aloin miljoona vuotta sitten syömään epillereitä niin yhtenään hiiva. Se on kyllä yks maailman rasittavimmista vaivoista. :/
Isabell: No niimpä. Vois luulla että oon raskaana, mutta tuskin. Varmaan vaan jotain hormoonihäiriöitä kaikki :(
MarinaMelina: Kiitos tsemppaamisesta! :) Toivon kans et terot auttais.
Perhoska: Noo kun ees kolme kertaa viikossa pupuilee niin eiköhän siellä aina yks siittiö ees oikeeseen aikaan oo paikan päällä :)
tiiamaria: Sä oot niin raskaana! :)
vuononvaltiatar: Mulla kans katoaa aina halut loppukierrosta. Kyllä melkeen aina noista haluistakin pystyy aina oviksen ja menkkojen ajankohdat päätteleen. :)
elenna: Mutta voihan se plussa vielä tulla! Älä heitä keppiä nurkkaan vielä :)

Omaa: Ei mitään uutta kp 44 menossa. Vielä viitenä päivänä teroja ja sit menkkoja oottamaan.

Heip, jälleen oisin aamulla tullu mutta en päässyt taaskaan kirjautumaan. Neganeganega!
No maanantaina soitto neuvolaan josko jotain apua sais..

Kp 43

Melina Juu, ok! Mulla ei ookkaa Davideista kokemusta hirveemmin! (+Victoria): Juu, hyödynnettyä tuli! Toivottavasti myös toimi! :D

mame Toivotaan että alkaa! Olin tosiaan varautunu odottamaan pidempäänkin, ainaki viikon, mut ei onneks tarvinnu! =)

Paapu Oikein paljon onnea plussasta!!!! :)

Isabell
Kiitos paljon! =)

Ja anteeksi jos joku jäi huomioimatta! Kahlasin vaan nopsasti läpi, meinaa kiire puskee päälle! :D

PALJON TSEMPPIÄ KAIKILLE YHDESSÄ JA ERIKSEEN!!!!!

Perhoska: no síinä tapauksessa ymmärrän täysin. En itekään kävis sellasen lääkärin/hoitajan luona. Toivottavasti saat jonkun muun hoitamaan sua!
mame: ei saa nyt hoputtaa siellä :D oon jo hirmu pitkälle päässy, etten oo hätiköiny sen testailun kanssa....toisaalta tekis NIIN mieli jo huomenna koittaa... mut jos se kuitenkin on vielä nega, ni sit saa vaan pahan mielen... Noh, katotaan miten käy huomen aamulla, pystynkö olee testaamatta ;)
pikkutonttu: mä kanssa sanon aika useesti mitä ajattelen, vaikka joskus vois miettiä sanomisiaan. Noh, mut eiköhän se isäntäkin siitä lepy ainakin ajan kanssa :)
vanilj: meinaatko malttaa keskiviikkoon asti? ;) ite olen niin hätänen, et taidan ottaa varaslähdön...ja sit saan pettyä mahdollisest... plussatuulia +++
Victoria: No mutta saattaa olla ettei hormonia ollu vielä tarpeeks, toivotaan et ens viikolla plussaat!! +++
 Isabell: onnea oviksen bongailuun! Ja mä tuun kertoo sit heti miten kävi...
MarinaMelina: niin, se oliskin kun malttais vaan odottaa rauhassa... ei oo munkaan juttu :) toivottavasti teillä nyt tärpännyt! :)
tiiamaria: toivottavasti sun mies on oikeessa! :) Ja kaikille ei kuitenkaan sitä hormonia kehity samaa vauhtia, et saattaa se plussa sielt vielä tulla! Toivotaan niin! :)
vuononvaltiatar: ite tarttis kans lähteä vitamiiniostoksille! Niihin saa aika hyvin uppoomaan rahaa.. mut jos ne vaan vähääkään edesauttaa raskautumista, ni kaikki sen arvosta! :)
elenna: harmitelut negasta! Tee nyt kuitenkin uus testi vielä, jos tätiä ei ala kuulumaan. Tiedä vaikka antais vielä plussan ;)
Josma: pahoittelut negasta! :/ toivottavasti saat pian ajan ja kiertosi kuntoon!

Josma, Rousme, mame, MarinaMelina: joo, ehkä se on vaan "helponta" lopettaa sitten kun ne kaks viivaa pärähtää siihen testiin. Itellä ei kans motivaatio riitä vielä. Tietty jos nyt tulis tosi kipeeks, ettei pystyis pariin päivään polttamaan, ni vois olla sauma. Työkaveri meinaan lopetti silleen just! Hatunnosto hänelle!

Omaa: menossa kp 29/31 ja MÄ NIIN HALUISIN TEHÄ JO TESTIN!! :D katotaan saanko huijattua itteeni vielä huomen aamulla, vai kaivanko sieltä lipaston alalokerosta r-testin... Kuitenkin vielä jokunen päivä kierron loppuun, ni saattaa näyttää negaa... Huoh. Tää ei oo yhtään mun juttu odottaa rauhassa... Mitä se tarkottaa? :D Noh, jos ja kun teen sen testin, ni tuun sitte kertoo miten kävi...

hm86: Sulla on nyt hirrrrrrveeen jännät paikat siellä jajaja mun mielestä sun pitäis jo tehdä aamulla testi jajaja tulla sitten heti tänne kertomaan miten kävi. (ja ehkä oon kattonu liikaa putousta :DD)

Huonoja uutisia .. ainakin omasta mielestäni.

Menkat tais alkaa, näkee sit huomiseen mennessä et onko oikeesti alkanu vai onko vain kiinnittymisvuotoa.. :s

Heippa taas!  emoticon

Toista yötä valvotaan, paremmalla puolella jo :)

MarinaMelina - Toivotaan, että siellä olisi tärppi nyt käynyt <3 Tsemppiä!!

Perhoska - Hyvä vaan, jos pystyy menemään fiiliksen mukaan, ei tuu ainakaan turhia stressailtua :)

tiiamaria - Toivotaan, että miehesi on oikeassa :) meinaatko uudestaan testailla ?

vuononvaltiatar - Eipä noista vitamiineista ja greippituotteista ainakaan haittaa ole :) vieläkö päänsärky jatkuu ? :(

elenna - Ehkä se plussa sieltä vielä tulee ? :)

mame - tulispa sitten edes se täti! niin pääsisit uuteen kiertoon ja yritykseen :)

Josma - Harmittelut negasta :( Toivottavasti saat pian selkoa tilanteeseesi!

hm86 - Toivotaan plussaa!! +++ :)

Rousme - Toivottavasti viittais tuohon mukavampaan asiaan..

Byääh! Pakko se testi oli sitte tehä ja ihan puhdas nega oli :/ noh, odotetallaan nyt vielä et tuleeko täti tiistai-iltana kylään vai miten käy....

Itellä jäi toi putous eilen välistä ku olin töissä, Luttinen on musta niin hyvä :D

Rousme: pahoittelut tädistä! Toivotaan nyt vielä että olis jotain muuta kuin menkat!

hm86: Pahoittelut negasta! :/ 
Rousme: pahoittelut, toivottavasti ois kiinnittymisvuodoista kyse.
mame: nauratti tuo sun putous kommentti :D sai eilen taas nauraa vedet silmissä putoukselle :)
Josma: pahoitelut negasta..toivottavasti saisit nopsasti apua.
elenna: lomailu suunnitelmat kuulostaa hyvältä :)
victoria: josko se testi näyttäisi vähän myöhemmin sen plussan :)
tiiamaria: Ihana mies sulla! :) ootko aatellut testaamista uudelleen?

täällä yks hätähousu teki testin, ja negahan se oli.. .toki kp 28/~30.. joten ootellaan nyt sitä tätsyä kyläilemään rauhas..ehkä...en tiä..

Pahoittelut negoista!
Liittyisin epäonnisten kuumeilijoiden joukkoon. Tänään alkoi menkat eli kp 1 yk 11

Niin myös täällä tänään kp1, yk8. Ei voi muuta kuin jatkaa odottelua. :/

Ja lohdutukseksi varailla tuo lomamatka kesäkuulle. Jos tää alkava kierto yhtäkkiä tärppäiskin, niin eiköhän kumminkin vielä kesäkuun alkupuolella (n.viikko17) uskaltaisi Pohjois-Euroopassa lennellä ihan rohkeasti. Ainakin on sitten jotain mukavaa odoteltavaa. Tai jos ulkomainen ilmasto viimeistään auttais lapsen teossa ;) Jotain ihmekonsteja tässä kyllä tarvitaan varmaan :/

Pahoittelut menkoista omppuf ja Rousme :(

Pahoittelut negoista vanilj ja hm86 :( ehkä olitte vielä hieman aikaisessa, joten toivotaan vielä muutosta...

Toivottavasti Josma saat neuvoja neuvolasta!

Tsemppiä mame odotteluun!

Nyt plussatuulia kaikille kovasti!!!

Päivää väki!! :)

Kp 5 täällä ja ensi viikon lauantaina alkaa taas ovistestailut :) Katsotaan, miten käypi :) Täällä ollaan appivanhemmilla käymässä :) Ai niin, huomenna aamulla meinaan tehdä varmistus r-testin... huoh...

elenna; harmittelut negasta!! :( :( Oli näemmän molemmilla meillä huono onni tässä kierrossa... huoh... toivon kyllä, että luomusti vielä raskauduttaisiin, ettei hoitoja tarttis... Mutta toivotaan :)
mame; Mulla usein menee menkoista päivä pari ja heti lähtee halut nousuun :) Siitä se jatkuukin sitten hulluna reilu kaksi viikkoa :D :D Tsemppiä teroihin ja menkkojen odotteluun! :)
Josma; harmittelut jälleen negasta! :( :( Toivottavasti neuvolasta saisit jotain apuja...
Iissa; Tsemppiä sinnekin nyt loppukiertoon, kun ovistouhut menneet!! :) :) :)
hm86; Toi Multivita, mitä itse käytän, maksaa sen reilu 20€ ja kestää nelisen kuukautta. Jos siihen ostaa päälle foolii, niin kuin jotkut käyttää ja greippihedelmät ja mehut.. kyllä niihin saa rahaa uppoomaan :) :) :) Harmittelut negasta! :(
Rousme; harmit mahdollisesta tädistä!! :( :( Kumpa olisikin vaan ollut kiinnittymisvuotoa :)
Isabell; onkos siulla kuinka monta yötä tässä putkessa? :) Kyllä vaan päänsärkyä ja kuumotusta on jatkunut melkein kaksi viikkoa melkein päivittäin.. Lämmöt kuitenkin n. 36 astetta. Normilämpöni ehkä 35,5-36,0, mutta nyt on niin kurja olo, ettei lämmötkään ihan normaaleita luulisi olevan : / En tiiä....
vanilj; harmittelut negasta! Ehkä teit vaan liian aikaisin ;-) Meinaatko vielä päivän parin päästä tehdä uuden testin? :)
omppuf; harmittelut lyhyestä kierrosta ja menkoista! Eikös jäänyt reilusti alle 30pv?

Kp 30/28, ei kuulu menkkoja ei. On aika huono ja etova olo, toivon vaan että se täti tulis kylään ja äkkiä niin ei tarvitsisi enää jännittää :D Aamulla tein testin ja negaahan se näytti. Edelleenkin mies jaksoi piristää ja halailla, ja totes että se ei oikein luota nuihin testeihin. Mutta minäpä luotan! 

Tuossa laskeskelin viime vuoden kalenterista kiertoja e-pillereiden lopetuksen jälkeen. (Ihan huvikseen.) Pari ekaa kiertoa oli pituuksiltaan 30-35 päivää, mutta tosiaan sen jälkeen se on vakiintunut tuohon 28 päivään. Nyt täällä mietin että jos se on alkanut taas vaihteeksi heittelemään.. 

Minä en tiiä mistään mitään, mutta onneksi tekin ootte niin ihania ja kannustavia! :)

vuononvaltiatar aattelin että ootan menkkoja alkavaksi. ja ekä to-pe voisin harkita testausta..:) toivon todella että olisin vain liian aikaisin testannut :)

Takaisin