Perhoska: no síinä tapauksessa ymmärrän täysin. En itekään kävis sellasen lääkärin/hoitajan luona. Toivottavasti saat jonkun muun hoitamaan sua!
mame: ei saa nyt hoputtaa siellä :D oon jo hirmu pitkälle päässy, etten oo hätiköiny sen testailun kanssa....toisaalta tekis NIIN mieli jo huomenna koittaa... mut jos se kuitenkin on vielä nega, ni sit saa vaan pahan mielen... Noh, katotaan miten käy huomen aamulla, pystynkö olee testaamatta ;)
pikkutonttu: mä kanssa sanon aika useesti mitä ajattelen, vaikka joskus vois miettiä sanomisiaan. Noh, mut eiköhän se isäntäkin siitä lepy ainakin ajan kanssa :)
vanilj: meinaatko malttaa keskiviikkoon asti? ;) ite olen niin hätänen, et taidan ottaa varaslähdön...ja sit saan pettyä mahdollisest... plussatuulia +++
Victoria: No mutta saattaa olla ettei hormonia ollu vielä tarpeeks, toivotaan et ens viikolla plussaat!! +++
Isabell: onnea oviksen bongailuun! Ja mä tuun kertoo sit heti miten kävi...
MarinaMelina: niin, se oliskin kun malttais vaan odottaa rauhassa... ei oo munkaan juttu :) toivottavasti teillä nyt tärpännyt! :)
tiiamaria: toivottavasti sun mies on oikeessa! :) Ja kaikille ei kuitenkaan sitä hormonia kehity samaa vauhtia, et saattaa se plussa sielt vielä tulla! Toivotaan niin! :)
vuononvaltiatar: ite tarttis kans lähteä vitamiiniostoksille! Niihin saa aika hyvin uppoomaan rahaa.. mut jos ne vaan vähääkään edesauttaa raskautumista, ni kaikki sen arvosta! :)
elenna: harmitelut negasta! Tee nyt kuitenkin uus testi vielä, jos tätiä ei ala kuulumaan. Tiedä vaikka antais vielä plussan ;)
Josma: pahoittelut negasta! :/ toivottavasti saat pian ajan ja kiertosi kuntoon!
Josma, Rousme, mame, MarinaMelina: joo, ehkä se on vaan "helponta" lopettaa sitten kun ne kaks viivaa pärähtää siihen testiin. Itellä ei kans motivaatio riitä vielä. Tietty jos nyt tulis tosi kipeeks, ettei pystyis pariin päivään polttamaan, ni vois olla sauma. Työkaveri meinaan lopetti silleen just! Hatunnosto hänelle!
Omaa: menossa kp 29/31 ja MÄ NIIN HALUISIN TEHÄ JO TESTIN!! :D katotaan saanko huijattua itteeni vielä huomen aamulla, vai kaivanko sieltä lipaston alalokerosta r-testin... Kuitenkin vielä jokunen päivä kierron loppuun, ni saattaa näyttää negaa... Huoh. Tää ei oo yhtään mun juttu odottaa rauhassa... Mitä se tarkottaa? :D Noh, jos ja kun teen sen testin, ni tuun sitte kertoo miten kävi...