Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Marinamelina: mulla se närästys on lähinnä sellasta poltetta tossa ruokatorvessa. Aika etovaa kyllä. Onko sulla muuten tullu mitään uusia mahdollisia oireita? Mulla ei oo nyt sen kuuman aaltoilun jälkeen ollu muuta ku alavatsan nippailua, mut sitä kyllä oli viime kieerossakin oviksen aikaan. :l

Mame, eipä mulla nyt mitään uusia oireita oo ilmenny :) Jotenkin aluksi oli sellanen tosi varma olo et ollaan raskaana mutta nyt noiden negojen jälkeen tuntuu siltä että ei oo tärppi tullut

Kun nää oireet on muistaakseni ollu aika samanlaisia muinakin kuukausina, lukuunottamatta noita jotain uusia ihmeellisiä tuntemuksia..
Tänään päätin jättää testailun väliin kun kerran on aivan liian aikasta ja siitä fiilis vaan laskee entisestään...perjantaina tai lauantaina pitäs alkaa menkat et jos vaikka sit tossa huomenna tai keskiviikkona testais..

Ja muuten tää kierto on ollu niin ihmeen sekava kun menkat alko tuhruttamalla ja ensin en tienny mistä laskea kp1 ja sit muistin et ovutesti näytti plussaa ensimmäisen kerran lauantaina vaikka se olikin ollu perjantaina :) oon siis ollu aivan sekasin kaikkine testineni ja päivämäärineni..:) Nyt kai siis kp27/26-33, ovulaation mukaan kierto ois 31 päivää joten menkat ois ootettavissa sen mukaan lauantaina. Ja dpo 9-10 (?)

Victoria, sinun kuulumisia kaipailen :) onko tullut testiin plussaa!! Puhaltelen sitä sinne kovasti!! <3

-Melina

Ennen kahden vuoden rajapyykkiä tulen kertomaan, että meidän osalta yrittäminen on tullut tiensä päähän. Ei, ei ole masuasukkia, ja ei ole kohta miestäkään. Päätin itse ja loppukädessä sitten yhteistuumin pistää lusikat ja muut jakoon. Mies kohteli mua huonosti, ja on ilmeisesti peliriippuvainen... Tämä mimmi kääntää uuden sivun elämässään, vaikka kylläkin vauvakuume ei häivy mihinkään. Kolme vuotta neljästä jaksoin yrittää yksin tehdä kaiken suhteen eteen, mutta nyt tuli raja vastaan, kuppi meni nurin.

Ja nyt yhtäkkiä kun kaikki stressi onkin poissa, mua ei ahdista enää mikään. Olen ollut hyvin onnellinen eron jälkeen. Tämä on todellakin paras päätös elämässäni, vaikka naimisissa ei kauaa keretty olemaankaan... -.- joo miksikäs menin ylipäätään naimisiin... No ihmiset tekevät virheitä. Parempi ettei tullut lasta kuolleeseen suhteeseen... :)

Onnea kaikille yritykseen! Käyn täällä välillä vähän kertomassa kuulumisia, mikäli ketään kiinnostaa :)

Dark kiittää ja kuittaa 1v9kk vertaistuesta :)

Moikka!

Dark: Olinkin ihmetellyt, että minne blogin aloittaja on hävinnyt. Kiitos, kun tulit jakamaan tärkeän päätöksesi elämässä. Todella paljon voimia sinulle! Vaikka ero on hirveä paikka niin varmasti myös ihanan uuden elämän alku. Jos mies kohteli huonosti ja oli vielä peliriippuvainen niin hyvä, että pääsit eroon. Ajan kuluessa löydät varmasti uuden ja entistä paremman miehen! Hirmuisesti tsemppiä ja tule ihmeessä kertomaan kuulumisia tänne:)

MarinaMelina: Minusta testi voi yleensä näyttää plussaa aikaisintaa vasta sitten, kun menkat on myöhässä. Eli kyllä plussa voi vielä hyvinkin tulla:) Jaksamista odotukseen ja toivotaan kovasti, että täti pysyy poissa.

Omaa: Haen kohta koulumatkalla testin ja testaan illalla, iik. Taidan ostaa 2 ja testata myös huomenaamuna. Eilen oli niin paljon oireita ja nyt pohjaton nälkä sen kun jatkuu. Katsotaan, onko mulla vaan hormonit ja pää täysin sekaisin, vai onko nyt oikeasti onni potkaissut. Jännittää... 

Aamupäivää leidit! :)

Täällä on meineilllään jo kolmas menkaton päivä (?).. Ei se täti kauaa viihtynyt.

mame; harmittelut greipin aiheuttamasta inhasta olosta :( Ei kivaa... tsemppiä sinne testailun odotteluun :)

MarinaMelina; tsemppiä yökköhommiin. Sinulla onkin pidempi putki :) Itse en aikanaan 4 yötä enempää halunnut tehdä. Se tuntui muun 3-vuorotyön ohella sopivalta :) Kiva tuo sivusto :) Täytynee ladata sinne kaikki miljoonaa eri kiertopäivää ja katsoa, mitä se antaa :) Kiitos tuon bongauksesta! :) Ja tsemppiä testailuihin. Ehkä kannttaa vielä pari päivää venata :)

Virkkuli; toivotaan, että sieltä pärähtää testiin iloinen plussa :)

Dark; minulla on ainakin ollut sinua jo ikävä täällä! :) Ja tulee olemaan jos lähdet! On todella urheaa tehdä tuo päätös, jonka teit. Moni ei uskaltaisi samaa tehdä. Tuollainen päätös on tosi rankkaa, eikä tosiaan tehdä hetken mielijohteesta! On hyvä, että olosi kohentui <3 Jaksamisia ja ehkä vielä kohdataan! Hyvää Alkukevättä sinulle! :)

Heippa taas kaikille!

Dark, ihana saada sinulta noin toiveikas viesti, vaikkakin rankkoja juttuja käyt läpi <3 Paljon voimia sinne! Hyvä, että sinusta nyt on tuntunut paremmalta. Toivotan paljon onnea uuteen elämään <3 Ja kyllä jatkossakin kiinnostaa sinun kuulumiset!

vuononvaltiatar, kiva, että täti jätti sinut niinkin pian. Ei se kyllä kiva vieras ole!

Mulla kesti kanssa menkat kolme päivää ihan kunnolla, mutta sen jälkeen on silloin tällöin ollut tuhruilua. Toivottavasti se nyt loppuu kuitenkin, eikä jatku koko kiertoa tai mitään. Jotenkin melko erilaiset menkat kuin yleensä. Keskiviikkona olisi aika gynellekin vti-oireiden takia. Olisi paljon muunlaistakin kysyttävää. Toivon, että käynti sujuu hyvin...

Oon tässä vähän miettinyt, joko työntäisin vauvakuumeilun enemmän taka-alalle ja koittaisin alkaa miettimään enemmän muuta elämää. Mutta täytyy nyt ensin katsoa, mitä tuo gynekin sanoo.

Onnea kaikille tulosten jännäilijöille! Toivottavasti nyt saadaan tänne plussia piakkoin lisää!

Ja pahoittelut niille, kellä ei ole tärpännyt :(

Dark: Todella paljon voimia ja jaksamista sinulle! <3
MarinaMelina: Älä vielä lannistu. Se plussa voi vielä ihan hyvin tullakin ja kuten jo edellä joku sanoikin niin eihän se plussa aina ees näy ennen ku menkat vasta jää pois. :)
Virkkuli: Onnea testailuun ja paljon plussatuulia ja tarrasukkia sinne! :) Jännittäviä hetkiä elelet.
Vuononvaltiatar: Onnea uuteen kiertoon! Toivottavasti se täti ei ens kerralla tuu ollenkaan!
elenna: Toivottavasti onnisut jättämään vauvakuumeilun taka-alalle. Itsekin sitä koittaa aina olla miettimättä liikoja, mutta toistaseksi aika huonolla menestyksellä :P

Omaa: Nyt siis Kp 18/30(?) menossa. Eilen tuntu olevan maha vähän turvoksissa ja alaselkää jomotti. Saattaa olla kyllä valvomisesta johtuvaa. Kuumotusta ei sen yhden kerran jälkeen ole ollut. Mikälie hetkellinen häiriö. Nyt aamulla vihlo vasenta rintaa vähän aikaa sivusta, mutta sekin oli varmaan vaan jotain huonosta nukkuma-asennosta johtuvaa. Vähän etova olokin, mutta sekin johtuu vaan valvomisesta. Plääh. Epätoivoista oireiden ylianalysointia :D

Iltaa ihanaiset!

Dark: Kovasti jaksamisia ja pirteitä päiviä sinne, kannattaa nauttia itsensä niin mahtavasta ja ihanasta seurasta!:) Hyvän, vaikkakin aina raskaan päätöksen teit, onneksi ihmismieli pyrkii aina eteenpäin, kaikesta menneestä huolimatta! Ilmeisesti sinulle on suunnitteilla uudet paremmat tuulet, nyt ei kun niitä päin! :) Tuollaisista piirteistä miehessä voi päätellä että TEIT AIVAN OIKEAN RATKAISUN!

Virkkuli: Niinhän se vo,i mutta tuntuu että aika vaan matelee :/ Sinullekkin sinne kauheasti plussatuulia!! <3 Voi, tuuthan sitten kertomaan miten kävi? Täällä on sormet ja varpaat ristissä että onni on sinua tosiaan nyt potkaissut!! :)

Vuononvaltiatar: Joo nyt ois maltti valttia :) On noi inhottavia nuo yöputket mutta meillä onneksi yöt lepposia niin jaksaa paremmin.. :)

Elenna: Jos tuntuu että pitää vähän tuulettua näistä vauvakuumeiluista niin sit ehottomasti kannattaakin, sitä ei tiiä kuinka hyvää se tekee ;) ja vaikka sois tärpinkin sillon! Pitäs itsekkin varmaan rauhottua mutta ei vaan vielä oikeen malta..Onnea gynelle!!!

Mame, yritän olla lannistumatta mutta ei oikeen uskalla päästää itteensä pilvilinnoihinkaan kun sieltä tippuu sit kovaa ja korkealta.. Ääh, ei noi sun oireet yövuorosta johu vaan juuri siitä mistä pitääkin :):) Niin ainakin kovasti toivon! Tsemppiä! Mikäs dpo päivä sulla nyt on?

Omaa: Lenkkeilty taas on, alavatsa vaan sen jälkeen kireen ja painavan tuntunën..ja kun heräsin nukkumasta noita yövuoron huuruja pois niin alavatsan vasemmalle puolelle samaan pisteeseen koska vaikka kuinka kauan..nyt se meni onneksi jo ohi. Muuten ei tänään oo oikeen mitään "oireita" sit ollukkaan... Huomenna aamulla testiä kehiin, on vaan tehtävä testit töissä .. ei kiva. :(

Melina

Täällä on tikutettu tänään ovis plussa -jotenka täytynee hyödyntää tilanne..joskin tilannetta hyödynnetty jo etukäteen viikonlopun ajan. Eikös se ole parempi että niitä simppoja ois siel valmiina odottelemassa?

Tää ketju menee sellasella höyryllä eteenpäin etten ehdi nyt kaikkea lukea..josko illemmalla ehtisi. Mamen oireet kuulostaa oikein hyvälle..jospa se nyt viimein tärppäisi! Virkkulilla onkin jännä tilanne..tulehan kertoilemaan heti kun on uutisia. Hyviä tai huonoja. :)
Mitäs mitäs Vuonovaltiatar siis sulla alkoi menkat ja meni ennenku ehti alkaa kunnolla vai?

Ooh..voi taivas kui voi pientä ihmistä väsyttää näin paljon? Eikös oviksen aikaan ihmisen pitäisi olla virkeä ja aktiivinen? Mullon  kyllä vireustaso tällä hetkellä luokkaa 0 mutta jospa sitä illaksi piristyisi. :)

MarinaMelina Harmitukset sinullekkin negasta :/ Ehkäpä  sieltä vielä se plussa saattaisi tulla!? Plussatuulia++++ :)

marusia21 Voimia odotteluun! Tiedän niin hyvin miten turhauttavaa tuo vaihe on kun negaa pukkaa mutta ei tätiäkään kuulu :/ Toivotaan että edes johonkin suuntaan etenisi :)

Dark Voimia sinulle! Kurja juttu että näin kävi, mutta mukava kuulla että olet kuitenkin onnellinen ja stressi ja ahdistus on poissa :) Onnea uudelle elämälle, tule kuitenkin kertomaan kuulumisia aina välillä!

Virkkuli
Plussatuulia++++

Täällä kp1 ja yk7 pyörähtää käyntiin :/ Oli ne mun vatsakrampit tätiä enteileviä, eivaan koskaan aikaisemmin tuollaisia ole mulla ollut, yleensä täti ilmestyy vaan varoittamatta ja kivut/krampit iskevät vasta myöhemmin.. Positiivista tässä on se että ainakin täti tuli tällä kertaa täsmällisesti, nyt lähtee ovistikut tilaukseen ja kokeilen jospa niistä olisi tällä kierrolla jotain iloa. Jos ei muuta niin onpahan jotain tekemistä seuraavaan tädin vierailuun asti :D

Dark: Minäkin täältä voimia lähettelen :) ja tule ihmeessä kertomaan kuulumisia!
           Hyvä jos on mieli helpottanut, tiedän muutaman parin jossa nainen uhkaa lähteä mutta ei            saa aikaiseksi. On hyvä että joku uskaltaa!

MarinaMelina ja Sli: dpo 2 vasta menossa, että nuo mun oireilut on kyllä niin saletisti jotain ihan muuta kun raskautta. Tosin se kuumotuskohtaus mikä oli ei viime vaan edellisyönä, oli kyllä outo. Kiinnittyminenki tapahtuis vasta sit n. 26.-31.1 välisenä aikana että tuskin ennen sitä varmaan oikeesti mitään oireita voi ollakaan...

Omaa napaa: En muista että kerroinko jo asiasta tämä työ sopimus mikä kestää ainakin viimeiseen päivään huhtikuuta niin JES ei tarvitse olla enään kahta viikkoa töissä ja kahta vapaalla, vaan olen koko kuun töissä! Ihanaa kun ei tarvii stressata kun mieskin sai väliaikasesti töitä, kunnes sillä alkaa normi hommat taas suunilleen huhtikuussa. No nyt sitten puuttuu enään se isompi asunto :) ja vauva <3

Dark: Luin tässä uudestaan sinun aloitusviestisi tästä ketjusta. Onneksi sinulla on ei ole tuon enempää ikää, joten vuosia on vielä paljon edessä. Toivotaan onnellisia sellaisia ja tekemäsi ratkaisu oli varmasti oikea. Suhteeseen, jossa ei tunnu hyvältä, ei kannata jäädä roikkumaan, vaikka toki tuollaiset päätökset on tehtävä harkiten. Kirjoitit ettet ovuloi. Millaisia oireesi ovat olleet ja miten asia tutkittiin ja varmistettiin? Missä kaikissa tutkimuksissa jouduit käymään ja mitä vei aikaa saada diagnoosi? Itseäni pelottaa hirveästi se, että saisin tuomion ovuloimattomuudesta. Toki sekin on nykyään hyvin hoidettavissa, mutta hoidon saaminen kunnallisella puolella vie aikaa ja se voi olla tappelun takana, että ylipäätään saa hoitoa.

mame: Mukavia vapaapäiviä ja toivottavasti nyt tärppäsi! :) Täällä myös yksi, joka koukutti itsensä Vampyyripäiväkirjoihin, ah <3

MarinaMelina: Tsemppiä ja jaksamista odotteluun. Nuo viimeiset päivät ennen testaamista tuntuvat niiii-iin pitkiltä. Testaileppa sitten vielä uudestaan, toivotaan, että olis kuitenkin tärpännyt! :)

Virkkuli: Jokos testasit? Tsemppiä!!!

elenna: Menetkö gynelle kunnalliselle vai yksityiselle? Onko kauankin ollut vti -oireita, kun gynelle menet niiden takia? Pääseekö jossakin päin Suomea (jos kunnalliselle olet siis menossa) gynelle niinkin nopeaa, että kannattaa mennä vti-oireiden takia gynelle eikä normilekurille? Täällä kun kestää päästä kunnalliselle gynelle puoli vuotta.

Sli: Hyvä, että sait oviksen kiinni ja hyödynnettyä! Tsemppiä :)

PePa: Harmittelut tädistä :/ Olisi vaan pysynyt poissa. Ei muuta kuin uutta putkeen! Ja ovistikkuja kehiin. Mulla myös tästä viikonloppuna alkaneesta kierrosta olis kova toive saada ovis kiinni tikuilla.

yk3 kp4/noin35(?)

Josma: Hienoa että työtilanne parani. On se vaan aina mukavaa, kun toimeentulo on hieman paremmalla mallilla. Nyt hommaamaan se isompi asunto ja plussatuulia sinne!

Heipä hei! 

Onki ollu aivan järkyttävän kiireinen päivä tänään, ja muka vapaapäivä! Tuntuu että kun on töissä niin saa silloin levähtää, ja sitten vapaapäivinä pitäisi olla joka paikassa samaan aikaan! No, nyt saa ainakin vähäksi aikaa istahtaa ja perehtyä tänne. Kirjoituksia tullut hirmusti tänne, joten en varmaan nyt ehdi kaikille kommentoida, mutta näin yleisesti harmittelut tätien vierailuista, ja plussaonnea jännäilijöille !! +++

Dark: Voimia hurjasti, ja olet rohkea tuon päätöksen tehneenä! Kaikista ei ole siihen. Mutta oot myös nuori, niin se oikia, luotettava, ja ihana mies löytyy varmasti, jonka kanssa on hyvä olla, sitten kun sen aika on! Toipumisia sulle, ja hyvää alkukevättä ! Tulehan tänne kirjoittelemaan kuulumisia välillä ! :) 

Pepa: Harmittelut tädistä. :/ Mutta jospa nyt tässä kierrossa tärppäisi !! samat yk:t menee siellä mitä täälläkin, turhauttavaa! Mutta päätin että tuossa ensi kierrossa yritetään kunnolla sitä vaavin tuloa, ressaamatta, niin jospa se siitä! Hyvä, että se täti kumminkin tuli ajoissa! :) Tsemppiä ja puhaltelen täältä hirrrmusti plussatuulia ! :)

Omaaa päivitystä : No, päivittävää ei kyllä pahemmin ole, kp 43, eikä tätiä kuulu, ei edes isompia merkkejä tulosta ! Raskaustestiä en jaksa edes tehdä, kun negaa näyttää, ja sen tietää. Tulisi nyt se täti ! Tänään tulikin postista david ovis tikut, niiiin jo ootan että pääsis niitä testailemaan, mutta eiii kun venyyyy ja venyyy. MENEE hermo tän oottelun kans! :D 

Iltaa :)

Vuononvaltiatar; No eipäs sinulla kauan ne menkat sitten kestäny? Kuinka kauan siis sitä vuotoa kesti :o ?

Virkkuli; Joko olet testannut!? Täällä jännitän mitä testi sano :)

MarinaMelina & Mame; Mäpäs oon kattonu ne kaikki ja nyt odottelen joko briteissä ne alkaisi taas niin saisi ladata :D

Dark; Voimia sinne nyt paljon ja voimahaleja<3 Parempi elää yksin onnellisena, kuin kaksin onnettomana! 

Mame;
Mulla on tänään sitten hiukan tuota ala-selkää jomottanut, ja ihme viiltoja mahassa!? Hmm.. 

MarinaMelina; Sulla huomenna testaus päivä? Apua, toivottavasti näyttää plussaa! Niin kovasti sitä toivon<3 Tsemppiä!

Sli; Mulla oli kanssa tuo, että väsytti aivan hirveästi.. Tänäänkin on ollut semmoinen päivä kun ei jaksaisi tehdä oikeesti yhtikäs mitään, mutta pakko se on :D

Pepa; No hmph, harmittelut tädistä! :( Mutta tsemppiä seuraavaan kiertoon, toivottavasti siellä sitten tärppää ja oviksen bongaat!! 

Omaa; Täällä kp 20/30 -> ja hiukan on masussa vihlonut ja ala-selkä ollut kipeä.. Tiedä sitte mistä johtuu 

Hiutale, menen gynelle yksityiselle, mutta työterveyden kautta. En sinne heti päässyt, mutta nyt ilmeisesti oireet on jatkunut tarpeeksi kauan. Lokakuussa havaittiin virtsatietulehdus, se oli varmaankin ollut jo jonkin aikaa, mutta paheni silloin nopeasti. Meni ohi toisilla antibiooteilla. Siitä jäi kuitenkin lieviä jälkioireita, vaikka ei ollut enää tulehdusta. Lääkäri käski vaan jäädä odottelemaan. Kun oireet ei olekaan mennyt ohi, niin menin nyt muutaman kuukauden päästä kolmannen kerran työterveyslääkärille, ja hän määräsi minut gynelle. Taudinkuva on ärtynyt virtsarakko, ei enää tulehdusta. Mikäli ymmärsin, niin työpaikka maksaa, kun työterveyslääkäriltä sain lähetteen. Ja noi mun jälkioireet on ollut siis melko lieviä, kyllä niiden kanssa pystyi elämään jonkin aikaa, mutta en mielellään tämän pidempään kuitenkaan. Jotain lääkettä kuulemma löytyy.

PePa, pahoittelut uudesta kierrosta :( Sinäkin siellä yk7:lla sitten olet :/ samat sävelet täällä. Mullakin viime kerralla tuli ihan omituisesti ennen vuotoa noita menkkakramppeja. Kai se sitten on "normaalia"...

Sli, tsemppiä oviksen hyödyntämiseen. Toivottavasti onnistaa! Ja hyviä unia!

Pahoittelut teille, kenellä kierrot venyvät ylipitkiksi :(

Täälläkin on nyt koko lailla väsynyt olo, josko ensi yönä saisi nukuttua paremmin... Ja tällä hetkellä tuntuu, ettei ole väliä tärppääkö tällä kierrolla. Kiinnostaisi kuitenkin, milloin se ovis on, mutta en tiedä viitsisinkö tilata testejä... Hyvää yötä kaikille!

Josma: Onnittelut parantuneesta työtilanteesta! :)
Hiutale, MarinaMelina ja jemsQQ: Ton vampyyripäiväkirjojen lisäks oon kans tosi kova Twilight fani. Miehen kiusaks ostin sellasen Edardin kuvalla varustetun hupparinki ku se ei voi sietää sitä. :D
jemsQQ: Jospa sulla oliskin tärpännyt? :))) Huiii. Ite tulin just lenkiltä ja koko lenkin ajan alamahaan pisti vähän samalla lailla ku joskus kun juoksee täydellä mahalla ja alkaa kylkiä pistämään. Hmmh.

Mame: Täällä löytyy myös yks Twilight fani :) sulla on muuten aika samanlaisia tuntemuksia kun mulla, kun lenkkeillessäkin tollasta tuntuu..mulla oli ihan sama juttu ja sen lenkin jälkeenkään ei oikeen ollu tavallinen olo tuolla alavatsassa..:) Mä täällä alottelen hyövuoroa 2/5 ja PÄÄTÄ SÄRKEE !!!

Kotona oli hassun hauskaa kun tein sitten varmuudeks testin tossa illalla ihan normi pisusta, ettei siis ollu kerenny olla rakossa ku ehk tunnin, että uskallanko ottaa vahvempaa särkylääkettä yövuoroa ajatellen.. niin mies sitten halusi itse katsoa tuleeko siihen viivaa ja pyöritteli sitä lampun eessä ja sanoi että silmät varmaan harittaa, mutta kyllä tossa sellanen haamuviiva hänestä on..Noo, en minä siinä sellasta mielestäni nähnyt, en tosin voinut kattoa niin tarkkaan valoon päin tai muutenkaan kun pää on niin sairaan kipeä.. Mä luulen että höpsö se on ja tosi vauvakuumeinen sekin...:) Musta ei jotenki enää tunnu niin voimakkaasti siltä et ois tärpänny joten eiköhän se täti sieltä vielä tuu..

Pepa, harmittelut sinne tädin vierailusta :(

Josma, onnittelut työtilanteen paranemisesta!!:)

Hiutale, kiitoksia!:)

Marusia: Inhoja nuo pitkät kierrot, jaksamisia ja tsemppejä sinne!! Ja myös tosiaan oviksen pongailuun!:)

JemsQQ: Kiitos! Niin minäkin toivon !!!:) <3 Toivotaan myös että teillekkin ja muillekin tulee nyt täs kierrossa se kauan kaivattu plussa!!!

Melina

Takaisin