Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
j3nni; en tiedä, voiko tuo nännien kutiaminen kertoa raskaudesta :) minun kohdalla ei varmaankaan. Minulla oli alkukierron paikkeilla muistaakseni pari päivää, että toinen nänni kutisi hirveesti. Ei auttanut, vaikka rasvaili tms.... ihme juttu :) toivotaan sen merkkaavan sinun kohdallasi pienokaisen alkua <3

jemsQQ; kiitos tsempistä <3 tämä forum on kyllä niin tärkeä voimavara :)

MarinaMelina; ei noista sivuista koskaan voi tietää, mitä uskoisi, kun joka sivulla toitotetaan eri asiaa. Tässä tapauksessa juuri tuota luteaalivaihetta : / Ja sitten vielä tuosta sinun kiertopäivästä tuon yöllisen vuodon suhteen; laskisin varmaan itse kierron alkaneen seuraavana aamuna. Jotenkin on vaan sellainen kutina :)

Peikko83; hienoa, että pääsitte naistenkliniikalla eteenpäin. Vaikkakin aina tuntuu pitkältä ajalta odottaa testivastauksia. Toivotaan, että vastaukset on hyviä :) Tsemppiä odotteluun! Harmittelut myöskin menkoista :(

Hihh täällä kans yksi joka on ihan vähän koukussa tähän foorumiin.(: Kutkuttavaa kun aina joillakin on jännäilypäivät käynnissä, saa sitten seurata ja kannustaa.. Ihanalta tuntuisi kun erityisesti te jo pidempään yrittäneet alkaisitte saamaan niitä plussia.. Menis oikeisiin osoitteisiin.<3
MarinaMelinalla on ihana mies :) Miun avokki ei edes yritä ymmärtää näitä foorumeita, vaiks sanoinkin hänelle eilen että kiittäisi onneansa vaan kun puran kaiken tänne enkä hänelle :D
vuononvaltiatar OnneA testaukseen !! Miusta tuntuis että voisi hyvinkin olla sinun aika siirtyä tuonne 'paremmalle puolelle' ! (; Tulehan heti kertomaan sitten!
Peikko83 Tuo odottaminen on kidutusta. Onneksi olet keksinyt tuon kirjansidontakurssin, ihana ajatus tehdä oma vieraskirja itse! (:
J3nni Luulis että tisukutina voisi hyvinkin käydä oireesta, jos sellaista ei ole siulla tapana esiintyä. Peukut pystyssä! (:
omia.. Toisin kuin odotin, täti ei saapunut paikalle tänään. Menkkakipuja oli, ja taas pikkuisen rusehtavaa vuotoa, mutta siinä kaikki. Kivutkin loppuivat. Olen kuitenkin suht huolissani kun aiemmin tekemäni testi näytti negaa, jos tämä onkin jotain muuta?? Jos rintoihin kohdistuu painetta niin ovat hiukan arat, pikkuisen on ajoittaista närästystä, ja joissain asioissa herkistyn helposti ja vedet käy silmissä, mutta siinäpä nuo huikeat oireet taitavat olla.

Minoon nyt tippunut niin täältä keskustelusta ku tänään en ole oikein ehtinyt lueskella kun vanhemmat tulivat siskon ja koiruuden kanssa käymään. :) On siis ollut todella mukava päivä.

Joku täällä oli kirjoittanut nännien kutiamisesta. Se johtuu ihan vissiin vaan ihon kuivumisesta. Itselläkin samaa vaivaa joskus ollut. Nyt kun on ollut pakkaskelejä niin ne ainakin kuivattaa. Rasvailun pitäisi periaatteessa auttaa, mutta jos on esimerkiksi b-vitamiinin puutosta kuten minulla. Ei rasvailusta ole pitemmän päälle juurikaan apua. :P Bebanthen on melkein ainut rasva josta on vähän apua mutta sekin on tavallisesti ollut vain hetkellinen helpotus ennen vitamiini kuurin aloitusta.

Onko täällä muuten muita käsityöihmisiä, kuin minä? Jos jollain on joku maailman helpoin ohje kutoa vauvalle haalari niin vinkatkaa tähän suuntaan. :) Nyt olen saanut valmiiksi kokonaisen setin poikavauvalle tuota haalaria lukuunottamatta; nutun, lapaset, sukat, housut ja kypärämyssyn. Yksi kaveri joka on raskaana tilasi jo minulta omalle lapselleen samanlaisen kokoonpanon. :P Että tästä harrastuksesta on muodostumassa kohta ihan oma sivubisneksensä. Ja mikäpäs siinä kun ei noissa yövuoroissa oikein muutakaan tekemistä ole.

jemsqq: Onkohan meillä nyt ovikset jotenkin etuajassa. Ku mietin tässä että viime kierrossa oviksen aikaan oli kans kaikenlaisia vaivoja ja nyt tässä kierrossa on ollut vähän samoja näin etuaikaisesti....esimerkiksi tuota alaselän ja nivusten särkyä. hmmph. Jännä muuten nähä tuleeko  meille tästä kierrosta yhtä pitkät. :D

Vuononvaltiatar; Totta turiset ja eipä mitään<3!

Edelia; Hmm, tai sitten olet raskaana, mutta sitä hcg:tä ei ollut vielä tarpeeksi silloin kuin teit testin..? Jännää :) Paljon tsemppiä!!

Mame; Nojuu ihmettelinkin, että missä oot :D Ja itsekkin täällä odottelen jo kovasti onko meillä sama kierto ja mitä samoja ''oireita'' meillä tulee, vai tuleeko yms.. ;) Ihmettelen kanssa tuota ovis hommaa.. On tää naisen kroppa ihmeellinen :D Ja kiitos, että perustit tuon yhteisön, kovasti sitä jo odottettu :)!

Täällä on niin vilkasta, ettei tämmönen hitaampiliikkeinen palstailija pysy millään mukana. Tais olla pari jännäilijääkin joille täältä plussia lähettelen++. Sitten tais olla melkein hilkulla ettei olis tullukkin jo pari plussaa, mut ei kuitenkaan :(. Pahoittelut kaikille, jotka on joutunu uuteen kiertoon...

Peikko83: Voimia tulosten odotteluun! Toivotaan että kaikki kääntyisi parhain päin. :)

Omaa: Kierto on venynyt malliin "mega". Toivon kuitenkin että ovis olisi jossain vaiheessa tapahtunut, vaikka ei ollakkaan kovin innokkaasti harjoiteltu mitn. Vielä olis n.10 päivää kiertoa jäljellä.

Omppuf ja kp 40 yk 9

Mahtavaa, kone päätti sammua yhtäkkiä juuri kun melkein sain kommentoitua kaikille *aargh* Noh, ei kun uudestaan.

omppuf, harmittelut megakierrosta :/ toivottavasti silti ovis on tapahtunut!

mame, kiva tuo uusi ketju, kiitokset! Kirjoitan sinne vielä tänään.

Edelia, mitkäs on tämän päivän tuntemukset? Jänskäillään sinun puolesta.

Peikko83, voimia tulosten odotteluun <3 Toivon kovasti, että se näyte on ok!

Melina, ehkä nuo aamuyöllä alkavat vois laskea seuraavaan päivään, en tiiä. Tärkeintä varmaankin, että tiedät miten oot laskenut, tai että lasket aina samalla lailla...

j3nni, mulla oli yhdessä kierrossa nännit vähän arat jonkin aikaa, mutta sitten putosin kyllä maanpinnalle. Ehkä tää kylmä sääkin voisi aiheuttaa tuommoista. Mutta toivottavasti sinulla siltikin olisi tärpännyt!

vuononvaltiatar, sinulla on ollut jännittäviä tuntemuksia.. Puuh puuh puuh plussaa sinnepäin!

Itselläni on nyt huomattavasti rentoutuneempi olo kuin tässä viime viikon. Eilen oli sen verran mukava ilta :) Ehkä stressi jäi taas vähäksi aikaa. Tuntuu, etteivät ne minun murheet nyt niin kamalan suuria olleetkaan. Vielä pitäisi pari päivää jännitellä, miten tässä kierrossa on käynyt. Tiistaina olisi se täti tulossa, tai jos ei tule, niin keskiviikkoaamuna sitten testaamaan...

omppuf ---- toivotaan että ovis tapahtui! elenna ------- Teillä alkaa sitten jännäys vuorostaan, toivotaan että täti pysyy pois!(: Täällä ei ole tätiä näkynyt, samaa rusehtavaa vaan.. Menkkakivut jäi eiliseen. Testi näytti negaa taas, ja tuntuu vähän uskomattomalta ettei testeissä näy jos raskaana olisin. Alan pelätä jos tämä onkin jotain muuta, ja oikeastaan (uskomatonta että sanon näin) alan toivoa sitä tätiä jo saapuvaksi ihan vaan että saisin mielenrauhan terveyteni suhteen ja pääsisin kohti uutta kiertoa. Soitan huomenna gynelle aikaa, josko selviäisi mitä tämä oikein on. Mites vuononvaltiatar????? !!! Täällä on odotettu koko aamu testituloksia :D

Tännehän on tullu tekstiä ei meikäläinen pysy perässä :)

J3nni, mulla ainakin pari päivää sitten kutisi nännejä ja esikkoa odottaessa kutisi niin että meinas järki lähteä.

elenna, vuononvaltiatar, edelia nyt on jännät paikat paljon plussa tuulia teille ja tietty kaikille muilekkin kuumeilijoille :)

omaa napaa, huhhuh aamulla tein testin ja kaks viivaa ilmesty toinen hieman hailakka mut erottu silti selvästi :) nyt laitoin miehen vielä apteekkiin hakeen sellasen digi testin pitää vielä varmistaa tulos kun ei meinaa millään uskoa omia silmiään.

Hetty, paljon onnea kahdesta viivasta :) Toivottavasti digitesti vielä vahvistaa asian selvällä suomenkielellä :)

Edelia, toivottavasti sun asiat selviää pian! Mutta älä nyt vielä heitä toivoa, jotkut ovat sanoneet, että testit on näyttäneet plussaa vasta viikon päästä kuukautisten poisjäännistä... Toivotaan parasta, tai ainakin, että homma selviää.

Onnea Hetty plussasta!! :) ihanaa!!
Ja kovasti puhaltelen täältä plussatuulia muillekkin!! +++  Onkohan vuononvaltiatar jo testaillut ?? ;)
Edelia.. kuullostaapa inhottavalta, kannattaa varmaan soitella huomenna, saat sitten ainakin ittelles mielenrauhan :)
Mulla nyt on jo viikon vuodellu, mut se johtuu tosta kkm lääkkeelisestä tyhjennyksestä.. ja voi jatkua hyvin vielä seuraavankin viikon..

Tää palsta on kyllä huippu emoticon !! Toivottavasti päästään kaikki pikkuhiljaa kuitenkin tonne odottajien puolelle emoticon

Omppuf; Harmittelut "mega" kierrosta!! :( Mutta toivotaan että ovis olisi sieltä silti tullut, tsemppiä!

Elenna; Hyvä että olet saanut hiukan rentoutua, sielläkin saadaan jännitellä jo.. Lähetän paljon plussia sinne !!+++

Edelia; En usko, että sinussa mitään vikaa on.. Tuohan voi olla ihan normaalia, mutta hyvä jos menet gynelle niin saat ainakin mielenrauhan :)!! Tsemppiä nyt paljon sinnekkin ja plussatuulia!

Hetty; Ooooi, varovaiset onnittelut sinulle!! Ihanaaemoticon Tule sitten heti kertomaan mitä digi näytti?

päivää väelle!

Meillä on ollut miehen kanssa verhojen ripustusaamupäivä :) Täällä on kp 31/28-35. Tein lupaamani testin aamulla ja puhdas nega tuli :( Näin viime yönä unta, että tulin raskaaksi :) Mutta sitten todellisuus taas iski :( Toki voi olla toivoa edelleen, mutta nyt ainakin nega tuli :( Olo on kurja ja tuntuu, etten jaksais enää pettyä... huoh...

Edelia; kiitos tsempeistä! Täällä forumilla vielä toistaiseksi saan hengailla : / Harmi, ettei sinunkaan tilanne ole selkiintynt :(

mame; kysyit noista käsitöistä... tykkäsin nuorempana nypläämisestä! nyt oon varmaan jo unohtanut, miten sitä tehtiin :) Nykyän tykkäisi tehdä ristipistotöitä jos vaan aikaa riittäisi :) Olen kanssa maalaillut jonkun verran :) On kyllä kätevää, että pääset tekeen vaatteita pikkuisille :) Ja kiitos tuon toisen juttelupalstan mein tiedoille! :) On tosi kivaa, että saadaan kaikkien tiedot sinne, niin sieltä on helppo käydä kurkkiis asioita uudelleen :)

jemsQQ;  ei tänne nyt ainakaan vielä plussaa taaskaan siunattu :(

omppuf; pahoittelut sinun piiitkästä kierrosta :( Kylläkait se ovis sieltä on ilmaantunut ;-)

elenna; on niin ärsyttävää, kun välillä jostain syystä onnistuu viesti häviimään... : / toivotaan, ettei menkat alkaisi sinulla! :)

Hetty; kiitos kannustuksesta! Vielä on vähän toivoa... onnea sulle haamusta! Ei muuta kuin uutta testia sitten kehiin :)

Isabell; mää en voi muuta kuin joka kerta ihailla tuota pentua tuossa sinun profiilikuvassasi! Söpö pikku pentu :)

Vuononvaltiatar; No hmph, toivoa on kumminkin vielä! Pidän peukut ja varpaat täällä pystyssä :)!!!

vuononvaltiatar -
harmi, kun tulikin nega :( tiedän, se on hirveä pettymys.. toivottavsti seuraavalla kerralla et joudu enää pettymään!! <3 toivon todella plussaaaa sinne!! Ja sullakin yksi km takana, niin kyllä sä ainakin raskaaksi tulet! Jaksamista :)
Kiitos, nyt tuo pentu on jo vuoden vanha :) Ja toivottavasti tuo sun uni oli enneuni ;)

vuononvaltiatar, pahoittelut negasta. :(

Minä täällä pohdin ollaanko me nyt tarpeeksi yritetty. Rinnasta ottaa ja pää täynnä räkää joten ajatus on kaikkialla muualla kuin petipuuhissa. Olen kyllä luottavainen siihen ettei paljoa enempää voi tehdä, uimarit sisään päivä ennen ekaa ovisplussaa ja toisena ovisplussapäivänä. Koska eka ovisplussa tuli perjantaina aamupäivällä luulen että lauantai oli se ovulaatio. Sen puolesta siis nappisuoritus...kai... Jotenkin sellainen olo että jos tulee nega niin syyllistää itseään siitä ettei väkisin harrastanut seksiä. Vaikka eihän tätä viitsi vielä kovin pakkopullalla tehdä, kun vasta yk2.

Yk1 meni meillä kyllä täysin puihin, yritettiin tuplasti kaksi päivää ennen limatulppaa, nyt kun tikutin limatulppa tuli vasta ekan ovisplussan aikana. Eli olisi pitänyt vielä yrittää. :( Noh, ainakin on oppinut tuntemaan kiertoaan ja oireita!

pahoittelut negan saanneille! eikun uutta yritystä putkeen.! ja niille, keille ei plussaa tullut eikä menkkoja vielä näkynyt - toivoa on! <3
ONNEA plussan saanneille!! : )

täällä nyt jännitellään kans.. olen sillä mielin että ovis mulla olis ollu kp 23 ja tänää (ÄLLÖVAROTUS) kun kävin vessassa tuli ihan sikana limaa, vähä joku limaklöntti jossa oli verijuovaa, aika läntti tulikin! Onko tämä nyt sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa?! taikka sitten on täti tulossa ja oon iha ulapalla kierrostani : D kp nyt 28... hmmmnn.

Voi mahoton, onpahan jälleen paljon luettavaa!! :-)
Yritin kahlata läpi suurimman osan ainakin, mutta niin monta sivua oli, että jotain saattoi mennä ohikin.
KAIKILLE PLUSSANNEILLE ONNITTELUT ja negan saaneille isot halaukset!

Minä jälleen kerran hämmästelen kiertoani... se on ollut jotain 21-28 päivän välillä. Edellinen kierto oli 21 päivää ja mikäli tämän hetkinen kierto (yk 4) pitää saman lyhyen pituuden, olisi huomenna se kp 21. Nyt on ollut pari päivää jotain epämääräistä, pientä rusehtavaa vuotoa... lieko sitten ennustaa tätiä? Jaa-a.... jotenkin vähän jo viskasin kirveen kaivoon, ettei tällä(kään) kertaa onnistanut. Vaikka jotenkin jännästi olo on ollut ihan sellainen, että nyt onnisti ja kyydissä saattaisi olla matkalainen.

Bongasin Raskaaksi 2012 jäsenien taustat -ketjun. Käyn sinne kirjoittelemassa jossakin välissä. :)
Oikein paljon plussatuulia kaikille!!! :))

Heip!

Omppuf: Pahoittelut täältäkin mega-kierrosta, mutta jos ovuloinnit on kerran ovuloitu voi olla että tärppääkin :) Plussatuulia sinne ++++

Peikko83: Hienoa että asia edistyy, kovasti tsemppiä sinne jatkoon :)

Vuononvaltiatar: Niin minäkin rupesin sitä miettimään että josko tuo kierto lasketaankin yleensä siitä yötä seuraavasta päivästä, joten tein galluppia ja monet kavereista laskiks sen samoin kun sinäkin sanoit. Joten näinpä taidan tehä minäkin, eli nyt vasta kp19...Ja ovis ilmeisesti oli eilen kun viiva alko vaalenemaan eilisen jälkeen..mutta on edelleen suht tumma..onko kokemusta siulla tai muilla siitä että kuinka nopeesti ovis plussan jälkeen se testi näyttää taas ihan haaleta..??

Edelia:
Toivotaan että se täti sieltä tulee jos on tullakseen tai sitten testiin reilu plussa :) Plussatuulia hirmuisasti!

Mame: Kiitokset kun perustit tuon perustieto forumin..:) Se tuli tarpeeseen kun ei oikeen muuten pysy kärryillä, ja huomasin muuten että meidän sekä toisten puoliskojen iät täsmää :D

Elenna: On tainnu käyä niin ettei tässä yitysaikaan oo ennen niin käyny et täti tulis yöllä..mut sitä ennen oon sen tainnu niin ajatella et seuraava päivä on se kp1. Ja niin taijan nyttenkin kun useimmat niin kuulema tekee :)

Victoria: Kysyisin sellaista että onko sulla käsitystä/ootko kokeillu et kuinka nopee toi ovis plussa lähtee sulla haalenemaan? Mulla eilen aamupäivällä tuli vahva plussa, eilen illalla ja tänään ihan pikkuriikkisen haaleempi viiva..aattelin et millonkahan se ovis sit ois ollu.. Kun mun käsittääkseni eiks se munasolu irtoa sen LH piikin seurauksena? Joten oisko niin et se ovis ois ollu eilen kun testi oli tummimmillaan vai vastako sit tänään vaik testi näyttä pikkusen vaaleempaa..miten oot sen itte aatellu? PALJON KYSYMYKSIÄ TAAS :D Ongelmana on kun testit loppu kesken niin ei enää voi tarkistaa mitä huomenna testi näyttäs, hmph!!! :)

J3nni: Voi, toivotaan että se on sitä kiinnittymisvuotoa!!!! :) Plussatuulia sinnekkin kovasti´++++++

Hetty: Toivotaan että haamu enteilee kunnon plussaa!!:) Varovaiset onnittelut jo!

-Melina ja uudessa valossa kp19/26-33 yk3 :) ja mahdollisesti nyt sit dpo1.. 

Takaisin