vuononvaltiatar
Sukkela juttelija
j3nni; en tiedä, voiko tuo nännien kutiaminen kertoa raskaudesta :) minun kohdalla ei varmaankaan. Minulla oli alkukierron paikkeilla muistaakseni pari päivää, että toinen nänni kutisi hirveesti. Ei auttanut, vaikka rasvaili tms.... ihme juttu :) toivotaan sen merkkaavan sinun kohdallasi pienokaisen alkua <3
jemsQQ; kiitos tsempistä <3 tämä forum on kyllä niin tärkeä voimavara :)
MarinaMelina; ei noista sivuista koskaan voi tietää, mitä uskoisi, kun joka sivulla toitotetaan eri asiaa. Tässä tapauksessa juuri tuota luteaalivaihetta : / Ja sitten vielä tuosta sinun kiertopäivästä tuon yöllisen vuodon suhteen; laskisin varmaan itse kierron alkaneen seuraavana aamuna. Jotenkin on vaan sellainen kutina :)
Peikko83; hienoa, että pääsitte naistenkliniikalla eteenpäin. Vaikkakin aina tuntuu pitkältä ajalta odottaa testivastauksia. Toivotaan, että vastaukset on hyviä :) Tsemppiä odotteluun! Harmittelut myöskin menkoista :(
jemsQQ; kiitos tsempistä <3 tämä forum on kyllä niin tärkeä voimavara :)
MarinaMelina; ei noista sivuista koskaan voi tietää, mitä uskoisi, kun joka sivulla toitotetaan eri asiaa. Tässä tapauksessa juuri tuota luteaalivaihetta : / Ja sitten vielä tuosta sinun kiertopäivästä tuon yöllisen vuodon suhteen; laskisin varmaan itse kierron alkaneen seuraavana aamuna. Jotenkin on vaan sellainen kutina :)
Peikko83; hienoa, että pääsitte naistenkliniikalla eteenpäin. Vaikkakin aina tuntuu pitkältä ajalta odottaa testivastauksia. Toivotaan, että vastaukset on hyviä :) Tsemppiä odotteluun! Harmittelut myöskin menkoista :(
!! Toivottavasti päästään kaikki pikkuhiljaa kuitenkin tonne odottajien puolelle
Tule sitten heti kertomaan mitä digi näytti?