Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Edelia, 
Itse ainakin olen testaillut ehkä paria päivää ennen kun mensujen pitäisi alkaa (hätähousuihin kuuluvaa sorttia kun olen), mutta varmimman (?) vastauksen saa kai silloin kun kuukautisten pitäisi alkaa, ellen ihan väärässä ole..

Pitäisi varmaan itsekkin vielä testailla, kun tosi tympeää tuon alamasun nippailu on, ja kun sitä epämääräistä vuotoa tulee. odotan vielä jonkusen viikon, odotan... Onneksi perjantaina on tohtorille aika niin voi asiaa siellä tarkemmin selvittää. :) 

Mukana täällä jänskäilen !! :) 

Ohoo, hirmusti tullut tekstiä tänne parissa päivässä emoticon Enhän mä pysy teidän perässä ollenkaan :D

Paljon onnea kaikille plussanneille!!

Täällä ei vielä mitään uutta, odotellaan, odotellaan.. :/

Tää teidän into kyllä tarttuu itseenkin vaikka ovista vasta odotellaan, oottakaan vaan kun itse oon tossa tilanteessa niin näppäimet vaan sauuhuaa ja jännitys on varmaan siellä astikin käsin kosketeltavissa :D

Tulkaa ihmeessä sit heti kertomaan miten kävi itse kullakin ! kovasti nyt plussapuhureita!! IIIK, mä kyllä jännitän taas teidän puolesta kuin omaanikin.. hassu kun olen :)

-Melina

Marusia; Tule sitten kertomaan jos päätätkin ennen perjantaita testailla :)!

Pepalle tsemppiä odotteluun, se on ehkä tylsin aika kierossa kun ovista odottaa jos siis sitä odotat, en ole varma :D

MarinaMelina; Hehhe, innolla odotan sitten kun sinulla on jännät päivät lähellä ;) Ja minäkin tulen kyllä kertomaan heti miten kävi siinä apteekin testissä, kunhan ensin apteekkiin saakka pääsen :)

Tämä on kyllä niin hyvä kun tälläinen palsta on keksitty, missä saa muiden kanssa purkaa tunteita. Varsinkin tähän asiaan liittyen.. Ei nuo miehet jaksaisi jokapäiväistä vauva-höpinää kuunnella :D Ja minullekkin tuli heti paljon parempi mieli siitä digitaalisen negasta kun tänne pääsin avautumaan :)!

JesmQQ: Niinpä! Tää on kyllä paras keksintö vauvakuumeiselle :) Kun kyllä miehet varmaan sen oman osansa jaksavat mutta liika hössötys menee varmaan yli hilseen, ainakin tuo oma mieheni ei ihan kaikkea edes ymmärrä vaikka kuinka moneen kertaan selittäs :) ja kun ei oikeen ole kavereita samassa tilanteessa, kaksi on jo kohta lasketunajan tietämillä ja niillä on omat kuvionsa ja yksi ois samassa vaiheessa kun minä mutta ovat yrittäneet jo ainakin 6 vuotta tuloksetta joten en kovinkaan paljon hänelle halua/viitsi hehkutella tai kuumeilujani toitottaa, kuitenkin tiedän että hänelle nämä asiat todella arkaluontoisia ja hän on niihin jo aikaa sitten omalta kohdaltaan väsynyt :(...Tämä paikka on kyllä ollut päivieni pelastus, varsinkin kun tämä alkukierto niin pirun tylsä aina ovulaatioon saakka:)

Pepa: Niin jokos olet oviksen pongannut vai missä mennään ? :)

Marusia: Tervetuloa!!:) ja kerrohan sinäkin kuinka siellä testin kanssa käy! Tsemppiä ja plussaa sinne!! +++++

Edelia: täällä ollaan jännityksessä mukana, itse varmaan testaisin joo...en malttas olla testaamatta:) Plussaa sinnekkin kovasti!!  ++++++

-Melina kp16/26-33

Hui ihanan tarttuvaa tää jännittäminen täällä! Huomenna sit kohtalotoverit tehään ahkerasti niitä plussatestejä! :D

Mittasimpa äsken kuumeen kun tuntui vähän viluiselta olo ja oikeestaan pari viime viikkoo oon ahkerasti aivastellut. Lämpöä oli sitten 37,2 tavallisesti 36,5. Tiedä sitten onko flunssaa vai jotakin muuta tulossa. :)

Niin ja koska olen maailman malttamattomin ihminen niiiiiin....tein tossa vähän aika sitten uuden testin ja....tuli oikee haamujen haamu. Edellistä hailakampi mutta miehenkin silmin nähtävissä oleva. Voi ku huomisaamu tois tullessaan oikeen selkeen ja tumman plussaviivan!

Iltaa naiset! :)

täällä ollssn kotiuduttu pitkästä päivästä kotio :)

omppuf; onhan plussailu mahdollista vaikkei oireissa uikaan :) Se olisi kyllä ihana lahja se raskautuminen; LA olisi samaan aikaan, kun parhaalla ystävälläni oli vuosi sitten. Sitten meidän vaaveille tulisi aika lailla tasan vuoden ikäero :) hienoa, että lääkärissä tuli käytyä! Harmi vaan enempi kurjista uutisista :( höh!

mame; harmittelut negasta! :( harvemmin tosiaan noihin roskishaamuihin on luottamista... noista kuvista tunnistan omalta näytöltä lähinnä vain tuosta sinisestä kuvasta tuollaisen viivantapaisen... mutta odottele tosiaan vähän aikaa ja katso sitten uudestaan :) muoks vielä, onnea haamujen haamusta. Ei muuta kuin aamulla uudestaan :)

jemsQQ; kiitos kanssa kannustuksesta :) katsotaan yt, miten tässä käy :) harmittelut negasta :( Olin jo niin varma, että nyt siulla onnisti! : / Mutta ainakin pääset heti tikutteleen jo ovista :) jos jotain positiivista...ja erittäin kiva, että koet tästä forumista olevan hyötyä ja lohtua :)

Edelia; jos meikällä olisi normaali 28 päivän kierto, voisin perjantaina testailla. Mutta usein kierto on nyt ollut 31 tai 32 pv. Joten näin ollen testailen ehkä vasta sunnuntaina tai sitten maanantaina aamulla. Mitä sitten tapahtuukin :) kysyit noista apteekin testeistä.. itellä ei ole kokemusta, mutta eikös ne taida vähän halvempia ehkä? En kyllä tiiä :) sitten kysyit, kuinka usein ollaan testailtu.. itse olen aikaisintaan testaillut 4pv ennen menkkojen alkamista, kun oireita tuntui olevan :) :) Empä kyllä ollut raskaana : /

MarinaMelina; kiitos kannustuksesta :) Aina sitä tulee vaan pakosta jännäiltyä kierron lähestyessä loppua :)

Marusia21; tervetuloa mukaan! :) minulla on aina ollut niukaa tuo valkovuoto, joten en ainakaan itse huomannut tuollaista. Mutta jokaisen kehohan toimii eri tavalla :) harmittelut teillekin jo pidemmästä odottelusta :(

PePa; täällä on lähtenyt keskustelu kulkemaan todella rivakasti :) Päätin itsekin, että täytyy kommentoida useammin kuin kerran viikossa, ettei tule koko palstan sivun pituista tekstiä :) :) Teillä siis odotellaan ovista vai onko ollut jo :)

Täällähän on oikea kuumeilubuumi meneillään! Toivottavasti se muuttuu vauvabuumiksi syksyllä :) Käyn vähän väliä lukemassa, mutta ei pysty kirjottelemaan ihan niin usein... Onnittelut jo plussanneille, ja onnea matkaan!

Pahoittelut niille, ketkä ovat joutuneet pettymään :/ Mutta jatketaan yritystä! Ja peukut pystyssä mamelle ja muille, ketkä aikovat testailla lähiaikoina!

Täällä on fiilikset menneet tällä viikolla laidasta laitaan, mutta elämäähän se vaan on. Ja elämästä taitaa johtua, tuskin sen kummempaa enteilee. Viikonloppuna tuli kyllä ihan sellainen fiilis, että nyt olisi vaikka voinut tärpätä, mutta ehkä keksin sen itse, uutta vauvakirjaa lukiessa. Se oli ihan mukava olotila kuitenkin. Joissakin kierroissa sitä taitaa vain olla vähän toiveikkaampi kuin toisissa. Aiemmin mulla on myöskin öisin herätessä ollut täysin varma olo, että en ole raskaana, vaikka illalla olisi kuumeillutkin. Nyt en ole pystynyt yölläkään olemaan ihan varma siitä. Eli tässä teille klassisia kuviteltuja oireita aiheesta "selittämätön tunne". Mitään oikeita oireita ei taida olla, kiitos vuononvaltiatar kysymästä. Mitkäs sulla on fiilikset/oireet? Minun pitäisi viikko vielä odotella. Täti iskee aina niin varoittamatta kylään. Ensi tiistaina se varmaan taas tulee. En kyllä yhtään haluaisi yk7:lle, ja työpaikassakin jaksaisi olla paremmin, kun tietäisi, että joskus on luvassa jotain muutakin elämää...

Tsemppiä kaikille! Katse valoisin mielin tulevaisuuteen :)

Taidanpa kertoa teille vielä, että huomenna pitäs mennä lääkäriin. Lokakuussa sairastetusta VTI:stä jäi lievähköjä jälkioireita, joiden muka piti "ajan kanssa mennä ohi". No ei ole mennyt. Toivottavasti nyt saisi sitten jotain lääkitystä siihen, vaikka bakteereita ei edelleenkään löytyisi. Jostain kai ne oireet johtuvat.

Kaikille vinkiksi, että vauvantekopuuhien jälkeen pesulla ja pissalla käymättömyys ei ehkä ole se kaikista fiksuin tapa edistää raskaaksi tulemista. Jos ne siittiöt eivät heti tai vaikkapa vartin makailulla pääse kohtuun asti, niin eivät kai ne sen jälkeenkään enää sinne mene, vaikka pysyisi koko yön jalat katossa. Pahassa tapauksessa sen sijaan voi saada ton VTI:n, mikä on ikävä vaiva.

Ohhoh, tännehän on tullut todella paljon tekstiä!!

Pahoittelut negan saaneille ja onnittelut plussanneille!!!! :)

Minä edelleen elän tässä odottelu vaiheessa... tuleeko täti vai ei... tietenkin toivon että ei! :)
Teidän juttujen lukeminen saa päälle varsinaisen kuumeiden kuumeen ja iloisen mielen! Hihhih, tuli jotenkin ihan perhosia vatsaan, jos sitä vaikka olisi tällä kierrolla tärpännyt! Iiiik, ei jaksa odottaa! :-D

Mutta ei minulle tämän ihmeempiä, nyt unille! :)

Heippa!

Taidan liittyä joukkoonne tänne kuumeilijoiden puolelle! :)
Mulla keskeytynyt keskenmeno todettiin np ultrassa viime viikolla, pohjaton suruhan siitä tuli, mutta yli on päästävä..

Lääkkeellinen tyhjennys aloitettiin heti ja edelleen vuotelua.
Kolmen viikon päästä lääkäriin jälkitarkastukseen, ultrataan kohtu ja katotaan et kaikki on ok :) Maanantaina jouduin käymään polilla pienen ongelman vuoksi, ja ultrattiinkin sitten samalla.. kohtu on onneks hyvin tyjentyny! Ei tarvi kaavintaa!

Nyt sitä jälkitarkastusta odotellaan.. josko lääkäri näyttäis vaikka vihreetä valoa uuden yrityksen suhteen!! Vauvakuume on kova!!

Jotenkin nyt niiiiiiin tyhjä olo.. kun eli jo pari kk tta siinä luulossa, että mahdollisesti heinäkuussa syntyy pikkuinen, mutta toisin kävi.. iskuhan tuli siinä ultrassa vasten kasvoja. Ei ollut mitään keskenmenon oireita ( vuotoa, kipua.. ) vaan raskausoireet jatkuivat, vaikka pikkuisen sydän oli lakannut lyömästä viikolla 9, ei vaan ollut tullut normaalina keskenmenona ulos, vaan jäänyt elottomana kohtuun.

Parempaa onnea toivon seuraavalle kerralle <3 ja teille kaikille muillekkin plussatuulia :) !! Ajattelin huomisen vapaapäivän kunniaksi lueskella tätä palstaa läpi.. niin päsen paremmin sisälle tänne! Ihanaa, kun tälläinen on olemassa :)

Marinamelina; Niimpä, sama homma täällä :D Enkä usko että tuo jokapäiväistä vauva-höpinää jaksaisi kuunnella, vaikka innokas tän suhteen onkin :) Kaverillasi on kyllä todella pitkä prosessi ollut :(  En minäkään tuossa tilanteessa menisi tosta noin vaan hehkuttamaan näillä jutuilla.. emoticon

Mame; Minullakin on ollut lämmöt hiukan koholla tässä viimiset 2vk, hmm ollaan kyllä niiiin kohtalotovereita! Oioi, ihanaa.. Toivottavasti huomenna se siitä vahvistuisi enemmän ja ylihuomenna olisi oikeen kunnon plussa jo!! :)

Vuononvaltiatar; Eipä mitään :) Nojuu, mutta ajattelin nyt sen apteekin testin huomenna tai ylihuomenna hakea ja toivotaan parasta, pelätään pahinta..

Elenna; Puhallan paljon plussatuulia sinne! ++++ Toivottavasti sinäkin 9kk päästä oman nyytin saat :) Ja pahoitteluni VTI:n sairastamisesta.. En ole itse edes koskaan tuollaisesta kuullut. Mutta kiitos vinkistä!

-Muru-; Kamalaa tuo odottelu kun ei voi tehdä mitään.. Mutta toivottavasti sinäkin nyt plussan saat!! Tsemppiä :)

Isabell; Tervetuloa joukkoon! Ja pahoittelut km:sta ja ISO voimahali sinne :)! Hyvä että jaksat olla positiivinen, tuollainen on kyllä harmillinen juttu.. Itsellä on ollut varhainen km ja meni kesken n. rv 8 vaikka niin vähän aikaa "sain" olla raskaana, niin kyllä siinä kerkesi jo tulevaisuutta miettimään ja pohtimaan kaikkea.. Kerkesin jopa yhden potkupuvun ostamaan kun oli niin hieno :D Ja niimpä onneksi tämä on keksitty, tulee aina parempi mieli kun saa tänne purkaa tunteitaan/oloaan.

Omaa; Piti vielä tänne tulla kirjoittamaan kun en unta saa, jotenkin paha olo ja mahassa nippailee.. Hmm, toivottavasti se tarkoittaisi vain hyvään vaikka aamulla kaiken toivon heitinki jo pois.. Nyt nukkumaan!!

Huomenta väelle! :)

Huomenissa aikaisintaan täällä voisi testailla/täti ilmestyä... huoh. Jospa kulutan kaiken vapaa-aikani lukemalla tai katsomalla leffoja, että mieli pysyy muualla ;-)

elenna; itsella onneksi epäilyttäviä oireita ei oikeen ole myöskän ollut.. ehkä rauhoittaa mieltä.. Muutamissa viime kierroissa olen ollut jopa vakuuttunutkin raskautumisesta, jolloin täti on musertanut mielen. Ehkä siis ihan hyvä, etten hypi onnesta täällä oireiden takia :) Kiitos kysymästä :) Tuosta sinun vinkistäsi: itse yleensä menen vessaan puolen tunnin sisällä jos tarvetta vessaan. Tietty saatan alkaa myös nukkumaankin :D Tottahan tuo sinun kirjoittamasi on! :) Ja tsemppiä huomiseen lekurikäyntiin :)

-Muru-; tsemppiä sinulle siellä, toivottavasti täti lähti kiertää kävellen maailmaan pitkäksi aikaa :)

Isabell; tervetuloa mukaan! :) Ensinnäkin suuret pahoittelut keskenmenosta! Voimia <3 Onneksi lääkkeellinen tyhjennys riitti, ettei tarvinnut kaavintaan lisäksi lähteä. Toivottavasti saatte pian siunauksen jatkaa yrittelyjä :)

jemsQQ; kaikkein kaamein hetki on tehdä se päätös, että nyt teen testin. Siinä täytyy niellä se pelko, että yksi viiva vaan tulee... mutta tosiaan toivotaan parasta! :)

Täällä siis odotellaan ihan mitä merkkiä vaan ihan mistä vaan :D Ovista, tätiä, plussaa.. kaikki on tervetulleita, kunhan vaan jotain edes ettei käy taas niinkuin viime kierrossa että venyy ja venyy eikä tätiä näy ja negaa tulee vaan testeihin :(
Mitään ovista en oo tikutellu enkä sitä yleensä mistään oireistakaan osaa bongata, eli mennään vaan tuuripelillä ja yritetään pupuilla mahdollisimman usein. Ei vaan ole niin helppoa kun on kaksi pientä lasta ja vuorotyö, eilenkin nukahdin sohvalle kun odottelin että lapset nukahtaa ja päästään isännän kanssa hommiin, jäi sitten hommat välistä :/ :D
Parempi onni tänään ;)

jemsQQ Oon kyllä niin samaa mieltä että on kyllä niin ihanaa että tälläinen palsta on olemassa. Vaikka en itse kovin usein ehdi tänne kirjoitella niin kuitenkin käyn lähes päivittäin lukemassa. Tulee niin hyvä mieli lukea että on muitakin ihmisiä samassa tilanteessa. Meilläkään mies ei kovin pitkään jaksa mun ovis/plussa/täti pähkäilyä kuunnella, eikä oikein sellaisia ystäviäkään ole jotka ymmärtäis.

Muutenkin tuntuu että jotkut ihmiset lähipiirissä on sitä mieltä ettei mun edes enää pitäisi tälläisiä asioita kuumeilla kun on jo kaksi lasta, ja ettei mulla edes ole lupaa olla surullinen siitä ettei tärppää. Siksi ei pahemmin näistä asioista tule kenenkään kanssa puhuttua :/

mame Onnea haamusta! Toivotaan ja pidetään peukut ja varpaat pystyssä että haamu tummenis ja voitaisiin onnitella kunnon plussasta :)

vuononvaltiatar Sinullakin siellä taas jännät ajat käsillä. Toivotaan että vihdoinkin teilläkin tärppäisi. Paljon plussatuulia sille suunnalle siis! <3

Isabell Tervetuloa mukaan! Pahoittelut keskenmenosta, toivottavasti ette enää koskaan joudu kokemaan sitä uudelleen <3 Voimahali minultakin :)

Kaikille muillekkin jännääjille emoticon  ja paljon plussatuulia! Ja olisipa huippua jos tämä olisi se vuosi joka toisi meille kaikille sen rakkaimman <3

Tervehdys!

Ehdin eilen vain lukea, kun oli tullut niin paljon viestejä:)

Ehditkö vielä tehdä uusinta testiä Jemsqq? Toivon kovasti, että näyttäisi plussaa++++

Marusia: Siitä hailakasta valkovuodosta olen kuullut, että se voi hyvinkin olla kiinnittymisvuotoa, mutta eihän niistä koskaan tiedä. Toivotaan, että oli. Tuliko se selkeästi ovulaation jälkeen?

Mulla on meneillään kp 25/27-30 ja aamulämpö on ollut nyt n.37.1 jo monena aamuna.Samoin, kuin Mamella, yleensä lämpö on n.36,5  Ja parina päivänä on ollut koko ajan nälkä. Olen todella toiveikas varsinkin, kun endo just leikattiin, mutta pelottaa, että on taas valeoireita. On ollut myös pientä nippailua aina vähän väliä molemmilla puolilla. Meillä siis yritystä takana n 9 kk ja olen 31v. ja sairastan endometrioosia. Mulla on noiden testien kanssa sillai, että aion tehdä testin vasta, kun menkat ovat myöhässä tosta 30 pvä:stä, koska yhden viivan pettymys on mulle vaikeampaa, kuin odottaminen ja alan aina arpomaan, että näkyykö jo testissä. Jos tulee enemmän oireita niin sitten testaan varmaan aiemmin, mutta nyt täytyy jaksaa vaan odottaa...

Olen samaa mieltä, että mahtavaa, kun voi tänne purkaa omaa tilannetta ja lukea muiden samassa tilanteessa olevien tuntemuksia. Mä en kans hirveästi miehelle avaudu, kun se alkaa muuten stressaamaan...

Tsemppiä kaikille yrityksiin ja peukut on pystyssä testailijoille++++

Pepa, sun tilanne kuulostaa jotenki tutulta, että täti, tai plussa olisi enemmän kun tervetulleita, niin monesti päässy testaileen ja ollut ihan varma että NYT tulee plussaa ruutuun, mutta ei. :( no, tässä varmaan pääsee itse testailemaan viikon sisällä, Kp tänään 33, ja kierrot ollut nyt sellaista 44-45 pvä. :/ Ja virkkuli: ovulaatiosta en tiedä, mutta jos noilla kiertopäivillä mennään, niin saattaisi olla että ko. vuoto olisi tullut ovulaation jälkeen, jos sellaista on edes tapahtunut.. mutta kovasti alan olemaan pessimisti jo näissä, kun samanlaisia oireita ollut kun edellisissäkin kuukausissa, mitä olen testaillut negoja. mutta ei saa luovuttaa!! :-) Jospa meille kaikille pluss pärähtäisi, mahd pian! :)

Kiesus mikä määrä tulee tekstiä parissa vuorokaudessa :S Jotenkin ei eilen jaksanut käydä edes kurkkaamassa kun työpäivä venyi 8 tunnista 13 tuntiin :D
Ihan pikaisesti nyttenkin vaan pläräsin tekstit läpi luen ne paremmin kun aivot taas jossain toimintamoodissa.

omppuf kysäisit siitä mun kierrosta. Kyllä se tähän asti on nätisti hillunut siinä 30 päivän molemmin puolin. Ei siis kellon tarkka, mutta jokseenkin ennakoitava. Nyt on vissiin täti talviunilla. En saanut mitään lääkettä vielä. Seurataan tilannetta ja jos ei nyt meinaa millään täti tulla niin sitten aletaan ensin napsia verikokeita ja sitten siitä etenemään. Katselen tässä jonkun aikaa ja sitten olen yhteyksissä hoitsuun jos tarve vaatii. Toivottavasti ei vaadi.

++++PLUSSATUULIA++++

Huomenta kaikki ihanaiset.

Vuononvaltiatar; Oioi, sielläkin on jännät paikat jo.. Toivottavasti sinäkin sen plussan saisit nyt viimein testiin :)! Niimpä, ajattelin tänään hakea sen testin ja huomenna sitten tehdä.. Iik :D

Pepa;  No toivottavasti täti ei ainakaan tule ja pysyisi poissa! Harmi että eilen hommat jäivät välistä, toivotaan että tänään olisi parempi onni :) Eikä se minun mielestä tarkoita jos on jo lapsia etteikö niitä saisi vielä kuumeilla ja saat olla ihan yhtä harmissaan kun testiin nega tulee vaikka sinulla jo 2lasta on!! Paljon tsemppiä sinulle ja plussatuulia!!+++

Virkkuli; En ehtinyt, kun en eilen kerennyt ostamaan testiä, mutta tänään käyn sen hakemassa :) Sinullakin kuullostaa lupaavalta nuo oireet! Toivottavasti johtuisi ihan muusta kuin tädistä ;) Tsemppiä sinnekkin!

Perhoska; Se on kyllä totta, jos et päivään käy niin tekstiä on tullut jo niin paljon ettet perässä pysy :D Siksi itsekkin olen vähän useammin ruvennut täällä käymään. Kiva työpäivä eilen sinulla, huhhuh.. Miten jaksoit? Kahvin voimalla? :D Tuli varmaan hyvin uni kun kotiin pääsit :)

Mame; Joko olet testannut, miten kävi? :o

Täälläkin lähettelen paljon plussatuulia kaikille ketkä ovat testaamassa!++++ Ja paljon tsemppiä kaikille :)

omppuf: Kiitos! :)  Laskurin mukaan LA olis 21.09 :) 

marusia21: Minulla ei ainakaan ennen plussaa tullut minkäänlaista vuotoa. 

Edelia: Minä hätähousuna testasin kanssa kaks päivää ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa CB:n testillä johon tulee +/- ja sain melko vahvan plussan. Kauempakin huomas että kyllä siinä plussa on :) 

Ihmettelin sitä että miten aikasiin minulla oireet alkoi. Jo viime torstaina (kiinnittymisen aikaan?) alkoi etova olo ja sinä yönä piti miettiä että juokseeko vessanpönttöö halailemaan. Sitten onkin juostu koko ajan pissillä! Mahassa muljuilua ja hengästymistäkii on esiintyny. Ja toissapäivästä asti tissit ollu "oudon" kipeet.

Jos olis se nega tullu niin olisin kyllä tippunu kovaa ja korkeelta. Kaveri kyllä yritti tiputtaa minua tiistaina maanpinnalle sanomalla että kuitenkii kuvittelen vaan kaiken, mutta eipäs onnistunu :) 

Mutta eipä tätä oikein vielä todeks meinaa uskoo.. Mietin että pitäiskö käydä kuitenkin vielä ostamassa parit testit :D

Oon-; Paljon onnea vielä plussasta ja paljon tarrasukkia, että pysyy koko matkan mukana!!! Oioi, ihanaa<3 Ja uskon että vielä tuntuu aika epätodelliselta, käy vain ihmeessä ostamassa lisää testejä jos mietityttää, niitä plussia on kiva aina katsoa siitä testistä, varsinkin vahvoja sellaisia! :)

Takaisin