Raskaaksi 2012

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa kaikille! Nyt tarvittais apuja. Mulla olis menkkojen pitänyt alkaa eilen, mutta ei ole kuulunut. Alavatsaa on nippaillut neljä päivää ja aivan järjetöntä painon tunnetta on myös. Aikaisemmissa (keskenmenneissä) raskauksissa ei ole ollut näin vahvoja tuntemuksia tässä vaiheessa. Olen tehnyt kaksi testiä, yhden kolme päivää sitten; nega ja tänään aamulla tein toisen; nega kai sekin. En tiedä menikö testi jotenkin pilalle, koska ikkunaan tuli alas poikittainen viiva, jota ei varmaan pitäisi olla. Onko muilla kokemuksia CB:n plus-testeistä? Itselläni ne ovat näyttäneet vähän mitä sattuu.... Laitan vielä kuvan aamuisesta testistä.

http://aijaa.com/004009333310

Ansku92: CB:n testiin tulee joko plus (+) tai tuossa testissäsi oleva poikkiviiva eli miinus (-). Vähän hölmö testi siinä mielessä, ettei ole yhdenmukainen perinteisten raskaustestien kanssa.

Onnea Olivelle plussasta! :)

Mä en saanut vielä eilen postissa ovulaatiotestejä. :( Pitäisi jo tänään alkaa testaamaan, joten vähän nyt harmittaa. Onneksi mulla on ovulaatio vasta kp15/16, mutta ahdistus, kiire tulee!

Heippa kaikille!

Täällä on menossa kp 11/28-30 ja suuresti hämmästelen eilisiä ja tämänpäiväisiä ovistuntemuksia (alavatsaa nipistelee oikealta puolelta, alaselkää kolottaa, vatsaa turvottaa...). :O Eihän ovis nyt näin aikaisin voi tulla kun kierto ei vielä ole edes puolessa välissä? Tosin tuosta kierrosta en mene aivan takuuseen, koska pillerit jätin vasta joulukuun alussa ja ensimmäinen yk menossa. Tiedä sitä sitten miten sekaisin tuo kierto on vuosien pillereitten syönnin jälkeen...

Enhän tätä oviksen ajankohtaa muuten miettisi, mutta kun tuli pupuiltua miehen kanssa tuossa lauantaina ja nyt on sitten ovis (jos tämä nyt on sitä eikä muuta kropan temppuilua). Pitänee jatkaa pupuiluja reippaasti tällä viikolla. (: Kierron loppuun on vielä aikaa, joten voisin vaikka pikakelata oman kiertoni tämän kuun loppuun. Mutta jännitystä elämään ja onpahan kerrankin jotain mitä odottaa.

Onnea Olive2011 ja JemsQQ!!

Edelia: aika jännä yhteensattuma :) täällä ainakin jännätään. Viimme yönä unessa synnytin niin tosissaan et mieskin heräs imetteleen ku polvet koukussa puhisin :) ihan älyttömiä unia ruvennu näkeen, hassua et esikoista oottaessa en nähny yhtään vauvaunta nyt sitte taitaa tulla senkin eestä.

airelle, mulla tulee oireita jo viikko ennen ovista... Onneksi oviksen aikana limat paljastaa. Vähän kypsää tää touhu mutta ainakin tietää että tapahtumassa on. :D

Heipsan. Hui, olipas tullut taas paljon viestejä :)

Hetty; Tervetuloa! :)

Perhoska;
Toivotaan näin! Ja toivotaan ettei tämä ole mikään kohdunulkoinen jos siis olen! :/

Olive; Paljon onnea plussasta!! Ja paljon tarrasukkia mukaan

Edelia; Juu ajattelin tuolla Cb:llä testata vielä tänään :) Vielä en ole uskaltanut :D

Vuononvaltiatar; Hihi, täällä kans! Tulen sitten heti kertomaan ;)

Victoria; Toivotaan että ovistestit sinulle huomenna tulee!

Joo tiedän, että on nega, olen tehnyt noilla testeillä kolme plussaakin aikaisemmin. :)) Mua vaan ihmetytti se poikittainen viiva tuossa ison ikkunan alareunassa. Ei näy niin hyvin kuvassa, kun oikeasti. Ja missä mun menkat on. Ne ei on aina alkanut tasan sillon kun on pitänyt. :/

Ansku; Harmittelut negasta, jos siis oisit halunnut siihen plussan! Ja jospa olet stressannut tai murhehtinut paljon sitä että missä viipyy niin silloin ne yleensä myöhästyy vähän.. Itselläkin on ollut joskus jopa yli kuukauden myöhässä ja monta negaa siinä kerkesin tekemään.. :/

Kyllähän se kannattaa sitä vaavelia yrittää ihan ovulaatiosta riippumatta:) Kun mulle on monta kertaa sanottu että kuukautisten aikana ei voi tulla raskaaksi ym, niin tässä sitä ollaan elävänä todisteena siitä että kyllä voi:) edelliset menkat alkoi 27.8.11. ja ultran mukaan olen tullut raskaaksi 28.8.11. :) ja muistankin tuon kerran vielä :D.. mutta siis tosiaan, kannattaa yrittää ihan muulloinkin:) Tsemppiä ja kärsivällisyyttä kaikille! :)

Kyllä on tullu tekstiä! :o
En nyt millään pysty kaikille kommentoimaan kun on monta sivua jutskailua..
Mut oon samaa mieltä kun mame noista pillereitten jakamisesta. Ei niistä oikeesti kerrottu paljon mitään (oikeen suositeltiin parhaana vaihtoehtona) Ja koska olin 16?? Niin sitä harkintakykyä ei kauheesti vielä sillon ollu.. voi oispa aikamatkustus keksitty.
Onnittelut jemsQQ:lle ja Olive2011:lle plussasta! Tarrasukkia molemmille, toivottavasti saatte sitten syyskuussa nyytit kainaloon :)
Tervetuloa mukaan Virkkuli ja Hetty! Mun äiti sairastaa endoa, sillä on kuulemma aina ollut se ja meitä sisäruksia on 7. Toivoa siis on :).
Josma: Muuttakaa ihmeessä isompaan, varsinkin kun perheenlisäystä on suunnitteilla.. me asuttiin tytön puolivuotispäivään asti n. 40 neliön kämpässä ja tuntu että seinät kaatuu päälle.. sitten ostettin oma kolmio n70 neliöö ja hyvin sopii tyty, koira, kissa ja me vanhemmat :)
Vuononvaltiatar: Laskurisi mukaan sulla näyttäis olevan jännät päivät edessä?! :) Puhaltelen siis plussatuulia +++
Perhoska: Toivotaan et "tuomiossa" kävis hyvin!
Victoria: Mulla on ratkaisu ovistestipulmaasi :). Pupuilette joka päivä siihen asti kun testit tulee, ei mene ainakaan tilaisuus hukkaan ;D.

Napailua: Ollaan harjoteltu pitkästä kierrosta huolimatta melkein jokatoinen päivä :D:D ei näytä kumpaakaan haittaavan, vaikka tuskinpa nyt tärppää kuitenkaan. Haluisin jo siirtyä uuteen kieroon tai vielä parempaa plussanneisiin ;D Mutta ei niin ei, näyttäis taas menevän samaa kaavaa kun ennen esikoista. Hommasin salikortin et sais muuta ajateltavaa välillä :D:D

Omppuf ja kp 36 yk 9 (vieläkin)

Omppuf; Joo itsekkin huomasin että paljon oli tullut tekstiä vaikka vasta eilen illalla viimisen kerran kirjoitin :D Ja kiitos, haluaisin vielä tänään testata uudelleen, mutta en tiedä miksi se on niin vaikeaa.. Huomenna sitte soitto varmaan neuvolaan jos siis testi vieläkin plussaa näyttää. Haha, hyvä vaan että olette harjoitelleet sitä ei voi koskaan tehdä liikaa ;) Toivottavasti kumminkin vielä plussaisit ja täti pysyisi poissa! Minäkin haluisin salikortin, mutta yksin en haluaisi lähteä sinne.. Voisi vähän näitä kiloja karistaa :D Ja siinä saisi kyllä ajatuksia vähän muualle, mikä tekisi varmaan hyvää! :)

Hirmusesti Onnea Olivelle!!!

ON: Tuomio tyrmäsi kaiken toivon. Kierto vain sekaisin ja nyt sitten vain odotellaan että täti vihdoin ja viimein paukkaisi paikalle. Mieli hieman maassa, joten en nyt jaksa enempiä turista.

Uusille tervetuloa!
Plussanneille onnittelut!
Neganneille ja tädin vierailuista kärsiville pahoittelut!

Kävin sitten ostamassa suomalaisen vauvakirjan suomalaisesta kirjakaupasta, eikä ollut kuin 29,95 ja periaatteessa vielä ilmainen kun hyödynsin lahjakortin sen ostoon. :) Vaikuttaisi näin pikaselauksella tosi hyvältä opukselta. Lankoja myös haettu lisää, jotta saa tulevina yövuoroina töissä kutoa vauvanvaatteita.

Täällä meneillään kp 4/30-37. Eli se kaikista typerin vaihe. Menkat sitten jatkuneet tänäänkin edelleen tosi niukkoina ja kivuttomina. Ihmettelen sitäkin ettei ole pänninyt yhtään niin paljon kun tavallisesti. Tosin voi olla valon lisääntymiselläkin vaikutusta. Ei tule masisteltua niin paljon. :) Jostakin muuten luin sellaistakin, että kesällä ja keväällä olisi valon lisäntymisen vuoksi helpompi tulla raskaaksi. Tiedä sitten kuinka pätevää tietoa, mutta toivottavasti asia näin on ja pian täällä on plussanneita paljon. :)

Perhoska; Hmph, pahoitteluni. :( Ja paljon jaksamisia! Toivottavasti sitten ensi kierrosta :)

Mame; Edelleen siis sinulla vuotoa ja niukkoina pysynyt :o Hmm.. Olen itsekkin miettinyt tuota vauvakirjan ostoa, mutta vielä en ainakaan sitä ole hankkinut :) Minäkin olen kuullut tuosta kesällä ja keväällä että helpompi tulla raskaaksi kun enemmän valoa, aika outoa että se jotenkin siihen vaikuttaisi, mutta ei sitä koskaan tiedä ;)

airelle; toki kierto voi olla erilainen kuin ennen pilsuja :) kyllähän ne kuulemma jossain kohtaa normalisoituu :)

Hetty; huh mitä unia näit :) toivottavasti ovat enneunia :)

jemsQQ; ei muuta kuin onnea testaamiseen :)

Ansku92; aa, oliko siin testissä alareunassakin joku viiva.. sellaista en kyllä nähnyt :(

Lindaw; sinullapa todella kävi erikoisesti :) onnea siitä :)

omppuf; kiitokset plussatuulista :) todella plussailua toivon, mutta ei sitä aina vaan voi olla varma :)

Perhoska; harmittelut sinulle tuomiosta :( Jaksamisia!

mame; oot ihan oikeessa.. kierron alku on niin puuduttava, kun mitään ei voi tehdä :) ei ees stressata :) :)

Heissan!

MURU: minäkin olen jostain syystä oikein odottavalla mielellä tämän kierron suhteen, osaksi varmaan johtuu siitä kun mies on mielestään niin varma että tämä kierto on se kun raskaudutaan, ja aijemmin sillä ei ole sellainen olo ollut ollenkaan...se tarttu nyt muhunkin, eli kun/jos täti sitten tulee niin tiputaan kovaa ja korkealta! hmph.

HETTY: Tervetuloa mukaan!:)

..ja OLIVELLE JA JESMQQLLE ONNEA VIELÄ KERRAN IHAN HIRMUISASTI!! :)

EDELIA:
Mun käsityksen mukaan dpo on days past ovulation eli päiviäovulaation jälkeen, mutta en kyllä varma ole, itse olen vaan päätellyt :D

ANSKU92: Harmittelut negasta, jospa ne sieltä alkaa jos on alkaakseen!

VICTORIA: Samaa mieltä, pupuilkaa joka päivä niin ei ainakaan voi ovis mennä hyödyntämättä ohikaan:)

AIRELLE: Meilläkin pupuiltu joka päivä ja etsitty ovista, mullakin ovisoireet alkanu joitakin päiviä sitten eikä vielä ainakaan plussaa testiin..joten kaippa ne oireet siis voi alkaa jo aika paljon ennenkin sitä oikeata ovispäivää..kunhan ovis on tullu niin sitten täälläkin voisi olla pikakelaus nappi :)

OMPPU: PLUSSAPUHUREITA!!!!! :)

PERHOSKA: Toivotaan ja uskotaan että se täti sieltä löytää tiensä perille!! Jaksamista ja tsemppiä kovasti!

MAME: Mullakin samanlainen käsitys että on tutkittu että kevät ja kesä on aina hedelmällisintä aikaa!!:) joten eiköhän sitten plussia kehiin kevään aikana!:)

-Melina kp 15/26-33 (30) yk3

Oho täällähän on paljo ollu juttua, ei meinaa perässä pysyä!

Oikein paljon onnea plussanneille ja tarrasukkia matkaan!

Mie taas käyn aika pikaseen lukemassa täällä, mutta en kerkee kommentoimaan mitään, kun tuo esikko herää aina sopivalla hetkellä. Taitaa arvata että äiti haaveilee toisesta!

Huli

Takaisin