Kyllä on tullu tekstiä! :o
En nyt millään pysty kaikille kommentoimaan kun on monta sivua jutskailua..
Mut oon samaa mieltä kun mame noista pillereitten jakamisesta. Ei niistä oikeesti kerrottu paljon mitään (oikeen suositeltiin parhaana vaihtoehtona) Ja koska olin 16?? Niin sitä harkintakykyä ei kauheesti vielä sillon ollu.. voi oispa aikamatkustus keksitty.
Onnittelut jemsQQ:lle ja Olive2011:lle plussasta! Tarrasukkia molemmille, toivottavasti saatte sitten syyskuussa nyytit kainaloon :)
Tervetuloa mukaan Virkkuli ja Hetty! Mun äiti sairastaa endoa, sillä on kuulemma aina ollut se ja meitä sisäruksia on 7. Toivoa siis on :).
Josma: Muuttakaa ihmeessä isompaan, varsinkin kun perheenlisäystä on suunnitteilla.. me asuttiin tytön puolivuotispäivään asti n. 40 neliön kämpässä ja tuntu että seinät kaatuu päälle.. sitten ostettin oma kolmio n70 neliöö ja hyvin sopii tyty, koira, kissa ja me vanhemmat :)
Vuononvaltiatar: Laskurisi mukaan sulla näyttäis olevan jännät päivät edessä?! :) Puhaltelen siis plussatuulia +++
Perhoska: Toivotaan et "tuomiossa" kävis hyvin!
Victoria: Mulla on ratkaisu ovistestipulmaasi :). Pupuilette joka päivä siihen asti kun testit tulee, ei mene ainakaan tilaisuus hukkaan ;D.
Napailua: Ollaan harjoteltu pitkästä kierrosta huolimatta melkein jokatoinen päivä :D:D ei näytä kumpaakaan haittaavan, vaikka tuskinpa nyt tärppää kuitenkaan. Haluisin jo siirtyä uuteen kieroon tai vielä parempaa plussanneisiin ;D Mutta ei niin ei, näyttäis taas menevän samaa kaavaa kun ennen esikoista. Hommasin salikortin et sais muuta ajateltavaa välillä :D:D
Omppuf ja kp 36 yk 9 (vieläkin)