Sanna89-
Satasella mukana keskusteluissa
heips minäkin tänne nyt ilmotaudun
Vähän tietoja: Minä olen 22 ja mes tättää Tammikuussa 24 meillä on 2kk ikänen typy jota yritimme vuoden ja nyt jo on uusi kuuem päällä en haluisi lapsillemme kovin isoa ikä eroa sentakia jo kuumeilen ehkäsyä en ottanut vaikka jälkitarkastuksessa sitä tarjottiin mieskin oli sitä mieltä ettei sellasia kaivata eli kakkonen on tervetullut tullakseen... mulla oli jo yhet menkat ja varmaankin tällähetkellä alkamassa toiset kun pientä vuotoa ollut tänään jos alkaa niin seuraavasta kierrosta alkaakin sitten uusi yritys mutta nyt pitää mennä nukkumaan kirjoittelen taas joskus lisää
Vähän tietoja: Minä olen 22 ja mes tättää Tammikuussa 24 meillä on 2kk ikänen typy jota yritimme vuoden ja nyt jo on uusi kuuem päällä en haluisi lapsillemme kovin isoa ikä eroa sentakia jo kuumeilen ehkäsyä en ottanut vaikka jälkitarkastuksessa sitä tarjottiin mieskin oli sitä mieltä ettei sellasia kaivata eli kakkonen on tervetullut tullakseen... mulla oli jo yhet menkat ja varmaankin tällähetkellä alkamassa toiset kun pientä vuotoa ollut tänään jos alkaa niin seuraavasta kierrosta alkaakin sitten uusi yritys mutta nyt pitää mennä nukkumaan kirjoittelen taas joskus lisää
Ikäni puolesta sen verran että mulla ei ole mikää tarve juoda alkoholia ja juhlia muutenkaa. Jotkut omat ikätoverit ei ole samalla aaltopituudella ku mä..En ole viitsinyt vauva-asioista puhua ku ne kauhistuu ja sanoo ettei itse haluaisi lapsia vielä (Meinaako sitä että jos toiset ei halua nii ei munkaa pitäisi?) On pari kaveria joilla on omat vauvat ja ne ymmärtää tämän vauvakuumeilun mutta nekin asuu tosi kaukana musta etten voi jutella 24/7 ku siltä tuntuu ja miekkonenki saisi levätä mun purkautumisista
Peukkuja kaikille kanssa yrittäjille!
Joka tapauksessa testaan uudenvuoden aattona, koska sitten muuttuu juhlajuoma jos vähänkään viisari värähtää.