Raskaaksi 2011

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vivi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Että sellanen.. Näettekö siinä mittää?!
Se näkyy kyl kännykän näytössä paljon paremmin.. : /

Mutjuu.. Kierto olis nyt niinko 28 / 31.. : )

hei paljon onneks olkoon embylle ja tirrille :)!!! miten ihanan näkösiä noi teiän tuplaviivat.. :)

mä tein tänään taas testin kun nyt on 40 päivää edellisistä menkoista. mutta samaa näytti ku edellinenkin, ei raskaana :,(. vaikka unessa näin et tuli positiivinen. voi alkais jo uus kierto että sais yrittää..

käytiin tänään ikeassa ostamassa hyllyjä, vaipanvaihtotarvikkeille ja lastenvaatteille, kun mä oon päättäny että ens vuonna tarttetaan lisää tilaa..:D

no, vedänpä sitte perjantain kunniaks skumppaa, ehkä ainut positiivinen asia siinä etten oo raskaana..vähän niinku MiMMuhiki kirjotti..vaikka sillon sitä kyllä tulee mun ainakin vielä enemmän mietittyä ja haaveiltua.. .. ..

Voi emby, miten ihanaa. Vihdoin teille onni suotiin <3

Ja tirri, ihanaa. Nyt kiloittain tarrasukkia teille <3

Tänne ei kummempia. Ei minkäänlaisia oireita suuntaan eikä toiseen.. ootellaan..

Täällä elellään kp 10(kai) en oo nyt niin seuraillu päiviä muuten kun et ovis pitäis olla ens viikolla :) Sen oviksen jälkeen saakin stressata itsensä kipeeks niin parempi kun ottaa tän alkukierron iisimmin ;) 

Onnea plussista Tirri ja Emby^, tarrasukkia ja onnea matkaan molemmille! Olen tosi iloinen puolestanne, toivottavasti päästään kaikki pian teidän aaltoonne mukaan!! <3

Naiset hei tosiaan, nyt niitä peittoja heilumaan että tullaan kaikki raskaaksi2011!

No täällä on ainakin heiluteltu nyt 4 kertaa kolmen päivän sisällä :D Bonuskerrasta tuli ihan hyvä mieli, kun se ei ollut enää laisinkaan "pakollista". Mut siis ajoituksen pitäis olla ainakin kohillaan tällä kertaa. Tikuttelun ja tuntemustenkin mukaan ovis ois ehkä ollut eilen. Nyt kp15/27-28. Ja yk3. Seuraavat ajat voisin koittaa ottaa rennosti ja elää elämääni. Ei tiiä milloin se muuttuu lopullisesti...

Pahoittelut niille, kenellä ei edelleenkään tärpännyt :( Ja onnea vielä plussanneille ihanaisille! Toivottavasti päästään onnittelemaan lisää plussanneita pian! :)

Paljon onnea plussanneille!! emoticon

Täällä ei mitään uutta. Ovista oon yrittänyt tikutella mutta eipä oo löytynyt.. joten tätiä odotellessa, saa nähdä miten pitkäksi tää kierto venyy. Nyt on menossa kp 28 / 32-45-?

Esikoinen täyttää ensi viikolla 4v ja isot bileet tulossa :D Tällä mammalla on mieli ollut vähän herkillä, kun ei vaan voi uskoa että mun vauva on jo niin iso :/ :)

täällä tehty ovistesti ihan huvikseni kun kp 34 ja ei oo menkkoja näkyny ja testiviiva vahvempi ku kontrolliviiva! :O eilen tein kans ovistestin ja se testiviiva oli silloin hitusen taikka sit samanvahvuinen kun kontrolli.
raskaustestin tein kans ja niiiin haalea viiva tuli, että ei edes kameralla kuvaa saanut :(
että en tiedä sitten.. täytyy varmaa ootella parisenpäivää ja tehdä sitten uusi testi. tota ovistestiä vaan ihmettelen ku menkkoja oon oottelemassa ja ovistesti näyttää niin vahvaa plussaa, että onko mulla muka nyt vasta ovis... öööh.
no, odotellaan.
onnea kaikille plussanneille <3

plusplusplus tuulia! :) ++++

Kiitokset tännekin kaikille onnitteluista <3 Pakko oli vielä yksi testi tehdä tänään, plussaa sekin näytti ja muutaman asteen vahvemmin jo kuin perjantaiset =) Mies on ollu varovaisen epäileväinen, että voiko tohon nyt luottaa, mutta kyllä kovasti mietti sit eilen illalla, että onkohan nyt ihan turvallista heilutella peittoja, ettei se pieni vaikka irtoa =D hellyyttävää <3 Fiilikset on ihan mielettömät!

Paljon plussia toivon tänne kaikille, vielä kerkeette tän vuoden puolella, ihanaiset =D Tsemppejä kaikille, tämä siirtyy nyt tuonne kesäkuisten puolelle =)

täällä vaan sellainen tilannepäivitys, että ne menkat alkoi vihdoin melkein hitsi 50 päivän odottelun jälkeen, en oo koskaan ollu näin ilonen niiden alkamisesta :D :D

se tarkottaa siis sitä et kohta pääsee taas vauvantekohommiin, ja ens kuussahan me KAIKKI tullaan raskaaks, eiks nii?! heinäkuu on muuten varmasti kiva aika olla viimisillään ;) itseasiassa vähän pelottaaki miten raskasta se voi olla jos on samallaista hellettä ku viime vuosina..!!

Paljon onnea tirri ja emby!! Niin onnellinen teidän puolesta ;)

Ja j3nni, oon kuullut semmosta että ovistesti näyttäin raskaaksitulemisen ennemin ku raskaustesti, mutta varma en oo asiasta :) joten ehkä se haalea viiru on sullakin plussaa :)

Täällä ei mitään uutta, oli vaan pakko tulla onnittelemaan plussanneita :)

Kaikille muillekkin plussatuulia! +++++ ;)

Hihihii, täälläkin piti tehdä vielä toinen varmuuden vuoksi tänä aamuna! :)

Tältä se sitte näytti:

Ja kiitos kaikille onnitteluista! <3

Mielettömästi onnea kaikille plussanneille. Itse olen asennoitunut niin että plussaan vasta ensi vuonna. Päästään lapsettomuustutkimuksiin ens viikon maanantaina :)

Naapuri tulli viikko sitten kotiin vastasyntyneen tytön kanssa, vähänkö olin kateellinen ja surullinen. Mutta eiköhän tämä tästä taas.

Ollaan miehn kanssa päätetty hääpäivä ensi vuoden lokakuulle Onneksi häissä riittää suunniteltavaa niin vauva-asiat unohtuu edes välillä. Täällä mennään kp.3/24-42 ja aika Naistenklinikalle 24.10.

nonii, tässä tänpäivän raskaus ja ovistestistä, mitä ootte mieltä?
raskaustestin viivat näkyvät luonnossa paljon selkeemmin mitä tästä kuvasta.

taidan nyt tippua korkeelta ja lujaa ku niin ehin jo innostua.. digitesti sano kuitenki tänää ei raskaana kun sellasen tein. : (
että voi v**** käy hiukan ärsyttää, no ei muutaku menkkoja ootellessa.. :/
mikä fucking viivanpaikka toiki sitte lienee olevinaan vaikka väriäkin siinä on.. -.-

hyvää alkanutta viikkoa väelle!

täällä elellään kp 9/28 yk 4. En tosiaan tiedä, tuleeko mein raskautumisista yhtikäs mitään ennen kuin päästään taas täysaikaisesti asumaan yhteen... : / on sen verran haastavaa luonnollisesti, ilman stressiä sopia päiviä keskellä viikkoa, jolloin molemmat kävisi Turusta töissä... .. huoh.. ehkä joskus meitä vielä lykästää.

Tirri ja Emby^; onnea ihan hirveästi plussista!!! :) :) :)

satuvee; harmittelut testistä :(

MiMMuhi; harmittelut, että menkat ne tihrut tais sitten olla :( Mutta uuteen nousuun :)

PePa; ompa kurjaa, ettei ovista onnistuttu bongaamaan :(

j3nni; tosiaan komppaan muutamia muita... ovistesti voi hyvinkin näyttää myös raskaana plussaa... onko toi digitesti yhtä herkkä kun tommoinen liuskatesti? Nääs silloinhan digitesti voipi näyttää alkuvaiheessa negaa, vaikka liuska näyttääkin plussaa... odottelen hetki ja testaile uudelleen. Kaipa se plussa näkyy vahvempana sitten :)

Peikko83; hyvä, että pääsette tutkimuksiin ihan kohta :) ja onnea hääpäivän päättämisestä :)

Mutta mihin Dark on hävinnyt?

Takaisin