Raskaaksi 2011

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vivi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa!

Vaikka en täällä kovin pitkään ole ollutkaan ja "tuttuja" ei ole vielä tullut, haluan silti onnitella Siri* :ä uutisista :).

Niin siinä vain kävi että täti tuli tännekin kyläilemään sanoisinko normaalia ärhäkkäämpänä emoticon 

Tämä oli ensimmäinen yrityskerta ja voin sanoa että olin hieman pakkomielteinen tutkailemaan omaa kehoani. Koska lapsi saa tulla jos on tullakseen, en edes ala vielä tässä vaiheessa tutkailemaan sen enempää ovulaatioitakaan. Nautitaan siis toisistamme emoticon

Itse tein päätöksen etten kuintekaan lähde tulevaisuudessa testailemaan ennen kuin menkat on olleet poissa reilun ajan, säästyy tosiaan niiltä nega-pettymyksiltä.

Aurinkoista aamua kaikille :)

Kiitoksia onnitteluista! Nyt toivotaan, että kaikki vain menisi hyvin. Olo on hämmentynyt, mutta erittäin iloinen. :)

Paljon plussatuulia teille kaikille!

Tuskailu jatkuu vain...
Tänään kp 40/26. Alkaa hieman käymään raskaaksi nämä päivät. Varsinkin kun olen lomalla ja ei ole edes työasioita mielessä joten ainut asia mikä päässä pyörii on tämä raskaus-asia. Odottavan aika on todellakin pitkä. Tänään en jaksanut enää odotella vaan tein testin ja negahan se edelleen oli. Jos olisin raskaana, viikkoja olis huomenna jo 6+0, eli luulis testien alkavan näyttää sen. Alan jo kääntymään pessimistiseksi, mutta mihin se täti on jäänyt?
Huomenna varmaan soitan terveydenhoitajalle, jos saisin lähetteen veritestiin. Ja jos se on nega, niin sitten selvittelemään, mihin menkat on kadonnut.

Voimia Silli! Itellä jo tää kp 33/28 ja eilen tehty nega tuntuvat turhauttavalta, kun ei tiedä missä mennään, niin voin vain kuvitella kuinka tylsää sulla on kun sama on jatkunut noin kauan. :( Varmaan ihan hyvä ajatus soittaa terkkariin ja toivottavasti saat ajan ja asia selviää, mieluiten tietty parhaaseen suuntaan. :) 

Täällä odotus päättyi sitten taas pettymykseen ja menkat alkoi aamulla viisi päivää myöhässä. Harmittaa kyllä tosi paljon. Sen lisäksi, että en olekaan raskaana, niin sain hyvästellä sitten säännöllisen kierronkin ja nyt mulla ei ole mitään hajua, millon seuraava ovis on ja millon pitäisi taas odotella menkkoja. :( Ei kai auta kuin laittaa ovistestit taas tilaukseen, vaikka en tykkääkään niiden tekemisestä, että pääsen vähän kartalle mun kierrosta. Hassua, että lauantaina, kun menkkoja ei kuulunutkaan, olin ihan innoissani, ja nyt yhtäkkiä toivonkin, että voi kun ne olisi alkaneet silloin. No, mutta eiköhän se onni vielä meidänkin kohdalle osu, pakkohan siihen on uskoa. Tsemppiä muille tähän kiertoon ja hyvää ja lämmintä kesää kaikille! :)

Voi kurjuus, Inkivääri! Toi on just paskaa, että kuukautiset heittää häränpyllyä, piruillakseen. Eli juuri kun yritykset on aloitettu, niin muuten säännöllinen kierto sekoaa ilman että oot kuitenkaan raskaana.

Awww, Senna89... Onnea kovasti!

Täällä ei edelleenkään tätiä näy, onneksi! Mutta taas negatiivinen raskaustesti tehtynä. Tänään kukautiset tasan 2 viikkoa myöhässä ja mennään kp 41/26. Aamulla hyvin huonojen yöunien jälkeen soitin heti terkkarille ja selitin, että tarvis nyt selvittää, että oonko raskaana vai mikä on pielessä. Sain heti lähetteen labraan, ja kiiruhdin sinne. No siellähän selvis, että pöllö-terkkari oli laittanu lähetteen virtsanäytteeseen. Mitäs hyötyä siitä nyt olis, kun se on labrassa ihan samaa tasoa ku apteekin testit? Eli jos mulla ei erity HCG:tä virtsaan kotona, niin miksi yhtäkkiä erittyis labrassa??? Joten hermostuin todenteolla, ja selvitin sille labran tädille, että nyt on sekannus, että tarvii ottaa verinäyte. Labratäti onneksi suostui :D ja huomenna tulee vastaus!
Mitenköhän tässä pystyy huomiseen pysymään nahoissaan jännitykseltä. Koko ajan ravaan vessassa, tänään aamulla oli ekaa kertaa oikein kunnon aamupahoinvointi, tähän asti ollut mihin aikaan vain päivästä. Sitten kun mies lähti aamulla töihin kuten tavallisesti, purskahdin itkuun ja vollotin, enkä yhtään keksi syytä. Kyllä tässä on maailman kirjat sekaisin, jos nämä ei ole raskausoireita. Kai ne kuuakutiset voi stressin/jännityksen vuoksi olla myöhässä jonkun 3-7 vrk, mutta että 2 viikkoa? Vaikea uskoa, en nyt niin paljon vielä asiasta stressaa, onhan tämä vasta yk2!

Ihanaa naiset, että ootte olemassa, tää palsta helpottaa kovasti tässä tuskaisessa vauvakuumeilussa!

Negatiivinen verikoe-raskaustesti. emoticon
Eli raskaana en ole, vahvasti valeraskaana parin viikon ajan, niin vetää hiljaiseksi.
Tulis nyt ne kuukautiset, niin pääsis uuteen yritykseen. Yli 2 viikkoa kuitenkin jo myöhässä.

Heippa vaan kaikille! Tervetuloa uusille ja paljon onnea plussanneille! :)

Oivoi Silli, mä oon täälä käyny lukemas näitä kirjotuksii aina välillä ja jännänny ihan hulluna sun puolesta. Harmi ku meni näin emoticon

Ite elän tylsiä kierron alkupäiviä ja ovistahan tässä kai on turha ruveta enää arvailemaan ku meni tuo kierto jo niin sekasin. Nyt on tietenki toiveet korkeella et josko 10 vuoden pillereiden syönnin jälkeen olis vihdoin kaikki niiden vaikutukset kadonnu elimistöstä ja saattais tärpätäkki.

Tää palaa tänne sitten kuumeilemaan henkisten haavojen parantelun kera. Niinpähän siinä sitten kävikin, että varhainen keskenmeno oli ensimmäisen raskautumisen loppu. Pettymys oli aivan valtava... Sitä kun antoi itselleen jo luvan olla iloinen ja onnellinen raskaudesta.

Yritystä siis jatketaan ja mielessä jyllää kaikenlaiset pelot ja karmeudet. Tulenko raskaaksi? Pystynkö kokemaan normaalia raskautta? Saammeko lapsen? Järki ja tilastot puhuu, että nou hätä, vielä se tärppää. Voi kun mieli olisi rauhallinen sen suhteen. Ja pelko jäytää myös sen suhteen, että jos tulen raskaaksi, niin osaanko nauttia siitä? Vai onko se sitten jatkuvaa pelkoa kaiken piloille menemisestä ja surullisesta lopusta..

Että täällä sitä taas ollaan.

Hei kaikille!  mahtuuko mukaan yksi vauvakuumeilija? :)

Olen jo jonkun aikaa lueskellut useita foorumeita ja nyt ajattelin rekisteröityä ja alkaa kirjoittelemaan kunnolla. Eli hieman itsestäni: minä & mies 23v., takana yli kymmenen vuoden kaveruus :) Nyt esikoista haikailemme. Olen valmistunut vuosi sitten ammattikorkeasta röntgenhoitajaksi. Nyt olen kuukausi sitten saanut vakituisen viran. Olimme aina puhuneet mieheni kanssa, ettei lasta yritetä minun opiskeluaikanani, vaan mieluiten vasta sitten, kun minullakin on vaki työ. Kävi kuitenkin niin, että tulin viime elokuussa raskaaksi, mutta raskaus päättyi marraskuussa keskenmenoon rv 11 paikkeilla... tuntuu, että olen nykyään sinut tapahtuneen kanssa. Lääkäri totesi kysessä luultavasti olleen "normaalista luonnonvalinnasta" johtuva, jos nyt noin voi todeta.

Joka tapauksessa, paras ystäväni tuli tammikuussa raskaaksi ja siitä lähtien minut on vauvakuumeilu vienyt mennessään! :) Tässä oman alani työssä on kiusallisempaa tulla raskaaksi, kun asiasta olisi paras ilmoittaa heti, koska työskentelen kuitenkin säteilyn kanssa. Ja koeaikaa on minulla elo-syyskuun vaihteeseen. Tämä on kauheaa juonittelua, mutta toivon tietysti raskautuvani mahdollisimman pian! Mutta kukapa tätä ei toivoisi :)

täytyy selailla hieman foorumia ajassa taaksepäin, niin on paremmin kärryllä muiden tilanteista :) plussatuulia kaikille!!

Tervetuloa mukaan vuononvaltiatar! Meitä täällä on sankka joukko, mukaan mahtuu! Täällä TAAS kulutellaan alkukierron tylsääkin tylsempiä päiviä...

Itse painiskelin alkukeväästä todella paljon mietteissäni... Päässä ei juuri muuta pyörinyt, kun toivoisi perheenlisäystä, mutta sitä varjosti pelko! Toki jollain tasoa pelko uudesta keskenmenosta, mutta myös siitä, miten nykyinen työnantajani asian ottaisi vastaan... kun ollaan vielä kuitenkin juuri aloitettu kuukausi sitten... Tuntuu vaan kamalalta, kun toisaalta sormet syhyää innosta, mutta sitten täytyy kuitenkin "toivoa", ettei ihan vielä tärppäisi... Olen jutellut monen tuttuni kanssa sekä lueskellut kyseiseen aiheeseen liittyen foorumeja.. Niiden perusteella jäi vaan niin epävarma olo.
Joten olemme mieheni kanssa omaksuneet sellaisen
ajattelutavan, että näiden seuraavien kuukautisten jälkeen voisi alkaa harjoittelemaan  emoticon kun kuitenkin täytynee varautua siihen, ettei ekalla kerralla tärppäisi... tosin ekassa raskaudessa ei tarvittu kun vain se yksi vahinkokerta :)

mutta katsotaan, kun kesä tästä lähtee pikkuhiljaa käyntiin.. jos vaikka toisi mukanaan runsaasti ihania vauvauutisia kaikille <3

Voi Nunnu81 emoticon
Ajan kanssa vaan eteenpäin..

Tervetuloa vuononvaltiatar emoticon

Täällä syödään nyt toinen e-pilleri laatta putkeen, jotta pääsen niistäkin sitte eroon. Ja tarkotuksellakin oikeestaan, kun piti jättää menkat tältä viikonlopulta pois.. Sitte sinne jälkitarkastukseen 15.6. Toivottavasti lääkäri antaa siunauksen uuden raskauden yritykseen..

Plussapuhureita kaikille!! Ja isot emoticon kaikille sitä tarvitseville!

Tuhannesti onnea kaikille plussanneille!! Tosi paljon onkin tullut nyt niitä ihania uutisia.
Ite oon ollu taka-alalla ihan vahingossa. en oo oikeesti ehtinyt käydä täällä lukemassa juttuja. Nyt menossa "ovulaatioaika". en tosiaankaan nyt tiedä tarkkaa ovulaatiopäivää kun viime kierto meni 9 päivää yli normin. Joten kanitettu on nyt sitten ihan urakalla emoticon on kyllä kivaa emoticon

toivotaan siis, että nyt tärppäis! Meillä oli viikonloppuna yökylässä 6 kk ikäinen kummityttömme <3 vähän meinasi lapsonen hermostua kun nukkumisen aika tuli, mutta kultamuru mieheni sai rauhallisuuden perikuvana tytön nukahtamaan ! On siinä isäainesta <3
On mulla ihana mies emoticon

lisäksi meille on saatu karvaista perheenlisäystä, meillä asustaa kohta 10 viikkoinen koiranpentu. Kiltti kuin mikä!

Plussaa kovasti kaikille ja niitä tarrapohjaisia sukkia odottajille <3 Kesä tulee ja hyvä mieli!

tinttiäinen - toivottavasti kova työ tuottaa tulosta ;-) ja pieni koiranpentu piristää kovasti arkea nappisilmillään :) minkäs rotuinen tirriäinen teille hommattiin?

vuononvaltiatar, nojuuu, arvaavaan pysynkö pöksyissäni! emoticon Mulla on tosiaan sinne lääkäriin ainakin kaksket kysymystä, haluun tietää kaiken, nyt ja heti!! emoticon

Huh, mut huomenna pääsee hei 10 vkn ja 3 pvn sairasloman jälkeen töihinn!! Jänskää!! emoticon Ja kivaa!! Oikeesti, päivät on käyny hiuuukan kuiviksi ja tylsiksi!

ohoh.. ompa tosiaan ollut pitkä sairasloma... on varmaan jo paikoitellen tullut aika pitkäksi. Mutta varmasti riittää työintoa huomiselle! emoticon

Takaisin