Raskaaksi 2011

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vivi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä ilmoittautuu tänne foorumille uus ihminen :)

Eli meillä esikoinen täyttää kohta 2v ja toista odotin mutta keskenmeni 13.1.2010 rv 12+2 ja nytten on menossa yk13 ja ovulaation bongasin tikuttamalla 17.2 ja pupuiltiin miehen kanssa ja nytten sitten odotellaan mitenkä käy, huomenna on viikko jo ovulaatiosta. :)

Minä täytän kesäkuun 4.päivä 22v ja mies täytti ystävänpäivänä 24v :)

YK13

KP 25/32-34

Tervetuloa kaikki uudet tulokkaat. Tänne mahtuu kyllä sekaan! Pidetään porukalla lapsentekotalkoita pystyssä ja toivotaan, että itse kunkin kohdalla se plussa tulisi mahdollisimman pian.

Minä tein tänään kp 10/24-28 ensimmäisen ovistestin ja negaa se näytti, kuten vähän arvelinkin. Jos oikein tihrusteli ja tikkua käänteli, saattoi siinä ehkä hyvällä mielikuvituksella olla näkevinään aivan hailakan haamun tai viivan paikan. Luultavasti ei ole ovis vielä ollut, eikä varmaan ole huomennakaan. Ainakaan oma olo ei ole yhtään sellainen... limaakaan ei ole vielä juuri yhtään, jotain ihan minimalistista on tänään alkanut ilmaantua, mutta ei muuta. Luultavasti saa ovista odotella vielä muutaman päivän. Mutta testaillaan, testaillaan... jännää hommaa emoticon

Pakko kertoa, kun meillä se joka toisen päivän taktiikka petti jo heti kättelyssä, kun emme vaan malttaneet pitää näppäjämme erossa toisistamme viikonloppuna. Maanantaina sitten pidettiin välipäivä ja eilen illalla puhuttiin niin suuri suisesti, että tänään on sitten lapsentekoilta. Pyh... nukahdettiin eilen molemmat ennen, kun ehdittiin edes hyviä öitä toisillemme sanoa !!! Tuli sitten toinenkin välipäivä... TÄNÄÄN on sitten se lapsentekoilta. Siitä jo miehelle mainitsinkin, että jaksetaanko me tänään olla reippaaampia, kun eilen. Mies vastasi, että pakkohan se on jaksaa... emoticon

Nyt kyllä väsyttää jo ihan armottomasti. Nää työviikot on muka niin raskaita... Eikä tämä koneella notkuminen kyllä yhtään auta väsymykseen, päin vastoin. Pitäisi alkaa suuntautumaan sänkyä kohden... lapsentekohommia ois tiedossa. Pitääkää peukkuja!

Kaikille plussatuulia! Phuuuh!!! Phuuuh!!! (*puhkuu pää punaisena*)

Pidetään tosiaan peukkuja pystyssä toisillemme! :)

Itse en malttanut olla testaamatta tänään, kun eilen tuntui alavatsassa oikein viiltävä kipu ja siitähän oli juostava oksentamaan saman tien. Oltiin vielä meiän porukoilla käymässä, onneks ei tarvinnu alkaa äidille sen kummemmin selitellä kun on muutenkin flunssaa hieman niin meni sen piikkiin. Vaikka itse kovasti epäilin että liittyiskö tähän "vauvaprojektiin"..
No, eihän siinä testissä mitään näkynyt, ei edes haamuviivan poikastakaan. Että tämän illan fiilikset meni sit siinä.. ;( toivottavasti muilla on nyt parempaa tuuria! 

Toivo on kyllä hiipunut jo että täti pysyis kaukana tässä kuussa, mutta saa nyt nähdä. Meilläkin lokakuulta asti ollut "yritystä", tosin vähän siihen tyyliin että tulee jos on tullakseen.(en ole tehnyt ovulaatiotestejä ym.) ja vaikka ei kovin kauaa olla yhdessä oltukaan niin toinenkin raasu ihan vauvakuumeinen :) 

Mä niin kovin toivon, että nää tuntemukset olisikin vauvatuntemuksia, mutta nyt kuitenkin saattaapi täti valitettavasti tulla joko ennen viikonloppua tai sen aikana. Samalla lailla vihloo välillä alavatsalta vasemmalta puolelta kuin usein ennen menkkoja. Jos nyt kuitenkin lauantainakaan ei vielä alkaneet, niin sillon mä kyllä jo testailen ihan oman mielenrauhan säilyttämiseksi. Vielä en kuitenkaan ihan kaikkea toivonripettä ole menettänyt, jospa kuitenkin liittyisi mahdolliseen raskauteen nämä oireet...emoticon

Liityn uutena vilkkaasti käyvään keskusteluun. Kakkosta haaveillaan meille.

Musta tuntuu että mulla alkaa jo menee hermot siihen, että ulkopuolisista syistä johtuen joudutaan jättämään pillerien lopetus alkukesään. Mä olisin siihen jo ihan valmis nyt. Jostain syystä asia on pyörinyt normaalia enemmän päässä tässä viikon aikana. Nähnyt ihan älyttömiä unia raskaudesta yms. Ja sit tietty ainut lehti jota tilaan (Fit) menee just nyt ja tekee jutun siitä miten raskauden aikana olisi hyvä liikkua. 

Tsemppiä kaikille jotka kuulostelevat kehoaan ja mahdollisia plussia.

Huomenia kaikille!
Uusille tervetuloa kuumeilemaan. Mä olen yhä välttynyt tädin kyläilyltä. Päätin että viikonlopun yli vielä odottelen ja sit maanantaina tai tiistaina testailen. Viimeksi kun syksyllä raskauduin niin odottelin menkkoja alkavaksi lauantaina ja tiistaina testailin ja tuli haamu. Torstaina aamulla sain vasta kunnon viivan. Eli melkein viikon sain odotella kunnon plussaa. Mun laskujen mukaan ovulaatio oli 11-12.2. joten siitä tulee nyt vasta kaksi viikkoa. Ennen mulla oli kierto 28 mut keskenmenon jälkeen on tulleet vasta yhdet luomumenkat ja niitä odottelin n.32 päivää. Tämäkin kierto olis sit sen reilu 30 päivää. Vaikea laskea miten nää nyt menee. Toivois vain kovin että nyt olis tärpännyt. Ja sit odotellaan kauhulla seuraavat 12 viikkoa et pysyy matkassa...

Santsu kirjoitti:
Me3, meillä on aika samanikäiset tytöt :-)

Hih, huomasin juuri itsekin. Jos Tickereihin on luottamista, tytöthän olisi päivän erolla syntyneet. :)

Hyvää sunnuntaipäivää kaikille!

Täällä on taidettu bongata vihdoin ovis! emoticon Eiliseen testitikkuun piirtyi kaksi lähes yhtä vahvaa viivaa ja illalla olin huomaavinani lievää jomotusta alamahassa. Teen kuitenkin vielä tänään ja ehkä huomennakin testin, että näen alkavatko viivat haalistua/kadota kokonaan.

Tilanne on kyllä käytetty tarkkaan hyödyksi. Jokatoisenpäivän taktiikka on ehkä pikkuisen lipsunut. Oikeasti tänään olisi ollut lapsentekoilta, mutta innostuimme jo eilen (tai tänään) aamuyön pimeinä tunteina. Pääasia kai kuitenkin, että ammukset ovat matkalla.

Toivotaan nyt sormet ja varpaat ristissä, että siellä on sinnikkäitä tyyppejä matkassa ja ainakin yksi pääsee perille. Ulkona ainakin on tuulinen sää, joten plussatuulet voisivat puhaltaa suotuisasti meillekin!

Heippa!
Mä sain melkein koko helmikuun pysyttyä poissa tältä palstalta, mutta nyt annoin ittelleni luvan tulla takasin. :) Onnea Poutikselle ja peukkuja kaikille muille, joilla on jännäys käynnissä!

Mä olin ekaa kertaa hyvin toiveikas tässä kierrossa, että olis tärpännyt. Oonhan mä oireita kuvitellut liudan kahella muullakin kerralla, mutta nyt tuntui erilaiselta. Mun muut luomukierrot ovat olleet 28 ja 26 päivää ja nyt alkoi toiveet jo tosissaan heräillä, kun 28 päivää oli perjantain takana, eikä menkoista merkkiäkään ja muutenkin olin jo ajatellut tärpänneen, mutta eilinen aamu sitten palautti maan päälle ja ekaa kertaa olin kyllä tosi pettynyt, ja "nähdä punaista" sai kyllä ihan uuden merkityksen.. Ja sitten vielä samana päivänä kahessa eri paikassa multa kyseltiin, että joko kohta meillä olis vauva. Ärsyttävää. Pienet itkutkin tuli jo, mutta onneksi mies on niin ihana, että sai mut paljon paremmalle tuulelle ja nyt alan olla taas innolla valmis uuteen yritykseen. :)

Lueskelin ennen mun vau-lakkoa tota äidiksi ensi kertaa-ketjua vuoden verran taaksepäin ja huomasin, että ainakin silloin oli just maaliskuussa ollut hirveä plussa-aalto ja hyviä uutisia toisensa perään, joten toivotaan että kevät tuo saman mukanaan tänä vuonna ja saadan kohta ite kukin tulla tänne kertomaan sellaisia! :) Mä päätin kanssa ottaa ovistikut käyttöön, koska vaikka nyt oltiin oikein ahkeria silloin kun luulin oviksen olevan, niin kierron ollessa vähän pidempi ei ajoitus taaskaan ollut ihan parhaimmillaan. En mä usko, että jaksan niitä jatkossa käyttää joka kierrossa, mutta on kiva varmistaa, että ovuloi ylipäätään ja suunnilleen silloin kuin voisi olettaa.

Mies sai mut tsempattua niin, että ainakin luulen osaavani suhtautua taas asiaan rennommin, vaikka en mä aikasemminkaan mielestäni ole stressannut. Olin kuitenkin jotenkin aikatauluttanut mielessäni koko homman valmiiksi opintojen ja muiden mukaan, mutta nyt rupeaa tuntumaan, että mikä kiire meillä on kun ollana vielä kohtuu nuoriakin ja eiköhän se sieltä tule kun on tullakseen. Ainakin opin, etten usko mihinkään oireisiin enää, koska samanlaista pettymystä en halua kokoa uudestaan, vaikka menkat sieltä tulisikin. Tulipa pitkä teksti ja osittain vähän masentavakin, toivottavasti en masentanut teitä muita, tarkoitus oli enemmän luoda positiivista uskoa! :)

Ja mä nauroin myös Maikkien sodan julistukselle, ihanaa, että te ja tää palsta on olemassa, tulin niin hyvälle tuulelle kun luin teiän juttuja. :) Mä aloitin viimeksi greippimehun juomisen ja jatkan sitä taas, kun menkoista päästään. Se on muuten ihan hyvää, kun siihen sekottaa vähän appelsiinimehua! Sota julistettu täällä siis myös! :D

Ajattelin myös liittyä ketjuun, paljon olen tätä lueskellut ja nyt ajattelin avautua. Viime marraskuun viimeisellä viikolla oli km mikä oli henkisesti todella raskasta, mutta lähensi miestäni ja minua entisestään. Lapsi olisi enemmän kuin toivottu ja jokaiset menkat musertaneet mieltä. Päätin, kuten täällä muutama muukin, että seuraavan vuodon jälkeen alkaa tikutus. Menkat ovat alkaneet tasan tarkkaan joka kuukausi 26.pvä ja päivää ennen, niin oudolta kuin kuulostaakin on oikea olkapääni alkanut särkemään, (en tiedä miksi, lääkäritkään eivät osaa kertoa) kun menkat alkavat. Ja nyt ei mitään oireita ole tullut! Menkkoja ei kuulu eikä näy, joten kävin tänään apteekista ostamassa testin jonka huomenna käytän.. Pelottaa, jännittää ja luultavasti liian aikaista mitään testailla, mutta en pysty odottamaan kauempaa.
Olen tyyppiä "kaikki nyt ja heti" joten nämä kolme kuukautta ovat tuntuneet tuhottoman pitkiltä ja joka saamarin kerta olen kuvitellut raskausoireita. Menetinkin jo toivoni tässä kuussa, enkä enää laskenut koska peittojen pitäisi heilua. Jospa se olisikin auttanut? Pelkään että taas saan pettyä ja liian hätäiseen teen testin, mutta jos se plussa sieltä tuleekin tiedän km:n olevan sillä takapiruna koko ajan. Aargh että voi olla vaikeaa...

Niin ja ikää 25, miehellä 25, yhteistä taivalta kohta pari vuotta takana ja perheeseen kuuluu myös "meitin vauva" manchesterinterrieri uros. Rakennamme omakotitaloa jonka huoneet odottavat täyttymistä... :)

Täällä on vielä onnistuttu välttämään Tädin vierailu. Eli testausta olis kait pikkuhiljaa tiedossa. Apteekki vain ei ole millään lailla matkan varrella. Osaiskohan joku sanoa missä normaaleissa marketeissa on raskaustestejä? Olen joskus haahuillut Prisman ja Citymarketin osastoilla niitä etsien mutta ei ole tullut vielä vastaan. Aiemmat onnistumiset on aina testattu Apteekin perustestillä, joten tietty vois leikkiä taikauskoista ajaa varta vasten apteekin luokse :-). En oikein osaa päättää pitäiskö jo tänään testailla vai odotella vielä pari päivää. Kuukausirytmi kun saattaa olla vielä sekaisin siitä KM:stä... ei millään tahdo enää saada negatiivista tulosta, kun on jo "vähän" ruvennut plussaa odottelemaan...

Kiitos Inkivääri! Toivon punaista väriä ainostaan poskille tästä eteenpäin! Ajatella, miten ennen pelkäsi, jos menkat ei alkaneet ja nykyään asia on päinvastoin. Ei enää helpota, jos pitää mennä vessaan havaitsemaan odottamatonta kiertoa päättyneetki.. tai alkaneeksi uudelleen.

Santsu. Primoissa ja cittareissa on huomattavasti halvempia raskaustestejä mitä apteekissa. Löysin luontaistuotehyllyltä meidän prismasta raskaustestejä. Oli alimmalla hyllyllä tosi huomaamattomassa paikassa. Samassa ovistikkuja ja muita. Meidän cittarissa raskaustestit on ollut kondomien vieressä. Tsemppiä testailuun jahka testit saat kaapattua mukaasi!

No niin. Tänään tein tikuttelin ovista ja haamuhan se sieltä tulla pilkahti. Onnistuneesti satuttiin eilen heilauttamaan peittoja oikeaan suuntaan - kahdesti peräti. Oltiin veljen ja hänen kihlattunsa luona käymässä tuossa pari päivää, niin jäi tuo seksi niin sanotusti kotihommiksi. Eilenhän se sitten kotona ryöpsähti ihan totaalisesti. Mutta ei siitä sen enempää. Tänään on pakko sitten pitää välipäivä, että isäntä ehtii valmistella niitä pieniä poikia ja tyttöjä tarpeeksi. Huomenna voisi ajatella harrastavansa illalla lapsitalkoita. Nyt tosiaan oli ekaa kertaa tikut käytössä ja positiivista oli huomata, että normaalisti ovulaatio ainakin tulee. Haamuviivasta uskallan jo näin sanoa. Seuraavaksi sitten ootellaan tuota kierron loppumista ja aletaan jännäilemään silloin.

Plussatuulia kaikille. Toivottavasti "kevättä rinnassa" pitää paikkansa ja saadaan marras-joulukuussa pieniä peppuja pestä... Kaikki ME!

Oli kiva olla täällä tän mitä kerkesi olla :) Nimittäin tein tänään kaks positiivista raskaustestiä, tosin haamuja vielä mutta kuitenkin punertavaa oli :) Eli taidanpa siirtyä tuonne odottajien puolelle :) Oikein ihanaa kevään alkua ja paljon niitä plussapuhalluksia :)

Onnea Minnuska!! :) Toivottavasti pieni nyt pysyy mukana loppuun asti! Kiva, kun tänne tulee ilosia uutisia, on helpompi uskoa, että kyllä itelläkin vielä tärppää. :)

Täälläkin aamulla saatu niin punaiset kaksi viivaa ettei voi erehtyä! <3 Varhaisultran menin jo tilaamaan kolmen viikon päähän, joten nyt vain odotellaan ja pidetään sormia ristissä jotta pienokainen jaksaisi tällä kertaa pysyä koko matkan mukana. Oikein paljon plussatuulia kaikille!!

Takaisin