Hafanana
Jostain jotain jo tietävä
Mä en ookkaan vielä tänne listaan ilmottanut, mutta meillä ru on 13.8.
Siis vielä pitäis pari viikkoa ootella :/
Mulla on ollu vahva poikaolo koko ajan muuten, mutta nt-ultrassa aloin epäröimään... nyt kuitenkin ehtinyt taas unohtua se epäröinti :D
Lääkäri ultraa mun munuaisvian takia. Toivottavasti saahaan sukupuoli selville :)
Siis vielä pitäis pari viikkoa ootella :/
Mulla on ollu vahva poikaolo koko ajan muuten, mutta nt-ultrassa aloin epäröimään... nyt kuitenkin ehtinyt taas unohtua se epäröinti :D
Lääkäri ultraa mun munuaisvian takia. Toivottavasti saahaan sukupuoli selville :)

kuulemma pieni ja siro, ei ihan vastaa viikkoja (menkat 21+2, ultra 20+4) mutta on kuulemma kasvanut hyvin. Kätilö otti ihan 4D kuvaa mistä olin aika yllättynyt, mutta vaan positiivisesti
sai miehelle videota ja kuvia hyvin, kun hän ei mukaan päässyt, vaikkakaan mini ei ollut taaskaan kovinkaan kuvauksellinen (kasvot tiukasti istukassa, pää alhaalla suurimman osan ajasta
Oli ultraamassa ihana kätilö, joka ei pitänyt kiirettä ultraamisen kanssa. Koitti meillekin asti saada hyviä kuvia, mutta vauva oli ihan sykkyrässä kasvot peitossa, että jouduttiin tyytymään huonompiin kuviin. Painoarvio oli jo 490g!!
Viikkoja nyt 21+1.

Niin äkkiä nyt kesällä aika mennyt että tuntuu ku ultra tulis ihan puskista!