Rakenneultrat

Me aloitettiin aamu ultralla, ja voi mikä helpotus oli nähdä kaiken olevan kunnossa :Heartred pieni möyri niin aktiivisesti, että aika kauan sai kaivella kätilö, että kaikki mitat saatiin. Mutta täysin vastasi viikkoja, kaikki rakenteet olivat ok ja poika on tulossa :)

Ihana kuulla, onnea pojasta! :Heartblue
 
Lisäsin teidätki listaan :) Hauska toi 14. päivä miten on tosi monella aika sillon, tulee paaljo kuulumisia :D Mullaki samana päivänä se ns. Kela-neuvola
 
Lumissa, susta ei ole kuulunut. Toivottavasti se ei tarkoita huonoja uutisia :sad001
 
Lumissa, susta ei ole kuulunut. Toivottavasti se ei tarkoita huonoja uutisia :sad001

Lumissa on kirjotellu tuonne meijän salaiselle puolelle, kannattaa tulla sinne mukaan jos viestimäärä yms ehdot täyttyy :)

Nyt on ultra ohi ja kaikki oli hyvin, terve tyttö tulossa :Heartred Kyllä on niiin helpottunu olo, nyt uskaltaa taas luottaa enemmän et tosiaan saadaan jouluksi vauva ja uskaltaa antaa itelle luvan tehdä kaikkia hankintoja :)
 
Lumissa on kirjotellu tuonne meijän salaiselle puolelle, kannattaa tulla sinne mukaan jos viestimäärä yms ehdot täyttyy :)

Hei mä oon sinne haikaillut, mutta mulla ei oo konetta käytössä niin en pääse katsomaan viestieni määrää :sad001 Olisitko (tai joku muu ihana) jaksanut tarkistaa mun viestimäärän?
 
Hei mä oon sinne haikaillut, mutta mulla ei oo konetta käytössä niin en pääse katsomaan viestieni määrää :sad001 Olisitko (tai joku muu ihana) jaksanut tarkistaa mun viestimäärän?

Mee puhelimella selaimen kautta vaun sivuille niin et tarvitse konetta. :)
 
Hei mä oon sinne haikaillut, mutta mulla ei oo konetta käytössä niin en pääse katsomaan viestieni määrää :sad001 Olisitko (tai joku muu ihana) jaksanut tarkistaa mun viestimäärän?

Mä osasin kattoa sen verran et ainaki kokonaisviestimäärä on 51, en sitte tiiä tämän joulukuisten osalta viestimäärää.. Mut laita ihmeessä ylläpitoon (nyt en muista nimimerkkiä et kuka hoiti) viestiä ja kysy et täyttyykö ehdot ja lisäävät sut sinne jos täyttyy :)
 
Takaisin
Top