Rakenneultrat ja sukupuoli

Eilen pitkään odotettu ru ja tyttöhän siellä :Heartpink Molemmat toivottiinkin tyttöä,pojalle ei oltu edes nimeä mietitty.Tytölle on ollu valmiina alusta alkaen :grin
Kaikki oli kuten pitääkin,painoa 361 g ja viikkoja 20+4.
Ja nyt voi alkaa hullu shoppailu kun tietää kumpi tulee :grin:grin

Heippa, meilläkin ru tänään 20+4 ja tytön tyllerö tulossa vastasi 19+5. Tosin joudutaan kontrolliin vielä kun istukka on osittain kohdunsuu päällä. Onkos kellään kokemuksia siitä? Itse suhtaudun positiivisesti että luonto hoitaa

Kiitos linkistä Magpie :) minäkään en ole huolissani vielä yhtään, vaikka osittaisesti on kohdunsuun päällä. Kätilö kyllä kertoi että voi vaikuttaa synnytys tapaan jollei siirry pois edestä, mutta jos niin käy niin eihän sitä lasta voi masuunkaan jättää, joten sitten on vain tyydyttävä keisarinleikkaukseen. Meillä vuodosta ei sanottu mitään, mutta hyvä tietää että sellasta voi esiintyä.

rv 20+2, vastasi 20+3. Painoarvio oli 360g. Ja tyttöhän sieltä taas tulee, ihan niinkuin arvasin...pojan nimiä ei oltu edes mietitty kun olin niin varma tästä :) ihanaa kun pääsee ostelemaan tyttöjen juttuja ;)

Mekin päästiin vihdoin rakenneultraan perjantaina. Kaikki oli kohdallaan ja kunnossa, koko vastasi viikkoja (21+1), ja painoarvio oli jotain vähän alle 440g, eli varmaan taas semmoinen perusjytkyn kokoinen poika tulossa. Tähän perheeseen ei siis tyttöä saada, ellei sitten iltatähteä jossain vaiheessa yritetä. :p:grin Vähän harmittaa, kun siellä oli ultralaite koekäytössä, eikä siinä ollukaan sitä paperia ihan kauheasti, niin ei sit saatu mitään kivaa 3d-kuvaa paperisena. Onneksi näytöltä pystyi kuitenkin ottamaan puhelimen kameralla kuvia, niin ei ihan täysin ilman jääty!

Rakenneultrassa käyty ja kaikki vaikutti olevan hyvin :love017 Painoarvio oli 381g ja vastasi viikkojaan (20+6). Sukupuolta kun kysyttiin niin vauveli veti jalkojaan kovasti kiinni mutta lopulta vähän vilautteli, ja poika sieltä on näillä näkymin tulossa:Heartblue

Heips, perjantaina olis ru ( sillon menos 20+3) pelottaa ja jännittää, koko raskaus menny niin hyvin ja nyt pelko että jotain olis vialla:schoked025 tietty tutut/ mun työkaverit sanoo "hyvin se menee, on siellä kaikki hyvi". Mutta kuitenki vaan jänskättää! sukupuolta ei haluta selvittää:happy7

Nodde, samaa täälläkin. Raskaus on edennyt yllättävän mukavasti ja viime viikon ru meni loistavasti! Sukupuolta mekään ei haluttu tietää eikä vahingossakaan selvinnyt kun ultraaja neuvoi katsomaan hetkeksi muualle kun ohitteli sukupuolta :) kyllä meillä ainakin pääsi näkemään niin paljon kaikkee muuta että sukupuoli on hyvin pieni osa tupta tutkimusta ;)

Hienoa Nodde ja Liljuska!!
Ihanaa kun vielä on niitäkin, ketkä malttaa odottaa synnytykseen asti edes sukupuolen kanssa. Terveydestä saa niin paljon tietoa jo raskausaikana, että meistäkin tuntui esikoista odottaessa tuo asia ihan sivuseikalta. Ja oli oikeastaan hauskaa kun kaikki läheiset ja jopa asiakkaatkin esittivät omia arvauksiaan milloin minkäkin seikan perusteella. :D

Nyt kun on toinen raskaus menossa ja esikoinen on poika, oli pakko kysyä kun niin kovasti toivoin tyttöä. Jos ei olisi tyttöä tulossa, ajattelin että parempi käsitellä pettymys alta pois jo nyt ja keskittyä iloitsemaan pojasta sitten kun syntyy. Kumpi tahansa - meidän tapauksessa nyt siis molemmat - saa sitten kokea olevansa täysin tervetullut!

Tänään oli sitt rakenneultra meilläkin. Kaikki muuten ok paitsi FL -mitta ei vastannut viikkoja...

Mittaukset vastasivat viikkoja 18+4 vaikka olen tällä hetkellä 21+0. Lääkäri tuli katsomaan ja meinasi ettei tuo
1 - 1 1/2vkon heitto tarkoittaisi mitään. Mutta kuitenkin sain lähetteen TYKS, jossa otetaan uudet mitat varmuuden vuoksi.

Hieman tässä jänskättää. :oops:

Lohduttavaa on se, ett kaikki muut mittaukset vastasivat viikkoja. :rolleyes:

Kävimme tänään ultrassa ja kaikki oli niin kuin pitikin. Meille sattui rakenneultraamista opetteleva kätilö, joten paikalla oli myös ylilääkäri. Eli kaikki mitattiin viimeisen päälle ja mitään vikaa ei löytynyt eli tosi ihana uutinen. Ja varmaa on siis myös sukupuoli eli meille tulee tyttö :Heartpink Jotenkin alusta asti ollut tyttöolo ja tytön nimiäkin on löytynyt kaksi eli aavistus osui oikeaan. Nyt vaan pitää päättää, että voittaako mun vai miehen nimivalinta :happy7 Jotenkin nyt on hyvin rauhallinen ja hyvä olo, tuntuu että kaikki tulee menemään hyvin. Meille tulee:angel13.

Niin meille ei kyllä kerrottu mitään painoarviota, mutta se riittää että kaikki tutkimustulokset olivat niin kuin pitääkin.

Minulla oli myös eilen rakenneultra. Viikot oli 21+0 ja painoarvio 397g. Pikkuinen vaan istui niin jalat koukussa alhaalla mun lantiossa, että ei nähty onko nilkat suorat ja sydämestä jäi jotain vielä tarkistamatta. Kävin välillä hyppimässäkin, jotta tyyppi vaihtaisi asentoa vaan ei! :D Niinpä mennään maanantaina kontrolliin, toivottavasti nähtäisiin noiden edellä mainittujen lisäksi myös sukupuoli. Tuossa asennossa sekin jäi hämärän peittoon.

Bampuli, mitä olen kuullut niin yleensä se, että reisiluu on tuon verran jäljessä on ihan normaalia. Mutta onhan se hyvä, että tutkivat vielä. Tahtoo ihmismieli olla sellainen, että tulee muuten huolehdittua ja murehdittua.

Nyt vihdoin ru takana ja kaikki hyvin ja näytti normaalille.:smiley-bounce013 sukupuolta ei haluttu tietää, eikä sitä saatu edes näkyviin, oli niin mukkelismakkelis siellä:smiley-bounce022 vastaa viikkojaan, eli 20+3:Heartred olo todella helpottunut ja täynnä onnea, harmi ku saatiin tosi huono kuva:confused3 ei voi kotona ihastella... mutta mitään painoa tai arviota ei kyllä saatu....

Takaisin