Ensi perjantaina! Vihdoinkin... :)Ketkä muut onnekkaat pääsee ensi viikolla ultraan? Jollain ainakin taisi siirtyä viime viikolta aika huomiselle..
Itse jännittyneenä odotan huomista ultraa. 10.30 asti pitäisi jännittää!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ensi perjantaina! Vihdoinkin... :)Ketkä muut onnekkaat pääsee ensi viikolla ultraan? Jollain ainakin taisi siirtyä viime viikolta aika huomiselle..
Itse jännittyneenä odotan huomista ultraa. 10.30 asti pitäisi jännittää!!!
oon kade
onnea ultraan ja ihania hetkiä!
:)Mulla myös tänään (mutta vasta illemmalla) rakenneultra! Jännittää!
Kaikki ultrassa hyvin ja vastas viikkoja hyvin... pääsen vielä bonus ultraan ku istukka vallimainen (kuulemma ihan uus juttu että seuraavat tätä) ja sit mä oon shokissa! Muille tulee poika![]()
![]()
![]()
mutta ihanaa, kun kaikki on ok! Ja hyvä että pääset seurantaan, jos istukka oli jotenkin erilainen. Oliko se vaan siis poikkeuksellisen muotoinen vai oliko siinä jotain muuta outoa?Kaikki ultrassa hyvin ja vastas viikkoja hyvin... pääsen vielä bonus ultraan ku istukka vallimainen (kuulemma ihan uus juttu että seuraavat tätä) ja sit mä oon shokissa! Muille tulee poika![]()
![]()
![]()
Täällä viellä kaks pv odoteltavaa :banghead: tuntuu tosi pitkältä, alkaa jo vatsanpohjassa kihelmöimää ku miettii ultraa:)