haaveilija31
Puuhakas puhuja
Me saatiin joku about 10 kuvaa ja kätilö vielä lopussa sanoi että ottaa meitä varten yhden sivuprofiilikuvan missä näkyisi kunnolla vauvan profiili
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kamalaa. Mitä enemmän täältä lukee hyviä ultrakuulumisia, sitä enemmän pelottaa että itse saa niitä huonoja... Tilastollisestihan se jollekin aina osuu. Olenkohan vähän hölmö
Kamalaa. Mitä enemmän täältä lukee hyviä ultrakuulumisia, sitä enemmän pelottaa että itse saa niitä huonoja... Tilastollisestihan se jollekin aina osuu. Olenkohan vähän hölmö
Oli kyllä vaikeuksia pysyä rauhallisena ultrassa. Vauvalla oli kaikki hyvin, mutta päätä ultrattiin ja mittailtiin piiiiitkään ja hartaasti. Pään koko oli viikon perässä muita mittoja. Itse en kuitenkaan ole huolissani, koska mullakin on pieni pää eikä ton esikoisen pääkään ole mikään iso. Lisäksi istukka oli takaseinässä niin alhaalla, osittain kohdunsuun päällä, että sain kontrolliajan lääkärille rv28. Siellä myös mitataan pää uudestaan.
Muuten kaikki oli hyvin ja tyttölupaus saatiin