Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jahtu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ootteko käyny rakenneultrassa yksin vai miehen / jonku muun kanssa? Meillä miehellä on sillee työvuoro ettei mitenkää saa sitä vaihettua et pääsis mukaan, ärsyttää oikee :( nyt mietin et pyydänkö jonku sinne mun mukaa vai meenkö sit yksin..

Mies joka ultrassa mukana. Onhan siinä ollu työvuorojen kanssa sovittamista, mutta on ollut miehellekin sen arvosta. :)

Meillä on tuurilla osunut mies sellaisiin työvuoroihin, että on päässyt mukaan nt-ultriin ja rakenneultriin, sekä tuplista ar ultraan. Kaikissa muissa olen ollut yksin, kun äitiyspolin aikoihin ei juuri ole voinut itse vaikuttaa. Tuplista ultrattiin yhteensä yhdeksän kertaa.

Miehen kanssa yhdessä ollaan oltu molemmat kunnan tarjoamat ultrat. Varhaisultrassa kävin yksin :)

Tässä raskaudessa olen tähän mennessä käynyt yksin kaikki kolme ultraa mitä mulla on ollut. Nyt mies pääsee rakenneultraan. Viime raskaudessa mies ei päässyt rakenneultraan, joten kysyin anoppia mukaan.
jjonsku jos sinusta tuntuu että haluaisit mielummin jonkun mukaan kuin mennä yksin niin kysy ihmeessä joku kaveriksi. Anoppi oli ainakin ihan otettu kun pyysin mukaan ja sillekin oli kiva kokemus.

Rakenneultra täällä takana Ja yksin kävin siinä, jopa puolen tunnin kahvitauolla kun ei maha-asukki tahtonut asentoa vaihtaa. Terveeltä tytöltä vaikutti lääkärin mukaan :) sain kahden viikon päähän uuden ajan sydämen vuoksi, kun ei tahtonut näkyä millään.. Ei pitäisi olla huolenaihetta, mutta oli selkä ultrauslaitteeseen päin Ja luiset kädet rinnan päällä... Mut hyvillä mielin odotellaan seuraavaa aikaa :)

Mies on päässyt mukaan joka ultraan ja neuvolaan ja lääkäriin. Ihan kiva kun ensimmäistä odotetaan. Seuraavan kanssa tuskin tulee mukaan samalla tavalla.

Meen ultraan yksin, koska mies lähti/jätti kuukausi sitten. Hän varmasti haluaisi tulla mukaan, mutta minä en pysty enkä halua häntä sinne ottaa. RU vasta 19.5. Silloin 21+6. Huoh. Pitkä odotus vielä!

Hän oli vähän pienempi kuin raskausviikoista pitäis, paino 334g. Hyvin tasaisesti kasvanut kaikki mitat, mutta pikkuruinen on vielä :Heartred
Rakenteet kaikki kunnossa, tutkittiin hyvin tarkkaan. Saatiin ihailla kunnolla pienen nyrkkien heiluttelua ja jalkojen ojentelua.

Mies itki kun kuuli että hän saa tyttären :Heartpink

Onko täällä tullut hyviä kuvia ultrassa? Mulla oli tosi surkeat! Selkärangan erottaa Ja yhden naamakuvan... Ihan pettymys, odotin ihania ja selkeitä vauvan muotoja! Enhän mä itse edes voi näin maallikkona tajuta Jos jossain kuvassa vaikka joku valo olisi vaikka sisäelin.. Onkohan ultraajassa Ja/tai vauvelin asennossa vähän kuvien kannalta vikaa ... :)

Me ei juuri saatu 3d kuvia kasvoista, kun vauva oli linkkuveitsenä kädet naaman edessä ja leuka tiukasti rinnassa. Normaalina ultrakuvana saatiin sivuprofiili ja kaksi 3d kuvaa kasvoista. Muita kuvia ei saatukaan itselle.

Me saatiin neljä kuvaa täysin samasta asennosta ja kuvakulmasta, vahingossa yksi kuva sydämestä ja pippelikuva :D eli ei mikään hieno saalis täälläkään mutta ihan tyytyväinen olen kuitenkin, kaksi hyvää kuvaa saatiin :)

Me saatiin viime raskaudessa mielestäni paljon moninaisempia kuvia, vaikka ei tän kokoisesta sellaista kokokuvaa kai enää saakkaan. Nyt saatiin kolme kasvokuvaa ja yks kasvojen sivuprofiili. Kai se jotenkin on oletus että haluttais nähdä kasvot.

Kaksosista saatiin yli 20 kuvaa ja tästä yhdestä kolme.. :D

Saatiin viitisentoista kuvaa ru:sta josta kaksi pippelilähikuvaa. Ultraaja oli meidän esikoisen syntymässä kätilönä ja se halusi kovasti antaa hienot kuvat meille. Joten se vääns ja kääns mua ja vauvaa niin et saatiin vähän kaikesta hyviä kuvia :shy::happy:

Takaisin