Rakenneultra

Ultra nyt takana ja huh mikä helpotus kun kaikki oli hyvin :) Oli tosi mukava ultraaja ja kysyi haluttaisiinko nähdä kumpi tulossa! Tyttöä ennemmin veikkaili kun ei mitään ulokkeita näkynyt.. ja oon vähän shokissa hyvällä tavalla. Ennestään kun on poika niin en edes uskaltanut haaveilla tytöstä [emoji7][emoji7][emoji7]
 
Huippu kiva ultra takana :sad001 yhtään kuvaa ei saatu saati tietoa sukupuolesta. Lääkäri oli vaan sitä mieltä että super riski raskaus ja piste.
Itkien lähdin pois.
 
Huippu kiva ultra takana :sad001 yhtään kuvaa ei saatu saati tietoa sukupuolesta. Lääkäri oli vaan sitä mieltä että super riski raskaus ja piste.
Itkien lähdin pois.
Voi ei, Evelin! :Heartred Millä tavalla riskiraskaus? Haluatko kertoa enempi?
 
Huippu kiva ultra takana :sad001 yhtään kuvaa ei saatu saati tietoa sukupuolesta. Lääkäri oli vaan sitä mieltä että super riski raskaus ja piste.
Itkien lähdin pois.

Apua, mitä tapahtui?! Varsinkin jos jotain on mikä itseään huolestuttaa niin sitä enemmän toivois sympatiaa siltä henkilöltä, joka ultrauksen tekee ja on se ammattilainen.. tsemppiä, mikä tilanne onkaan!
 
Sokeri arvot koholla, ja verenpaine lääkitys ollut jo monta vuotta. +Oma ylipaino yms yms
Mutta kaikki nämä luulisi olevan selviä asioita itsellekkin. Ja kyllä pitäisi ammattilaisen enemmänkin auttaa voimaan hyvin ja olla tukena. Ihan järkky mieli jäi kyllä :sad001
Ainoa asia joka tuli yllärinä vielä niin kohdussa oleva myooma (jota ei ole pariin vuoteen poistettu kun ei ole kuulemma tarvetta ja on niin pieni , oli noin 2 cm) onkin nyt alkanut sitten kasvamaan ja oli jo yli 5 cm :sad001 puuh. Kaitpa sitä pitäs yrittää olla hyvällä tuulella ja koettaa vaan parhaansa. Mut ei ole helppoa, kun tulee sellainen olo että ei tämä voi loppua hyvin millään lailla .
 
Voi että Evelin, onpa tosi harmi kuulla että oot saanut noin huonoa käytöstä lääkäriltä. Odottaisi ammattilaiselta tukea ja rauhoittelua. Jos sua mietityttää niin ole ihmeessä yhteyksissä neuvolaan ja pyydä tarv. lisäseurantaa jos se rauhoittaisi mieltä. Tsemppiä! :)
 
Huh, täälläkin just rakenneultra onnellisesti ohi! Jännitti niin paljon että melkein pyörrytti, mutta kaikki oli onneksi hyvin :) Ainoa mikä nyt vähän alkoi jännittää, oli että vauveli vastasi kooltaan melkein viikkoa isompaa, joten heti aloin stressata että mikähän jättiläinen siitä tulee... :banghead:

Tyyppi esitteli pippeliään sen verran avoimesti, että sukupuoli ei ainakaan jäänyt epäselväksi :woot: eli meille olis tulossa isosiskolle pikkuveli :Heartblue Vähän oon vielä järkyttynyt poikalupauksesta, kun oli miehen kanssa vähän molemmat odotettu toista tyttöä... mies kyllä innostui heti pojasta, niin jospa itsekin kohta kunhan saa ajatuksia käännettyä vähän poika-asemalle.

Ultraaja oli meilläkin tosi mukava, ja saatiin iso nippu kuvia mukaan, 3D-kasvokuvia myöten. En kyllä niin hirveästi osannut kuvia edes kaivata, pääasia että vauva on terve :)
 
Huh, täälläkin just rakenneultra onnellisesti ohi! Jännitti niin paljon että melkein pyörrytti, mutta kaikki oli onneksi hyvin :) Ainoa mikä nyt vähän alkoi jännittää, oli että vauveli vastasi kooltaan melkein viikkoa isompaa, joten heti aloin stressata että mikähän jättiläinen siitä tulee... :banghead:

Tyyppi esitteli pippeliään sen verran avoimesti, että sukupuoli ei ainakaan jäänyt epäselväksi :woot: eli meille olis tulossa isosiskolle pikkuveli :Heartblue Vähän oon vielä järkyttynyt poikalupauksesta, kun oli miehen kanssa vähän molemmat odotettu toista tyttöä... mies kyllä innostui heti pojasta, niin jospa itsekin kohta kunhan saa ajatuksia käännettyä vähän poika-asemalle.

Ultraaja oli meilläkin tosi mukava, ja saatiin iso nippu kuvia mukaan, 3D-kasvokuvia myöten. En kyllä niin hirveästi osannut kuvia edes kaivata, pääasia että vauva on terve :)

Paljonko sitten saitte painoarvioksi ja millä viikolla? Meillä oli sama juttu, että uskoin toisen tytön tulevan, mutta onkin pikkuveli! :)
 
Ei meillä painoarvio itse asiassa mun mielestä kuulostanut mitenkään isolta verrattuna siihen mitä muilla on ollut, viikot nyt 20+4 ja painoarvio taisi olla 372 g. Osa mitoista vaan vastasi vähän viikkoja isompaa, mut kätilö arveli että kun lapsen isä on aika pitkä ja on ollut syntyessään aika iso, että isän geenit voi jo kokoon vähän vaikuttaa. Ja siis oon minäkin 170 cm, että ei meidän pojasta varmaan mikään ihan pikkuinen voisi tullakaan. Meidän esikoinen (tyttö siis) oli vaan syntyessään aika pieni ja siro (tasan 3 kg), että aloin heti jännittää että tuleeko tästä nyt joku 4,5-kiloinen niinkuin isänsä on ollut :grin
 
Ei meillä painoarvio itse asiassa mun mielestä kuulostanut mitenkään isolta verrattuna siihen mitä muilla on ollut, viikot nyt 20+4 ja painoarvio taisi olla 372 g. Osa mitoista vaan vastasi vähän viikkoja isompaa, mut kätilö arveli että kun lapsen isä on aika pitkä ja on ollut syntyessään aika iso, että isän geenit voi jo kokoon vähän vaikuttaa. Ja siis oon minäkin 170 cm, että ei meidän pojasta varmaan mikään ihan pikkuinen voisi tullakaan. Meidän esikoinen (tyttö siis) oli vaan syntyessään aika pieni ja siro (tasan 3 kg), että aloin heti jännittää että tuleeko tästä nyt joku 4,5-kiloinen niinkuin isänsä on ollut :grin
Äidin syntymäkoko kai vaikuttaa kumminki eniten :) Ja tosiaan olet pitkä sinäkin niin ei pitäis olla hätää! Mulle lohdutti kätilö että 170cm pitkälle (oon siis saman pituinen) ei ole joku 4,5kg mikään pahan kokoinen. (Toki lantionmitat ym vaikuttaa myös). Meillä siis esikoistyttö syntyessä 4335g 53cm ja 10min helppo ponnistusvaihe ja vaan pieniä nirhaumia, ei repeämää. Silti vähän jänskättää onko poika ja toinen lapsi vielä isompi.
Mutta pyydät vaan tiukasti päästä synnytystapa/kokoarvioon lähempänä synnytystä jos jää mietityttämään!! (Näin mullekin kätilö sanoi)
 
Meillä jäi naamakuva saamatta, kun filmirulla loppui, ja kätilö vaihtoi siinä ultran tiimellyksessä uuteen rullaan, niin se mikä kuva napsastiin jäi tulematta :sad001 Huomasin vasta, kun töihin pääsin takaisin.
 
Rakenneultrasta myös kotiuduttu. Kaikki kunnossa ja saatiin veikkaus tytöstä. :HeartredJäi kyllä hieman nuiva fiilis ultraajasta, ja tuntui tekevänsä työnsä jokseenkin hälläväliä meiningillä, että ei ollut mikään positiivisin kokemus. Tuli tunne lopulta että voihan siihen nyt luottaa että katsoi kaikki kunnolla ja kaikki on tosiaankin hyvin. Tekisi mieli mennä käymään vielä yksityisellä, mutta se tuntuu niin rahan haaskaukselta.. lähipiirissä on kuitenkin ihan hiljan paljastunut ikäviä asioita rakenneultrassa ja pelko näistä on jäänyt. Mies oli myös sitä mieltä että jäi heikko fiilis ultrasta kaiken kaikkiaan. Mutta voi sitä rakkautta, jota pääsi pitkästä aikaa katsomaan. :Heartred
 
Takaisin
Top