Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ootetaanko me kaikkien rakenneultran jälkeen sitten oikeasti vasta synnytystä?! Mä en jaksa oottaa.. tää rakenneulta-ketju on kauhean pitkä. Toisaalta, kun aloitin nyt työt niin en kerkee enää kohta niin paljon olla täällä. Teen iltatyötä niin varmaan sit kaikki aamupäivät syön sohvalla ja istun täällä. Hätäisesti lenkitän koiran ja sen on siinä. Ainiin, se mieskin tulee pian kotiin :happy:

Mä en oota... tai ootan tottakai :grin mutta sit aion entistä huolettomammin nauttia raskaudesta, vauvan liikkeistä, keväästä, auringosta jajaja...! On niin paljon kaikkea ihanaa tässä välissäkin, notta aika soljuu varmasti ihanasti:smiley-angelic003

Totta turiset Rosalina! Mä rakastan kevättä tosi paljon, ihanaa aikaa olla raskaana :) Ja onhan tässä sit koko ajan pientä laittoa uutta perheenjäsentä varten :)

Olipa jännittävä päivä! Ultrassa kaikki hyvin ja pikkunen vastas viikkoja lähes päivälleen, painoa pikkusella 404g. Koko toimitus kesti noin tunnin ja se aika meni niin nopeesti! Lopuks ultraaja kysy että halutaanko tietää sukupuoli, no haluttiinhan me :grin
Tyttöä meille luvattiin :Heartbigred En uskaltanut alkuun kattoo miestä kun tiesin miten kovasti hän toivoi poikaa, mutta kyllä näky tämäkin vievän ukon sydämen :) Hieman käytiin vaatteita ostamassa ja vaunuja kattelee. Huh, itku piti päästää kun kotiin tultiin :)

Muokattu viimeksi:
Lempinen: Niin mä päättelin, että olit oikeasti tarkoittanut "raastavaa", mutta oli pakko heti tarttua tohon. :happy: :rolleyes:Mun on oikeasti pakko keksiä huomiselle jotain järkevää tekemistä. Muuten mietin koko päivän lähestyvää rakenneultraa eikä aika kulu ollenkaan.:confused:

Mä just tässä lomailun jälkeen mietin, että mitäköhän sitä oottais seuraavaks.. varmaan pojan 2 v.synttäreitä, en tiedä. Mutta synnytystä nyt en kyllä varsinaisesti oota, sen jälkeistä aikaa kylläkin :) .

Takaisin