Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä oli kans vartin aika myöhässä ja jessus sitä jännitystä mikä siinä alko hiipimään. :D

Taas hyviä ja ihania uutisia tältä päivältä, onnea paljon teille kaikille ja tsemppii vielä, jos joku on vasta saamassa masukuulumisiaan! <3:happy:

Mäkin kommentoin sen verran vaatekeskusteluun, et meillä reilu 1 vee poika on käyttänyt aina värikkäitä vaatteita, joista ehkä puolet on ns. perinteisiä poikavärisiä. Vaaleanpunaista mäkään en osaa pukea pojalle. Katson kans sen verran, että asun osat sopii yhteen, tosi jos ollaan vaan kotona, niin sit ei oo niin justiinsa. Meillä on hyvin vähän ns. merkkivaatteita, mulle pääasia on, et vaate istuu hyvin, on kivannäköinen, ei hierrä ja pysyy päällä. Ja että sen kanssa pystyy leikkimään ja touhuamaan. Panostan kans ulkovaatteisiin, mutta ostan aina alesta nekin mahdolliset hintavammat kamat.

Mä kuulun joihinkin facen merkkivaatekirppisryhmiin ja jaksan päivitellä usein miehelle, et miten ihmiset pystyy ostamaan niin hemmetin kalliita sisävaatteita ihan pienille vauvoille ja lapsille, monista käytetyistä/kuluneista merkkituotteista maksetaan kirpulla enemmän kuin uutena sais alesta nettikaupasta, voiko typerämpää olla! :p Ja usein nää vaatteet on just sellasta tunnistettavaa merkkikuosia, että varmasti kaikki muut samanhenkiset näkee että meidän Pirkkopetterillä onkin kalliit merkkikamat päällä. Mulle ei tuo mitään tyydytystä, jos mun lapsi on tai ei oo puettu johonkin tiettyyn merkkiin. Huvittavaa :happy: musta mm. kappahl, newbie, Lindex, nameit tekee kivoja vaatteita, olenpa muutamat kehutut löydöt tehnyt ihan prismastakin :wink:) hupsista, tulipahan taas sepustus, mun pitäis vissiin harjoitella tota tiivistämistä... :D

Mut mä tunnustan et meille kun on tulossa typykkä nyt poikien jälkeen niin kyl meille jonkinasteinen vaaleanpunainen/pastellikausi ainakin hetkeksi hänen osaltaan jämähtää :shy:

Ultrasta selvitty ehjin nahoin :) kaikki näytti olevan hyvin tällä 342 grammasella ihmisen alulla <3 millään ei olis haarusta halunnu näyttää vaikka kätilö sen moneen kertaan katsoi, mutta ei siellä kuulemma mitään poikaan viittaavaa ollu näkyvissä :)

Jokos nyt vois realistisesti udella niitä VauvaHaaveissa:n kuulumisia? Kun viime viikolla otettiin varaslähtö:grin

Ihana Rosalina :) meidän ru kuulumiset on tuolla 58 sivun lopussa <3 poika tulossa

Onnea taas kaikille tämän päivän hyvistä uutisista!

Onnea munkin puolesta kaikille! Ihania uutisia <3
Kiva fiilistellä teidän kuulumisia, kun mä oon viimisten joukossa tässäkin asiassa. Meillä on ultra vasta viikon päästä perjantaina. Odotan innolla! :)

Voi ihanaa teille kaikille, jotka ootte tänään nähneet ihania vauvojanne :Heartbigred Onnea!

Oi ja ONNEA Lempinen <3 <3 <3
Nyt jännitys ohi, omalta osalta. Tietenkin jännitys vielä teidän ultrauutisia odottavien puolesta pysyy :) Ihana kun melkein jokapäivä niitä tässä viel tulee <3 <3

Takaisin