Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ootappas QC muutamia vuosia, jos hyvä tuuri käy teillä on sitten kämppä täynnä vaaleanpunaista prinsessakamaa.....näin kävi ainakin meillä :grin

Nou nou nou! Laps aletaan heti aivopesemään mustaan, harmaaseen.. :D
Ja tietenki koirajuttuihin :D vaikka iskä meinasi, että opettaa neitiä sietämään moottoriöljyä ja oppii siinä sivussa autoja rassaamaan :D

Meille ei todella tule pinkkiä prinsessa vaatetta, jo siksi, että mä vihaan pinkkiä ylikaiken. :wtf: Enkä tajuu muutenkaan miks aina tytöt puetaan täyteen pinkkiä ja pojat pelkkään siniseen. :hungover: Ei tietenkään kaikki, mutta suurinosa mihin itse törmännyt.

Mäkin oon aina vihannut henkilökohtaisesti vaaleanpunaista ja pinkkiä. Mut kui ollakaan, kyllä ne vaaleanpunaiset bodyt on löytänyt tiensä meille. Ei tietty pelkästään niitä, mut kummasti se ajatus vaan pehmenee.

Taas kerran oppisin omalla kohdalla ettei ikinä voi sanoa, että "mä en ainakaan ikinä..."

No siis mä ymmärrän sen, että niitä on, mutta ku jos ei kaapista lyödy mitään muuta.. Tietysti toiset on oikeesti hullaantuneita pinkkiin jne. :) Itse vaan vierastan sitä väriä kauheesti. Ja nää röyhelö puvut on sellasii, että ollaan molemmat, minä ja mies sen tyylisiä ettei varmaan tuu ostettua.

Tietty ajatus ehtii matkan varrella muuttumaan.

Niin ja täytyy muistaa, et kylhhän lapset itsekin osaavat vaatia. Mun ystävän 3v, tyttö siis, joka oli vähän poikamainen ku oli isoveli, niin meni päiväkotiin. No sen jälkeen ei oo tyttö edes SUOSTUNUT pukemaan housuja. Vain legginsit/sukkiset kelpaavat "housuiksi" :D ja pitää olla kaikkea prinsessaa, mekkoja, keijusiipiä yms yms. Oli kyllä melkoinen muutos kerralla vaatekaappia uusia. :D ja voin sanoa sen et 3v osaavat olla kyllä melko kovatahtosiakin :D

Ja onhan niitäkin varmasti kun pukee poikavauvankin pinkkeihin, kun se on niin söpöä!!!1

Mä ikävä kyllä luokittaudun niihin ihmisiin, jotka ei siedä poikavauvan päällä VAALEANPUNAISTA. Kummipojalla oli vaaleanpunainen pipo 1,5 kkn iässä ni sen nähtyäni kävin ostamassa kaupasta ekan neutraalin myssykän :D

Ja toki ne mielipiteet ehtii muuttumaan. Mut en mä missään nimessä luokittele vanhempia sen mukaan erikoisiksi tai huonoiksi, että miten kukakin haluaa omansa pukea :)

Joten, jos haluaa pukea vauvan vaan johonkin tiettyyn väriin niin antaa palaa ;)

Meilläkin 2v tyttö vaatii välillä saada isoveljensä Salama McQueen-paidan päälle. Ei auta kuin myöntyä... :rolleyes:
Ja vielä toista vuotta sitten vannoin, ettei meille Autot- jms krääsää tasan osteta. Joo eipä vissiin...:wink kyllä lapset ilmaisee mitä haluaa.:grin

Kyllä se vaan niin on että kun lapsi tulee tiettyyn ikään, hänellä rupeaa olemaan oma mielipide millaisten tavaroiden kanssa haluaa leikkiä. Ja vaikka itse en mikään prinsessafani olekaan, ei mulla ole sydäntä kieltää häneltä jotain kovasti haluamaansa vaan sen takia etten itse pidä siitä....eli näillä mennään :)

Pinkki ja turkoosi ovat ihan parhaat värit! Kuka nyt itsekään mihkään tylsään mustaan, harmaaseen ja vihreeseen viittii pukeutua :D Väriä elämään jopa tänne Suomeen!

Meille tulee toinen tyttö. Kiva oli käydä ultrassa kesken muuttohommien :D Ja oli kaikki niinkuin pitääkin. Harmi vaan ettei kätilö katsonut kohdunsuuta, ja mulla on eka kontrolli polilla vasta 6 viikon päästä o_O Ei kuulemma "kuulunut tähän tutkimukseen". Ihan ihme touhua, ihanku se olis muka vienyt paljonkin aikaa. Mulla tässä muuton aikana pari kipeetä supistusta tuli, lähinnä stressin takia (kuten viimeeksikin) ja piti ihan ovenkarmista ottaa tukea. En oo ite viittinyt tunnustella ollenkaan, tähän asti on ollut se >3cm ja jotenkin pelottaa kesken muuton tehdä itsetutkimusta että mitä jos onkin jo alkanut tapahtua. Onneksi on nyt loppusuora.

Meidän tytöllä on aika paljon sukupuolineutraaleja vaatteita, tai niin mä luulin. Mutta kyllä ne musta, harmaa, vihree ja oranssi ja punainen on sitten hei poikavärejä nekin. Tai ainakin aika monta kertaa oon saanut huomata kaikenmaailman hoplopeissa ja muissa paikoissa, kun tuntemattomat pitää tuota poikana. Vaikka olisi pinkit sukat, mustat housut ja vihreä paita. "Varo sitä poikaa!".

aaaaiva 100% varmasti jos huomenna ultrassa näkyy tyttö niin vaaleanpunaista ilmestyy kotona hyllyille ja näkyy vauva tavaroissa :D :D Sama jos taas poika niin sinistä jne. Ei voi minkään....varmasti suurinosa tulee olemaan neutraaleja mutta...ei kaikki :D

Mä tykkään myös itselläni neutraaleista vaatteista mm. musta, valkoinen, harmaa. Tosin kesällä ostan usein värikkäitäkin. Mutta lapset olen tykännyt aina pukea iloisiin ja värikkäisiin vaatteisiin :smug:

Eevei: Onnea tyttölupauksesta! Luulisi nyt, että sun taustalla seuraisivat sitä kohdunsuun tilannetta vähän herkemmin. Mutta mun ei varmaan tarvi kehottaa sua vaatimaan tarkempaa syyniä, jos niitä kipeitä supistuksia tulee enemmän. :rolleyes:

Muuttaminen on perseestä ja erityisesti raskaana. Itsehän muutin just pahimpien oksuviikkojen aikaan. En suosittele.:inpain:

Ja mä oon käyttänyt muuten pojalla pinkkiä, koska jostain syystä meidän poika sai sellaisia vaatteita lahjaksi. Taisin yhdistää mustaan tai jottain. Ei ollut Hello Kittyä rinnuksissa sentään. :)

Takaisin