Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä asun melko pienessä kunnassa ja kyllä täälläkin nt-ultra ja ru ovat maksuttomia.Ei ole tullut edes mieleen,että ne voisivat jossain olla maksullisia...

Mieki sain maksun eu ultrasta.. :/ olin kyll hieman hämmilläni ku availin sitä laskua et mitä himputtua tää oikein on.

Huh, huominen jännittää ja pelottaa jostaki syystä niin paljon etten nukkunu viime yönä oikeastaan yhtään. Ja pääkipu lisääntyy tässä jännityksessä :/
Onneks aika on suht aikasin niin ei tarvitse koko päivää odotella. Täältä korvesta saa lähteä ajelemaan noin 2 tuntia aiemmin, aika on klo 10.30. Tässä on viikon verran odotettu ultraa ja kohta en enää kestä :grin

Rosalina: Nyt sä sait mullekin jännityksen päälle! Lauloin tässä hermostuksissa miehellekin "Kolme yötä ultraan on". :woot:

Onneksi on aamupäivästä, niin ei tarvi koko päivää kiemurrella jännäkakat pöksyissä.

Mulle on ihan uus juttu toi että ultrissa käymisistä joutuis maksamaan. Mä en joutunut viime kerralla nkl:llä enkä nyt jorvissa. Vaikka mulle on tullut vahingossa myös varhaisultra, kun luultiin olevani pidemmällä. Mutta ei siitäkään käynnistä mitään laskutettu.
Ainoastaan viimeksi kun yliaikakontrolliin jouduin, niin siitä tuli poliklinikkamaksu.

Mä oon alkanu kauheasti miettii et uskaltaako luottaa ultrassa kerrottuun sukupuoleen. Poika olo mulla on ja raskaus ihan erilainen ku noista likoista. Itsekin olin näkevinäni et olis selvä poika...mut jos ei sit ookaan...
Mistä mä nyt tiedän mitä uskaltaa hankkia.

Mä aion vahvasta tyttölupauksesta huolimatta ostaa pääasiassa neutraaleita vaatteita ja muita juttuja.

Täti meinasi, että vastaa viikkoa suurempaa tämä neiti.. naurettiin miehen kanssa, että saa nähä mikä tsekkoslovakialainen kuulantyöntäjä sieltä pitää pihalle puskea.. :D

Onnea QC!!!!!
No siis mulla ed.raskauksissa luvattiin poikia ja poikia sieltä tuli. Kyllä ultrassa itsekin näki, kun hyvin esittelivät kalleuksiaan. Mutta siis itse sillon ostin vaatteita vähän poikamaisia, mutta enemmän neutraaleja. Enkä sen takia, et olisin vältellyt sinistä vaan, koska neutraalit oli tosi siistejä. Niin ja mä ostin lähinnä esikoiselle. Kuopus peri kaiken veljeltään :) ainoastaan kotiustusvaatteet oli uudet. Ja vaunut,kaukalot yms.olivat kans neutraaleja.
Eli vaikka oli itselläni myös melko luottavainen olo niin en silti lähtenyt maalaamaan huoneita sinisiksi yms. Ja mitä vaatteisiin tulee niin onhan niitä neutraaleja värejä vaikka mitä: harmaa, beige, vihreä, kahvikerma, keltanen jne.

Meille uskals kätilö aika varmaks sanoa, että tyttö tulossa. Ja itsekin aika hyvin erotti ettei siellä pojan värkkejä ole. Häpyluut näky myös selvästi.

Sen puoleen uskallan parit tyttö vaatteet ostaa valmiiksi, mutta muuten pääasiassa neutraaleita.

Takaisin