Samperin samperi! Aamulla soittivat ja sanoivat, että huominen RU on peruttu! ! :O
Kätilö ei kuulemma pääse paikalle ja aika siirtyy sunnuntaille! @##$*!!!!!!
Lisää päiviä jännittää ja otin turhaan huomisen vapaaksi. Ei oikein tee hyvää pienyrittäjälle tommonen..
Onnittelut Janna hyvistä ultrakuulumisista!! Viehän se hetken tottua, jos on eri sukupuolta kuin odotti. Mutta tottuu siihen ja sitten se tuntuu jo ihanalta, oma pieni vaavi
Meilläkään ei lääkäri ultraa, koska neuvolassa neuvolassa ei ole laitteita. Ihan vaan vanhan kansan menetelmillä kopeloivat ja arpovat mahan päältä sitä vauvan asentoa ja kokoa. Toki sitten, jos jotain hälyttävää ilmenee, niin lähettävät ä-polille ultrattavaksi. Jos kaikki on hyvin, niin vauvaa ei rakenneultran jälkeen näe muuta kuin omakustanteisesti.
Täällä neuvolalääkärissä ultrataan,mutta se laite anto kyl niin suttusta kuvaa että ainaki ite erotti vain nippanappa kumminpäin mahassa uiskennellaan. muuten ei enää olisikaan ultra tutkimuksia,ellei ole lisäseurattavaa. Mä pääsen viellä äippäpolilla rv 36. Mutta en kyl vielläkään muista oliko syy siihen se että edellinen synty etuajassa ja jouduttiin käyttää imukuppia vai että ku kellastu.. viimeksi oisin päässy (jos oltas sinne saakka pästy) koko arvioon pituuteni takia,mutta sekin käytäntö poistettu täältä.
Apua mikä jännitys, huomista ootellessa, mitä ultrassa näkyy ei varmaa juuri nukuta end yönä
Meillä ei vissii ultrata kolmatta kertaa jos kaikki on kunnossa, eli toivottavasti vaan kahesti, vaikla tietenki sitä mielellää kävis pientä kurkistelemassa useamminkin ♡
Onnea onnea taasen täältäkin hyvistä ultrausuutisista! niin kurjaa tollainen viime hetken ajankohdan siirto, mutta onneksi päivät menee nopsaan! Huomenna on jo taas perjantai. Jeejee!
Mä en tiedä yhtään mitään käytäntöjä täällä. Villilässä Tampereella ei ainakaan lääkärineuvolassa ultrattu mitään. En tiedä sitten täällä Ylöjärven puolella..
Mä voin myöntää, että mulle oli ja jonkinlainen pettymys alkuun, että meille tulee tyttöä eikä poikaa. Muistan jopa miten pidättelin itkua siinä laverilla ja että miten se täytyy käydä tai saada vielä varmistettua.
Mut aika äkkiä se onneks hälveni ja alko mieletön vauvanvaate-shoppaus. Nyt en vaihtais mun pientä prinsessaa mihinkään muuhun! <3
Mulla oli kans ihan samanlaista, olin niin varma omasta poikaolosta etten ihan ensin tienny oikein miten suhtautua. Mutta aika nopeesti sitä tokeni ja mullakin alkoi se ihanien tyttömäisten vaatteiden shoppailuhulluus. Nyt ajatus omasta pikkuprinsessasta on niin ihana.
Niin se ihmisen mieli tekee, että kun on rakentanut oman mielikuvan kuitenkin päässään sukupuolesta ja jos se muuttuu yhtäkkiä, voi olla pienoinen shokki. Itse tiesin, että tulee poika, niin se kätilön vahvistus, että "kyllä se takuulla poika on, ei voi erehtyä!" oli vaan vahvistus sille omalle tunteelle.
Onnea terveistä uutisista taas kaikille Ja onnea tän päivän ultrattaville!
Onnea tänä päivänä ultriin meneville. :) ja onnea eilisille hyville uutisille. :)
Mulla siinä laverilla ollessa ekasta tytöstä hyppäs onni mut sit kun hän ei osannut sanoa toiselle sukupuolta mutta epäili että olis tyttö niin ekana ajattelin vaan että ei voi olla totta että meille tulis vaan tyttöjä. Mies sano ultran jälkeen että jos sieltä kaks tyttöö tulee niin pitää tehä vielä yksi lapsi että jos se olis sit poika. Mutta jostain syystä nyt ihanaa vaan pinkkiä ja punasta ostella. Vaikka melkopitkälti vielä oon neutraaleissa väreissä pysyny, muutamia potkuhousuja lukuun ottamatta. :)
Mut hyvä puoli tytössä on sekin et kun ennestään on jo tyttö ja kaikki vaatteet tallella niin ei ainakaan paljoa tarvi ostella vaatteita, mitä nyt et jos tahtoo ostaa Mobile mulla ois suurena haaveena pinnikseen ja sit söpö reunapehmuste ja ehkä joku verhojuttuki :D siitä shokista kun pääs yli ni hitsi mikä shoppailu vimma alko :D
Kuinka jeerassa te asutte joilla ei ole neuvolassa ultraa? Tässä meidän paikkakunnalla on 8000 asukasta ja ultra löytyy. Naapuripaikkakunnalla on alle 3000 ja sielläkin ultra. :)
No tulis aika kalliiks kaupungille jos täällä olis jokaisessa neuvolassa kunnon ultrausvehkeet. Luulen, että on muutakin investoitavaa, kuin alkaa sijoittaa jokaiseen neuvolaan ultria. Tabletti on huomattavasti halvelmpi ja sillä varmaan selkonsa saa isommilla viikoilla. Jos asukkaita on melkeen 85 tuhatta niin on kai se halvempaa pienellä paikkakunnalla hankkia kunnon laitteet, kun ei montaa tarvii.