Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä pistän kaikki kellot soimaan täysillä pitkin kämppää ja varmistan etten taas vetele sikeitä liian myöhälle kun viideltä-kuudelta vasta nukahan..:D

Kiitos Orvokki, mä nyt vielä nopeasti hiukan hehkutan, kun tää on niin ihmeellistä. En voi tajuta et meillekin kaikkien tummansinisten, harmaiden, mustien ja vihreiden vuosien jälkeen saatais myös hiukan vaaleanpunaista ja hörhelöitä.... :happy: kyl mä nyt hetken kattelen maailmaa vaaleanpunaisten lasien läpi, ja taidan painella huomenna hiukan aleostoksille. :):dummy1:

Mutta huomenna taas toivottavasti saadaan lisää ihania uutisia ja hehkutuksia. Ja siinä yhdyn täysin muiden mielipiteeseen, että tää ryhmä on ihana ja täällä on tosi positiivinen ja kannustava ilmapiiri. Tänään tuli oikein kuumotus ultran jälkeen, kun en päässyt päivittämään heti kuulumisia teille, heh :happy: Näistä saa niin paljon iloa, tsemppiä ja voimaa, niin muiden kuulumisten lukemisesta kuin omien kuulumisten jakamisesta. :Heartpink Tsemppiä huomiseen kaikille, hengessä mukana ollaan!

Oo. Ootan kans lisää uutisia. Oon talvilomalla niin on hyvää aikaa lukea HYVIÄ uutisia :) onnea vielä...oho...kello on paljon..siis eilen ultratuille :)

Enää vajaa 6h!!! Huii. Lähinnä jännittän suostuuko lapsi yhteistyöhön, ois niiiiin kiva saada tietää onko masussa meidän pieni rinsessa vai rinssi! Jotenkin se vielä enemmän konkretisoituis kun vois ruveta puhumaan tyttärestään/pojastaan. :) mutta saa nähdä, pääasia että päästään taas kurkkimaan pientä! :Heartred

IHANAA täällä oli taas meikäläisen aamufiilistelyhetkeä odottamassa ihanat viestit ja kuulumiset! Ja tänään taas jatkuu, onneksi melkein joka päivä taitaa olla jollain tu, niin tiputtelee koko ajan näitä uutisia Toivottavasti Katruska teidänkin pienokainen sen verran vilauttelee, että saatte tietää sukupuolen, tai siis veikkauksen <3 Mulla oli ihan tismalleen sama fiilis kun sulla. Onko tyttö- tai poikaolo??

Tsemppiä katruskalle!!!

Alina: on varmaan uskomaton fiilis saada lisää naisenergiaa miesten täyttämään taloon! Mulla on sitten taas tulossa poika kahden tytön jälkeen ja se tuntuu myös älyttömän hyvältä ja ihan uudenlaiselta asialta :smug: Oon myös tosi iloinen miehen puolesta kun hän on asiasta niin innoissaan asuttuaan nämä vuodet sen vaaleanpunaisen keskellä :wink

Tää on kyllä ihana palsta kun kaikki tsemppaa toisiaan ja on niin iloisia toisten hyvistä kuulumisista....mimmoinenkohan hälinä täällä sitten käy kun ruvetaan synnyttämään? :woot:

Tsempit tähän päivään kaikkille! Mä oon vieläkiin niin happy eilisestä ettei tosikaan. Nyt mä alan sen tajuamaan, meille on oikeesti vauva tulossa.. Kuin ihanaa. <3

Toivottavasti hyvät uutiset jatkuu!

Tsemppiä, Katruska!

Crysade, toi sovellus on niin kätevä mut toisaalta vihoviimeinen. Mä oon jo pohtinut, et pitäiskö ottaa käyttöön itselle joku et puoli tuntia päivässä antaisin itselle luvan olla täällä. Tuntuu välillä että miestä rasittaa kun mä näprään puhelinta "koko ajan". Aika paljon mä kuitenkin pyrin ottamaan puhelimen käteen heti kun se menee vaikka vessaan.

Tsemppiä tänään ultraan meneville. :) Itsellekin jotenkin vielä paremmin konkretisoitui, että ihan oikeasti tulee vauva, kun hän siellä touhui ja laittoi sormia suuhun. :Heartpink:Heartpink

Meillä on kauhea kasa esikoiselta poikien vaatteita jäljellä, mutta pakko mennä ostamaan jotain uusia söpöilyvaatteita vauvalle. :Heartpink

Minulle sopii hyvin tämä kännykkäsovellus ku mulla ei ole juuri muutakaan tekemistä. Oon maannut viikolta viisi lähtien eli 16 viikkoa.

Voi karmeeta Riepu.. hyvää vointia sulle! mä oon ollut nyt tammikuun työttömänä ja siksi ollut aikaa norkua täällä liikaakin, mutta intona maanantaina jo töihin! Toivottavasti jaksan olla hyvin loppuun saakka töissä :)

Edit: Ja mies on siellä Panamalla 7.2. asti, joten siksikin aikaa. Sitten tää kyllä menee vähemmälle, kun on työt ja seuraakin kotona :) Tavallaan harmi, mutta on mulla tuota tulevaa lapsen isukkia jo ikäväkin..

Muokattu viimeksi:
Tsemppiä riepu makkoomisen keskelle.. :)

Mullakin kännykässä tää sovellus ja tulee kyllä notkuttua kaikki maholliset ajat täällä lukemassa. :D Mies ei oo vielä välittänu kun ite pelaa kännykällä kokoajan ja mä sanoin sille että et sinä mun kanssa näin paljoo jaksa vauvoista ja raskaudesta jorista :D

Sama juttu, mulla puhelimessa sovellus ja pääasiassa puhelimella täällä käynkin. Välillä käyn kattomassa onko tullut jotain mutten aina jaksa vastata. En oo laittanut seurantaan kuin muutaman ketjun niin ei piippaa puhelin koko ajan. :)

Takaisin