Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kotona! Voi luojan kiitos. Tää mimmi sit pikkase tärräs sairaalalla, meinas oksennus tulla kun niin peloissani.
Oli kätilöä, lääkäriä ja opiskelijaa paikalla, erittäin ahdistava tilanne tämmöselle sairaalakammoselle jolla vielä suuri stressi onko pikkusella kaikki hyvin.

Mutta ihanaa ihanaa ihanaa :Heartred:Heartred:Heartred Kaikki oli loistavasti. Tosin vastaskin enemmän sitä rv 22 kuin mun 21+1 (kuten aiemmin jo todettiin mutta laskettua ei vaihdettu kuitenkaa)

Ja sukupuoli jäi mun paniikeiden takia kysymättäkin. Eikä lääkäri kysynyt tahtosko tietää. Ois pitäny sittenki ottaa ees äiti tukihenkilöks niin se edes saanu suunsa auki kysyäkseen näkyykö.. :grin Mä vaan kyyneleet simmuis siinä tunnin odotin onko kaikki kunnossa.
huh huh.
Onneksi ohi ja kaikki oli hyvin, se tärkeintä ja sukupuoli yllärinä saa sitä sitte ootella ;) :Heartbigred

edit. ainoastaan suuresti harmitti kun en saanut kuvia mukaan joita näyttää miehelle :(

Joo lääkäri ultras, opiskelija seuras siinä sivulla ja sille lääkäri selitteli kaiken, kätilö oli tietokoneella ja kirjas juttuja ylös..

Mä puulla päähän lyötynä vaan tuijotin sitä ruutua ja pyyhein silmäkulmia :D Mut oli kiva kattella pikkusta :Heartbigred

Mut joo todenäkösesti lääkäri siks koska mun historia..

Haha joo :D Oon sellanen erityisen stressaantuneen näkönen pääl parikymppinen!

Oisko mulla sit se oikee laskettu 3.6? Jos nyt olis niinku rv 22
Mut en silti vaihtele sitä LA 9.6 mihkään kun oli tollanen 6 päivän heitto. Tuskin se silti putkahtaa tasan tarkkaa jompana kumpana päivänä :D

Saatetaampa olla samaan aikaan kyllä synnärillä ;) Tai sitten Paun kanssa jos päättääkin heti alkukuusta syntyä.

Kiitos :Heartred
kyllä tätä tuli jännitettyä ja stressattua jo niin pitkään! nyt vasta alkaa loppuu se ahdistava paniikin tunne ja kivi sydämelt poijes..

Edit.
ja tsemppiä kaikille aikaa vielä odottaville! Stressas tai ei. Kaikki sen arvosta. Vaikka sitte jäis se sukupuoli syystä tai toisesta selviimättä :D Toivon kaikille vaan hyviä uutisia ja kestohymyä! :Heartred

Mimitsu. Mulla oli aivan järkyttävä pahoinvointi viikolle 16 ja viikolta 12 alkoi jatkuva vatsakipu joka aiheuttaa kipeitä supistuksia. Jos oon ylhäällä ni tuntuu että mun koko keskivartaloa revitään kappaleiksi. Johtuu ilmeisesti kiinnikkeistä.

Onnea! On se kyllä ihana tunne :Heartpink ei voi kuvitellakaan, kuinka huojentunut sitä on, itku tulee jo senkin takia. Omat ultran tunteet tulee joka kerta mieleen, kun näitä muiden huojennuksia lukee :grin Nyt kun omasta rakenneultrasta on reilu viikko ja tiedän tämän olevan isolla varmuudella poikavauva ja senkin takia, kun nyt taas näin hänet, me ollaan kuin paljon enemmän tuttuja toistemme kanssa. Lisäksi tämä jatkuva töminä mahassa vahvistaa sitä sidettä vaan lisää :Heartbigred x 100000000000000000000!!!!!

Pääasia, että sulla Dana kaikki hyvin! Mäkään en ois muistanut liikutuksesta ja jännityksestä kysyä sukupuolta, mutta vieressä oleva ystävä kuiskasi, että haluanko tietää. Myöhemmin kun juteltiin, niin molemmat oltiin nähty pikkuruinen kikkeli siellä ruudulla, mut oli se kiva varmistaa :dummy:

Mulla kans oli tyttöolo ja kaks kertaa nähny unta tytöstä. No aika varmuudella uskals tyttöä luvata meille. :) Sanoi et sit on pirun hyvin maastoutunut jos vehkeet on. :D

Tsempit Katruska! :)

Mulla on tyttöolo :D (Ja en tosiaan muuten nähnyt kikkeliä ruudulla.. tai osannut nähdä sitte?!)
Mut ehkä selviää sitte myöhemmillä viikoilla neuvolassa lääkärillä! SIelä sentään uskallan myös puhua enkä sitte stressaa niin hirmusti kuin tänään!

Ihana olo kyllä on nyt ja ei voi muuta sanoa kun että onnellisemmaks en ois voinu tänään tulla mistään :Heartred

Onnea Dana!!! Teillä saattaakin sitten olla hieno boonus odottamassa synnytyssalissa jos ette sukupuolta ennen selville tule saamaan :)

Noniin, ru nro 2 takana. Kaikki viimeks piiloon jääneet osat saatiin nyt katsottua ja ylähuulikin oli ok vaikka muksu yritti viimeiseen asti käsillä sitä peitellä. :) hyvin oli kasvanut viikossa 50g eli nyt painoi 410g kun on rv 21+3. Oli hyvin huojentavaa vaikka alustava arvio olikin jo saatu että kaikki ok. :love7

Ja näin ne mun "enne"poikaunet taas meni putkeen; ultraaja sanoi että jo viimeksi oli katsonut että pieni on TYTTÖ muttei sanonut mitään kun muksu oli niin solmussa, mutta saman näki nyt. Eli todennäköisesti meille tulee pieni rinsessa! :Heartred
Ihanaa! Ja heti tuli odotukseen ihan eri tunne kun voi ajatella masua silitellessä että mun pieni tyttöni siellä melskaa. :love7tajuttoman onnellinen olo!!!!

Takaisin