Dana
Näppärä viestien naputtelija
Kotona! Voi luojan kiitos. Tää mimmi sit pikkase tärräs sairaalalla, meinas oksennus tulla kun niin peloissani.
Oli kätilöä, lääkäriä ja opiskelijaa paikalla, erittäin ahdistava tilanne tämmöselle sairaalakammoselle jolla vielä suuri stressi onko pikkusella kaikki hyvin.
Mutta ihanaa ihanaa ihanaa

Kaikki oli loistavasti. Tosin vastaskin enemmän sitä rv 22 kuin mun 21+1 (kuten aiemmin jo todettiin mutta laskettua ei vaihdettu kuitenkaa)
Ja sukupuoli jäi mun paniikeiden takia kysymättäkin. Eikä lääkäri kysynyt tahtosko tietää. Ois pitäny sittenki ottaa ees äiti tukihenkilöks niin se edes saanu suunsa auki kysyäkseen näkyykö..
Mä vaan kyyneleet simmuis siinä tunnin odotin onko kaikki kunnossa.
huh huh.
Onneksi ohi ja kaikki oli hyvin, se tärkeintä ja sukupuoli yllärinä saa sitä sitte ootella

edit. ainoastaan suuresti harmitti kun en saanut kuvia mukaan joita näyttää miehelle
Oli kätilöä, lääkäriä ja opiskelijaa paikalla, erittäin ahdistava tilanne tämmöselle sairaalakammoselle jolla vielä suuri stressi onko pikkusella kaikki hyvin.
Mutta ihanaa ihanaa ihanaa

Kaikki oli loistavasti. Tosin vastaskin enemmän sitä rv 22 kuin mun 21+1 (kuten aiemmin jo todettiin mutta laskettua ei vaihdettu kuitenkaa)Ja sukupuoli jäi mun paniikeiden takia kysymättäkin. Eikä lääkäri kysynyt tahtosko tietää. Ois pitäny sittenki ottaa ees äiti tukihenkilöks niin se edes saanu suunsa auki kysyäkseen näkyykö..
huh huh.
Onneksi ohi ja kaikki oli hyvin, se tärkeintä ja sukupuoli yllärinä saa sitä sitte ootella

edit. ainoastaan suuresti harmitti kun en saanut kuvia mukaan joita näyttää miehelle

mä en olis uskaltanut mennä yksin. 

Ihanaa kun kaikki oli hyvin!!!