Ihanaa kun kaikki ovat niin mukana toistenkin ultrakuulumisissa ja tsempataan ja jännätään yhdessä! Kiitos kaikille onnitteluista
Mä kirjoitin aika nopeen viestin tänne kun piti ultran jälkeen syöttää lapset ja viedä isompi tyttö kerhoon. Nyt onkin sitten aikaa vähän pidemmälle romaanille kun sain pienemmänkin päikkäreille.
Nyt kävi isosiskon toive toteen, että pikku veli olisi hänelle tulossa. Niin sopiva kuvakulma oli että ei kyllä jäänyt asia yhtään epäselväksi, vaikka ultraaja ei olisi edes sanonut mitään

Saatiin jopa siitä ihan ultrakuvakin kotiin muistoksi...saatiin kyllä hyvät naurut kotimatkalla kun ruvettiin ultrakuvia autossa katselemaan!
Pikku veijari vastasi päivälleen raskausviikkoja, eli 20+0 ja painoarvio oli 318 g. Myös kaikki elimet, mitat ym. näyttivät ihan siltä miltä pitääkin. Istukka oli takaseinässä niinkuin ultraaja arveli jo viime ultrassakin.
On vaan nyt niin onnellinen ja hyvä olla, olen ollut suupielet korvissa ultrasta lähtien. Olen myös älyttömän onnellinen mun miehen puolesta. Vaikka tiedän että hän rakastaa tyttäriään yli kaiken ja olisi varmasti ollut tosi onnellinen tytöstäkin tässä raskaudessa, oli hän kyllä niin rinta rottingilla kun kuuli että meille tulee poika! Rupesi jo miettimään pojasta jatkajaa omalle yritykselleen, mitä yhteisiä harrastuksia he rupeavat harrastelemaan ym. Meni jopa niin vuosien päähän, että rupesi huolehtimaan että toivottavasti pojasta ei tule samanlaista riiviötä kun hän on itse ollut teininä

On tuo mies nyt joutunut 4 vuotta elämään kaiken vaaleanpunaisen, prinsessojen, my little ponien ym. keskellä joten ihanaa että hän saa nyt vähän vastapainoa siihen!
Nyt vaan sitten ruvetaan jännäämään seuraavien ultrakuulumisia ja pidetään peukut sekä varpaat pystyssä että kaikkien pikkuisilla olisi asiat hyvin!