Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanaa, ultrassa käyty ja kaikki hyvin pikkuisella :Heartred Ja ihan selvä pippeli löytyi jalkojen välistä! Ei tainnut tyttö viikko alkaa ihan odotusten mukaisesti :woot:

Tulen vielä kirjoittelemaan lisää paremmalla ajalla. Onnea kaikille tänään ultraan menijöille ja jo siellä käyneille!

Rakenneultra ohi nyt ja kaikki oli niin hyvin ko pysty olla! Voin taas hengittääkki :o voi luoja jos nyt huolehin näin paljo niin mitähän vauvan syntymän jälkeen... voin kuvitella kun en nuku ees ensimmäiseen kuukauteen ko kuulostelen että vauva varmasti hengittää:D no joka tapauksessa pidetään sukupuoli salassa kaikilta mutta ehkä oon sen verran innossaan nyt että pakko kertoa tänne että TYTTÖHÄN se <3 vaikka poikaa oottelin niin kumman omalta se tuntuu nyt! Painoa oli 391g ja kuulemma nopea liikkeinen kaveri :) nyt siis 21+1. Kohdunkaula tarkistettiin alakauttakin mun mahdollisten supistusten takia joista tuolla eri keskustelussa kyselin. Oli muistaakseni lähemmäs 4cm ? Eli hyvä kuitenkin. Kuulemma muuttokuormaa en saa alakaa purkamaan mutta liikkua saa normaalisti:) jes! ja onnea kaikille muille ultriin <3

Oii onnea Iltsu ja Orvokki poikalupauksista! ♡ Hyvin tosiaan alkaa tää tyttöviikko, josko se sitten loppua kohti pitäis paikkansa, kun oma aika vasta perjantaina :D mutta tsemppiä muillekin joilla aika tänään on, tässä vähän lievittyy oma jännitys ja malttamattomuus kun lukee muitten uutisia :)toivottavasti uutiset on kaikilla hyviä ♡

Ohi on! Menipäs aikaa , olin siellä tunnin! Opiskelija harjotteli ultraamista niin vähä kesti. Oli myös melko jännittävää ku jäi aina pitkäksi aikaa kahtelee ja miettii. Eikä auttanu että tää pikku kaveri karkas koko ajan kuvasta.Onneksi oli tuttu ja osaava kätilö takana seuraamassa!
Mutta kaikki hyvin! Vastaa täysin viikkoja :) ja niin selvä poika näyttäs olevan tulossa! ♡ mä jään äijä energian alle :D

Joo, se on ihan kamala tunne kun sä makaat siinä laverilla ja näet miten se ultraaja katsoo otsat kurtussa sitä pientä ruutua. Itsellä ainakin jäänyt muutamat hengenvedot väliin ja odottanut kuulevansa ne pahimmat lauseet.

Joo, eipä tainnu se tyttö-poika-tyttö jne.. viikko pitää paikkaansa.:wacky:

Ihanaa kun kaikki ovat niin mukana toistenkin ultrakuulumisissa ja tsempataan ja jännätään yhdessä! Kiitos kaikille onnitteluista :love017

Mä kirjoitin aika nopeen viestin tänne kun piti ultran jälkeen syöttää lapset ja viedä isompi tyttö kerhoon. Nyt onkin sitten aikaa vähän pidemmälle romaanille kun sain pienemmänkin päikkäreille.

Nyt kävi isosiskon toive toteen, että pikku veli olisi hänelle tulossa. Niin sopiva kuvakulma oli että ei kyllä jäänyt asia yhtään epäselväksi, vaikka ultraaja ei olisi edes sanonut mitään :wink Saatiin jopa siitä ihan ultrakuvakin kotiin muistoksi...saatiin kyllä hyvät naurut kotimatkalla kun ruvettiin ultrakuvia autossa katselemaan!

Pikku veijari vastasi päivälleen raskausviikkoja, eli 20+0 ja painoarvio oli 318 g. Myös kaikki elimet, mitat ym. näyttivät ihan siltä miltä pitääkin. Istukka oli takaseinässä niinkuin ultraaja arveli jo viime ultrassakin.

On vaan nyt niin onnellinen ja hyvä olla, olen ollut suupielet korvissa ultrasta lähtien. Olen myös älyttömän onnellinen mun miehen puolesta. Vaikka tiedän että hän rakastaa tyttäriään yli kaiken ja olisi varmasti ollut tosi onnellinen tytöstäkin tässä raskaudessa, oli hän kyllä niin rinta rottingilla kun kuuli että meille tulee poika! Rupesi jo miettimään pojasta jatkajaa omalle yritykselleen, mitä yhteisiä harrastuksia he rupeavat harrastelemaan ym. Meni jopa niin vuosien päähän, että rupesi huolehtimaan että toivottavasti pojasta ei tule samanlaista riiviötä kun hän on itse ollut teininä :smug: On tuo mies nyt joutunut 4 vuotta elämään kaiken vaaleanpunaisen, prinsessojen, my little ponien ym. keskellä joten ihanaa että hän saa nyt vähän vastapainoa siihen!

Nyt vaan sitten ruvetaan jännäämään seuraavien ultrakuulumisia ja pidetään peukut sekä varpaat pystyssä että kaikkien pikkuisilla olisi asiat hyvin!

Onnea kaikille ihanista ultra kuulumisista! :)

Olikohan myrtti joka mietti iisalmen ultraa.. itse siellä käynyt nt ultrassa ja silloin ainakin oli super ihana ultraaja! On myös nyt ru:ssa. Puol tuntia sain ihastella pientä vaikka silloin saatiinkiin mitat samantien,oikein mukava ja hellyyttävä nainen.

Onnea kovasti kaikille hyvien ultrakuulumisten johdosta ja tsemppiä seuraaville menijöille :) Vastahan viikko sitten jännättiin ja odoteltiin millainen viikko tulossa, taas ollaan maanantaissa :)

Takaisin