Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Susanne ei kyllä löydy sanoja sun tilanteelle. Voimia tähän haastavaan ja surulliseen hetkeen! Voi että! Oon pahoillani :(

Voi Susanne, olen niin pahoillani! Ei oikein osaa sanoa muuta. Voimia!

Crysadelle onnittelut hyvistä uutisista! Ihanaa että asiat kääntyivätkin noin ihanasti!

Susanne voimia kovasti surun keskelle! Olen niin pahoillani teidän puolesta!!

Crysade hienoa et kaikki olikin kunnossa ja mittausvirheestä vaan oli kyse!

Jaa sekö on tyttö viikko ja minä niin poikaa odotan .:D Saapa nähdä. Eihän sitä tosiaan tiedä vaikka ei edes selviäisi sukupuoli. Mulla on kolme lasta ja niistä ei saatu selvää ennen kuin syntyi.

Mulla olis perjantaina ru..tyttöviikko ja tyttöä toivotaan. Jännittää oikperjantainatoi sukupuoli mikä ehkä kuulostaa oudolta.
:wink

Edit: katoppas ku oon kirjottanu väärin..ru onkin siis torstaina eikä perjantsina:grin

Muokattu viimeksi:
Susanne voimia todella paljon ja jaksamista <3 sitä ei koskaan tahdo yhtään tuollaisia uutisia kenenkään kohdalle.

Itse täällä odotan tulevaa keskiviikkoa. Jännittää. Oon yksin menossa, ja sopinut lapsuudenkaverin kanssa että saan soittaa hänelle sitten puhelua kun sen aika on, häl on vapaapäivä ja aikaa kyllä. Hyvä niin <3

Susanne, sydän särkyy teidän puolesta! Toivottavasti teille pian suodaan nyyttinen syliin asti!

Minulla on huomenna ru ja kuulin että siellä iisalmessa mihin menen niin saattaa saada huonoakin kohtelua. Yks äiti oli ultrattu viidessä minuutissa eikä tämä ultraaja ollut koko aikana puhunut kuin muutaman sanan. Tämä äiti oli kysynyt sitten että no minkä kokoinen vauva oli niin kätilö oli tokaissut että empähän tuota mitannut. Nyt mua väkisinkin vituttaa jos huomenna ajetaan yks ja puoli tuntia sinne ja vastaanotto on tuollainen.

Kiitti Rosalina päivityksestä! Mullakin siis 10 päivää ilmeisesti rakenneultraan. Muistelin nimittäin, että meillä olis samana päivänä. Mä en voi muuten käsittää, että jotkut menee jo viikolla 22! Kohtahan siitä ruvetaan jo synnyttämään. Voi melkein ruveta Syntyneet kesäkuiset -listaa joku päivittämään. :happy7

Edittiä sen verran, että en mä oikeasti toivo, että kukaan vielä rupeaa synnyttämään! :wideyed: Nyt kaikki pitää jalat ristissä vähintään sinne toukokuulle!

Toivottavasti nyt menee vielä hetki ennen kuin eka syntyy. ;) Sitä listaa kannattaa päivittää joku jolla on aikaa ja halua.

Takaisin