Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Susannne :hug013 Näitä ei toivoisi kenellekkään,toivottavasti huonot uutiset jää näihin.Voimia jatkoon! :Heartred:Heartbigred:Heartred

Voi ei Susanne...:sad010ei löydy sanoja. Voimia paljon ja lämmin halaus!!:Heartpink:Heartpink

Muokattu viimeksi:
Susannne,olen pahoillani :( voimahalaus teille <3 kerron nyt omat uutiset jotka vähän venähti kun kotiin tullessa marssin suoraan sänkyyn nukkumaan. En tosiaan oo ainakaan kolmeen yöhön periaatteessa nukkunut. Aika oli siis 10.40 ja huoneeseen päästiin vasta 11 jälkeen. Mulla oli äiti mukana kun tuntuu jotenki että miehelläki alkaa jo vähän ajatus sekoilemaan kun kokoaika pommitetaan näillä pelotteluilla. Mies lääkäri ultras pitkään ja pippeli näky siellä tosi selkeenä ja se katto vielä kaiken tarkasti läpi. Reisi ja olkavarsi reippaasti yli marginaalien!! Eilinen mittaus näytti reisiluun mitaks 28,marginaali on 29-30 niin meijän äijällä 31,5 :D ei siis tarvittu edes punktiota vaan ultralla oli selvä homma. Vähän näin 3d kuvaakin koivista <3 sydämessä ollut kalkkipiste saatto olla siellä edelleen mutta ne ei kuulemma merkkaa mitään,niitä on usein eikä ne vaadi edes seurantaa kun katoaa aina itsekseen. Mä en vieläkään käsitä että kaikki on hyvin. Asennoiduin eilen siihen pahimpaan ja itkin niin paljon että kestää hetki ymmärtää tämä.

Suuret onnittelut Crysade!!!!♡♡ Hienoa kun kaikki on hyvin ja huoli väistyi. Ja sukupuolikin selvisi. :)

Susannne: Alkoi itkettämään ihan hullusti kun luin viestisi. En edes voi kuvitella miltä tuntuu. Jaksamista arkeenne, miten voikaan elämä olla välillä niin julmaa. Pelottaa ajatuskin, että tuollaista voi edes tapahtua "huomaamatta"... Halaus <3

Crysade: Itketti sinunkin viestiäsi lukiessa, mutta helpotuksesta! Nuku, rentoudu ja nauti. Ja paljon onnea väärästä hälytyksestä!!

Miten sitä voikaan tuntea niin suuria tunteita sekä iloissa ja suruissa täällä, vaikka kaikki foorumilaiset ovat "tuntemattomia". Hengessä mukana <3 <3

Voi että minua oikein suututtaa ku säikyttivät crysaden niin pahasti. Mutta ihanaa kun kaikki on hyvin. <3 Susannnelle paljon voimia. Todella ikävä uutinen. :(

Susanne voi että. :( Olen niin pahoillani.. Paljon voimia ja lämmin halaus. <3

Ja crysade hienoa, että kaikki ok ja huoli oli turhaa. :)

Susanne, ei löydy sanoja! :'( voimia suureen suruun <3

ISOJEE Crysade!!!!! !!!! Mahtava juttu!!! Onneksi kaikki oli oikeinkin hyvin <3 <3ihanaa!

Susannne, voimia suuren surun keskelle <3 <3 Kyyneleet vierähti poskille...

Crysade, ihanaa mahtavaa, että kaikki hienosti. Huokaus ja helpotus on varmasti jättimäinen... <3 :):)

Voi tätä elämän tapahtumien kirjoa, suuria tunteita laidasta laitaan :Heartpink

Täältä myös Susannelle isot isot voimahalit <3 sitä ei varmasti ymmärrä miksi näin piti käydä mutta mulla itellä on luottamus silti että kaikella on tarkotuksensa. Voimia ja jaksamista suureen suureen suruun! <3

Susanne,suru puolestasi on sanaton.Yritä jaksaa eteenpäin ja joku päivä huomaat,että suru alkaa antaa tilaa toivolle.

Takaisin