Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanaa ihanaa!! Onnea taas kaikille mahtavista uutisista! :happy: :Heartred Tässä alkaa itsellä jo vatsanpohjaa kutitella jännitys, huomenna aamusta on meidän vuoro! :nailbiting: Mun mies on viel työreissulla niin, että tulee ens yönä kotiin, eli pääsee onneks ultraan mukaan, kunhan ei mitään lennon peruutusta satu, mutta ei oo jakamassa jännitystä ja rauhoittelemassa mua kun vasta aamulla... :wideyed:

Onnea ihanista uutisista kaikille! Tyttöjä ja poikia nyt satelee, pääasia, että kaikilla on kaikki kunnossa! Niin huojentavaa <3

Onnea poikalupauksesta Pau!!! :) :) ja hyvistä masukuulumisista. Ihanaa kuulla!!

Amelialle tsempit ja pietään peukut pystyssä, että mies pääsee ajoissa perille :)

Meillä oli eilen ultra. Kaikki hyvin ja mikä uskomatonta...poika olis tulossa. Poika siis todella iso asia omaan sukuuni kun kaikki serkun tyttöjä, pikkuveljeni suvun ainoa mies... isomummoni muistan aikanaan todenneet "On se kumma kun ette osaa tehdä lapsia joilla munat".

Siis niin ihana lueskella näitä, paljon onnea kaikille tasapuolisesti! Ihan hengessä mukana ollaan muiden onnesta iloiten :) <3 <3

Huomenna vuorossa oleville taas tsemppiä ja toivottavasti saatte nukuttua ensi yönä :signs003

15h ja 15min. Nyt se stressi iskee,mitä jos kaikki ei olekkaan hyvin ja huomenna tähän aikaan oonkin surun murtama? Anteeks nyt että "pilaan ilmapiirin",mut oon aivan paniikissa jo nyt. Kaikki höpöttää että hyvin se menee mut mitä jos ei menekkään. Mä varmaan pyörryn odotushuoneeseen..

Crysade, mulla ihan samat fiilikset ja ei se vaan helpota vaikka kuinka kaikki toitottais et hyvin menee...

Crysade & Lempinen, ymmärrän kyllä huolenne, itse kävin lukemassa ennen ruaa km-tapauksia, kun itselläkin yksi sellainen viime kesältä. Mutta hyvin teillä tulee meneen ja itte olen ihan soikeena, miten päin olla kö vaavi on terve ja suuremmalla todennäköisyydellä myös saadaan hänet.

Täytyy vaan nyt yrittää hengittää syvään ja odottaa. Sillä tuloksella mennään mitä sieltä tulee. Tää olotila vaan on ihan kamala kun tuntuu kokoaika sydän kurkussa asti kun vähänkin miettii asiaa!

Takaisin