Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kaikki on aina toki mahdollista, mutta jos nt ultrassa ollut kaikki hyvin eikä ihmeempiä nähty niin ei kovin suurella todennäköisyydellä nytkään mitään kauheen pahaa luulis olevan.

Ite ressasin hulluna nt ultraa ja siellä sanottiin kaiken olevan paremmin kuin hyvin, kromosomipoikkeavuuksia ei ole niin en jaksa enään ressata tätäkin ultraa. Siellä tulee vastaan sit hyvää tai huonoa , mutta mun pääkoppa ei kestä jos stressaan koko raskauden ajan ihan hulluna. Toki itseäkin vähän jännittää, mutta en mä sille voi mitään jos siellä jotain todettais olevan pielessä.

Crysade, vasta 2.2. Eli piinaavat 1,5 viikkoa vielä edessä.
Ja en mä nyt hysteerisen paniikissa koko aika oo,mut kyllä se ajatus takaraivossa vähän väliä kolkuttelee. Toi mun työ on siitä paska et näkee ne kurjatkin tapaukset liiankin hyvin.

Mulla on nyt ne pelot alkanu tulla, ennen nt-ultraa ei ees jännittäny tähän verrattuna. Menin lukemaa jonku kauhutarinan, joka oli tos etusivulla joskus. Siinä kerrottiin just siitä ku joku meni pahaa-aavistamatta ultraan jossaa viikol 20, sit siel oliki kaikki mahdollinen pielessä ja se joutu keskeyttämää raskauden. Nään painajaisia tosta jutusta, ei ehkä pitäis pelotella muita, pahoitteluni siitä, mut pelottaa ihan saakelisti. Tekis mieli varata joku ylimääränen ultra, koska en ehkä pysty oottamaa kolmea viikkoa. et näkis kaiken olevan (toivottavasti) hyvin.

Kyllä muakin jännittää tämä rakenneultra paljon enemmän kuin nt- ultra. Vielä olis neljä päivää odoteltavaa, ens viikon ma klo 9.30! Eniten positiivista jännitystä ja perhosia hiipii mahan pohjaan aina kun lukee muiden ihania ja onnellisia ultra kuulumisia :love2

Mullaki ens maanantaina ru! En ole asiaa edes muistanu :D tänään vasta soitin äitipolille tarkastaakseni kellon ajan.. Ei oo kerinny asiaa jännittää viellä, kerkiää viikonloppuna jännitys nousemaan.

Itseäkin jännitti kauheesti tuo ru mutta nyt ei enää niin paljoo kun sairaalassa toissaviikolla ultrasi ja kaikki oli sillon hyvin. Tosin ei sillon sisäelimiä tai muita tarkisteltu niin siellähän voi jotain olla. Mut luottavaisin mielin maanantaihin. :)

Onnea ihanista vauvauutisista ultrassa eilen ja tänään käyneille :)

Ultraa yhä jännittävät, olkaa vain rauhassa! Sit kun kaikki onkin tosi hyvin, olette turhaa stressanneet, aistiihan sen vauvakin jo. Mieheni on "opettanut" minua stressaamaan ja hermoilemaan sellaisia asioita joita itse voi muuttaa, näissä ultra-asioissa pitää ottaa se tieto vastaan, mikä sieltä tulee. Yleensä kaikki on hyvin ja kun ollaan nt-ultrassa käyty ja saatu hyvät tulokset, niin hyvin isolla todennäköisyydellä kaikki on nyt yhtä hyvin :)

Jännitin itsekin rakenneultraa ihan kauheena, harmitti, kun melkein koko ajan odotin, että koska se kätilö sanoo sen asian, joka pilaa kaiken... ei se onneksi sanonut ja vähän kuin hölmistyneenä lähdin huoneesta pois, kiittelin moneen kertaan.. eihän se kätilö niitä asioita kuitenkaan hyväksi muuttanut, ne vaan oli jo :)

Tässä vaiheessa raskautta sen huomaa, kuinka huoli vaan meillä äideillä omasta lapsesta on. Normaaliahan se on ja mä niin ymmärrän, samassa tilanteessa tässä ollaan. Tämä on niin ihanaa ja karmeeta samalla kertaa. Tänään jo itkin, miten en kestä sitä, jos meidän poikaa kiusataan.. jösses, eihän hän ole syntynytkään vielä!!!!!!

Taidan mennä nukkumaan, kun alkaa taas kyynel nousta silmään... hyvää yötä kaikille <3

Mulla on ultra 13päivän päästä ja tuntuu, ettei siihenkään oo enää pitkä aika.:smiley-bounce012 Eilen tajusin että enää yksi täysi viikko välissä! Tämän viikon loppu menee kuin siivillä kun on jo torstai, sit sen täyden viikon päälle pari hassua päivää..jee!!:smiley-angelic003

Ei vitsi tää raskaus on vieny mun muistin :( muistin että RU on 27pv mut se onkin 29pv... ja mä oon niin hehkuttan ja odottan sitä ku kuuta nousevaa :D noh ehkä mä nyt vielä ne pari pv kestän :D

Ihanaa positiivisuutta Rosalina ja moonflower! :) Nyt tuntuu jo itsestäkin, että kyllä se ensi tiistai sieltä tulee, on jo oikeastaan ihan nurkan takana. Jee!! :smiley-ashamed008

Menni
kirjoitit tosi kauniisti. :Heartred äidin loputtoman huolen pystyy jakamaan vain toinen samassa veneessä oleva. Nykyään ymmärtää omaa ylihuolehtivaa äitiäkin paljon paremmin.

Täällä ollaan selvitty ultrasta, vaikka kamalasti jännitti, yökin meni vähän väliä heräillessä ja erilaisia ru-aiheisia unia katsellessa. Mutta kaikki oli onneksi hienosti!! :happy: :Heartred Pikkutyyppi on selkeästi tullut aamu-uniseen äitiinsä ja oli melko rauhaksiin, kätilö sai hyvin mitattua ja tutkittua. Mitoiltaan sitten isänsä lapsi, pitkä ja hoikka. Reisiluun pituus 37 mm kun normaalisti kuulemma jotain 33 mm, painoarvio oli n. 400 g. Sukupuoltaan ei suostunut oikein esittelemään, mutta kätilön varovainen veikkaus oli, että ehkä tyttö. Mutta voi kuulemma olla poikakin. Vielä en siis lähde ostamaan kummankaan värisiä vaatteita. Mies alkoi jo miettimään yksityiselle 4D-ultraan menoa, että saatais nähdä vaavi paremmin ja se sukupuoli. :woot: Poikafiilis ollut itsellä koko ajan, mutta nyt alkoi jo sydän varovasti sulaa ajatuksesta, että jos se onkin pieni tytöntyllerö. :Heartred

Täälläkin ru takana. Papu oli tainnu herätä yöunilta, ku hällä oli menossa nyrkeilyharjotukset ja koko ajan kääntyili ja vääntyili niin, että välillä meinas olla haastavaa ottaa mittoja :grin. Mutta kaikki rakenteet oli kunnossa ja painoa löytyi 363g eli vastasi muutamaa päivää isompaa. Papulla oli koko ultrauksen ajan jalat tukevasti ristissä ja ei suostunu niitä aukasemaan, vaikka mitä yritettiin :p. Ja kaiken lisäksi vielä napanuora oli siellä jalkojen välissä, niin sukupuoli jäi arvoitukseksi :grin. Mulla on koko ajan ollu poikaolo, mutta tuli mieleen, että olisko tyttö, kun ei suostunu haarojen väliä esittelemään :happy:. Onnellinen olo :Heartred.

Kiitos onnitteluista! :Heartred Ja onnea myös E:lle hyvistä uutisista! :) Onkohan meillä molemmilla siveät tytöt masussa kun jalat niin tiiviisti ristissä. :wink

Tiedättekö muuten mitä mitta bm neuvolakortissa tarkoittaa? Siis ei mun painoindeksi vaan nyt ru:ssa tullut merkintä vauvasta. Kaikki muut lyhenteiden merkitykset löysin googlettamalla, mutten tätä.

Edit: Sitä paitsi se painoindeksihän on bmi. :grin

Takaisin