nnopa
Kunnioitettu kommentaattori
Kaikki on aina toki mahdollista, mutta jos nt ultrassa ollut kaikki hyvin eikä ihmeempiä nähty niin ei kovin suurella todennäköisyydellä nytkään mitään kauheen pahaa luulis olevan.
Ite ressasin hulluna nt ultraa ja siellä sanottiin kaiken olevan paremmin kuin hyvin, kromosomipoikkeavuuksia ei ole niin en jaksa enään ressata tätäkin ultraa. Siellä tulee vastaan sit hyvää tai huonoa , mutta mun pääkoppa ei kestä jos stressaan koko raskauden ajan ihan hulluna. Toki itseäkin vähän jännittää, mutta en mä sille voi mitään jos siellä jotain todettais olevan pielessä.
Ite ressasin hulluna nt ultraa ja siellä sanottiin kaiken olevan paremmin kuin hyvin, kromosomipoikkeavuuksia ei ole niin en jaksa enään ressata tätäkin ultraa. Siellä tulee vastaan sit hyvää tai huonoa , mutta mun pääkoppa ei kestä jos stressaan koko raskauden ajan ihan hulluna. Toki itseäkin vähän jännittää, mutta en mä sille voi mitään jos siellä jotain todettais olevan pielessä.

Eilen tajusin että enää yksi täysi viikko välissä! Tämän viikon loppu menee kuin siivillä kun on jo torstai, sit sen täyden viikon päälle pari hassua päivää..jee!!

äidin loputtoman huolen pystyy jakamaan vain toinen samassa veneessä oleva. Nykyään ymmärtää omaa ylihuolehtivaa äitiäkin paljon paremmin.
Poikafiilis ollut itsellä koko ajan, mutta nyt alkoi jo sydän varovasti sulaa ajatuksesta, että jos se onkin pieni tytöntyllerö.