Rakenneultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei vitsit, onnea kaikille tasapuolisesti! Miten täs jaksaa oottaa viel 3 viikkoo.... Jännittää ja pelottaa!

Hei ihanaiset naiset! RU takana ja hyviä uutisia saatiin. Sen sukupuolenkin pyysin kertomaan, jos onnistuu. Meille lupailtiin tyttöä, kun pippelii ja kasseja ei näkynyt + oli vahvasti sitä mieltä, ettei ne enää sinne kasvaiskaan. Hieman olin haaveillut siitä pojasta puolison vuoksi,mutta eipä tulos ole huonompi näinkään. Meinas itku päästä kun mieheltä sai hymynaaman ultran jälkeen, pikkasen jänskättää tuleeko tytöstä isosiskonsa kaltainen

Paljon onnea ihanista uutisista. :) Mulla on ultra 26.1. Jännittää ja pelottaa, jos tuleekin jotain huonoja uutisia. Luulin että tässä toisessa raskaudessa ottaisin rennommin, mutta ei näköään. :D Sukupuolen haluan ehdottomasti tietää, jos vaan näkyy. :)

Mulla sanoi puhelin eilen alkuillasta moikka ja näkemiin(=näyttö hajosi), joten olen ollut surun murtama kun en ole päässyt lukemaan uusia RU-uutisia. Tietokonetta ei ole, niin oli pakko tulla äitille lukemaan uusimmat uutiset! :)

Mutta, JEEEJEE, paljon on tullut uusia IHANIA UUTISIA! Onnea kaikille tasapuolisesti :Heartred:Heartred:Heartpink:Heartblue Muutama tyttökin on pääsyt keskelle poikaviikkoa ;) Voi että, kun jotenkin ihan liikuttuu kun näitä lukee. Omaan ultraan on vielä 8päivä, mutta toivottavasti minäkin pääsen kohta teidän onnellisten joukkoihin!:smiley-angelic001

Rakenneultrassa käyty. Mielenkiintoinen ultraus oli kun sai samalla kuunnella seinän takana meneillään ollutta synnytystä. Nainen huuti aivan kurkkusuorana :D Molemmilla vauvoilla on kaikki niinku pitääkin, oon niin onnellinen <3 Ja mitä tähän poikaviikkoon tulee niin joudun nyt sanomaan että meille on tulossa mitä ilmeisimmin Kaksostytöt <3 <3

Onnea kaikille! :)<3 taitaa tasapuolisesti tulla molempia
Miehen kanssa eilen juteltiin että toisaalta jos nyt tulee poika niin sitten kolmas jää harkinnan varaan mutta jos tuleekin toinen tyttö kolmas on ainakin varma :D joteen katsotaan kumpi tulee siihen on vielä pari viikkoa aikaa :) pau! Tsemppiä ultraan tulehan kertoo kumpaanko sieltä on tulossa! ;)

Onnea kaikille taas! <3 Ja hienosti tullu tyttölupauksiakin kyllä :)

Pau, ihan pian siis... Tsemppiä <3

Noniin mekin käytiin ultrassa. Paino oli 360g ja kaikki muuten todella hyvin mutta muksu ei suostunut yhteistyöhön ja osa selkärankaa jäi näkemättä, samoin sukupuoli. Eli ensiviikolla uus aika keskiviikkona. Aaargh, en kestä. Tää odottelu on kauheeta! :grin mut onneks kaikki oli muuten hyvin eli ei kuulemma syytä huoleen. Eivät vaan kuulemma hyväksy ultraustulosta jos jokin rakenne jää kattomatta. Pitkä viikko ootella. :p

No mut hei, pääset uudestaan! Aika luksusta toisaalta! :) parempi onni ensi kerralla. Onnea kummiskin, että kaikki oli hyvin!! ♡ ♡
Nyt se pau! siellä varmaan kurkkii omaan pikkuistaan. <3

Takaisin